Worden er ook nog date-meets georganiseerd ? En dan bedoel ik meer dan 3 personen. Dubbeldates, orgies, onderlinge speeddates, dat soort dingen.quote:
Volgende week zaterdag, elf man aanwezig.quote:Op zondag 18 november 2012 17:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Worden er ook nog date-meets georganiseerd ? En dan bedoel ik meer dan 3 personen. Dubbeldates, orgies, onderlinge speeddates, dat soort dingen.
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij heet een orgie hier een kookmeet
En op z'n minst 1 vrouw mag ik hopen ?quote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag, elf man aanwezig.
Wel vierquote:Op zondag 18 november 2012 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan
[..]
En op z'n minst 1 vrouw mag ik hopen ?
Er zijn in ieder geval wel gewone meets. Is ook 1 of andere FB groep voor. Maar zit ik niet bij, dus ken de details niet. Eefje weet er meer vanafquote:Op zondag 18 november 2012 17:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Worden er ook nog date-meets georganiseerd ? En dan bedoel ik meer dan 3 personen. Dubbeldates, orgies, onderlinge speeddates, dat soort dingen.
Ja, ik miste je misschien aanmelding voor deze meet alquote:Op zondag 18 november 2012 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval wel gewone meets. Is ook 1 of andere FB groep voor. Maar zit ik niet bij, dus ken de details niet. Eefje weet er meer vanaf
van een topic naar een fb groep, nog meer bureaucratiequote:Op zondag 18 november 2012 17:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn in ieder geval wel gewone meets. Is ook 1 of andere FB groep voor. Maar zit ik niet bij, dus ken de details niet. Eefje weet er meer vanaf
Dat moest ook wel, ivm de slowchatregels; Leuk joh, twee besloten groepen op facebookquote:Op zondag 18 november 2012 17:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
van een topic naar een fb groep, nog meer bureaucratie
Mijn aanwezigheid is sowieso geheel afhankelijk van de deelnemers en wss de datumquote:Op zondag 18 november 2012 17:44 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, ik miste je misschien aanmelding voor deze meet alZou leuk zijn als er volgende keer nog meer dames komen
Ah okee, tja deze is kort dag maar er volgens er vast meerdere. Blijft wel in de OP verschijnen maar zou leuk zijnquote:Op zondag 18 november 2012 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is sowieso geheel afhankelijk van de deelnemers en wss de datum
Juistquote:Op zondag 18 november 2012 17:48 schreef Bittere_Bal het volgende:
er wordt zeker alleen maar afrodisisch gekookt op die meet; veel eieren, oesters etc..
Klinkt lekkerquote:Op zondag 18 november 2012 17:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah okee, tja deze is kort dag maar er volgens er vast meerdere. Blijft wel in de OP verschijnen maar zou leuk zijn
[..]
JuistEn chocolade, veel chocolade..
succes met de man-vrouw verdeling..stop maar een extra toblerone in je broekzakquote:
Betere man/vrouw verhouding dan bij m'n hobbies. Daar is het allemaal 20/1 ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 17:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
succes met de man-vrouw verdeling..stop maar een extra toblerone in je broekzak
ik ben sowieso meer van last minute. Maar ik hoor t tegen die tijd welquote:Op zondag 18 november 2012 17:51 schreef eefje801 het volgende:
Ah okee, tja deze is kort dag maar er volgens er vast meerdere. Blijft wel in de OP verschijnen maar zou leuk zijn
Hehehequote:Op zondag 18 november 2012 17:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Betere man/vrouw verhouding dan bij m'n hobbies. Daar is het allemaal 20/1 ofzo
quote:Op zondag 18 november 2012 17:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
succes met de man-vrouw verdeling..stop maar een extra toblerone in je broekzak
Ja maar de verhouding is wel in jouw voordeelquote:Op zondag 18 november 2012 18:15 schreef Perzephone het volgende:
[..]
HeheheAl heb ik nou nooit echt een date zitten hosselen op het water, gaat zo lastig.
Het niveau gaat heel breed. Van laag naar hoog. Op meerdere vlakkenquote:Op zondag 18 november 2012 18:38 schreef Dizorn het volgende:
20 op 1 kan je ook in je voordeel gebruiken, moet de gemiddelde man van beetje laag niveau zijn, steek je er zo bovenuit
Voor de grap? My ass.quote:Op zondag 18 november 2012 19:00 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik snap werkelijk de ballen van dat PAIQ.. voor de grap maar eens een account aangemaakt
Voor de grap? Een damesaccount dan?quote:Op zondag 18 november 2012 19:00 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik snap werkelijk de ballen van dat PAIQ.. voor de grap maar eens een account aangemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |