PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Kan heel goed dat diegene inderdaad een goede handelaar is. Maar het kan ook iemand zijn die met gewoon geld coins/pakjes heeft gekocht. Voor je zelf: zorg dat je spelers netjes in formatie en positie zijn, en dat ze een link met elkaar hebben. Dan krijg je 100 team chemistry, en speelt het een stuk prettiger wegquote:Op zondag 18 november 2012 17:36 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik speelde tegen een team met letterlijk alle wereldsterren bij elkaar, dus dat is allemaal netjes gehandeld en niet bij elkaar gekocht met geld? Ik ben trouwens net begonnen, ben nog alles aan het uitvogelen.
Tnx, ja ik doe mn best. Ook als ze dezelfde nationaliteit hebben is goed voor de teamgeest toch? Ik ga de link; FUT voor noobs ff goed doornemen voor de basistips etc.quote:Op zondag 18 november 2012 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan heel goed dat diegene inderdaad een goede handelaar is. Maar het kan ook iemand zijn die met gewoon geld coins/pakjes heeft gekocht. Voor je zelf: zorg dat je spelers netjes in formatie en positie zijn, en dat ze een link met elkaar hebben. Dan krijg je 100 team chemistry, en speelt het een stuk prettiger weg
Heel verstandig.quote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Tnx, ja ik doe mn best. Ook als ze dezelfde nationaliteit hebben is goed voor de teamgeest toch? Ik ga de link; FUT voor noobs ff goed doornemen voor de basistips etc.
Je ziet tussen de posities lijntjes. dat wilt zeggen dat de spelers waar de lijntjes tussen staan iets met elkaar te maken moeten hebben. Dus of ze spelen bij dezelfde club, of in de zelfde competitie, of ze hebben dezelfde nationaliteit. Hoe meer links, en hoe sterker deze zijn, des te beter wordt je teamgeest. Maximaal is 99, en als je een manager toevoegt, kom je op de 100 (mits in goede formatie, en als het kan ook een nationaliteit die matcht met je team)quote:Op zondag 18 november 2012 17:41 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Tnx, ja ik doe mn best. Ook als ze dezelfde nationaliteit hebben is goed voor de teamgeest toch? Ik ga de link; FUT voor noobs ff goed doornemen voor de basistips etc.
Gayquote:
Ik snap het, maar wat formatie betreft. Elke speler heeft een andere voorkeur voor opstelling, doe je dan de opstelling waar de meeste spelers voorkeur voor hebben? Ik ben zelf gewend 4-4-2 te spelen altijd.quote:Op zondag 18 november 2012 17:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je ziet tussen de posities lijntjes. dat wilt zeggen dat de spelers waar de lijntjes tussen staan iets met elkaar te maken moeten hebben. Dus of ze spelen bij dezelfde club, of in de zelfde competitie, of ze hebben dezelfde nationaliteit. Hoe meer links, en hoe sterker deze zijn, des te beter wordt je teamgeest. Maximaal is 99, en als je een manager toevoegt, kom je op de 100 (mits in goede formatie, en als het kan ook een nationaliteit die matcht met je team)
Kun je die niet gewoon kopen op de veiling, misschien een domme vraag (ben net begonnen)quote:Op zondag 18 november 2012 17:46 schreef vandermar het volgende:
Ik heb alweer 50 bronzen pakjes geopend maar nog geen Akinfenwa te bekennen
Duurquote:Op zondag 18 november 2012 17:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon kopen op de veiling, misschien een domme vraag (ben net begonnen)
Jawel maar ik ga geen 200K + betalenquote:Op zondag 18 november 2012 17:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Kun je die niet gewoon kopen op de veiling, misschien een domme vraag (ben net begonnen)
Je kan beter spelers kopen in de formatie die jij wil spelenquote:Op zondag 18 november 2012 17:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik snap het, maar wat formatie betreft. Elke speler heeft een andere voorkeur voor opstelling, doe je dan de opstelling waar de meeste spelers voorkeur voor hebben? Ik ben zelf gewend 4-4-2 te spelen altijd.
Dat is idd. wel duur lijkt me. Ik zag dat Ronaldo 2,5 miljoen kost.quote:Op zondag 18 november 2012 17:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel maar ik ga geen 200K + betalenik wil hem in een pakje om te verkopen
Dan is het het beste om inderdaad je spelers in 4-4-2 te kopen. Als je ze in een andere formatie koopt, kun je de formatie wel veranderen met een formatie kaartje. Helaas is een 4-4-2 kaartje rond de 2.000 a 2.500 coins, dus zeker bij de goedkopere spelers loont het de moeite om te wachten tot je er 1tje in jouw formatie ziet .quote:Op zondag 18 november 2012 17:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik snap het, maar wat formatie betreft. Elke speler heeft een andere voorkeur voor opstelling, doe je dan de opstelling waar de meeste spelers voorkeur voor hebben? Ik ben zelf gewend 4-4-2 te spelen altijd.
niet veel waard, iets boven discard dacht ikquote:Op zondag 18 november 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
Ferdinand in een pakjegaat zeker ook voor bijna niets of wel?
Nog best watquote:Op zondag 18 november 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
Ferdinand in een pakjegaat zeker ook voor bijna niets of wel?
Bij welke staat dat, Mertens?quote:
Staat bij zeker 150 spelers in de commentsquote:
xdquote:Op zondag 18 november 2012 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
ga je nou clubs of gta doen lollllll
Hihihihi grappig.quote:Op zondag 18 november 2012 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
ga je nou clubs of gta doen lollllll
Ik kijk gewoon meestal even door, database erbij en dan lukt het soms.quote:Op zondag 18 november 2012 18:10 schreef thethoryd het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk al die koopjes? Ik kom ze nooit tegen
Er is toch wel een betere LM dan Peris...oh wachtquote:Op zondag 18 november 2012 18:09 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Liga BBVA verdediging was me te traag en duurPrima team nu weten te maken
De Kroaat omdat het moetquote:Op zondag 18 november 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is toch wel een betere LM dan Peris...oh wacht
Dit team hebben maar te skeer zijn om Neuer in de goede formatie te hebbenquote:
Hahaha, indd vergeten kaartje te geven. Donk, Allesandri en IF Ter Stegen nog op transferlijst. Denk dat Sweinie volgende aankoop wordt.quote:Op zondag 18 november 2012 18:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit team hebben maar te skeer zijn om Neuer in de goede formatie te hebben
Zijn crossing is beterquote:Op zondag 18 november 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is toch wel een betere LM dan Peris...oh wacht
Makkelijkquote:Op zondag 18 november 2012 18:14 schreef zerokil het volgende:
Verdedigen in Ultimate team is nog steeds onmogelijk..
Bij mij is het wel iets beter gegaan toen ik "automatisch speler schakelen (of iets dergelijks) op alleen hoge ballen had ingesteld. Bij mij ging het vooral fout omdat ik een poppetje bestuurde, en plots een ander poppetje geselecteerd werd door de computer.quote:Op zondag 18 november 2012 18:14 schreef zerokil het volgende:
En dan Becks halen.quote:Op zondag 18 november 2012 18:15 schreef BDIL het volgende:
Snoop dogg wil groot aandeelhouder worden van Celtic
Ben ook al paar weken aan het kloten met die instellingen, ook bij de ''automatische looplijnen (?) wat je op laag of hoog kan zetten.quote:Op zondag 18 november 2012 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij is het wel iets beter gegaan toen ik "automatisch speler schakelen (of iets dergelijks) op alleen hoge ballen had ingesteld. Bij mij ging het vooral fout omdat ik een poppetje bestuurde, en plots een ander poppetje geselecteerd werd door de computer.
Nergens last van hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 18:14 schreef zerokil het volgende:
REREREREREPOOOOOST.quote:
quote:
quote:
Kan best, maar hij doet het de afgelopen weken toch prima. Vorige week ook twee doelpunten en deze week ook al. Assists weet ik zo 1,2,3 niet. EA zal wel niet naar de afgelopen weken kijken.quote:Op zondag 18 november 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit wel copyright op geloof ik.
Huntelaar had vorig jaar ook een super eerste seizoenshelft, maar omdat hij steeds maar 1, of 2 goals maakte was het steeds net niet genoeg voor een IF, omdat andere spitsen het beter deden door een hattrick te maken. Pelle zou ook wel zo'n gevalletje kunnen worden.quote:Op zondag 18 november 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Kan best, maar hij doet het de afgelopen weken toch prima. Vorige week ook twee doelpunten en deze week ook al. Assists weet ik zo 1,2,3 niet. EA zal wel niet naar de afgelopen weken kijken.
TOTW, niet TOTPERIOD nee. Dat is ook vaak wel irritant..spelers die iedere week een 7 halen staan er nooit in en spelers die 4 keer een 5 halen en 1 keer een 8 welquote:Op zondag 18 november 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Kan best, maar hij doet het de afgelopen weken toch prima. Vorige week ook twee doelpunten en deze week ook al. Assists weet ik zo 1,2,3 niet. EA zal wel niet naar de afgelopen weken kijken.
Zou hem best willen. Ik denk dat het een prima spits is in een 4-3-3. Weinig pace, maar goed. Lekker cross abusenquote:Op zondag 18 november 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Huntelaar had vorig jaar ook een super eerste seizoenshelft, maar omdat hij steeds maar 1, of 2 goals maakte was het steeds net niet genoeg voor een IF, omdat andere spitsen het beter deden door een hattrick te maken. Pelle zou ook wel zo'n gevalletje kunnen worden.
Maar nog geen IF Akinfenwaquote:Op zondag 18 november 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg echt ziek goede bronzen pakjes
Niks, dikke poep in zo'n 170 pakjesquote:Op zondag 18 november 2012 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar nog geen IF AkinfenwaWat kreeg je dan tot nu toe?
Have funquote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb dat team wat je me aanraadde gemaakt Tim, voor 85k
Thnx voor de tip, vanavond ga ik er mee spelen.
quote:Op zondag 18 november 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
Zo, even mijn bullshit verhaaltje neergezet over de Heracles formatie
http://forum.ea.com/uk/posts/list/100/2086325.page#21244329
Feel free 2 agree, maar doe het subtiel en dus niet 10 posts vlak na elkaar zoals de vorige keer
Ja en Kanu als ik t goed onthouden hebquote:Op zondag 18 november 2012 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Have fun![]()
En later misschien upgraden met Kouyate als het bevalt
Bij mij niet..ik heb dingsdag - donk - Kouyatequote:Op zondag 18 november 2012 18:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja en Kanu als ik t goed onthouden heb
Ik heb nu een team gemaakt met Donk - Almeback - Kouyate. Ik verwacht 0 tegengoals met dit teamquote:Op zondag 18 november 2012 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij niet..ik heb dingsdag - donk - Kouyate
Toch niet Almeback in het midden he? Kanu is ook beter imoquote:Op zondag 18 november 2012 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb nu een team gemaakt met Donk - Almeback - Kouyate. Ik verwacht 0 tegengoals met dit team
Ja, precies in het middenquote:Op zondag 18 november 2012 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch niet Almeback in het midden he? Kanu is ook beter imo
Maar fysiek gezien zou ik Donk dan centraal zetten..of kan dat niet ivm chem?quote:Op zondag 18 november 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, precies in het middenIk had een 4-3-3 met Almeback en Donk centraal achterin, maar vind Almeback 1 van de beste CB's waar ik mee gespeeld heb. Als ik zie dat een aanvaller richting Almeback dribbelt, weet ik gewoon dat de bal van mij is
quote:Op zondag 18 november 2012 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
Heb nog 3 Palladino's gekocht voor <4k, maar krijg ze niet meer verkocht. Ik denk dat ik ze gewoon op m'n TP hou. Ooit wordt ie wel weer gefixed.
Clubben?quote:Op zondag 18 november 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, precies in het middenIk had een 4-3-3 met Almeback en Donk centraal achterin, maar vind Almeback 1 van de beste CB's waar ik mee gespeeld heb. Als ik zie dat een aanvaller richting Almeback dribbelt, weet ik gewoon dat de bal van mij is
Dat kan op zich wel goed. Ik zal het eens uit gaan proberenquote:Op zondag 18 november 2012 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar fysiek gezien zou ik Donk dan centraal zetten..of kan dat niet ivm chem?
Nou, eigenlijk lag ik pas om 10 uur in mn bed, en om 1 uur er weer uit. Dus ik ben al richting bed gegaan, anders wordt het helemaal niks morgen op de zaakquote:
Dat is vervelend voor je. Heb je toevallig nog een ps2? Die kabel daarvan doet het ook op mijn laptopquote:Op zondag 18 november 2012 18:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
de oplader van m'n laptop is stuk.
Ja ik kom eraan.quote:
Welk team.quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb dat team wat je me aanraadde gemaakt Tim, voor 85k
Thnx voor de tip, vanavond ga ik er mee spelen.
Viergever ondanks zijn lengtequote:Op zondag 18 november 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een episch idee. Wie is volgens jullie de beste Nederlandse silver CB in de Eredivisie?
Helaas. Wel een nintendo ds kabeltje.quote:Op zondag 18 november 2012 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor je. Heb je toevallig nog een ps2? Die kabel daarvan doet het ook op mijn laptop
Oke, ik ook. Moet nog wel iemand bij komenquote:Op zondag 18 november 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil Palladino, Duarte, Danilinho en Jucilei in een team. Onmogelijk zonder slechte spelers of spelers in verkeerde posities te zetten.
[..]
Ja ik kom eraan.
Wielaertquote:Op zondag 18 november 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een episch idee. Wie is volgens jullie de beste Nederlandse silver CB in de Eredivisie?
Viergever sowiesoquote:Op zondag 18 november 2012 19:03 schreef Lindgren. het volgende:
IF Ronaldinhoquote:Op zondag 18 november 2012 19:12 schreef Maver24 het volgende:
Jullie raden welke er op de lege plek komt
[ afbeelding ]
ik heb wel een idee
Okequote:Op zondag 18 november 2012 19:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gebeurde niet zoveel tijdens Utrecht - Twente.
quote:
Wat vinden jullie hiervan? Met Sansone of Marilungo op de plek van Pelle.quote:Op zondag 18 november 2012 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/build/1292501/#
Wel echt mega-aanvallend, maar man wat lekker.Pelle kan natuurlijk elke Italiaan zijn.
Sansone schijnt wel een interessante speler te zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat vinden jullie hiervan? Met Sansone of Marilungo op de plek van Pelle.
Ik ken beide spelers niet, maar wel een tof teamquote:Op zondag 18 november 2012 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat vinden jullie hiervan? Met Sansone of Marilungo op de plek van Pelle.
Oke. We kwamen gister bijna in div1. We hadden 12 punten en moesten nogm aar 1 winnen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:22 schreef Thorb het volgende:
Ik wil vanavond nog wel even clubben Rijst, nog even wat leren eerst
En toen verloren jullie zekerquote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke. We kwamen gister bijna in div1. We hadden 12 punten en moesten nogm aar 1 winnen.
Cr00k anders hadden we niet verloren hequote:Op zondag 18 november 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
En toen verloren jullie zeker
Was ik er maar bij
Was Iwan any?
Ik heb altijd al een Koreaans team willen maken maar ik ben bang dat ik die namen niet uit elkaar kan houden en ze lijken ook allemaal op elkaarquote:
Voor 100k per serie zal ik het bijhouden.quote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef BDIL het volgende:
Person of interest blijkt al halverwege seizoen 2 te zijnIk moet echt iets hebben wat me herinnert wat wanneer uitkomt
http://myepisodes.com/frontpage.php hier je series inzetten en dagelijks ff checkenquote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef BDIL het volgende:
Person of interest blijkt al halverwege seizoen 2 te zijnIk moet echt iets hebben wat me herinnert wat wanneer uitkomt
nope, 9 chem is all that mattersquote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Lastpost het volgende:
Even een chemistry vraagje, wanneer je team gewoon 100 chemistry heeft en alle spelers ook 9 individueel, maakt het dan nog uit of je een rode lijn er tussen hebt lopen?
Nopequote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Lastpost het volgende:
Even een chemistry vraagje, wanneer je team gewoon 100 chemistry heeft en alle spelers ook 9 individueel, maakt het dan nog uit of je een rode lijn er tussen hebt lopen?
Dit is best makkelijk, spits is bijna 2 meter en roodharig , LAM spreekt voor zich , CF ook roodharig maar kleiner dan ST, RAM en RB kijk ik wie 4 * skills heeftquote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een Koreaans team willen maken maar ik ben bang dat ik die namen niet uit elkaar kan houden en ze lijken ook allemaal op elkaar
Meer links is wel een stats-boost, bijvoorbeeld een dubbele link geeft betere stat upgradesquote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef Lastpost het volgende:
Thanks, vond het zo vreemd staan ondanks de 'perfecte' chemie.
Ja, leuk. Ga maar weer weg.quote:Op zondag 18 november 2012 19:30 schreef Lastpost het volgende:
Thanks, vond het zo vreemd staan ondanks de 'perfecte' chemie.
Wanneer je Thiago Silva uit een pakje trekt moet je die natuurlijk wel zien in te passen natuurlijk.![]()
Nee, 9 chem geeft een boost, daarboven niet meer.quote:Op zondag 18 november 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer links is wel een stats-boost, bijvoorbeeld een dubbele link geeft betere stat upgrades
Volgens mij niet, in 12 had ik eerst Inter Castaignos in Eresilver team, daarna de Twente versie, die had betere stats door dubbele linkquote:Op zondag 18 november 2012 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, 9 chem geeft een boost, daarboven niet meer.
Ik kocht een Clasiequote:
quote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, in 12 had ik eerst Inter Castaignos in Eresilver team, daarna de Twente versie, die had betere stats door dubbele link
quote:Op zondag 18 november 2012 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, 9 chem geeft een boost, daarboven niet meer.
Lul niet zo uit je nek Richquote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij niet, in 12 had ik eerst Inter Castaignos in Eresilver team, daarna de Twente versie, die had betere stats door dubbele link
Dan was je onder invloed van een Corona denk ik.quote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zo, Rijst zei het toen ookquote:
Dat ging alleen om de 9 chem boost toen..met El Hamdaoui als voorbeeld.quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat zo, Rijst zei het toen ook
Ik had laatst ook iets vreemds met de PS3. Was een wedstrijd aan het doen, opeens liep heel het scherm vast en kwam er een raar geluid uit de PS3, wat niet helemaal goed klonk. Na een paar seconde kon ik weer rustig verder spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
4 wedstrijden op rij loopt mijn hele playstation vast![]()
CD zit helemaal onder de krassen. Commentaar doet het niet meer.
Hartstikke kapot dus, zomaar opeens
Nog falen ookquote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
Ik ben met stomheid geslagen, richard
Waarom dan binnenkort pas erin gooien als je het nu wilt weten?quote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog falen ook
Ik ga binnekort eens 12 eringooien om te kijken, nu wil ik het weten
Speel GTAquote:Op zondag 18 november 2012 19:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom dan binnenkort pas erin gooien als je het nu wilt weten?.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef DutchSL het volgende:
4 wedstrijden op rij loopt mijn hele playstation vast![]()
CD zit helemaal onder de krassen. Commentaar doet het niet meer.
Hartstikke kapot dus, zomaar opeens
PS3quote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook iets vreemds met de PS3. Was een wedstrijd aan het doen, opeens liep heel het scherm vast en kwam er een raar geluid uit de PS3, wat niet helemaal goed klonk. Na een paar seconde kon ik weer rustig verder spelen.
Ik krijg de indruk dat m'n PS3 binnen nu en een paar weken kapot gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Hele harde snelle tikken? Ook wel eens gehadquote:Op zondag 18 november 2012 19:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik had laatst ook iets vreemds met de PS3. Was een wedstrijd aan het doen, opeens liep heel het scherm vast en kwam er een raar geluid uit de PS3, wat niet helemaal goed klonk. Na een paar seconde kon ik weer rustig verder spelen.
Ik krijg de indruk dat m'n PS3 binnen nu en een paar weken kapot gaat.
Alsof de CD binnen stopte met draaien en dat alles eromheen door ging.quote:Op zondag 18 november 2012 19:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hele harde snelle tikken? Ook wel eens gehad
quote:Op zondag 18 november 2012 19:39 schreef Fuszy het volgende:
Mijn ps3 kreeg net een rrod en nu doet hij het niet meer
Ja, had ik met ps1 game, bovenkant van cd sticker was deels gestriptquote:Op zondag 18 november 2012 19:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alsof de CD binnen stopte met draaien en dat alles eromheen eroverheen ging.Moet maar even kijken of dat krassen heeft veroorzaakt.
Even heaten en problem solved in bijna alle gevallen.quote:
Ik met Black Ops al 2 keerquote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb op een enkele vastloper na nog nooit problemen gehad op de PS met welk spel dan ook buiten Fifa om, maar met Fifa tientallen zoniet honderderen keren.
FIFA is gewoon een kut spel, heb ook altijd problemen als ik FIFA speel. Altijd vastlopers en dergelijke. Nooit problemen als ik CoD speel ofzo.quote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb op een enkele vastloper na nog nooit problemen gehad op de PS met welk spel dan ook buiten Fifa om, maar met Fifa tientallen zoniet honderderen keren.
IF Pellequote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef MartijnTor het volgende:
Deze week zal er wel weer een eredivisie IF komen neem ik aan?
Ik wil er ook eenquote:Op zondag 18 november 2012 19:44 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik heb trouwens afgelopen vrijdag nog zo'n gratis Eredivisie bal thuis gestuurd gekregen.Ik had hem ooit besteld door een code van wieisboos hier, maar die heb ik toen opgehaald bij een Kiala punt hier in de buurt. Raar dat ik er nu nog een krijg opgestuurd zonder verzendkosten.
Duarte is kut. Pelle isquote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IF DUARTE.Dan komt hij in mijn team.
Ik vrees voor een Kandji scenarioquote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar die zal wel erg duur zijnquote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou enquote:Op zondag 18 november 2012 19:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar je mening is subjectief als de nete.
Nee.quote:Op zondag 18 november 2012 19:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar je mening is subjectief als de nete.
He ik vroeg je niets!quote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb liever IF Duarte
Gelukkig ben jij voor Zwolle. Daar komt nooit iemand van IFquote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Niets, alleen heb je natuurlijk meer met Pelle omdat je voor Feyenoord bent.
Ik denk het niet. Als silver moet je 3+ doelpunten scoren omdat er zo weinig plaatsen zijn. Zal wel niet gebeuren.quote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef MartijnTor het volgende:
Pelle gaat er sowieso nog wel een pakken als hij zo door gaat
Duarte moet het meer van een goede middag hebben
We zijn alleen denk ik..quote:
Boer mag dat wel eens worden, tssss.quote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij voor Zwolle. Daar komt nooit iemand van IF
Gaat nooit gebeuren want die klungels houden toch niet de 0quote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Boer mag dat wel eens worden, tssss.
Etienne Reijnen ook niet dusquote:
Gisteren nog en uit in Tilburg. Da's al 2 keer.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren want die klungels houden toch niet de 0
Je loopt achterquote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef StijnDa het volgende:
Bazoer van PSV uit de jeugdopleiding geplukt door Ajax
JIj noemt iemand van Feyenoord en die supportert Fuszy en ik ben een oud wijf en noem een speler van AZ en die supporter jij.quote:
Slowpoke ben je.quote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef StijnDa het volgende:
je loopt een dag achter.quote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef StijnDa het volgende:
Je kan Douglao ook centraal doenquote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ja, ik weet dat Douglao traag is. Maar de rest van zijn stats zijn kwijlopwekkend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Anders gooi ik Kanu er wel in.
En het is niet waar.quote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef StijnDa het volgende:
Hij wilde geen prof contract tekenen, dus kon sowieso vertrekken.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En het is niet waar.Hij besloot zijn contract niet te verlengen en was dus transfervrij.
Oh, dat zie ik nu pas. Ik had eerst iemand anders in m'n squad creator en toen kreeg een van die spelers..quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan Douglao ook centraal doen
Hij is 16, hij had nog geen contract.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En het is niet waar.Hij besloot zijn contract niet te verlengen en was dus transfervrij.
grg gdn krlquote:Op zondag 18 november 2012 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, dat zie ik nu pas. Ik had eerst iemand anders in m'n squad creator en toen kreeg een van die spelers..thanks.
Mierenneuker. Hij wilde geen contract tekenen. Komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op zondag 18 november 2012 19:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij is 16, hij had nog geen contract.
Laat me weten hoe Douglao het doet in 352! Ik heb zijn teamgenoot Vinicius als RCB en die is echt solidquote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ja, ik weet dat Douglao traag is. Maar de rest van zijn stats zijn kwijlopwekkend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Anders gooi ik Kanu er wel in.
Laat mij lekker balen dat een groot talent is vertrokken naar de concurrent voor zo goed als niets...quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mierenneuker. Hij wilde geen contract tekenen. Komt allemaal op hetzelfde neer.
Volgens Marcie (zo, wat een bronquote:Op zondag 18 november 2012 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laat mij lekker balen dat een groot talent is vertrokken naar de concurrent voor zo goed als niets...
wederom een hoop gelul in de ruimte van steefie.quote:Op zondag 18 november 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
JIj noemt iemand van Feyenoord en die supportert Fuszy en ik ben een oud wijf en noem een speler van AZ en die supporter jij.
Sla ze. En zolang ze het samen doen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
zucht, komen mijn ouders weer helemaal bezopen thuis.
Bel de kindertelefoon, je moet ergens je gevoelens tonen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/livequote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hamilton flikkert weer uit de race. Feit.
Fuz waar kijk je darten
Ja maar het is irritant. Gaan ze weer lopen vervelenquote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sla ze. En zolang ze het samen doen.
Fucking vervelend ja, mijn pa ook wel eens en die gaat dan allemaal sterke verhalen vertellen die hij al eerder verteld heeftquote:Op zondag 18 november 2012 19:58 schreef Fuszy het volgende:
Jij bent hilarisch.quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe noem je de honderdste In form?
HIF.
jaweetikhoujemondwieismarciequote:Op zondag 18 november 2012 19:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens Marcie (zo, wat een bron) was het de beste verdediger uit de jeugdopleiding. Kthxbai.
Nee dat meen je niet.quote:
Leuk man.quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team ook weer gefixt, rechts liep niet goed. Misschien Balotelli nog voor Aguero.
F1 al heel lang niet meer gevolgd dus jaquote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is er formule 1, gaat ie darten kijken.
Balotelli liep bij mij vaak niet op de juiste positie met 4231. En dan had ik vaak na al het combineren geen eindstation om een goal te maken.quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team ook weer gefixt, rechts liep niet goed. Misschien Balotelli nog voor Aguero.
haha die is echt goed. Mag ik die morgen op school gebruiken???quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe noem je de honderdste In form?
HIF.
Ik vond het tof dat hij het kwam melden.quote:
Lekker team.quote:Op zondag 18 november 2012 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las papiercircuit.quote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
Wat een paupercircuit is dat in Austin
waaromquote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
haha die is echt goed. Mag ik die morgen op school gebruiken???
Heb hem in 352 gehad, maar misschien valt het dan minder op omdat je 2 spitsen hebt. Al betwijfel ik het met Med/Low work rates, denk dat het wel losloopt. Eerst Aguero nog een kans geven.quote:Op zondag 18 november 2012 20:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Balotelli liep bij mij vaak niet op de juiste positie met 4231. En dan had ik vaak na al het combineren geen eindstation om een goal te maken.
ja dit inderdaadquote:
de lachtertjens op mijn hand krijgen.quote:
mag wel maar geen plagiatrisch gedrag vertonenquote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
de lachtertjens op mijn hand krijgen.
Heb je je gebrand aan de frituurpan ofzo? Waar is de vrolijke Rijst?quote:
Klopt.quote:Op zondag 18 november 2012 20:02 schreef Fuszy het volgende:
mijn rtl stream is dood. Eigenlijk de hele website
whaha ik vind het leuk om je te fokken.quote:Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb je je gebrand aan de frituurpan ofzo? Waar is de vrolijke Rijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |