en dan alles verhuren en snel binnenlopen.quote:
jup!quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb je topics aan elkaar gelinkt; maar wat er nu precies mis is gegaan weet ik niet
Je geeft aan dat je daar vaker last van hebt ? Dat hij geen nieuw deel opent maar altijd een los topic ?
oh, we kunnen verven (mijn neef kan schilderen, wij kunnen verven) en laminaat leggen (sangdrax) en vloerbedekking en zeil (ik). we doen er alleen een jaar over. maakt niet uit. we kunnen het wel, mits je geen kwali verwachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef Leandra het volgende:
Laminaat leggen valt echt heel erg mee, dat kun je makkelijk zelf.
En is het vooral van boven naar beneden (en vice versa) gehorig, of van en naar de buren?
gehorig is alles hier. zowel van boven naar beneden als richting de buren. dus als selene hier beneden danst hoor je dat door het hele huis en als de buurman weer eens de kolder in zn kop krijgt en zn wijf verrot slaat ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef Leandra het volgende:
Laminaat leggen valt echt heel erg mee, dat kun je makkelijk zelf.
En is het vooral van boven naar beneden (en vice versa) gehorig, of van en naar de buren?
Oh okay, dat valt dan nog mee.... leegtrekken en wat nieuws dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef simmu het volgende:
nja, die zolder is het ergste niet hoorwe zijn hier toen ingetrokken met alle shit van de vorige bewoners (vies en oud en lelijk, toen al). gesloopt behang en gore vloeren overal
dat is me al 4 jaar een doorn in het oog
Als je het zelf kunt dan zou ik net geen cheap-ass kwaliteit kopen maar het wel zelf leggen; dan kost het niet te veel en kun je het meenemen naar een volgend huis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:27 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, we kunnen verven (mijn neef kan schilderen, wij kunnen verven) en laminaat leggen (sangdrax) en vloerbedekking en zeil (ik). we doen er alleen een jaar over. maakt niet uit. we kunnen het wel, mits je geen kwali verwacht
nah, mijn ervaring is dat je dat toch niet doet. dingen passen net niet, je bent het beu. ik ga gewoon voor cheap, leuk en geluidsdempend. vooral geluidsdempend. maar bovenal: cheap! we hebben wel e.e.a. achter de hand hoor, maar dat willen we graag zo houden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je het zelf kunt dan zou ik net geen cheap-ass kwaliteit kopen maar het wel zelf leggen; dan kost het niet te veel en kun je het meenemen naar een volgend huis.
jup, alle vloeren hier zijn hout. van die groene vierkante dingen zoals onder laminaat gaat niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef lady-wrb het volgende:
je hebt zeker houten vloeren? dan moet je iets op de vloer hebben van hardboard ofzo als ondervloer. die naden blijf je zien door zeil heen. zeker bij goedkoop zeil.
dat niet, maar die naden blijf je echt zo zien. bij luca op de kamer heb ik het geprobeerd door ze met ducktape aan elkaar te plakken, die naden te verminderen, maar je blijft het toch nog zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:09 schreef Leandra het volgende:
Hardboard kost ¤ 7 voor een stuk van 121x244 bij de Gamma, dat zijn dus in principe de kosten niet.
neeeeeeeeeee die juist niet, want dan trap je door je zeil heen als je op hakke loopt of een iets te zware tafelpoot of bureau of stoelpoot drukt er zo doorheen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:02 schreef simmu het volgende:
[..]
jup, alle vloeren hier zijn hout. van die groene vierkante dingen zoals onder laminaat gaat niet?
doh! niet aan gedacht idd. en overal laminaat lijkt me (voor nu!) ook weer niks. denk ik. maar ik ga dit weekend eens even kijken wat zo ongeveer de kosten zullen zijn. ter vergelijking ga ik ff uit van 120 m2 huis!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee die juist niet, want dan trap je door je zeil heen als je op hakke loopt of een iets te zware tafelpoot of bureau of stoelpoot drukt er zo doorheen.
niet doen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |