Occupy inpakken en elders (zeg het regenwoud) onder een boom leggen, ik vind het een goed idee!quote:
Wat heeft dat clubje jou aangedaan dan?quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Chahna het volgende:
[..]
Occupy inpakken en elders (zeg het regenwoud) onder een boom leggen, ik vind het een goed idee!
Je hebt het over medemensen , geen pakketjesquote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Chahna het volgende:
[..]
Occupy inpakken en elders (zeg het regenwoud) onder een boom leggen, ik vind het een goed idee!
Mijn post was een reactie op de sinaasappel metafoor van Lavenderr.quote:Op maandag 19 november 2012 14:20 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het in dit topic zouden hebben over oplossingen in plaats van plaatjes plakken.quote:Op maandag 19 november 2012 14:51 schreef heartz het volgende:
[..]
Mijn post was een reactie op de sinaasappel metafoor van Lavenderr.
Ik zie geen logica in jouw reactie op mijn post?
Of was dat niet de bedoeling? Wil je graag een statement maken en misbruik je mijn post daarvoor?
Door Occupy weg te sturen lossen we de crisis op of zoiets....quote:Op maandag 19 november 2012 15:03 schreef Chahna het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het in dit topic zouden hebben over oplossingen in plaats van plaatjes plakken.
Ik vond mijn idee wel een goede oplossing.
Dank je!quote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef heartz het volgende:
[..]
Door Occupy weg te sturen lossen we de crisis op of zoiets....
Je bent geniaal
Zo bizar dat dit soort lezingen worden geweigerd voor publicatie, omdat het presenteren van feiten té politiek geladen is.quote:
Welk punt? En waar moet ik mee kappen wat zo erg was?quote:Op maandag 19 november 2012 17:25 schreef 3-voud het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Gray op 19-11-2012 17:41 (je punt is duidelijk, kappen nu) ]
Vraag het nog maar eens in feedback.quote:Op maandag 19 november 2012 18:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welk punt? En waar moet ik mee kappen wat zo erg was?
Ik volg je ff niet. Wel zie ik 2 notes extra.
quote:AIG $25bn claim thrown out of court
Starr had accused the New York Fed of engineering a "backdoor" bailout for Wall Street banks at the expense of AIG shareholders by forcing the insurer to unwind its bets on mortgage debt through hundreds of billions of dollars of credit default swaps.
He also accused the central bank of breaching duties to shareholders under the law of Delaware, where the New York-based AIG is incorporated.
But Engelmayer said AIG had acted out of "corporate desperation" in accepting the $182.3bn bailout.
He also rejected Starr's having likened the New York Fed to a "loan shark" for providing an initial $85bn credit line at a 14.5% interest rate.
"Merely because the AIG board felt it had 'no choice' but to accept bitter terms from its sole available rescuer does not mean that that rescuer actually controlled the company," Engelmayer wrote.
Als je als aandeelhouder aansprakelijk kan worden gesteld voor wetsovertredingen begaan door het bedrijf waarin je aandelen bezit, moet je in feite een compleet overzicht hebben over de dagelijkse handel en wandel om te kunnen controleren of alles wel volgens de regels verloopt, en er geen wanbeleid wordt gevoerd. Maar dan wordt het onmogelijk om nog te handelen zonder voorkennis, en dat is verboden. Daarom bestaat er een raad van commissarissen, benoemd door de aandeelhouders, die toezicht houdt op de gang van zaken in het bedrijf.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef shazaam het volgende:
Ha leuk dat Occupy nog steeds leeft
Ik heb daar vanaf 15 oktober tot het einde dit jaar rondgelopen en meegedaan. Full-time occupyen en daarnaast een baan de eerste 4 maanden, daarna iets minder occupy gedaan
What about het aansprakelijk stellen van aandeelhouders voor wan beleid onder bedrijven? Dat zou deels de korte termijn visie van winst boven alles kunnen weghalen. Investeren moet je dan doen niet alleen als je weet dat het bedrijf winst gaat maken maar ook als je weet dat het op een legale manier gebeurd.
ah, heb jij ook gele tanden?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:14 schreef shazaam het volgende:
Ha leuk dat Occupy nog steeds leeft
Ik heb daar vanaf 15 oktober tot het einde dit jaar rondgelopen en meegedaan. Full-time occupyen en daarnaast een baan de eerste 4 maanden, daarna iets minder occupy gedaan
Ha, nee. Mijn stiefpa is tandarts, dus dat zaakje wordt altijd mooi onderhoudenquote:Op woensdag 21 november 2012 00:51 schreef ohokok het volgende:
[..]
ah, heb jij ook gele tanden?![]()
ik las ergens dat occupiers gele tanden hebben
ben gewoon nieuwsgierig hoor, verder niks
Heb je lang haar?quote:Op woensdag 21 november 2012 01:36 schreef shazaam het volgende:
[..]
Ha, nee. Mijn stiefpa is tandarts, dus dat zaakje wordt altijd mooi onderhoudenMaar ik moest lachen.
Fucking ranzig, lekker zo'n plaklap in je mond. Nee bedankt. Ik heb een tongschraper.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:08 schreef heartz het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat 90% van de mensen over de wereld niet zijn tong poetst naast zijn tanden. Bah.
Die hadden Romeinen en Grieken vroeger ook!quote:Op woensdag 21 november 2012 09:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Fucking ranzig, lekker zo'n plaklap in je mond. Nee bedankt. Ik heb een tongschraper.
Daarom.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:11 schreef heartz het volgende:
[..]
Die hadden Romeinen en Grieken vroeger ook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |