PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Raar ik hoor wel alles en op 100 connection alleen geen beeldquote:Op zondag 18 november 2012 14:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Jawel, maar na Vitesse - NEC gezien te hebben is dit een kutwedstrijd.
Zelfs de cameraman vindt het niet om aan te zien.quote:Op zondag 18 november 2012 14:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Raar ik hoor wel alles en op 100 connection alleen geen beeld
Ze verkopen niet meer voor 11k.quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Ozz-03 het volgende:
Die Palladino pricefix is nu wel helemaal verkracht.
Ik kocht hem voor 14, had geen idee dat ie gepricefixt werd. Verkocht hem voor 17k bin, was binnen een halve minuut weg. FML dacht ik toen hahaquote:Op zondag 18 november 2012 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
Die prijs van Adryan trouwens.Om te peeuwen. Ik had hem toentertijd voor 8k en verkocht voor 33k geloof ik. Nu ook rond de 35-40k.
Kloptquote:
Niemand?quote:Op zondag 18 november 2012 14:26 schreef wieisboos het volgende:
Heeft iemand een linkje naar dat EA forum topic met triple link-spelers? Iemand heeft 'm vast opgeslagen
Kan nu ook op Futhead, als je een speler opzoekt kun je zien met wie hij max chem krijgt.quote:
gooi is linkquote:
Channel - 100808quote:
Sop adress invalid staat er , ook als ik gewoon 100808 doequote:
Raar, als ik dit invul in Sopcast, gaat die meteen geladen.quote:Op zondag 18 november 2012 14:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sop adress invalid staat er , ook als ik gewoon 100808 doe
Mag ik dan?quote:Op zondag 18 november 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee jij bent gestopt met Fifa. Rot op
Nee ik ben niet gestopt kijk me teamquote:Op zondag 18 november 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker droog.quote:Op zondag 18 november 2012 15:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil hem helemaal niet. Ik ben geen pauper en betaal keurig per maand. Ik zit nu zelfs te kijken.quote:
Dikke deal man.quote:Op zondag 18 november 2012 15:01 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas niet op PS3, maar toch niet slecht.
Alles dat een gratis proefperiode heeft is pauper?quote:Op zondag 18 november 2012 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil hem helemaal niet. Ik ben geen pauper en betaal keurig per maand. Ik zit nu zelfs te kijken.
Jij of mama en papaquote:Op zondag 18 november 2012 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil hem helemaal niet. Ik ben geen pauper en betaal keurig per maand. Ik zit nu zelfs te kijken.
Zo is het. Een beetje voetbalfan heeft EL of Sport1 of allebei.quote:
Ik ook Film1 + Sport1 vind nog 17 euro voor EL wel heel duurquote:
Jammer...quote:Deze actiecode is te activeren van 15 oktober t/m 11 november 2012
Bij mij werkte diequote:
Doe je mee met clubs vandaag?quote:
Ligt eraan hoelaat.quote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe je mee met clubs vandaag?
Weet niet wanneer Heisenberg kanquote:
Ik speel op de xboxquote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet wanneer Heisenberg kan
quote:
Ik heb 100%quote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
Poll: Wie mag hem hebben?
• Wieisboos
• Dudeweiser
• Ozz
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoef hem niet ik heb al ELquote:Op zondag 18 november 2012 15:06 schreef Rijst het volgende:
Poll: Wie mag hem hebben?
• Wieisboos
• Dudeweiser
• Ozz
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik scoorde met jou een zieke goal toen je disconnecte hahaquote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Sjaak Trekhaak was de laatste keer wel op dreef hoor. Assists, goaltje. Nou nou, kon niet beter.
Oh, de servers waren aan het zeiken toen.quote:Op zondag 18 november 2012 15:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik scoorde met jou een zieke goal toen je disconnecte haha
Dankzij Sopcast heb je elke weekend wel een Eredivisie Live link met goed kwaliteit. Alleen op de Donderdag met Europa League heb ik moeite met een link vinden naar de wedstrijden van Fenerbahce.quote:Op zondag 18 november 2012 15:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet ik heb al EL[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er LM > CAM kaarten waren, maar blijkbaar niet want iedereen lacht me uit
quote:
What was i thinkingquote:
Donequote:Op zondag 18 november 2012 15:11 schreef Rijst het volgende:
F6C55G7N
Kijken wie hem als erste activeert
Teveel gekloot omdat het via UPC gaat.quote:Op zondag 18 november 2012 15:11 schreef Rijst het volgende:
F6C55G7N
Kijken wie hem als erste activeert
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
Ik heb er nog 1 nu hou ik het eerlijker. Juiste code zit onder 1 van deze spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koning.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik vind het prima. Alleen als omni weer rondjes maakt.quote:Op zondag 18 november 2012 15:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gaan we vanavond weer clubs0n?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
Ik heb er nog 1 nu hou ik het eerlijker. Juiste code zit onder 1 van deze spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging vroeger altijd Pokémon kaarten strooien, en dan die kinderen uitlachen die met elkaar vochten om een DiglettSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is eigenlijk hetzelfde
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd Pokémon kaarten strooien, en dan die kinderen uitlachen die met elkaar vochten om een DiglettDit is eigenlijk hetzelfde
Feyenoord Rotterdam![]()
Jongens vandaag promoveren we naar divisie 1
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Lekker door de headset heen lullen terwijl zijn vriendin naast hem loopt te slapenquote:Op zondag 18 november 2012 15:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Alleen als omni weer rondjes maakt.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lekker door de headset heen lullen terwijl zijn vriendin naast hem loopt te slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik moest daar ook om lachen.quote:Op zondag 18 november 2012 15:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lekker door de headset heen lullen terwijl zijn vriendin naast hem loopt te slapen![]()
En lopen slapen inderdaadwtf
Wil graag Podolski, Suarez en Cazorla in 1 team, wat is voor hun de beste formatie om te proberen en welke posities![]()
Welke denk jequote:Op zondag 18 november 2012 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Wil graag Podolski, Suarez en Cazorla in 1 team, wat is voor hun de beste formatie om te proberen en welke posities
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Suarez - Podolskiquote:Op zondag 18 november 2012 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Wil graag Podolski, Suarez en Cazorla in 1 team, wat is voor hun de beste formatie om te proberen en welke posities
-----Cazorlahallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
3-5-2 of 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2 of 4-2-2-2 of 5-2-1-2quote:Op zondag 18 november 2012 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Wil graag Podolski, Suarez en Cazorla in 1 team, wat is voor hun de beste formatie om te proberen en welke positiesRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
4-2-3-1quote:Op zondag 18 november 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-5-2 of 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2 of 4-2-2-2 of 5-2-1-2
Hala Madrid !
3412quote:Op zondag 18 november 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-5-2 of 4-1-2-1-2 of 4-3-1-2 of 4-2-2-2 of 5-2-1-2![]()
Gooi ze allemaal CBquote:Op zondag 18 november 2012 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Wil graag Podolski, Suarez en Cazorla in 1 team, wat is voor hun de beste formatie om te proberen en welke posities![]()
Oh ja, sorry maar speel niet zoveel fifa als jullieRvP; Feyenoord
Als Immers zo doorgaat, gaat hij gewoon een TOTS krijgen
RvP; Feyenoord
Hé Alex, doe eens normaal met die prijzen man.Dat bedoelde ik niet.quote:Op zondag 18 november 2012 15:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Auto correct dan.
Auto correct.
Wie in de spits ipv RVP ? 4-2-3-1 formatie budget is 60kHala Madrid !
Die 2 maanden gratis EL krijg je bijna overal bij
Moet het binnenkort wel even opzeggen anders moet ik gaan dokken![]()
![]()
Ladotelli?quote:Op zondag 18 november 2012 15:29 schreef BDIL het volgende:
Wie in de spits ipv RVP ? 4-2-3-1 formatie budget is 60khallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
Hé Alex, doe eens normaal met die prijzen man.
[..]
Dat bedoelde ik niet.![]()
FC Ramus 8.5K
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Idd, heb toen ook 1 maand moeten betalenquote:Op zondag 18 november 2012 15:29 schreef Thorb het volgende:
Die 2 maanden gratis EL krijg je bijna overal bij
Moet het binnenkort wel even opzeggen anders moet ik gaan dokken
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ik doe niet mee aan een price fix. Zelf probeer ik altijd te goedkoopste op de markt te zijn, dus eigenlijk is dat ook undercuttenquote:Op zondag 18 november 2012 14:36 schreef ThadCastle het volgende:
Ik wil een keer een pricefix doen met DS2, die lijkt me als enige te vertrouwen haha
Fuentes verkocht voor 5k![]()
![]()
Ik zou hem pricefixen.quote:Op zondag 18 november 2012 15:32 schreef Zhano het volgende:
Arizala in 4-1-2-1-2 voor 200c#sommigemensen
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 15:32 schreef Zhano het volgende:
Arizala in 4-1-2-1-2 voor 200c#sommigemensen
![]()
Ik verkoop na een week eindelijk mijn IF Tallec voor 21k. Ik had hem voor 19k maar wilde hem niet met verlies verkopen daarom duurde het zo lang. Nu kijk ik op de markt waarom hij gekocht werd, lijkt het of hij gepricefixed wordt. Staat er 1 voor 17,5k![]()
![]()
Heb ik al in mijn andere teamquote:
Hala Madrid !
Er staan een aantal op voor 23-24k, is hij standaard CF of ST?quote:Op zondag 18 november 2012 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
Ik verkoop na een week eindelijk mijn IF Tallec voor 21k. Ik had hem voor 19k maar wilde hem niet met verlies verkopen daarom duurde het zo lang. Nu kijk ik op de markt waarom hij gekocht werd, lijkt het of hij gepricefixed wordt. Staat er 1 voor 17,5k![]()
![]()
En verkocht voor 21,5k. Zijn NIF is CF zijn IF STquote:Op zondag 18 november 2012 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er staan een aantal op voor 23-24k, is hij standaard CF of ST?
Nu is de goedkoospte 33k, misschien had ik er meer voor kunnen krijgen.
Hij is echt niet fijn om mee te spelen, maar heeft wel 4* Skill en dat is redelijk rare voor een zilvere spits![]()
1e resultaat van mijn PFIk heb het monopolie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met de Palladino-fix Martijn?![]()
![]()
*rasmus.quote:En jij zet ze er nu ook voor die prijs op, maar ze verkopen nog niet.
quote:Op zondag 18 november 2012 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
1e resultaat van mijn PF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met de Palladino-fix Martijn?
Inmiddels naar 8 a 9k gezakt.
DM? Ik doe wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met de Palladino-fix Martijn?
Hoeveel K heb je ervoor nodig gehad? DS2 zullen wij die gaan fixen op de xbox?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het met de Palladino-fix Martijn?![]()
![]()
Wij hebben op PS3 anders ook een prima pricefix gehad, een tijdje terug.Zo'n 80k winst gepakt op IF Henry.
Hij ontpopt zich toch tot smaakmaker.Leuk voor 'm. Hij had nog wat te vereffenen met het Nederlandse publiek en is daar goed mee bezig.
Zo'n 100k om er 30 te kopenquote:Op zondag 18 november 2012 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel K heb je ervoor nodig gehad? DS2 zullen wij die gaan fixen op de xbox?![]()
![]()
DS2 wat zeg je ervan, een keer een uitzondering? Dan neem je alles op en na onze pricefix krijg je 1000 views omdat je een succesvolle pricefix hebt?quote:![]()
![]()
ik doe ook meequote:Op zondag 18 november 2012 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
DS2 wat zeg je ervan, een keer een uitzondering? Dan neem je alles op en na onze pricefix krijg je 1000 views omdat je een succesvolle pricefix hebt?![]()
Nee, ik doe niet mee aan pricefixes.quote:Op zondag 18 november 2012 15:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel K heb je ervoor nodig gehad? DS2 zullen wij die gaan fixen op de xbox?![]()
![]()
![]()
Weet niet hoeveel er op de Xbox zijn maar vast niet veelquote:Op zondag 18 november 2012 15:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
DS2 wat zeg je ervan, een keer een uitzondering? Dan neem je alles op en na onze pricefix krijg je 1000 views omdat je een succesvolle pricefix hebt?![]()
![]()
Speelt dit seizoen briljant zou goed zijn als Feyenoord hem kan houden na dit seizoenquote:Op zondag 18 november 2012 15:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een koning is die Pellè ook eigenlijk![]()
DM mij eens wie het is, eens kijken of het wel zin heeft op xboxquote:Op zondag 18 november 2012 15:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel er op de Xbox zijn maar vast niet veel![]()
![]()
Je broertje heet Jay toch?quote:Op zondag 18 november 2012 15:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
DM mij eens wie het is, eens kijken of het wel zin heeft op xboxhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat wasquote:Op zondag 18 november 2012 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
Wij hebben op PS3 anders ook een prima pricefix gehad, een tijdje terug.Zo'n 80k winst gepakt op IF Henry.
![]()
![]()
Klopt. Alleen Fuszy was misschien iets te laat met verkopen, maar die heeft iig geen verlies geleden.quote:
Niet mogelijk denk ik. Hij heeft nog een 3-jarig contract in Italië dacht ik, die zullen dus wel een transfersom vragen.quote:Op zondag 18 november 2012 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelt dit seizoen briljant zou goed zijn als Feyenoord hem kan houden na dit seizoenFeyenoord Rotterdam![]()
Jammer want je ziet wel dat Feyenoord stukken beter speelt met hem in de spits.quote:Op zondag 18 november 2012 15:55 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Niet mogelijk denk ik. Hij heeft nog een 3-jarig contract in Italië dacht ik, die zullen dus wel een transfersom vragen.![]()
Ideaal aanspeelpunt.quote:Op zondag 18 november 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer want je ziet wel dat Feyenoord stukken beter speelt met hem in de spits.Doet het goed.
Dat mist Ajax op sommige momenten ook ze kunnen de bal niet vast houden tot er aansluiting is. Hopelijk wordt Siggy nog ooit fitquote:Op zondag 18 november 2012 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ideaal aanspeelpunt.Doet het goed.
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 16:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan en weet wie er wordt gefixed. 50k losgeld en ik zeg niks
quote:Op zondag 18 november 2012 16:03 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb even onderzoek gedaan en weet wie er wordt gefixed. 50k losgeld en ik zeg niks
GodverIk keek naar de 72 rating, physical stats erg goed
![]()
Goed schot...
één ding over het hoofd gezien![]()
![]()
Akpala dus.quote:Op zondag 18 november 2012 16:06 schreef wieisboos het volgende:
GodverIk keek naar de 72 rating, physical stats erg goed [ afbeelding ]
Goed schot...
[ afbeelding ]
één ding over het hoofd gezien
[ afbeelding ]
Die fix ik iig niet. Kijk maar naar de naam van de verkoper.![]()
Ze spelen tegen Willem II hequote:Op zondag 18 november 2012 16:08 schreef Maver24 het volgende:
Janmaat is ook wel koning hoor, speelt echt goed![]()
Als iemand nog een zilveren team zoekt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is gefixed zie ik net. Door ene Ricardoquote:. Alles staat er voor 3 dagen op, 2,5k.
quote:Op zondag 18 november 2012 16:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Als iemand nog een zilveren team zoekt:Nu weet ik het zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tering, Donk kost 50k
Is dat een fix of is hij altijd zo duur?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij is altijd zo duur.quote:Op zondag 18 november 2012 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Tering, Donk kost 50k
Is dat een fix of is hij altijd zo duur?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Overigens geloof ik jou niet (meer) en ga ik op zoek naar een koopje en of het wel of niet een fix is.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij heeft wel gelijk, hij is altijd zo duur.quote:Op zondag 18 november 2012 16:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Overigens geloof ik jou niet (meer) en ga ik op zoek naar een koopje en of het wel of niet een fix is.
Maar koopjes zoeken kan altijd.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 16:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Overigens geloof ik jou niet (meer) en ga ik op zoek naar een koopje en of het wel of niet een fix is.![]()
Gouweleeuw voor 300c gekocht en binnen 5 minuten weg voor 2,5k. #sommigehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Too slowquote:Op zondag 18 november 2012 16:29 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft nu twee keer gescoord tegen InterFeyenoord Rotterdam![]()
Morgen denk ik maar niet naar Engels omdat anders mijn hele weekschema in de knoei komt
RvP; Feyenoord
Ik heb morgen een meeloper op m'n studie. Ze is 18.quote:Op zondag 18 november 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
Morgen denk ik maar niet naar Engels omdat anders mijn hele weekschema in de knoei komt
Picsquote:Op zondag 18 november 2012 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb morgen een meeloper op m'n studie. Ze is 18.RvP; Feyenoord
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mag ik een keer in jou poeziealbum skrijve?quote:Op zondag 18 november 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
Morgen denk ik maar niet naar Engels omdat anders mijn hele weekschema in de knoei komt![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]CleavageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik mis nu sowieso al 3 punten en als ik engels niet doe 5 punten in 2 periodes.
Dat moet te doen zijn
RvP; Feyenoord
lol_hbo_fail_incomingquote:Op zondag 18 november 2012 16:33 schreef vandermar het volgende:
Ik mis nu sowieso al 3 punten en als ik engels niet doe 5 punten in 2 periodes.
Dat moet te doen zijn![]()
Hahaquote:RvP; Feyenoord
Jij wel ja.quote:Op zondag 18 november 2012 16:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey man, wat zit je dat meisje nou te pesten. Je bent zelf zeker onzeker!![]()
Fire Juniors, die knul van de price fix, gooit nog even lekker zijn eigen ramen in. Een Palladino in 4-2-3-1 voor 5.9k. Wie pakt 'm?Ja, dat dus.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 16:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
OK bedankt voor je hulp. Jij gaat vast een goede gezinscoach worden!![]()
Ik wil sneeuw godver.RvP; Feyenoord
quote:RvP; Feyenoord
Nou, Duarte moet nog even een keer scorenRvP; Feyenoord
Hij staat er nog steeds op.quote:Op zondag 18 november 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
Fire Juniors, die knul van de price fix, gooit nog even lekker zijn eigen ramen in. Een Palladino in 4-2-3-1 voor 5.9k. Wie pakt 'm?
[..]
Ja, dat dus.Wel een bod van 5.8k
Die 76 RB van Inter, is die een beetje speelbaar? Wel pace, weinig andere dingen.
Wil IF Blaszsykowski, Gundogan en Piszcek vervangen. Wordt dan Palacio, Sneijder en Jonathan...
edit: Basta van Udinese kan ook...![]()
Inter - Cagliari gekste wedstrijd dit weekend![]()
![]()
![]()
Hala Madrid !
Die Sau maakt er dus wel even 2.Zijn prijs zal nog wel stijgen.
En wie maakt uitgerekend de 2-2 bij Udinese - Parma. Palladino.
Sneijder is echt super goedquote:Op zondag 18 november 2012 16:50 schreef StijnDa het volgende:
Die 76 RB van Inter, is die een beetje speelbaar? Wel pace, weinig andere dingen.
Wil IF Blaszsykowski, Gundogan en Piszcek vervangen. Wordt dan Palacio, Sneijder en Jonathan...
edit: Basta van Udinese kan ook...Ga je geen spijt van krijgen.
![]()
maar geen IF want gelijkspel,quote:Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
Die Sau maakt er dus wel even 2.Zijn prijs zal nog wel stijgen.
En wie maakt uitgerekend de 2-2 bij Udinese - Parma. Palladino.
ik hoop op Pelle IF, die speelt iedere week goed en scoort ook iedere week![]()
Ja heb al met hem gespeeld, is top inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 16:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Sneijder is echt super goedGa je geen spijt van krijgen.
Maak me meer zorgen om die RB's
![]()
![]()
Ik had ook ongeveer dat team alleen valt Bukharov erg tegen. Hij mist heel veel kansen. Ryan is wel een baasquote:Op zondag 18 november 2012 16:27 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Valerenga gvd geen rb![]()
![]()
Moet de RB een dubbele link hebben of zou elke RB uit de Serie A kunnen??quote:Op zondag 18 november 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja heb al met hem gespeeld, is top inderdaadMaak me meer zorgen om die RB's
![]()
Zijn stats zien er niet zo slecht uit.quote:Op zondag 18 november 2012 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja heb al met hem gespeeld, is top inderdaadMaak me meer zorgen om die RB's
Workrates zijn oké, tackling is oké, pace is goed. Ik zou 'm gewoon proberen.
Bale.quote:Op zondag 18 november 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
wie op LM in 352, Hazard, Nani of Bale ?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Balequote:Op zondag 18 november 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
wie op LM in 352, Hazard, Nani of Bale ?Feyenoord Rotterdam![]()
Aapjequote:Op zondag 18 november 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
wie op LM in 352, Hazard, Nani of Bale ?![]()
da foreheadquote:Op zondag 18 november 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
wie op LM in 352, Hazard, Nani of Bale ?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
DemougeRvP; Feyenoord
Dubbel met Sneijder, want CB's Kompany en Vidic, maar Basta kon ook omdat hij linkt met Vidicquote:Op zondag 18 november 2012 16:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Moet de RB een dubbele link hebben of zou elke RB uit de Serie A kunnen??Mee eensquote:Op zondag 18 november 2012 16:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zijn stats zien er niet zo slecht uit.Workrates zijn oké, tackling is oké, pace is goed. Ik zou 'm gewoon proberen.
Ga het proberen.
IF Blaszcykowski was het niet waard voor mij. Afmaken is gewoon laag voor een aanvaller, balcontrole en dribbling eigenlijk ook voor een buitenspeler.![]()
Waarom vraag je zo veel?quote:Op zondag 18 november 2012 16:58 schreef Maver24 het volgende:
wie op LM in 352, Hazard, Nani of Bale ?Denk zelf eens na
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
![]()
Team met RVP verkocht om dit te makenTim zet er iets op krijg je 10k terug
Hala Madrid !
daar is het forum voor toch, beetje ouwehoeren en vragen, lets make funquote:Op zondag 18 november 2012 17:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom vraag je zo veel?Denk zelf eens na
Bale is wel ineens gestegen , was nog 60k vrijdag, nu gewoon 67k, hmmmm,![]()
komt vast door die pauper competitie daar, en z'n vorm?quote:Op zondag 18 november 2012 17:03 schreef StijnDa het volgende:
Sneijder 14k volgens UDBGekke wereld.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
19k op PS3.quote:Op zondag 18 november 2012 17:03 schreef StijnDa het volgende:
Wat is ie op Xbox?
Wat?quote:. Je kunt toch gewoon een CAM-CM kaartje voor 5-6k halen?
Heerlijke CAM in 3-5-2quote:Op zondag 18 november 2012 17:03 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Maar dan kan je wel eerst even zelf nadenken...quote:Op zondag 18 november 2012 17:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
daar is het forum voor toch, beetje ouwehoeren en vragen, lets make fun
Bale is wel ineens gestegen , was nog 60k vrijdag, nu gewoon 67k, hmmmm,Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
ik ga toch ook weer naar 352 toe, die andere opstellingen kunnen me niet bekoren, achterin lekker met Kompany, Vermaelen en Verthongen![]()
Die kaartjes waren altijd 8k+ ofzo dacht ikquote:Op zondag 18 november 2012 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat?. Je kunt toch gewoon een CAM-CM kaartje voor 5-6k halen?
![]()
IF DUARTEEEEEEEEEEEEEEEEAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
jah joh, maak je niet drukquote:Op zondag 18 november 2012 17:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel eerst even zelf nadenken...![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon gek, dat zo'n speler zo weinig kost tov andere spelersquote:Op zondag 18 november 2012 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat dat niet klopte.![]()
![]()
2 in de eerste helftquote:Op zondag 18 november 2012 17:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
serieus, hoeveel al gescoord ?,die is wel baas als tie komt
,
![]()
IF Duartekom er maar in
RvP; Feyenoord
Klopt. Ik heb 'm ook gehad en vond 'm top!quote:Op zondag 18 november 2012 17:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, gewoon gek, dat zo'n speler zo weinig kost tov andere spelers2! en pas in de 40' minuut.quote:Op zondag 18 november 2012 17:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
serieus, hoeveel al gescoord ?,die is wel baas als tie komt
,
Jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
sperma op me buro alleen al bij de ged88 :$ xDAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 18 november 2012 17:10 schreef Tim86 het volgende:
sperma op me buro alleen al bij de ged88 :$ xD
Nee maar hij post het welquote:Op zondag 18 november 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Donald stond gewoon te roken.
[..]
Denk je?![]()
De FUT-markt reageert er ook gewoon meteen op.
Tijdens zijn goal snel gekocht voor 3.2kRaar.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ging even op xbox kijken maar hij werd al gefixed denk ik. Stonden er wel heel veel op voor 4500-5000quote:Op zondag 18 november 2012 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens zijn goal snel gekocht voor 3.2k![]()
Mja gefixed.. Ik denk dat dat ongeveer zijn waarde is.quote:Op zondag 18 november 2012 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ging even op xbox kijken maar hij werd al gefixed denk ik. Stonden er wel heel veel op voor 4500-5000
Tijdens zijn goal ja?quote:Op zondag 18 november 2012 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens zijn goal snel gekocht voor 3.2k
[..]
Raar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 18 november 2012 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens zijn goal snel gekocht voor 3.2k
[..]
Raar.goedkoopste optie voor 9 chem in 4-3-3
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 17:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]goedkoopste optie voor 9 chem in 4-3-3
[ afbeelding ]Zo'n 21 seconden na zijn goal.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Deze man weetquote:Op zondag 18 november 2012 17:18 schreef Vijf_voor het volgende:
En paar er voor teveel opzetten en dan jezelf undercutten![]()
![]()
Oke zoiets dacht ik alquote:Op zondag 18 november 2012 17:18 schreef Vijf_voor het volgende:
En paar er voor teveel opzetten en dan jezelf undercuttenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
Door DS2 ben ik benieuwd hoeveel winst ik elke keer maak. Heb zojuist dit allemaal ingekocht, ga nu even bijhouden hoeveel winst het opbrengtIk heb alle spelers op 3 na verkocht. Het resultaat is nu 60k winst en het wordt 65k..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal gesproken heb ik niet zoveel spelers in keer maar nu had ik ze opgespaard ipv te koop zetten tijdens het traden.![]()
![]()
Andere Duarte ook verkocht.En Sau ook. Ik moet vaker de doelpuntenmakers in de gaten houden. Sau gekocht voor 16 en verkocht voor 22.5k.
Twee fantastische goals ook van Duarte
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad. Die eerste is lekker, maar die tweede vind ik prachtig.quote:
IF Pelle en IF Duarte, hahaha, dat zou nice zijn, ik heb al wel Pelle al gedaan op het EA forum, gepleit voor een IF![]()
![]()
Ik ben net begonnen met fut maar het valt me op dat ik steeds aan veel betere teams word gekoppeld in divisie 5. Teams met een teamgeest van 99 en gemiddelde van 80/90. Is dat normaal, want ik heb zelf een teamgeest van 47 en gem. van 60.
Vaak zijn het gasten die er niets van bakken, kopen ze dan de coins met echt geld om alle sterren te kunnen kopen?![]()
die wordt toch niet IFquote:Op zondag 18 november 2012 17:28 schreef Maver24 het volgende:
IF Pelle en IF Duarte, hahaha, dat zou nice zijn, ik heb al wel Pelle al gedaan op het EA forum, gepleit voor een IF![]()
Ze denken bij EL dat Armenteros rechts is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zij snappen blijkbaar wel het belang van teamgeest en zijn misschien erg goed in traden.quote:Op zondag 18 november 2012 17:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ik ben net begonnen met fut maar het valt me op dat ik steeds aan veel betere teams word gekoppeld in divisie 5. Teams met een teamgeest van 99 en gemiddelde van 80/90. Is dat normaal, want ik heb zelf een teamgeest van 47 en gem. van 60.
Vaak zijn het gasten die er niets van bakken, kopen ze dan de coins met echt geld om alle sterren te kunnen kopen?![]()
Tuurlijkquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
probeer het..... kom op, je hebt coins genoeg om 100 keer op je bek te gaan, je stelt 20 van dit soort vragen per dagquote:![]()
Ik speelde tegen een team met letterlijk alle wereldsterren bij elkaar, dus dat is allemaal netjes gehandeld en niet bij elkaar gekocht met geld? Ik ben trouwens net begonnen, ben nog alles aan het uitvogelen.quote:Op zondag 18 november 2012 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zij snappen blijkbaar wel het belang van teamgeest en zijn misschien erg goed in traden.![]()
Pogba in een bronzen pakje
RvP; Feyenoord
klopt.quote:Op zondag 18 november 2012 17:36 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Ik speelde tegen een team met letterlijk alle wereldsterren bij elkaar, dus dat is allemaal netjes gehandeld en niet bij elkaar gekocht met geld? Ik ben trouwens net begonnen, ben nog alles aan het uitvogelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: