AthCom | zondag 18 november 2012 @ 13:54 |
![]() artwork (klik op spoiler-balk hieronder) ...en meer artwork Eerste filmpjes : Previews: Review: NU.nl [perfect] http://www.nu.nl/games/29(...)cte-wereld-neer.html Gamer.nl [9.5] http://www.gamer.nl/review/400672/assassins-creed-iii-1 Gamespot (ps3) [9.1] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/ps3/ Gamesport (X360) [8.5] http://www.gamespot.com/assassins-creed-iii/platform/xbox360/ IGN (ps3) [8.5] http://www.ign.com/games/assassins-creed-iii/ps3-128700 ![]() | |
AthCom | zondag 18 november 2012 @ 14:00 |
Laatste (interessante) posts:
| |
Jivis | zondag 18 november 2012 @ 15:22 |
Toch wel jammer dat de wereld ondanks alles nog wel vrij doods is. Het jagen is tof en levendig, maar ik had graag ook wat meer interactie met de omgeving gezien. Nu lopen die mensen er maar wat rond. Liberation missies in de frontier waren al tof geweest. | |
Ezio | zondag 18 november 2012 @ 17:20 |
In de homestead vond ik dat juist niet. De meeste karakters daar hebben hun eigen bezigheden en soms loop je langs terwijl ze een gesprek aan het voeren zijn, tof gedaan. | |
DaFrenk | zondag 18 november 2012 @ 18:03 |
Fijn dat er aangeven staat dat je moet tacklen. Ik ben al 5 rondjes achter hem aan aan het rennen in de hoop op een cutscene ![]() | |
Captainp00face | zondag 18 november 2012 @ 19:21 |
Daar zat in ook mee, na 20 minuten begon ik door te krijgen dat het steeds hetzelfde rondje was. | |
Hendroit | zondag 18 november 2012 @ 20:08 |
Heb sequence 12 nu gehaald maar nu ben ik zegmaar weer desmond maar wat de fuck moet ik nou doen? | |
Jivis | zondag 18 november 2012 @ 20:12 |
Dat wel, alleen kun je er als speler weinig mee. Het hoeft niet zo uitgebreid te zijn als bij een RPG, maar ik had wel wat meer sidemissions in die frontier willen zien. Ik vertoef er namelijk wel graag, Boston en NY ogen zo flets. | |
peleetje | zondag 18 november 2012 @ 20:42 |
Frontier is wel gaaf inderdaad. Ben er alleen wel snel op uitgekeken. (ik dan) Behalve die dieren doden en af en toe dat rooie tuig is er weinig te beleven. | |
Jivis | zondag 18 november 2012 @ 20:50 |
Precies mijn punt dus ![]() | |
Rickazio | maandag 19 november 2012 @ 03:46 |
Die bunker hill missie was extreem makkelijk om 100% te halen. Behalve als je niet gevoel voor timing hebt. Iemand hier die alles 100% heeft gehaald? Dus volledige synchronisatie Haha, had ik bij het 2e rondje door de hele stad, ik kreeg een devaju van dezelfde locaties ![]() Toen deed ik de missie maar even opnieuw en in 1x neergehaald door hem af te snijden (easy) | |
OMG | maandag 19 november 2012 @ 05:23 |
Maar dat kun je natuurlijk wel van alle missies zeggen. AC1 en AC2 heb ik alle achievements van gehaald. Daarna heb ik alle 100% sync achievements aan me voorbij laten gaan omdat de helft van de optional objectives me niet boeien. Ik vind 100% in een game als in "alles doen" tof en doe dat ook zoveel mogelijk, behalve als het om dingen gaat zoals "maak een 3x kill streak, maak x aantal kills op een bepaalde manier, etc." Dat kan me niet echt boeien. O, en dan was er nog die kutte paardrij achtervolging waarbij m'n paard achter iedere tak bleef hangen. ![]() | |
Jivis | maandag 19 november 2012 @ 08:26 |
Nou ja, extreem makkelijk... Je moet goed letten op de stemmen van de soldaten, maar dat had ik niet meteen door. | |
Rossdale | maandag 19 november 2012 @ 08:28 |
Dat had ik sowieso continue in de Frontier ![]() Was begonnen om alle side-missions te doen, maar al die zoek en vind dingen in de Frontier was ik gewoon echt beu doordat je steeds achter richeltjes en steentjes blijft haken. | |
Jivis | maandag 19 november 2012 @ 08:43 |
Je moet met je paard ook niet van de paden afgaan. Het is logisch dat die beesten niet zo goed aarden in de wildernis, dat moet je gewoon zelf free-runnend door de bomen doen ![]() | |
Pheno | maandag 19 november 2012 @ 08:43 |
Stemmen? Gewoon meteen na de kogelinslagen rennen naar het volgende punt, easy peasy. | |
Pheno | maandag 19 november 2012 @ 08:45 |
Klopt, je kunt hem in zo'n twintig seconde zonder maar iemand om te duwen neerhalen. Ik heb nu 100% van de verhaalmissies, alleen is er nu een bug met een Lance-missie, die missie is opeens verdwenen en nu kan ik de homestead niet af maken ![]() Bugs ![]() | |
Rossdale | maandag 19 november 2012 @ 08:46 |
Ik had het niet alleen te paard, maar ook te voet af en toe... | |
Jivis | maandag 19 november 2012 @ 08:54 |
Hm, okee. Serieus nog nooit last van gehad eigenlijk. | |
Rossdale | maandag 19 november 2012 @ 09:09 |
Op van die stukjes waar Connor eigenlijk overheen moet springen, maar dat hij dan blijft hangen. Je moet dan eerst een centimeter naar links of rechts voordat de spring-animatie inzet. Dat heb ik echt regelmatig gehad en dat bederft het plezier behoorlijk... maar wellicht had ik gewoon pech dan. Zo had ik ook regelmatig dat Liberation missions of interactive conversations wel op de minimap stonden, maar er op die plek helemaal niemand was... | |
Jivis | maandag 19 november 2012 @ 09:53 |
Iedereen heeft zijn eigen manier, ik ben er in ieder geval op die wijze doorheen gekomen ![]() | |
StretchingKoala | maandag 19 november 2012 @ 11:28 |
Dit weekend ook begonnen aan AssaC 3. Toch wel amusant, dacht dat ik Rome wel zou missen (vond Constantinopel toch niet de charme van Rome hebben, maar meningen verschillen). Opbouw duurt aardig lang, maar ik ren zowaar een x niet als een razende door het spel heen, alles op het gemakje. Het doet me ergens wel denken aan Red Dead Redemption met het jagen etc etc. Mis alleen wel de interactie met alle personen. Je hoort ze wel praten maar kan er verder niets mee. Wellicht wel beter ook voor wanneer je langer speelt. Bootje varen ook leuke toevoeging, hopen dat dit ook leuk blijft...iig iets om je geld aan te spenderen. Op het gemakje jaag ik verder :-) | |
Rossdale | maandag 19 november 2012 @ 11:41 |
Ik kon er moeilijk in komen, de setting deed me in het begin ook helemaal niet zo veel. Maar hoe verder je in het verhaal komt, hoe leuker het wordt! | |
Jivis | maandag 19 november 2012 @ 11:54 |
Ze hebben wel minimale aandacht aan de vijanden gespendeerd, toch jammer. In principe zijn die guards in klasses nog hetzelfde als in deel 2, maar dan met een andere skin. Om over de AI nog maar te zwijgen. "SO SLOW!" | |
DhrIns | maandag 19 november 2012 @ 14:02 |
Op een of andere manier boeit het spel me steeds minder terwijl de verwachtingen erg hoog waren. In het begin was ik erg enthousiast, maar nu.... ![]() ![]() | |
OMG | maandag 19 november 2012 @ 14:10 |
Je bent niet de enige. In de frontier regelmatig gehad dat ik naar een interactive conversation marker ging en er niemand was. Na wat rondlopen verscheen die marker ineens 40m verder op. Ook te voet doer Connor wel eens raar. Bij kleine richeltjes maakt 'ie die beweging alsof 'ie tegen een muur staat, terwijl die er niet is. Ren je verder, rent hij plots met gemak over hogere richels / stenen / takken, zonder te klimmen. | |
Jivis | maandag 19 november 2012 @ 16:32 |
Deze week komt een grote bugfix, hopelijk lost die de meeste problemen op. Zelf zie ik vaak wachters als stijve planken in de omgeving staan. Kan ze niet aanvallen en ze doen ook helemaal niks. Zelfs een keer een hert op die manier op een rots zien staan. Verder vallen de bugs wel mee, al had ik een keer een conversation met dat zwarte vrouwtje en zie terwijl ik met haar praat een dubbelganger van haar uit het huis komen die "Hello Connor" zegt ![]() | |
DeParo | maandag 19 november 2012 @ 16:35 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Karloklp | maandag 19 november 2012 @ 17:04 |
Jahoor, Het is zover, pc is nu crack te downloaden ![]() | |
TigerXtrm | maandag 19 november 2012 @ 17:07 |
Dit soort pareltjes hoor je te kopen ![]() | |
Karloklp | maandag 19 november 2012 @ 17:20 |
Weet ik maar ik koop 'm voor ps3 maar voor pc vind ik het zonde | |
peleetje | maandag 19 november 2012 @ 18:50 |
Herkenbaar... Ik mis toch de diepgang van AC2 & Brotherhood. Raak het verhaal ook telkens bijster. Er komen in korte tijd zoveel namen en locaties voorbij dat ik niet meer weet wie wie is. Komt bij dat in elk gesprek die Conner tot vervelends toe blijft mekkeren over z'n dorp en (my people) met zijn irritante stemmetje. En die peglet trinket missies. Wat een aanfluiting. Met de Assassins Tombs, Lairs of Romulus was ik soms echt uren in de weer. (de muziek maakte die missies ook al super spannend.) En waar ik mezelf ook over verbaas... een kleine hommage aan Ezio / Altair had toch wel gemogen. Ze worden 1x genoemd door die Achillies. Voor het verhaal ga ik het uitspelen maar vind het voor de rest erg tegenvallen. | |
Jivis | maandag 19 november 2012 @ 19:24 |
Ook wel mee eens. Ik heb vooral het idee dat het een soort van half af is omdat ze het per se op een bepaalde datum wilden uitbrengen. Sommige dingen zijn er daardoor bij ingeschoten. Dan is die policy van Rockstar en Blizzard toch beter, een game uitbrengen als die gewoon echt af is. Maar die hebben wat minder druk van bovenaf heb ik het idee. | |
maxmit | maandag 19 november 2012 @ 20:11 |
Iemand de pc versie al binnen? | |
Bart | maandag 19 november 2012 @ 20:18 |
Nee, helemaal niemand. | |
maxmit | maandag 19 november 2012 @ 20:20 |
![]() | |
TigerXtrm | maandag 19 november 2012 @ 20:38 |
Als ik me niet vergis werd Altair ook pas voor het eerst in Brotherhood genoemd. Kwam pas trouwens achter een leuke 'easter egg'.
| |
AthCom | maandag 19 november 2012 @ 20:50 |
Mnee, in AC2. Wanneer Mario Ezio dingen uitlegt over de Codex en zo. | |
Rickazio | maandag 19 november 2012 @ 22:23 |
Ja vet lijp was dat, kun je daarna nog wat doen?
| |
Rickazio | maandag 19 november 2012 @ 22:24 |
Je PS3 al binnen? | |
Rickazio | dinsdag 20 november 2012 @ 03:23 |
Mensen flippen hem helemaal, Seq 11 mission 1 om 100% te halen is echt fucking moeilijk ![]()
| |
maxmit | dinsdag 20 november 2012 @ 06:44 |
Ik wel hoor [ Bericht 18% gewijzigd door maxmit op 20-11-2012 07:49:24 ] | |
maxmit | dinsdag 20 november 2012 @ 07:50 |
Nee, wanneer heb je 'm verstuurd dan? Anders moet je er even achteraan bellen ofzo. | |
Rickazio | dinsdag 20 november 2012 @ 11:53 |
slechts 279 euro's ![]() http://www.wehkamp.nl/gam(...)/C25_5EA_5EA_703087/ | |
AthCom | dinsdag 20 november 2012 @ 13:57 |
Godverdomme, die had ik gelukkig in één keer. ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 20 november 2012 @ 14:07 |
Als ik het ergens mee eens ben met zeropunctuation's review: less stabbing people. Wat een hoop managment games en troep eromheen zeg, om maar te zwijgen van de grote hoeveelheid quick-time events ![]() Gevechtscontrols vind ik ook ruk werken in vergelijking met de vorige titels. Sfeer en verhaal maken veel goed ![]() | |
AthCom | dinsdag 20 november 2012 @ 14:34 |
Ik vind het inderdaad jammer dat poema's en beren e.d. verslagen moeten worden met QTE's als je ze niet afschiet of van bovenaf vermoordt. Ik speel bijvoorbeeld nu even RDR en als ik in poemagebied ben, word ik al helemaal nerveus. Uiteraard ben ik al een paar keer 'gecougard' en ik hoopte een beetje dat dat ook in AC3 zo zou zijn, maar nee; je ziet dieren ook op de radar en even een knopje indrukken wanneer hij je aanvalt en dood is-ie.
| |
Skull-splitter | dinsdag 20 november 2012 @ 14:44 |
Ik heb een bloedhekel aan quick-time events, al is het maar omdat je ineens volledig uit een game gerukt wordt en heel rustig X, Y, B in moet rammen ipv echt iets uitdagends te moeten doen. Zelfde voor de nieuwe controls: vooreen had je een gevecht waar je enigzins sturing aan kon geven, nu is het B ingedrukt houden, even loslaten, klap opvangen en hopen dat je niet de tweede keer gedrukt hebt tijdens het afweren en dan afmaken met A, terwijl door de verdediging heenbreken vaak niet lekker werk. Qua afwerking stelt de titel dat betreft wel teleur, net zoals bugs die zorgden dat je zonder internetverbinding gewoon met een waardeloos spel zat. Ik snap de tijdsdruk ivm 21-12-12 wel, maar het verkoopt zo rottig. Maar vind het ook gewoon jammer dat het steeds meer om dingen gaat die weinig met de opzet van Assassins Creed van doen hadden. Ondanks repetief vond ik deel 1 nog steeds het tofst om te spelen denk ik, heel die spaghettivreter was ik al snel moe al was het verhaal netjes gedaan en speelde het lekker, om vervolgens twee betaalde experimenten te kunnen spelen waar meer en meer niet-noodzakelijke gameplayelementen werden geimplementeerd... | |
Jivis | dinsdag 20 november 2012 @ 15:19 |
Absoluut niet mee eens. Het eerste deel was een of twee missies leuk, maar daarna deed je nog 12 keer precies hetzelfde. Dan liever de variatie in twee en drie hoor. Snap niet dat iets wat destijds als het minpunt (gebrek aan variatie) van het eerste deel genoemd werd, nu als minpunt van dit deel wordt beschouwd. Je zou hoogstens kunnen pleiten voor groter opgezette Assassin-missies, waarin je meerdere mogelijkheden hebt tot kills (ala Hitman en Dishonored). Nu is dat wel heel lineair allemaal. Maar bij meer aandacht daaraan hadden ze de nu zo mooie en overtuigende open wereld moeten inperken. Dat laatste is natuurlijk ook wel iets wat de serie kenmerkt. | |
OMG | dinsdag 20 november 2012 @ 15:37 |
AC1 was voor mij ook lange tijd m'n favoriet. Ik snap het argument wat betreft herhaling, maar ik vond de missies tof. En de setting. En het personage. AC2 vond ik tof, maar Ezio vond ik een stuk minder, en eigenlijk pas bij Revelations vond ik hem een tof personage. Wat betreft AC3 hadden ze wat mij betreft de hele frontier wel propvol met missies mogen stoppen. De naval missies zijn aardig, maar de frontier is zo groot, daar hadden ze met gemak 10 - 15 extra NPCs in kunnen zetten met ieder 2 - 3 missies of zo. Een beetje het idee als op de homestead, maar dan in de frontier. Nu ben ik door de frontiersmen missies heen, heb bijna alle homestead missies gedaan, dus er is geen reet meer te doen in de frontier, afgezien van jagen, wat eventjes leuk is, maar ik best snel heb gezien. | |
Jivis | dinsdag 20 november 2012 @ 16:01 |
Serieus? Wat vond je zo tof aan Altaïr dan? Naar mijn mening was het een inwisselbaar menneke met weinig tot geen uitdieping of karakter. Maar goed dat ze daar in Revelations nog wat aandacht aan hebben besteed. 100% mee eens. Met de frontier hebben ze echt te weinig gedaan. Die frontiersmen missies klinken tof, maar komen vaak alleen neer op een paar clues zoeken en that's it. Da's met hunting society hetzelfde verhaal. Jammer. Maar dat heeft echt te maken met tijdsdruk, wat Skull-splitter ook al noemt. De naval missies vind ik echt tot de beste elementen van de game behoren, daar hadden ze zelfs een apart spel van kunnen maken. In tegenstelling tot de rest van AC vind ik ze ook daadwerkelijk uitdagend (als je de optionele doelen probeert te vervullen). | |
Skull-splitter | dinsdag 20 november 2012 @ 16:39 |
Ik ben de minimissies nu al beu, juist omdat ac2 en uitbreidingen er al vol mee zaten. Sequentie zes pas hier, desmond missie wat een tof tussendoortje waar ze al in deel 2 meer mee hadden mogen doen wat mij betreft. Ac1 had gewoon een uniek sfeertje, alles paste pinnen het plaatje. Vanaf deel 2 werd het veel meer mainstream, inclusief harde kleuren en hippe aankleding, iets wat ik nog steeds heel jammer vind. Die tattoo van Desmond ook. De animus puzzles in revelations riepen weer wat deel 1-sfeer op IMO, maar de UI, kleurfilters en geluiden van de interface hadden wat mij betreft helemaal hetzelfde mogen blijven. | |
Karloklp | dinsdag 20 november 2012 @ 16:46 |
Ja ik !!!!! AWESOME!!! | |
Romanus | dinsdag 20 november 2012 @ 17:05 |
De mysterieuze sfeer rond Altaïr vond ik ook vet. Klopt hij had weinig diepgang, maar daardoor vond ik hem ook iets mysterieus en 'badass' hebben. Overigens kreeg ik dit binnen:
[ Bericht 12% gewijzigd door Romanus op 20-11-2012 21:35:33 ] | |
AthCom | dinsdag 20 november 2012 @ 17:23 |
Wel netjes dat ze het laten weten, al blijft het een kutsituatie. | |
Skull-splitter | dinsdag 20 november 2012 @ 17:48 |
Altair had veeeel verder uitgediept kunnen worden, AC1 leek meer een proof of concept dan een goed afgewerkt spel, al had het ook wel wat gewoon al je informatie vrij te spelen, je route uit te stippelen en verder vrij gelaten te worden. Maar vooral het sfeertje was subliem in mijn ogen... | |
vosss | dinsdag 20 november 2012 @ 19:06 |
Okay ik ben begonnen ermee. Heb nu 2 uur en 40 minuten gespeeld. Wanneer kan ik met die domme indiaan spelen? ![]() | |
Jivis | dinsdag 20 november 2012 @ 19:07 |
We gaan het niet eens worden, vrees ik. Over al jouw punten denk ik precies het tegenovergestelde ![]() Wat ik dan weer niet snap is wat ze met de looks van Desmond hebben gedaan. In 1 en 2 zag die er aardig cool uit, maar in 3 heeft die ineens een enorme jodenneus. Wtf? | |
Jivis | dinsdag 20 november 2012 @ 19:07 |
| |
peleetje | dinsdag 20 november 2012 @ 20:00 |
Ik vind AC3 juist te 'mainstream'. Met dat 'cool' over hekjes springen en onder schuttingen door sliden. (Beetje James Bond achtig) Het verhaal is -naar mijn mening- veel meer naar de achtergrond geschoven. In AC1 en 2 werd ik van het begin gelijk in het verhaal getrokken. In AC3 heb ik het verhaal eigenlijk nauwelijks gevolgd omdat het zo onduidelijk is. | |
Jivis | dinsdag 20 november 2012 @ 20:03 |
Ik ben nog van geen enkele plottwist in AC zo ondersteboven geweest als die aan het begin van deel drie ![]() | |
Catkiller | dinsdag 20 november 2012 @ 20:05 |
![]() ![]() | |
peleetje | dinsdag 20 november 2012 @ 20:35 |
Kun je nagaan hoe mainsteam het is geworden. Slicky slides en jumps, idiote plottwists. Maar zo bijzonder was die plottwist niet toch?
| |
DaFrenk | dinsdag 20 november 2012 @ 20:50 |
Damn, ik dacht dat die spoiler alleen over sequence 3 ging ![]() Net het stuk in Vond ik toch wel een mooi stukje verhaal. ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 20 november 2012 @ 22:22 |
AC 3 is mainstream in meerdere aspecten, dat Connor vloeiender over en om terrein heen kan vind ik alleen maar vooruitgang (Altaïr knalde bij een scheve pixel al tot stilstand, Ezio bij een verkeerde polygoon al moeite de controls te volgen). Het is het slecht afgewerkte vertellen van een verhaal, de harde kleuren, oversimplificatie van controls die juist een averechts effect hebben of niet adequaat gelabeld zijn, de sidequests die je hier en daar glashard opgedrongen worden zonder dat daar een goede beloning tegenover staat. Het verhaal blijft boeiend en het is een aardige geschiedenisles als je alles leest, maar het had beter kunnen zijn zonder al te hip over te willen komen. De desmond-tijd was in het eerste deel redelijk tijdloos los van de animus, nu lijkt Desmond weggelopen uit de dichtstbijzijnde Coffee Company, op junkendieet gezet (behoorlijk wat afgevallen) en is Connor niet zozeer een assassin (althans tot aan seqentie zes iig niet) maar meer een dolende adolescent met een daddy-issue. | |
peleetje | dinsdag 20 november 2012 @ 23:09 |
Het verhaal (van AC1 - AC3) is heel boeiend. Ik kan me ook helemaal verliezen en uren lezen op de Assasssins Creed wikia. Ubisoft heeft een enorm complex en boeiend verhaal opgezet met de AC serie. Maar wat jammer is dat, doordat ze ieder jaar een nieuwe AC uitbrengen de serie daar toch een beetje aan ten onder gaat. Slecht uitgewerkte verhalen, afgeraffeld spel, veel bugs. (al beweren ze dat er aan AC3 ruim 3 jaar is gewerkt.) | |
maxmit | woensdag 21 november 2012 @ 07:39 |
Volgens de systeemeisen is m'n processor niet toereikend ![]() Hij doet het echter wel ![]() ![]() Laptop begint aan vervanging toe te worden ![]() Ik had trouwens gister dat ie m'n save-files niet zag. Terwijl ze duidelijk in de map stonden. Heel irritant, moest dus weer opnieuw beginnen. Tot het eerste 'save' punt gespeeld. Toen m'n 'oude' save files in de nieuw aangemaakte map (vaag) gekopieerd en ik kon weer verder. Heel apart ![]() Verder ook best wel last van bugjes. Ondanks dat wel heel gaaf eigenlijk
| |
Jivis | woensdag 21 november 2012 @ 10:28 |
| |
PennyWise84 | woensdag 21 november 2012 @ 12:34 |
ben geen fan van AC maar dit spel heeft mij wel verrast.in positieve zin. | |
Juan_Assassin | woensdag 21 november 2012 @ 12:36 |
Elk deel was mijn favoriet !!! Als er een ac1 is is die perfect als 2 er is die elke was gewoon mijn favo | |
Skull-splitter | woensdag 21 november 2012 @ 13:01 |
[quote]![]() ben geen fan van AC maar dit spel heeft mij wel verrast.in positieve zin. [/quote Geen fan maar wel deel 3 kopen? Dat snap ik dan niet, het is niet bepaald een racegame... | |
OMG | woensdag 21 november 2012 @ 14:30 |
Gisteravond zag ik nog 1 fort op m'n map. Ik ging daar heen, was er niet eens een rood gebied, ik kon gewoon naar binnen wandelen tussen de redcoats door. Vervolgens een tonnetje opgepakt, pas toen ik die voor het schuurtje met explosieven wilde leggen ging het alarm af. Iedereen afgemaakt, schuurtje opgeblazen, gozer afgemaakt, vlag verwisseld, klaar. Kijk ik op m'n lijst, zie ik dat ik 6 van de 7 fort locaties heb gehad. Blijkbaar was er 1 in New York die ik wel had bevrijd (vlag was verwisseld en alles), maar die niet was herkend door de game. Pas toen ik daar nog een keer doorheen liep verscheen het fort icoontje. Lekker dus. Morgen eens kijken of die update iets fixed. | |
VaLkyRie | woensdag 21 november 2012 @ 16:41 |
Ben wel benieuwd naar 3, de sfeer is altijd wel okee en het pakt me ook nog wel in het begin. Maar vond zowel deel 1 als deel 2 op een gegeven moment te statisch worden en dan verlies ik mn interesse. Iets waar ik vaker tegenaan loop bij ubisoft games. Had dat ook bij Far Cry 2 waar de hele wereld lyrisch over was maar ik had het na een paar uur echt wel gezien. | |
Cherna | donderdag 22 november 2012 @ 14:00 |
Tja, had de join or die edition voor de PC al een zeer lange tijd terug besteld blijkt een trailer gestolen te zijn zodat het niet meer leverbaar is. En op een alternatief moet ik tot 4 dec. wachten volgens bol. Daarbij kun je wel de normale versie kopen maar is voorlopig gedeactiveerd. Althans de Benelux versie in doos. | |
Catkiller | donderdag 22 november 2012 @ 14:01 |
Normale versie weet ik niks van maar de Freedom Edition hebben mensen (waaronder ik) al een nieuwe code voor gekregen om te activeren. | |
Cherna | donderdag 22 november 2012 @ 14:06 |
Ik had gisteren een email van bol dat de Join or Die edition niet meer leverbaar was omdat een trailer met die versie gestolen was. Er werd mij een alternatief geboden dat ze mij de special edition 22-11-2012 met nieuwe code zouden leveren. Nu kreeg ik net een mail dat ook die bij de gestolen versie zat. En nu zou ik dus op 4-12 een versie ontvangen. Nu had ik game mania gebeld blijkt dat zij wel de special edition hebben liggen maar zonder de nog nieuw ontvangen code. Dus op zijn vroegst zou die zaterdag as speelbaar zijn. Och ja ik kan gelukkig met PS 2 voorruit. | |
ems. | donderdag 22 november 2012 @ 17:05 |
Die performance op de pc ![]() | |
Romanus | donderdag 22 november 2012 @ 18:43 |
Ik ben dus niet de enige. Enorme framedrops in Boston (ben net begonnen dus weet niet of dat bij andere plekken ook zo is) | |
ems. | donderdag 22 november 2012 @ 18:53 |
Zelfde hier. Het liep allemaal prima, tot Boston. Ik heb zelf geen nivida maar ik las dat als je dat wel hebt dat je even de nieuwste beta drivers moet downloaden omdat dat een hoop zou schelen. Misschien wat voor jou. Wij ati-gebruikers zullen nog wel even moeten wachten op geoptimaliseerde drivers. En anders de standaard patches. | |
maxmit | donderdag 22 november 2012 @ 19:16 |
Thank god. Ik dacht ook dat het aan mij lag. Boston loopt naar beneden kijkend prima, vooruit kijkend inderdaad behoorlijke framedrops... | |
Romanus | donderdag 22 november 2012 @ 19:19 |
Op de ubisoft forums melden heel veel mensen (ook degene met hele goede pc's) dat ze last hebben van een lage fps. Ik denk dat ubisoft dit in een patch wel gaat verhelpen. Ze kunnen dit moeilijk negeren | |
ems. | donderdag 22 november 2012 @ 19:24 |
Ja, dat zullen ze uiteindelijk wel doen. Echter ligt een deel van het probleem, zoals ik eerder zei, ook bij de GPU drivers. Zeker met dergelijke grote releases werken ze meestal hard om te zorgen dat alles zo soepel mogelijk loopt. Dus hou de patches/driver updates in de gaten. Ik vermoed dat het niet heel lang zal duren allemaal. Wel jammer trouwens. Dat hele "1 minuten spelen, 3 minuten cinematic" gebeuren kwam een beetje mijn strot uit. Heb je eindelijk de vrijheid van de grote stad voor je neus loopt alles in slowmotion ![]() | |
Jivis | donderdag 22 november 2012 @ 19:41 |
Jammer dat ze die Assassination-missies zo hebben gedegradeerd tot niks. In deel twee was dat nog vrij groot opgezet, met wachters die de target beschermden en dergelijke. Nu is het een kwestie van een mannetje met pijl en boog van afstand doodschieten ![]() En hoewel ik teleurgesteld ben over de missies en opzet van de steden/frontier, maakt het naval-gedeelte veel goed. Vind die missies echt episch ![]() | |
vosss | donderdag 22 november 2012 @ 21:04 |
Godverdomme man. Hoe doe ik die missie met waar ik eerst moet afluisteren en vervolgens 2 kannonen onschadelijk moet maken en er blijkt na het afluisteren iets te zijn met een map, want hij zegt that map would come in handy, maar het gesprek wat ik afluister gaat niet over een map wtf is dit voor een gaar spel ze zien me telkens ![]() | |
TigerXtrm | donderdag 22 november 2012 @ 21:11 |
![]() Die was echt fucking lastig, zwaar frustrerend. HEEEL goed gebruik maken van de bosjes en goed opletten hoe de guards lopen. Die gozer die de map bewaakt kan je weg lokken door een eindje verderop om een hoekje te fluiten. Snel naar binnen rennen, map pakken, en weer weg voor hij terug komt. Het lastigste van die missie is ongezien het fort uit komen. Succes ![]() Edit: Wacht maar tot je bij een missie met 2 schepen komt. Die is pas vervelend ![]() | |
replay11nl | donderdag 22 november 2012 @ 21:16 |
Pefrormance op pc valt inderdaad zwaar tegen, met de standaard settings op 1080p haal ik in bosten amper 20 fps, terwijl ik op dunbevolkte gebieden en in cutscenes gewoon dik de 50 haal ![]() | |
Pizzahut | donderdag 22 november 2012 @ 21:37 |
Ik heb nu de Assassins Creed III Freedom editie bij Gamemania gehaald. Alleen heb ik nu een voucher gekregen om binnenkort (?) alsnog een serialkey te halen. Raar dat bol.com blijkbaar al wel deze keys heeft maar Gamemania dus niet. | |
Skull-splitter | vrijdag 23 november 2012 @ 00:06 |
Tent tegen de muur ![]() | |
Froop | vrijdag 23 november 2012 @ 00:25 |
Tering zeg, wat is het eerste deel van dit spel saai. Heb nu sequence 2 voltooid, maar het is gewoon niet interessant om met deze character te spelen. | |
Skull-splitter | vrijdag 23 november 2012 @ 00:38 |
De kills zijn gewoon geen climaxen, net sequentie 6 gehaald en vond het allemaal wat tam tot op heden, behalve de complexe complotten. | |
vosss | vrijdag 23 november 2012 @ 01:57 |
Ik zit nu met die indiaan en die heeft zn outfit nog steeds niet. WTF man, ik zit al 6 uur in de game ofzo ![]() Persoonlijk vind ik het tamelijk matig tot nu toe. Buiten dat is het klimmen in bomen uitermate ruk ![]() Desalnietemin ga ik wel deze eerst uitspelen voor ik aan Hitman en Far Cry begin ![]() | |
TigerXtrm | vrijdag 23 november 2012 @ 03:22 |
Moet zeggen dat AC3 mij op de één of andere manier ook niet geboeid weet te houden. Ben er zeer enthousiast aan begonnen, maar ik heb als doelstelling om alles op 100% te halen en dat maakt het spel op sommige stukken echt HEEEL erg frustrerend. Daarbij moet je in AC3 zoveel doen om alle achievements te halen dat je gewoon uren kan spelen zonder ook maar 1 steek verder te komen in het verhaal. Zit nu midden in Sequence 10 en heb het spel een week niet gespeeld en ook geen drang om het weer op te pakken. Was bij de vorige AC's wel anders, dus dat is erg jammer. | |
Skull-splitter | vrijdag 23 november 2012 @ 08:59 |
Eerst de verhaallijn uitspelen, daarna eens kijken of ik de overige delen ook op 100% wil doen. | |
Romanus | vrijdag 23 november 2012 @ 10:38 |
Het verhaal van ac2 was het beste vind ik. (ik ben nu nog steeds haytham en die is idd niet zo interessant) Maar de animaties en het vechten zijn stukken beter dan voorgaande delen. Alleen vind ik de Amerikaanse revolutie nou niet de meest interessante periode uit de geschiedenis. Misschien dat het daarom af en toe een beetje saai is? Maar al met al ben ik heel tevreden over het spel tot nu toe. | |
Skull-splitter | vrijdag 23 november 2012 @ 10:40 |
het vechten vind ik contraintuitief... | |
OMG | vrijdag 23 november 2012 @ 14:03 |
Gisteren eindelijk de In Good Standing achievement gehaald. In eerst instantie wilde ik dat via de Frontiersmen missies doen, maar om 1 of andere reden heeft de game 1 van de fort locaties in New York niet als gevonden geregistreerd. Alle 7 zie ik ze als "liberated" op de kaart, maar de teller staat op 6 / 7. Ik had nog 1 dingen te doen voor de Boston Brawlers; 5 enemies doden in 10 seconden in een rookbom en 5 enemies disarmen. Dat laatste heb ik blijkbaar de hele game niet gedaan. Dat eerste, met de rookbom, was me in een eerdere game gelukt, dus maar een paar pogingen gedaan. Helaas. Daarnaast ben ik van sneller klaar en verlies minder health als ik maar wat button mash, alles counteren en er af en toe een attack of break defense in gooi werkt voor mij het best. Iemand als een meat shield gebruiken is me pas 3 keer overkomen of zo, en dat gaat dan vaak per ongeluk. Vechten vond ik in voorgaande games leuker, denk ik. En dus heb ik gisteren maar eens alle challenges voor de hunting society gedaan. Kills vanaf een paard op dieren werkt eigenlijk voor geen meter. Met pijn en moeite had ik er 3 gehaald; 2 keer een elk, 1 keer een wolf. Daarna spring Connor maar een beetje in de rondte, 1 keer zelfs door een berg en verdween onder de grond... desynchronized na een enorm lange val in het niets. Toen maar een gebied met bevers opgezocht, aangezien die het langzaamst zijn. Ook daar sprong Connor er hardstikke naast terwijl ik het paard perfect naast een bever had gezet. Ongelooflijk. Ten slotte alle challenges wat betreft "missies" gedaan. Hier zaten er ook een paar tussen die wat frustrerend waren, omdat wat je moet doden enorm snel wegrent. Uiteindelijk wel allemaal gelukt. Nu wil ik nog wat andere achievements halen, en dan is het voorlopig klaar. Denk niet dat ik DLC ga kopen. De enige DLC die ik voor een AC game heb gekocht was iets voor Revelations, met wat van die Desmond puzzles. | |
DeeCruise | vrijdag 23 november 2012 @ 17:39 |
Hier ben ik nu, na 4 pogingen zijn de kanonnen en het afluisteren geregeld zonder kills, maar die map is me toch een bitch om in handen te krijgen.. Lees overigens veel problemen m.b.t. framedrops op de pc, heb er zelf echter totaal geen last van? Speel met een xfx 6970, en alles draait op minimaal 45 frames.. ![]() | |
Romanus | vrijdag 23 november 2012 @ 17:51 |
Ik dacht dat je guards wel mocht verslaan met je vuisten in die missie, maar dat weet ik niet zeker dus het zou kunnen dat je dan alsnog geen 100% haalt | |
DeeCruise | vrijdag 23 november 2012 @ 18:10 |
100% overall haal ik toch al niet meer, vorige missie niet 100% gehaald. Ik vraag me af waar ik ergens kan fluiten op die gast, dat kan toch alleen maar als je ergens om de hoek staat? Achter die tenten lukt het niet, evenals op de hoek van dat huis... ![]() | |
Romanus | vrijdag 23 november 2012 @ 18:24 |
Kan dat niet in die bosjes achter hem? | |
Jivis | vrijdag 23 november 2012 @ 18:29 |
Achter de tent gaan staan die zich achter de wagen met hooi bevindt. Dan fluiten zodat de guard jouw richting op komt. Op dat moment sluip je door de struiken richting de tent met map en kun je hem ongezien pakken. Doe dit wel nadat je de kanonnen hebt gesaboteerd, want waarschijnlijk ziet de guard je nadat je uit de tent loopt. En dan moet je escapen. Ik heb er overigens ook een paar keer over gedaan, maar vooral het ongezien afluisteren vond ik lastig ![]() | |
DeeCruise | vrijdag 23 november 2012 @ 18:30 |
Ga het eens proberen.. Het afluisteren was vrij simpel als je weet hoe ze lopen. Ze lopen namelijk een compleet rondje om het huis heen, dus als je op het dak naast de schoorsteen gaat staan zit je goed.. Het fluiten is wel vreemd, krijg geen mogelijkheid met E, maar ga nog eens proberen.. | |
vosss | vrijdag 23 november 2012 @ 18:35 |
Fluiten kan niet in de bushes, wel in het hooi. Kijk uit dat je die ene met blauwe jas niet om zn porum rost want dan ben je gefailed ![]() Ik ben inmiddels een stuk verder maar die missie was wel kut ja ![]() | |
DeeCruise | vrijdag 23 november 2012 @ 18:35 |
Dat verklaart, wist niet dat het in het hooi wel ging, komen ze dan niet rechtstreeks op je af? | |
Jivis | vrijdag 23 november 2012 @ 18:38 |
Fluiten kan ook als je ergens om het hoekje staat (tent of meer). | |
DeeCruise | vrijdag 23 november 2012 @ 18:53 |
Gelukt, thanks voor de tips ![]() | |
Romanus | vrijdag 23 november 2012 @ 19:50 |
Hoeveel sequenties zijn er? Ik ben nu bij 6 en wil de verhaallijn niet meteen uitspelen :p. Ik ga wel veel sidequests doen. | |
Jivis | vrijdag 23 november 2012 @ 20:00 |
12. | |
Romanus | vrijdag 23 november 2012 @ 20:30 |
ok danku | |
Skull-splitter | vrijdag 23 november 2012 @ 21:06 |
Tentje links tegen de muur, wel eerst die guard daar besluipen. | |
Romanus | vrijdag 23 november 2012 @ 21:56 |
Volgens mij heeft Ubisoft een soort 'blur' over het spel gemaakt, wat het er naar mijn mening niet mooier op maakt. Zoiets hebben zo ook bij Settlers 7 gedaan. Daardoor ziet alles er een beetje vaag uit, terwijl bij andere ac's het er juist wat scherper uit zag. Zonde. | |
Romanus | vrijdag 23 november 2012 @ 21:57 |
-Verkeerde knop- | |
PennyWise84 | zaterdag 24 november 2012 @ 08:41 |
vond het einde wel een beetje meh ![]() | |
Skillstorm | zaterdag 24 november 2012 @ 09:43 |
Eindelijk pc versie binnen. Ga zo beginnen. | |
vosss | zaterdag 24 november 2012 @ 12:05 |
Graphicwise vind ik hem op de pc ook niet heel sterk. Niet mooier dan de vorige in elk geval. Maargoed, we moeten nieuwe consoles hebben, want dit is gewoon huilen met de pet op. Nagenoeg alle games die ook op de consoles komen worden primair daarvoor ontwikkeld en kun je met een midrange videokaartje prima spelen vol open op 1920x1200. ![]() | |
Jivis | zaterdag 24 november 2012 @ 13:06 |
De graphics vind ik eigenlijk wel goed genoeg. Ik wil eerder nieuwe consoles zodat ze meer rekenkracht hebben voor grotere, levendige werelden en betere AI. Oftewel; betere gameplay. | |
DaFrenk | zaterdag 24 november 2012 @ 13:27 |
Intussen ook even het landhuis verkend, op de bovenverdieping kun je al die trofeeën en dergelijke terugvinden. Er is zo te zien nog ruimte genoeg voor allerlei aandenkens etc. Al vond ik het vreemd dat ik een trofee had dat ik New York volledig had verkend, maar ik vermoed dat dat Boston moest zijn. Volgens de beschrijving zou dat piraten musket meer dan één keer moeten kunnen schieten. Nou, hij moet nog steeds elke keer herladen ![]() | |
n8n | zaterdag 24 november 2012 @ 18:42 |
Vond het een beetje kort, wordt weer 2 subdelen wachten voordat we wat progressie hebben. Heb volgens mij het hele spel niemand opgehangen terwijl me dat juist relax leek in de trailer. Miste ook wel een beetje een grote stad, leuk dat bos maar het voegt voor mij minder toe dan een stad binnestebuiten leren kennen. Had ook geen zin in geld verdienen na zo veel delen hetzelfde waar ik eerder alle shops en sidemissions deed of soms ging chillen in de speelwereld. Paard rijden had wel veel soepeler gekund, gebruikte het nu vrijwel nooit omdat het erg glitchy was. Verder wel nice, gameplay is goed merk ik nu ik met Max Payne 3 ben begonnen. Conners verhaal was beter uitgewerkt als het om de relaties met je targets gaat. [ Bericht 47% gewijzigd door n8n op 24-11-2012 18:49:11 ] | |
Jivis | zaterdag 24 november 2012 @ 19:00 |
Bij de missie op de twee schepen hing ik bij een van mijn pogingen een guard op aan de mast. Waardoor ik direct ontdekt werd ![]() Zag er wel tof uit, maar heb het verder nooit gedaan.
| |
Phaelanx_NL | zondag 25 november 2012 @ 00:47 |
Die gevechten op zee ![]() | |
n8n | zondag 25 november 2012 @ 11:11 |
Die was echt baas maar daar had ik echt kapot veel frame drops ![]() | |
Phaelanx_NL | zondag 25 november 2012 @ 11:25 |
PC is wel erg slecht geoptimaliseerd inderdaad. | |
maxmit | zondag 25 november 2012 @ 16:53 |
Duurt wel lang voor connor in beeld is. Heb net voor het eerst een indianenvrouwtje gezien, waarvan ik denk dat het zijn moeder gaat worden. Ga er van uit dat connor niet heel lang meer gaat duren. | |
Phaelanx_NL | zondag 25 november 2012 @ 18:32 |
| |
DaFrenk | zondag 25 november 2012 @ 20:20 |
Misschien had ik andere verwachtingen dan anderen, maar vind het verhaal tot nu toe (Sequence 10 + Heden missie) toch echt ![]() ![]() De (vooral visuele) uitwerking van de missies in het heden zijn dan weer ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door DaFrenk op 25-11-2012 20:27:51 ] | |
Jivis | zondag 25 november 2012 @ 20:39 |
Ik vind vooral de verhaallijn met Connor en zijn vader erg goed bedacht en uitgewerkt ![]() | |
DaFrenk | zondag 25 november 2012 @ 20:49 |
Inderdaad!
| |
DX11 | zondag 25 november 2012 @ 20:56 |
Multiplayer is vooralsnog vrijwel dood op de PC versie ![]() Oh, en over die missie (sequence 3 missie 2) waarbij je de kanonnen onklaar moet maken, en dan die 2 mannen moet afluisteren: Je mag niemand vermoorden, maar als je aanvalt met vuist alleen, vermoord je ze niet maar zijn ze wel bewusteloos! Dat maakt het 100x makkelijker! | |
Skillstorm | zondag 25 november 2012 @ 21:03 |
Yep, ik kan het wel zonder lagg spelen. Maar soms... | |
Skillstorm | zondag 25 november 2012 @ 21:04 |
Arrghh, ik word zo gek bij die missie:
| |
Phaelanx_NL | zondag 25 november 2012 @ 21:07 |
Same here. Over het algemeen loopt hij prima, maar af en toe is hij wat laggy. | |
DX11 | zondag 25 november 2012 @ 21:07 |
Die optionele zit elke keer op dezelfde plek, helemaal rechts dacht ik. Daarnaast alle normale soldaten herkennen je niet dus heel moeilijk is het niet. Diegene die je wel herkennen hebben een andere hoed op. | |
#ANONIEM | zondag 25 november 2012 @ 21:11 |
Ik heb het spel al bijna 2 weken niet gespeeld, morgen maar een keer doen | |
Skillstorm | zondag 25 november 2012 @ 21:20 |
Hehe, net gehaald die missie, eindelijk. | |
Skillstorm | zondag 25 november 2012 @ 21:20 |
Ja, ach ja, gehaald nu. | |
Skillstorm | zondag 25 november 2012 @ 21:59 |
Ik moet zeggen, ik ben nog lang niet klaar met de storyline maar ik vind de setting echt zo veel leuker dan het grauwe Turkije. | |
Skillstorm | zondag 25 november 2012 @ 22:20 |
Hoe gooi ik geld naar orphans? Welke control? | |
drumstickNL | zondag 25 november 2012 @ 22:34 |
Vind die nieuwe Desmond skin maar niks; hij van goedzak naar gladjanus veranderd. | |
drumstickNL | zondag 25 november 2012 @ 22:41 |
Ja die heb ik ook wel 5 keer moeten doen, alleen de nodige officers doden en de rest vermijden. | |
Romanus | zondag 25 november 2012 @ 23:05 |
Kiezen in je wapenmenu, helemaal onderin de lijst rechts | |
Littlerabbit | zondag 25 november 2012 @ 23:14 |
Ben ik de enige met Assassins Creed op de PC die met geen mogelijkheid chests open krijgt? ![]() ![]() | |
DX11 | zondag 25 november 2012 @ 23:15 |
Het duurt lang, je ziet zon schuifje naar links gaan. Ik faalde de eerste keren ook omdat ik dacht zo lang kan het nooit duren, maar gewoon doorgaan. | |
Littlerabbit | zondag 25 november 2012 @ 23:16 |
Ik heb het nu al een stuk of 10x gedaan, en bij de vorige chest ook al voordat ik het opgaf. | |
DX11 | zondag 25 november 2012 @ 23:22 |
Gaat het schuifje wel langzaam naar links? 10x is volgens mij niet heel veel hoor. | |
Littlerabbit | zondag 25 november 2012 @ 23:23 |
Deze tip voldeed, al blijft het lastig om je duimen 100% stil te houden ![]() | |
Skillstorm | zondag 25 november 2012 @ 23:34 |
Ja, zijn een beetje vervelend, maar het gaat wel. Zo veel moeite heb ik er niet mee? | |
Franknfurter | maandag 26 november 2012 @ 00:16 |
Argh ik haat dit spel. Wat een kutmissies. | |
DX11 | maandag 26 november 2012 @ 00:19 |
Hoe lang het duurt om een chest te openen voor de geïnteresseerden: vanaf 2:07 | |
#ANONIEM | maandag 26 november 2012 @ 07:57 |
Hoe moeilijk ![]() Eerst met links rustig een cirkel draaien en click... Hetzelfde met rechts en dan rt spammen... | |
Jivis | maandag 26 november 2012 @ 08:09 |
Ik kan me wel voorstellen dat je er RSI van krijgt, maar dat terzijde ![]() | |
maxmit | maandag 26 november 2012 @ 11:00 |
Op de pc is het inderdaad kloten. Komt denk ik ook voornamelijk omdat het met 1 muis is in plaats van 2 pookjes. Horizontaal stil houden, maar verticaal wel bewegen, met 1 muis .... waardeloos systeem. | |
DX11 | maandag 26 november 2012 @ 11:04 |
Daarom 360 controller voor dit soort games en muis/tobo voor fps ![]() | |
maxmit | maandag 26 november 2012 @ 11:17 |
Tobo en muis vind ik eigenlijk nooit storen, eigenlijk wel prettig. Racegames uitgesloten. Al vind ik het altijd ook wel maf om met een controller voor m'n laptop te zitten. Ok en lockpicken bij AC3 is ook kut, ja. | |
peleetje | maandag 26 november 2012 @ 12:06 |
Lockpicken is idd kut. Is me nog nooit gelukt. Missschien moet je daar een jaar of 15 voor zijn en nog vingervlug. Als je boven de 30 bent is het een drama! | |
Ceased2Be | maandag 26 november 2012 @ 12:07 |
Nee hoor... | |
peleetje | maandag 26 november 2012 @ 12:12 |
Ik heb al moeite om de rechter en linker stick in bedwang te houden met die kistjes. En dan moet je ook nog eens als een gek op RT drukken. Als dan die linker/rechter stick maar een fractie beweegt is het alweer gedaan. Ik laat die kistjes nu gewoon met rust. | |
Ceased2Be | maandag 26 november 2012 @ 12:16 |
Ik meldde me puur als 30-plusser die daar geen moeite mee heeft ![]() | |
Skull-splitter | maandag 26 november 2012 @ 13:12 |
Juist rust en stabiliteit... Ik ben om, heb ik menigmaal gevloekt in de missie om Pitcairn uit de strijd te trekken en daarna de lopende achtervolging met luistervinkerij in New York... | |
drumstickNL | maandag 26 november 2012 @ 14:20 |
Zal eens kalm aan doen met dit spel, had revelations in een dag uitgespeeld. ![]() | |
Romanus | maandag 26 november 2012 @ 14:52 |
Ik heb er nauwelijks problemen mee? Alleen is het wel een waardeloos systeem inderdaad | |
TigerXtrm | maandag 26 november 2012 @ 15:39 |
Als je een gebied bevrijd of een bepaalde sequence hebt uitgespeeld krijg je de sleutel van een hele zooi kistjes. Dat openbreken is echt een bagger systeem... | |
StretchingKoala | maandag 26 november 2012 @ 15:44 |
Vond de sloten in Skyrim stukken irritanter, dit is gewoon ff wennen maar met ps3 controller zo gepiept. Al is het met sleutel idd stukken makkelijker. | |
ems. | maandag 26 november 2012 @ 16:04 |
In skyrim waren de sloten juist doodsimpel ![]() | |
StretchingKoala | maandag 26 november 2012 @ 16:37 |
Simpel maar wel ubervervelend en tijdrovens met dat trillende pinneke, vooral die iets moeilijkere. Die in assasinscreed zijn veel makkelijker imo en minder frequent (wellicht dat dat het is) | |
n8n | maandag 26 november 2012 @ 16:37 |
Vind het alleen lame dat je echt 40x op r1 moet rammen ![]() | |
maxmit | maandag 26 november 2012 @ 17:47 |
Ik had de eerste 2 heel snel en simpel, niet precies wetende wat ik precies deed. Verder lukt het me niet meer hoor.... pick er in, klik, tweede pick er in, beide picks er uit, er in, er uit, ah fuck it.... baggersysteem. | |
ems. | maandag 26 november 2012 @ 17:52 |
Ik heb echt nooit moeite ermee gehad en altijd razendsnel de 'klik' gevonden. Zelfs op master niveau zonder ook maar één point in lockpicking te doen ![]() | |
Dimac | maandag 26 november 2012 @ 19:39 |
Als ik dit topic zo doorlees, lees ik toch wat problemen met AC III op de PC. Zou ik hem op de PC of de xbox kopen? PC is aantrekkelijker door de graphics, dus ik weet het niet echt. Iemand ervaring met beide misschien? | |
Jivis | maandag 26 november 2012 @ 19:43 |
Ze hebben hem toch geport van console naar pc, dus veel verschil in graphics is er niet. Verder speelt AC relaxter op de console, klimmen en dergelijke werkt veel intuïtiever naar mijn mening. | |
Romanus | maandag 26 november 2012 @ 19:48 |
Er zit wel verschil in graphics. Ze hebben niet voor niets hogere textures toegevoegd, DX11, tesselation etc. Of het ook daadwerkelijk beter is weet ik niet aangezien ik geen console versie heb | |
Jivis | maandag 26 november 2012 @ 19:55 |
Mjah, textures en dergelijke inderdaad. Maar ze zullen er niet bijzonder veel aandacht aan hebben besteed. Ik heb AC zowel op pc als console gespeeld en het is duidelijk dat dit spel gemaakt is voor de console (gameplay-wise). | |
Littlerabbit | dinsdag 27 november 2012 @ 00:22 |
Alsnog een Xbox controller voor de PC maar heb je deze niet sowieso de console versie nemen in mijn optiek. | |
invine | dinsdag 27 november 2012 @ 08:45 |
Ik heb een vraag over het einde.
| |
Skull-splitter | dinsdag 27 november 2012 @ 09:40 |
Nu baal ik van een vrij dagje en dat mijn xbox bij mijn vriendin staat... | |
DutchSL | dinsdag 27 november 2012 @ 09:46 |
Eens
| |
invine | dinsdag 27 november 2012 @ 09:49 |
| |
CoExist | dinsdag 27 november 2012 @ 11:23 |
Net uitgespeeld en kijk nu credits van een fucking kwartier lang... Maar idd een schijt einde. Zoals bij elke AC game eigenlijk. Van mijn part slopen ze dat achterlijke Goden gedoe uit de game. | |
Skull-splitter | dinsdag 27 november 2012 @ 11:42 |
Nog niet uitgespeeld, maar ik vind het wel prima zo...
| |
invine | dinsdag 27 november 2012 @ 11:58 |
Ik ben letterlijk in slaap gevallen tijdens de credits ![]() | |
drumstickNL | dinsdag 27 november 2012 @ 12:15 |
Credits zijn altijd lang altijd nog afgekeken omdat er volgens mij bij bijv. brotherhood een stukje "lore" aan het einde zat. ![]() | |
DutchSL | dinsdag 27 november 2012 @ 12:51 |
Het gaat niet om geloofwaardigheid en ik vond de eindes van de andere delen ook zeker niet slecht. Maar dit einde is gewoon verhaaltechnisch kut imo. | |
Skull-splitter | dinsdag 27 november 2012 @ 12:53 |
Ik ben er dus nog lang niet, maar zal wel net zo'n anticlimax worden als Lost bijvoorbeeld. | |
Jivis | dinsdag 27 november 2012 @ 13:00 |
Is een love-it-or-hate-it, die science fiction verhaallijn. Ik kan het wel waarderen, in de eerdere delen ook. Overigens ben ik nog niet bij het einde van 3. | |
invine | dinsdag 27 november 2012 @ 13:33 |
Ik vind die science fiction niet zozeer storend maar erg boeiend ook niet, maar de afsluiting van deel 3 is echt om te janken. | |
Dimac | dinsdag 27 november 2012 @ 18:38 |
Heb hem voor de xbox gekocht. ![]() Bevalt tot nu toe heel goed | |
DaFrenk | dinsdag 27 november 2012 @ 19:09 |
Ben benieuwd of ik hem nog kan uitspelen... vreemde bug als Desmond aan het einde van Seq 10:Edit: ben niet de enige, maar blijkbaar kan je de game toch gewoon uitspelen. Phew! [ Bericht 5% gewijzigd door DaFrenk op 27-11-2012 20:12:24 ] | |
DX11 | dinsdag 27 november 2012 @ 20:28 |
StretchingKoala | woensdag 28 november 2012 @ 11:59 |
Ik speel deze versie zowaar eens extreem rustig, alle gebieden uitkammen. Alle spullen verzamelen, sidequests doen ivp als een malle erdoorheen jagen zoals de andere versies. Ook wel een keer leuk, benieuwd hoelang ik dit vol ga houden echter :-) | |
Jivis | woensdag 28 november 2012 @ 12:12 |
Doe ik ook inderdaad. Nu klaar met New York, Frontier en Boston qua collectables en ben op dit moment de underground aan het uitkammen ![]() | |
CoExist | woensdag 28 november 2012 @ 12:16 |
Ik snap geen snars van dat "pivot" systeem na het uitspelen van de game. | |
AthCom | woensdag 28 november 2012 @ 13:13 |
Alweer een tijdje geleden voor me, maar eens kijken of ik je kan helpen. Als het goed is heb je gelijk aan het begin een stuk of 2, 3 pivots. Die plaats je op de kaart van het menu* (dus niet in-game) op de plek waar Connor staat (je zult dus vaak genoeg fast travel points gebruiken (waar mijn pivots – die achtergelaten werden door andere spelers – ook meestal stonden)). Door meer pivots te plaatsen trianguleer je de locatie van een andere pivot die zich ergens in het groene gebied bevindt. Als je dicht genoeg bij een pivot komt, zie je die op je radar verschijnen. Een nieuwe pivot spawnt elke 15 minuten of zo en je moet ook bekijken in welk gebied ze spawnen (Frontier, Boston, NY). *kaart van het menu: ik bedoel de pivotkaart, niet de gewone kaart waarmee je kunt fasttravellen. | |
CoExist | woensdag 28 november 2012 @ 13:14 |
Thnx! Dat maakt het iets duidelijker. Maar wat voor meerwaarde heeft het voor de single player? | |
AthCom | woensdag 28 november 2012 @ 13:15 |
Een paar cheats, geloof ik. Dus eigenlijk bijna geen. ![]() | |
Phaelanx_NL | donderdag 29 november 2012 @ 01:45 |
Het einde was wel erg plotseling. Jammer, want verder was het erg vermakelijk. Trouwens, heeft iemand hier gebruik gemaakt van het trade en invention systeem? Dat was echt zo onduidelijk en vaag opgezet. | |
#ANONIEM | donderdag 29 november 2012 @ 06:49 |
Winter of zomer switch | |
invine | donderdag 29 november 2012 @ 07:58 |
Ik heb het geprobeerd maar ben er heel snel mee gestopt. | |
Paul99 | donderdag 29 november 2012 @ 10:16 |
Helemaal voorbereid om in een sidemissie op zoek te gaan naar . Ben ik na één schamele cutscene klaar.... ![]() | |
TigerXtrm | donderdag 29 november 2012 @ 15:29 |
Heb bepaalde dingen gemaakt, maar ze hadden het niet achtelijker op kunnen zetten. Je moet alle sub onderdelen apart bouwern (en ook even onthouden als je toch bezig bent, geen 'build all' functie ofzo). Geld verdien ik wel met jagen ![]() | |
Skillstorm | donderdag 29 november 2012 @ 15:54 |
Ik vind het echt een leuk spel. Dat varen is wel leuk gedaan. Het jagen is ook wel vet. De dieren vind ik overpowered als fuck. (E bashen, dan Q of muis of space, allemaal willekeurig en je hebt nauwelijks een halve seconde om te reageren) Het verhaal is tof. De engine is wel master. | |
Phaelanx_NL | donderdag 29 november 2012 @ 16:03 |
Serieus? Ik ben geen enkele keer doodgegaan door een dier. | |
Skillstorm | donderdag 29 november 2012 @ 16:06 |
Ik te vaak. Of ik heb een extreem slecht reactie vermogen of er is iets anders aan de hand. Die dieren gaan te snel voor mij. Ik heb niet eens een halve seconde om te reageren. | |
peleetje | donderdag 29 november 2012 @ 20:57 |
Zit te kijken naar 'The Borgia's op HBO. Krijg toch weer verlangen om AC2/Broterhood weer eens te gaan spelen. Voor mij nog altijd de beste AC games. Die geweldige sequence ook met het vuurwerk in Venetie. Prachtig spel. vele malen beter dan AC3. | |
invine | donderdag 29 november 2012 @ 22:19 |
qft | |
#ANONIEM | donderdag 29 november 2012 @ 23:47 |
Skull-splitter | donderdag 29 november 2012 @ 23:52 |
En toch vond ik dat middeleeuwse sfeertje geniaal in AC1. De eerste keer dat je de steden in komt, de de geluiden, de mensen, de uitgesproken stijlen per stad... | |
peleetje | vrijdag 30 november 2012 @ 00:09 |
Zeker... was ook het spel waarvoor ik speciaal een XBOX heb aangeschaft. Die trailers zagen er zo ongelovelijk gaaf uit. Het was het soort spel wat ik altijd al graag heb willen spelen. (Na een klein beetje van de sfeer te hebben meegekregen in de Thief serie.) | |
Phaelanx_NL | vrijdag 30 november 2012 @ 00:11 |
Qua setting waren die inderdaad beter. AC3 vind ik wel betere controls hebben, werken wat soepeler. | |
Skull-splitter | vrijdag 30 november 2012 @ 00:14 |
Kruising tussen Splinter Cell ![]() ![]() ![]() ![]() Beter kun je ze niet vinden ![]() | |
peleetje | vrijdag 30 november 2012 @ 00:23 |
Pcies... Nu maar hopen dat het niet zo'n uitgemolken serie gaat worden als Splinter Cell. Met iedere game die Ubi uitbracht was het weer slechter. Hoop dat de komende SC weer iets van het 'oude' gevoel oproept. Na Chaos Theory werd dat ook een drama. AC3 Spoiler waarchuwing Hoop dat een volgende AC game gewoon weer echt goed gaat worden en dat het spel mij weer kan boeien. AC3 heb ik nog niet uitgespeeld maar heb er nu al eigenlijk geen zin meer in. | |
Skull-splitter | vrijdag 30 november 2012 @ 00:34 |
Chaos Theory was toppertje van de drie van de eerste generatie, daarna ging het idd rap naar beneden. AC3 moet ik nog uitspelen, maar denk dat ik het na deze verhaallijn wel voor gezien houdt. Tenzij er nog games gaan komen in de industrieele revolutie, russische revolutie, franse revolutie, onze gouden eeuw... Die lijken me nog interessant. Of juist een volledig in moderne tijd afspelend hoofdstuk. | |
Rockiejj | vrijdag 30 november 2012 @ 00:38 |
Wauw. Net sequence 1 voltooid. Wauw. Die openings-cutscene alleen al.. | |
DeParo | zaterdag 1 december 2012 @ 02:39 |
| |
DeParo | zaterdag 1 december 2012 @ 02:45 |
En wat zijn die credits toch weer verrekte lang, en nee daar verraad je weinig mee, want dat is bij zo'n beetje elke game van AC nu wel geweest. | |
Jivis | zaterdag 1 december 2012 @ 07:44 |
Hoewel ik ook geniet van drie, ben ik het wel met je eens. De frontier is prachtig in AC3, maar de steden zijn echt nietszeggend. En Ezio was een geweldig personage. | |
Skull-splitter | zaterdag 1 december 2012 @ 13:18 |
Nu bij sequence 10, nog maar klein stukje dus, maar vind het wel weer tof dat er net als in deel 1 weer twijfel bij komt kijken. Ik sla sidemissions ook allemaal af en wil het verhaal nog rond hebben. Desmond-stukjes vind ik ook tof gedaan, hadden ze mij betreft al eerder mee mogen beginnen. | |
Skull-splitter | zaterdag 1 december 2012 @ 13:22 |
Onzettend vervelend figuur vond ik dat, werd als personage pas interessant in Revelations, helaas was dat nou net de beroerdste game van de tweede lichting. Stoer en bijdehand maken geen goede anti-held wat Altair, Desmond en Connor IMO wel zijn. Altair had de pech een hele beroerde voicecasting te hebben, emotioneel vlak, maar zijn woorden waren wel zinnig en interessant. IMO ook te weinig belichting gekregen... | |
Jivis | zaterdag 1 december 2012 @ 14:03 |
We waren al eerder tot de consensus gekomen dat wij het nooit eens gaan worden, meen ik ![]() Het hoofdpersonage (Altaïr dus) is duidelijk onderbelicht gebleven in het eerste deel, waar ze de focus meer hebben gelegd op Desmond en het overkoepelende achtergrondverhaal. Dat je dat een beter personage vindt dan Ezio, die zich gedurende de serie zichtbaar emotioneel ontwikkeld, vind ik onbegrijpelijk. Maar goed, normatieve discussie. Connor is me wat te braaf in vergelijking met Desmond en Ezio. Teveel een 'nobele' ziel. Gezien zijn voorgeschiedenis (die enigzins vergelijkbaar is met Ezio) vind ik dat ietwat ongeloofwaardig. Absoluut geen anti-held dus. | |
n8n | zaterdag 1 december 2012 @ 14:05 |
Vond Altair ook de grootste baas gevolgd door oudere Ezio gevolgd door Connor, Jonge Ezio vond ik altijd een beetje ![]() | |
Ceased2Be | zaterdag 1 december 2012 @ 14:07 |
Ik wil gewoon weer 'vermoord hem en zoek het maar uit'-missies, de missies hier voelde meer nogal on-rails aan. | |
Devv | zaterdag 1 december 2012 @ 14:39 |
Eyefinity werkt niet ![]() [ Bericht 49% gewijzigd door Devv op 01-12-2012 19:03:21 ] | |
peleetje | zaterdag 1 december 2012 @ 19:05 |
Wij zijn het tenminste wel eens... Ezio was gewoon een heel goed neergezet personage. Maakte een mooie groei door van: opvliegende, vrouwen liefhebber naar een wijze, respectvolle man. Conner vind ik een heel irritant figuur. Slechte stem, altijd maar zeuren over z'n people in the village. Vind hem als karakter veel meer puberaal in vergelijking met Ezio in AC2. Conner is wat mij betreft dan ook een veel mindere Assassin dan de grote Altaïr en Ezio. | |
peleetje | zaterdag 1 december 2012 @ 19:08 |
Vond ik ook... En als het niet 'on rails' was hing er een vaag timelimt aan waardoor je ook niet lekker sneaky kon killen. Tenzij je die 100% laat varen. Wat ik ook regelmatig doe omdat ik AC op mijn manier wil spelen en niet op de manier die Ubi voorschrijft. | |
invine | zaterdag 1 december 2012 @ 20:05 |
Ja maar ezio in AC2 was ook maar een puber.. ik ben het wel met je eens daar niet van ![]() Ze mogen van mij wel een AC vervolg maken en laten zien wat altair nog meer heeft geflikt (binnenkort AC maar eens kopen, lang geleden dat ik die gespeeld heb!) | |
n8n | zaterdag 1 december 2012 @ 20:07 |
ergste vond ik nog de 'challenge' om niet in een hooiwagen te springen terwijl je iemand achtervolgd die de hooiwagen bestuurd. Ja want dat maakt sense ![]() | |
Rockiejj | zaterdag 1 december 2012 @ 23:50 |
Nu bij sequence 4, net de vogelscène gehad. Wel weer mooi gemaakt. Enige nadeel, je hebt weer het verouderingsproces net als in ACB, en dat vond ik eerlijk gezegd niet zo heel leuk. [ Bericht 31% gewijzigd door Rockiejj op 01-12-2012 23:56:29 ] | |
n8n | zondag 2 december 2012 @ 00:36 |
Net weer even gespeeld (ps3) voor de side-missions in New York (die erg saai zijn) en het valt me nu heel erg op dat het hele spel op 30fps draait ofzo. | |
Captainp00face | zondag 2 december 2012 @ 01:17 |
Ik mis toch echt wel de toffe assassinations die deel 1 zo mooi had; leer je target kennen en probeer hem vervolgens zo sneaky mogelijk om te brengen in een grote massa. De missie met John Pitcair is eigenlijk de enige leuke, teveel targets werden gedood in een saai ongeinspireerd quicktime filmpje. | |
peleetje | zondag 2 december 2012 @ 03:55 |
Pff ja die was echt lame. En die tekst wat je wel en niet mag om 100% te halen gaat soms ook zo snel voorbij. Zeker als je midden in de actie zit heb je nauwelijks tijd om het te lezen. Ik sprong ook gelijk die hooiwagen in waardoor er gelijk een rood kruis in beeld kwam. ![]() Zit nu in Sequence 11 en heb nog maar 51% sync in totaal. | |
Skull-splitter | zondag 2 december 2012 @ 11:55 |
100% kan me gestolen worden. | |
Romanus | zondag 2 december 2012 @ 12:32 |
Mij eigenlijk ook. Maar ik ga als ik het spel heb uitgespeeld toch 100% halen want dan krijg je Altaïr's outfit. Edit: net wat gameplay gezien met Altair outfit, ziet er niet uit... Laat die 100% dan maar [ Bericht 16% gewijzigd door Romanus op 02-12-2012 13:22:48 ] | |
Skull-splitter | zondag 2 december 2012 @ 12:53 |
Veel opdrachten zijn domweg te irritant om me druk om te kunnen maken... | |
DaFrenk | zondag 2 december 2012 @ 12:58 |
Ok, uitgespeeld. Net ook die epilogue "missies" gedaan. Alleen...Edit: ah, die vage uitleg gaf ook al gelijk antwoord op mijn vraag ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door DaFrenk op 02-12-2012 15:55:24 ] | |
Romanus | zondag 2 december 2012 @ 20:24 |
Net uitgespeeld.
[ Bericht 44% gewijzigd door Romanus op 02-12-2012 20:51:21 ] | |
Metonae | maandag 3 december 2012 @ 01:35 |
Pivots unlocken animus-hacks. Wij noemen ze gewoon cheats. Elk pivot is anders. De een geeft je de optie dat je niet gedetecteerd kan worden en de andere geeft je oneindig HP etc. etc. Pivots zijn aan of/en uit te zetten in het optie menu. | |
Polacco | maandag 3 december 2012 @ 03:03 |
Eens. Die van William Johnson kan je ook nog wel sneaky oplossen. Maar ja dit was mij in de demo beloofd: Die assassination is fucking gruwelijk, zo wil ik mij targets doden, niet na een cutscene en een druk op de knop... | |
peleetje | maandag 3 december 2012 @ 12:30 |
Lekker...
| |
n8n | maandag 3 december 2012 @ 13:47 |
Hoe pak je eigenlijk iemand beet als er op je geschoten wordt in combat? Ps3 dacht dat het rondje indrukken was maar werkt voor geen meter | |
AthCom | maandag 3 december 2012 @ 15:02 |
Tijdje geleden alweer, maar ik dacht X. Welk knopje in te drukken staat ook op de HUD wanneer ze zich klaarmaken om te schieten. | |
n8n | maandag 3 december 2012 @ 15:12 |
ah beter dat is vrijwel altijd hoe ik sterf | |
Metonae | maandag 3 december 2012 @ 16:32 |
Wel. Is gefixt in de thanksgiving patch, dus misschien updaten. Edit: Iemand die de Multiplayer op PC speelt? ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Metonae op 03-12-2012 18:53:34 ] | |
Zolder | maandag 3 december 2012 @ 20:12 |
Na Ac3 wilde ik de hele serie toch wel eens zien. 1 was wel oke, maar veel herhaling. 2 ben ik nu mee bezig en is echt een topper, denk zelfs beter dan 3. | |
Rockiejj | maandag 3 december 2012 @ 20:19 |
Okee wtf. Heb ik een zwaard uit een kistje gejat, maar waar kan ik hem equippen dan? Vind t echt kut ![]() | |
DaFrenk | maandag 3 december 2012 @ 20:25 |
Of was het een ontwerp voor een zwaard? Dan kun je hem craften met het boek in je huis of in een winkel. Als je tenminste die blacksmith hebt, waar/wanneer vind ik die kerel? | |
Rockiejj | maandag 3 december 2012 @ 20:29 |
Naja er stond iets als John's sword oid. Geen idee waar de blacksmith is..
| |
Metonae | maandag 3 december 2012 @ 20:34 |
Was dit nou echt het laatste deel?
| |
DaFrenk | maandag 3 december 2012 @ 20:44 |
Ah ok, ben net aan die bewuste missie begonnen. Dus binnenkort maar eens wat extra arsenaal craften. Ook al heb je er volgens mij maar weinig aan. | |
Polacco | maandag 3 december 2012 @ 20:52 |
Tuurlijk niet, ubisoft gaat deze gouden koe tot de laatste druppel uitmelken.
| |
Rockiejj | maandag 3 december 2012 @ 20:54 |
Hoop niet dat Connor terugkomt.. Misselijk ventje.. ![]() ![]() | |
Polacco | maandag 3 december 2012 @ 21:00 |
Moah, hij is vrij saai en emotieloos. Snap niet dat ze dat met hem hebben gedaan, dan schiet je jezelf toch in de voet? | |
Rockiejj | maandag 3 december 2012 @ 21:09 |
Dat dacht ik dus ook. Beter een klein-klein-kleinzoon van Ezio, zodat het verhaal wat soepeler kon verlopen. | |
Metonae | maandag 3 december 2012 @ 21:13 |
Stiekem hoopte ik dat Desmond de hoofdrol in het laatste deel zou spelen. De hedendaagse Assassins vs. Abstergo met Warren Vidic als 'eindbaas'. Of ze met Connor doorgaan ligt aan de fans. Aan alle reacties over hem te zien zal er in nummertje 4 een nieuwe ancestor komen iig. Jammer. Connor zag er veelbelovend uit in trailers, concept arts en dev vids. Jammer dat de hoop compleet weggezogen werd zodra hij z'n smoel opentrok. | |
n8n | maandag 3 december 2012 @ 21:15 |
| |
invine | maandag 3 december 2012 @ 21:18 |
Ja maar hoe dan? Desmond doet niet meer mee.. wie gaat er dan de animus in? | |
Metonae | maandag 3 december 2012 @ 21:24 |
Gooi dat even in een spoilertje ![]()
| |
Polacco | maandag 3 december 2012 @ 21:28 |
Nee, niet weer die Italiaan, na drie delen is het wel goed. Op zich is het personage Connor hartstikke interessant. Half Brits, half indiaan en dan een rol krijgen in de Amerikaanse onafhankelijkheidsoorlog. Maar vul het dan leuk in. Werk dat dan mooi uit. Ik heb eigenlijk ook het idee dat ze de game flink afgerafeld hebben om hem voor 21 dec. uit te kunnen brengen. | |
Rockiejj | maandag 3 december 2012 @ 21:35 |
Ja dit. | |
Metonae | maandag 3 december 2012 @ 21:36 |
Dat verhaal met die goden hadden ze er ook nooit in moeten stoppen. Sure, het is best interessant om naar te luisteren, maar werk dat verhaal dan niet om dat hele maya sprookje om. | |
Polacco | maandag 3 december 2012 @ 21:43 |
True. Eigenlijk hadden ze niet eens die hele animuscrap erin moeten stoppen. Iedereen vond Desmond toch een klapjosti. Het leidt alleen maar de aandacht af van het echte verhaal. Laat je gewoon Altair, Ezio of Connor zijn net zoals je in GTA Tommy, CJ of Niko bent. Of dat je in rdr John Marston bent. | |
Rockiejj | maandag 3 december 2012 @ 21:45 |
Zou het verhaal ook wel eens vanaf de andere kant willen zien. Je bent een templar, en iedereen om je heen word vermoord. Dat lijkt me ook wel vet. | |
Rockiejj | maandag 3 december 2012 @ 21:45 |
Wat zijn trouwens die peg leg trinkets? Internet is your best friend. | |
Polacco | maandag 3 december 2012 @ 21:51 |
Wat ook wel leuk zijn (nou ja leuk) is dat je eerst je Creed aan het opbouwen bent en dat op een gegeven moment in het verhaal je hele of halve creed door de templars wordt vernietigd, behalve de spelers natuurlijk. Zou ook weer wat nieuws zijn. Natuurlijk bouw je daarna je creed weer op. | |
Metonae | maandag 3 december 2012 @ 21:54 |
Browse net even op de wiki van AC en kwam bij het onderwerp 'Pieces of Eden'.
| |
S0nic | maandag 3 december 2012 @ 21:59 |
AC 2 ![]() ![]() | |
Rockiejj | maandag 3 december 2012 @ 22:02 |
Maar dat je inderdaad ook wat meer man verliest.. | |
Polacco | maandag 3 december 2012 @ 22:10 |
Ja je moet echt een hekel krijgen aan de templars. Bij Charles Lee en Hickey is dat wel aardig gelukt maar bij die anderen? Church, Pittcairne of Johnson? Who gives a fuck? | |
Metonae | maandag 3 december 2012 @ 22:55 |
Nadat Haytham Lee de ring omdeed en hem welkom heette in de orde was het per direct haat aan die ouwe. | |
Polacco | maandag 3 december 2012 @ 22:59 |
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je tijdens het verhaal met tegenslagen en dwarsbomingen van de templars te maken krijgt zodat je ze echt gaat haten. Dat is in de game alleen met Lee en Hickey gelukt. | |
invine | maandag 3 december 2012 @ 23:53 |
Ik vond haytham juist een leuker character dan Conner.. | |
AthCom | dinsdag 4 december 2012 @ 11:29 |
Ik ook. Britse gentleman in een spel doet het altijd goed bij mij. Connor vond ik maar wat saai, maar toch wel overkomelijk. Echter was er op een gegeven moment op de Homestead dat ene stel dat een kind verwachtte ... Connor zei toen in zijn monotone klotestem "I'm so happy for you" of iets in die trant — tóén ging het personage me pas echt tegenstaan. | |
invine | dinsdag 4 december 2012 @ 11:34 |
Ik had precies hetzelfde, je ziet Conner ook wel groeien door de game. Maar precies die zin was voor mij eigenlijk wel de druppel. | |
peleetje | dinsdag 4 december 2012 @ 12:00 |
Dat + de hele tijd maar dat gejank over z'n 'people in the village'. Dat begon me na een tijdje ook steeds meer te irriteren. Owja... en dat gekke ouwe wijf in the Village. | |
Skull-splitter | dinsdag 4 december 2012 @ 13:16 |
Wat is deze voor een einde?! | |
invine | dinsdag 4 december 2012 @ 13:33 |
Die village mocht van mij meteen in de fik, je hebt (althans ik) totaaaaaaal geen band met dit dorp. | |
Skull-splitter | dinsdag 4 december 2012 @ 15:48 |
Qua gameplay en verhaalvertelling iig wel, jammer dat er twee middelmatige vervolgen kwamen wat naar nu blijkt de kwaliteit van deel 3 aantast. | |
n8n | dinsdag 4 december 2012 @ 16:19 |
De hele secundaire gameplay moet ook echt op de schop. Heb geen zin meer in contracts, assasins trainen, handelen voor geld om een dorp te restaureren of honderden kistjes te looten. Alleen het scheepsvaartgedeelte is wel grappig maar ook niet bijster onderhoudend. Het is niet elementair maar maakt wel dat de totaalervaring omlaag gaat. Ken echt niemand die dat hele trade gebeuren onder de knie heeft. Minder micro-management, meer awesome actie | |
peleetje | dinsdag 4 december 2012 @ 16:29 |
terwijl ubi toch zegt dat er ruim 3 jaar aan AC3 is ontwikkeld. Maar... ik zie dat nergens aan af. Het voelt en speelt als een afgeraffeld spel. Ik vond zelfs Revalations nog beter en onderhoudender. (en die was al bar en bar slecht) | |
peleetje | dinsdag 4 december 2012 @ 16:31 |
Dit is ook de enige AC waar ik eens niet miljarden op m'n rekening heb staan en alle wapens/outfits/schatkaarten heb gekocht. | |
Skillstorm | dinsdag 4 december 2012 @ 16:43 |
Echt de optional objectives zijn ronduit achterlijk, gaan compleet tegen een Assassin zijn in meestal. | |
Skull-splitter | dinsdag 4 december 2012 @ 17:01 |
Ideaal gezien: de vrije informatievergaring van deel 1, de deelse sturing van de missies van deel 2 die een meer naadloze integratie tussen verhaal en spel mogelijk maakte en geen secundaire bullshit als spelletjes, micromanagement, assassins championship-manager etc. Meer sneaken, killing people. Ik heb nog nooit zoveel over de grond gelopen als in deze game. | |
Skillstorm | dinsdag 4 december 2012 @ 17:08 |
Kreeg wel een beetje het idee alsof ik Red Dead Redemption speelde idd, met die paarden. | |
Metonae | dinsdag 4 december 2012 @ 17:14 |
Omdat dit deel echt belachelijk veel guards had. Maakt niet uit waar in New York of Boston je loopt, er zijn sowieso 15 rode puntjes op je map. Ze mogen van mij het aantal guards met 75% verminderen, dan kunnen we iig vrij over daken lopen en in bomen klimmen. Als je een guard afmaakt duurt het ook maar 5 seconden voordat je achtervolgt word door 20 guards (waarvan 6 officers) en de enige manier om van ze af te komen is dood gaan. | |
Romanus | dinsdag 4 december 2012 @ 17:20 |
Meer guards vind ik juist een pluspunt, ik vond dat er in vorige delen te weinig waren. Nu lopen er alleen wat teveel op daken rond | |
n8n | dinsdag 4 december 2012 @ 17:21 |
In deel 2 was het wapenaanbod ook gevarieerder, afgezien van de guns maar die heb ik toch nooit gebruikt. Toen was het nog leuk om met een big ass logge bijl voorhoofden te splijten. | |
Polacco | dinsdag 4 december 2012 @ 17:23 |
Rookbommetje gooien en hard wegrennen? Tevens moet je met gemak die 20 gasten kunnen slopen, zo moeilijk is de combat nou ook weer niet. | |
peleetje | dinsdag 4 december 2012 @ 17:25 |
Pcies... het vechten is eitje. Ik ga af en toe gewoon voor de lol guards killen. Op een gegeven komen dan die generaals maar zelfs die kun je gemakkelijk killen. Zo stond mijn kill stats opeens op 2600. | |
Polacco | dinsdag 4 december 2012 @ 17:26 |
Gewoon twee van die guns die drie kogels tegelijk kunnen afschieten. Twee keer schieten en je kilt 6 guards. | |
n8n | dinsdag 4 december 2012 @ 17:26 |
En er zijn te weinig daken, in NY vond ik het wel wat overdreven met het aantal guards maar het is te handelen, met name omdat je vrij makkelijk incognito raakt. Ik verwacht weer grotere steden waar sneller in te maneuvreren valt. Meerdere mogelijkheden om te infiltreren en dus vrijer een missie te voltooien. Het wapenmenu vond ik ook kut, trage animatie die je volledig uit het spel trekt. Framerate was te laag en het vechten soms te traag. Wat ik wel een verbetering vond was de introductie van key karakters waar ik eerder nog wel eens iemand vermoorde zonder te weten wie het was wist ik nu vaak wie en waarom ook alweer. | |
n8n | dinsdag 4 december 2012 @ 17:27 |
Killen is wel makkelijk maar niet echt leuk meer, in deel 2 ging ik nog wel eens 500 man achter elkaar slopen maar nu ben je daar 2 dagen mee bezig. Er mogen van mij ook wel vermommingen geïntroduceerd worden om het arsenaal aan mogelijkheden te vergroten. | |
Skillstorm | dinsdag 4 december 2012 @ 17:41 |
Eens dat het te veel guards zijn. Met 25% verminderen zou al een stuk helpen. Ik krijg constant een heel leger achter mij aan verdomme. | |
Rockiejj | dinsdag 4 december 2012 @ 19:19 |
Waar zijn trouwens mijn zwaarden? Ik heb nog steeds alleen maar een hidden blade. | |
Polacco | dinsdag 4 december 2012 @ 19:48 |
R2 of rechtertrigger ingedrukt houden? Daar kan je de wapens selecteren. Met de d-pad selecteer je welke wapens je bij de hand wil hebben. Ik heb zelf boven mijn pistolen, links de pijl en boog, rechts de rope dart en onder de tomahawk. | |
Rockiejj | dinsdag 4 december 2012 @ 19:56 |
Oja. Tomahawk is natuurlijk zwaard ![]() Thanks! | |
peleetje | dinsdag 4 december 2012 @ 19:56 |
Het zijn er inderdaad wel heel erg veel. Wat ook vervelend als je net in een missie zit in New York en je loopt in de buurt van die afgebrande gebouwen, krijg je meteen een leger gasten achter je aan. | |
peleetje | dinsdag 4 december 2012 @ 19:57 |
Nee... je hebt ook zwaarden. Je kunt ze afpakken van die Generaals of die figuren met die grote zwarte hoed. Of gewoon bij de winkel 1 kopen. | |
Polacco | dinsdag 4 december 2012 @ 19:57 |
Je kan ook met een zwaard vechten hoor. Maar ik vind de tomahawk wat frisser/wat nieuws om te gebruiken als wapen in vergelijking met de vorige delen. | |
Rockiejj | dinsdag 4 december 2012 @ 20:03 |
Ik had net een bijl van een schot! Die is pas chill! | |
Skillstorm | dinsdag 4 december 2012 @ 20:04 |
Ik probeer die naam ook correct uit te spreken: Ratonhnhaké:ton maar ik weet niet of ik het goed doe. ![]() | |
Rockiejj | dinsdag 4 december 2012 @ 20:07 |
Ratonjuhnhakeedubbelepuntton. Zo spreek je het uit. | |
peleetje | dinsdag 4 december 2012 @ 20:08 |
Ik begin er niet aan... zoals die ouwe heks in dat dorp het uitspreekt klinkt het al zo idioot. Lijkt wel een nummer van Treble! | |
Metonae | dinsdag 4 december 2012 @ 20:17 |
Ra-doon-ha-gay-doon | |
peleetje | dinsdag 4 december 2012 @ 20:18 |
Gay is hij wel denk ik... heb m in iedergeval nog nooit met een vrouwtje gezien. |