SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Ik wist toch echt zeker dat ik de titel veranderd had.. mobiel
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
5 dagen split was wel lekker ja, maar geen tijd meer voor. Nu gewoon altijd full body
Voor zo lang als ik dat volhoud.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik kom het hier ook volgen. Ik ben sinds een maandje of 2 weer begonnen met krachttraining. Het ging aanvankelijk goed maar vorige week met opruimen in huis een spiertje verrekt in mijn onderrug, waarna ik genoodzaakt was wat rust te nemen. Gisteren en vandaag de trainingen weer opgepakt.
De rug is nog gevoelig maar ik kon alles doen, squats, deadlifts, buikspieren en hyper extension, het gaf geen echte problemen.
Mijn probleem is vooral energie vinden om doordeweeks na werk nog te trainen, ik doe fysiek inspannend werk vaak ben ik hondsmoe en lig al om 21/22 uur op bed.
Nu train ik dus op zaterdag en zondag 1.5 uur per keer, en wil dit met 1x doordeweeks volhouden tot na de winter.![]()
Zeker niet veilig getild.quote:Op zondag 18 november 2012 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kom het hier ook volgen. Ik ben sinds een maandje of 2 weer begonnen met krachttraining. Het ging aanvankelijk goed maar vorige week met opruimen in huis een spiertje verrekt in mijn onderrug, waarna ik genoodzaakt was wat rust te nemen. Gisteren en vandaag de trainingen weer opgepakt.Door je kniën, rug recht, schouderbladen lichtelijk ingetrokken, borst omhoog, en tillen maar.
Of toch du vader?![]()
Ik weet het, ik was de berging op aan 't ruimen en wilde een zware kartonnen doos onderin een kast schuiven. Die doos bleef hangen en ik stond er mee te hannesen in een klein hoekje. Stom.quote:Op zondag 18 november 2012 16:53 schreef Luchtkoker het volgende:
Zeker niet veilig getild.Door je kniën, rug recht, schouderbladen lichtelijk ingetrokken, borst omhoog, en tillen maar.
![]()
Neem een pre-workout 30-45 minuten voordat je gaat trainen.quote:Op zondag 18 november 2012 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kom het hier ook volgen. Ik ben sinds een maandje of 2 weer begonnen met krachttraining. Het ging aanvankelijk goed maar vorige week met opruimen in huis een spiertje verrekt in mijn onderrug, waarna ik genoodzaakt was wat rust te nemen. Gisteren en vandaag de trainingen weer opgepakt.
De rug is nog gevoelig maar ik kon alles doen, squats, deadlifts, buikspieren en hyper extension, het gaf geen echte problemen.
Mijn probleem is vooral energie vinden om doordeweeks na werk nog te trainen, ik doe fysiek inspannend werk vaak ben ik hondsmoe en lig al om 21/22 uur op bed.
Nu train ik dus op zaterdag en zondag 1.5 uur per keer, en wil dit met 1x doordeweeks volhouden tot na de winter.![]()
Herkenbaar. Ik heb ook een jaar fysiek zwaar werk gedaan omdat ik gestopt was met school en dat voel je gewoon in je gains. Nu zit ik weer op school dus ik kan gelukkig mijn rust nog pakken, wanneer ik slecht slaap kruip ik na school gewoon een uurtje mijn nest in voordat ik ga trainen.quote:Op zondag 18 november 2012 16:47 schreef kaasplankje het volgende:
Nu train ik dus op zaterdag en zondag 1.5 uur per keer, en wil dit met 1x doordeweeks volhouden tot na de winter.
Wat ik deed (in dat jaar dat ik werkte) was meteen vanuit het werk naar de gym gaan, want zodra je thuis komt en even gaat zitten ben je vaak verkocht en moet je jezelf wel een hele hard schop onder je reet geven om nog naar de gym te gaan. Maar wanneer ik er dan eenmaal was dan verdween die vermoeidheid en kon ik gewoon hard trainen, even mijn hoofd leegmaken.![]()
In de vorm van cardio? Dat heb ik nl. heel niet nodig als " Ectomorph". Het grootste probleem is in de gym te geraken na het werk. Als ik er eenmaal ben maakt het niet meer uit, dan ga ik ervoor.quote:Op zondag 18 november 2012 17:01 schreef kevin_ het volgende:
Neem een pre-workout 30-45 minuten voordat je gaat trainen.
Ik ben meestal 18u of 18:30 thuis, en dan is eerst avondeten wel het beste. Maar na het avondeten en de douche kom ik niet meer het huis uit.
Ik kan wel iets van een eiwitshake nemen of iets anders weghappen, en dan na het trainen avondeten, maar dan eet ik te laat ben ik bang.![]()
Ram er voor het eten een cap caffeïne off een paar koppen koffie in als je daar een beetje gevoelig voor bent. Kan je net door die lamme after-dinner dip halen!quote:Op zondag 18 november 2012 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In de vorm van cardio? Dat heb ik nl. heel niet nodig als " Ectomorph". Het grootste probleem is in de gym te geraken na het werk. Als ik er eenmaal ben maakt het niet meer uit, dan ga ik ervoor.
Ik ben meestal 18u of 18:30 thuis, en dan is eerst avondeten wel het beste. Maar na het avondeten en de douche kom ik niet meer het huis uit.
Ik kan wel iets van een eiwitshake nemen of iets anders weghappen, en dan na het trainen avondeten, maar dan eet ik te laat ben ik bang.
Ik ga ook regelmatig tussen 8 en 9 trainen, heerlijk!-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Hij bedoelt pre-workout in de zin van no-xplode, noxi pro of een van de andere honderden merken.quote:Op zondag 18 november 2012 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In de vorm van cardio? Dat heb ik nl. heel niet nodig als " Ectomorph". Het grootste probleem is in de gym te geraken na het werk. Als ik er eenmaal ben maakt het niet meer uit, dan ga ik ervoor.
Ik kan wel iets van een eiwitshake nemen of iets anders weghappen, en dan na het trainen avondeten, maar dan eet ik te laat ben ik bang.
Tijdelijk of af en toe een goede oplossing, maar cardio kan ook wonderen doen hoor..![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 17:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Ram er voor het eten een cap caffeïne off een paar koppen koffie in als je daar een beetje gevoelig voor bent. Kan je net door die lamme after-dinner dip halen!
Ik ga ook regelmatig tussen 8 en 9 trainen, heerlijk!'s Avonds koffie drinken doe ik nooit, ik reageer er nogal heftig op. Ik doe geen oog dicht 's nachts als ik 's avonds koffie gedronken heb.quote:Op zondag 18 november 2012 17:11 schreef VASND het volgende:
Ram er voor het eten een cap caffeïne off een paar koppen koffie in als je daar een beetje gevoelig voor bent. Kan je net door die lamme after-dinner dip halen!
Ik ga ook regelmatig tussen 8 en 9 trainen, heerlijk!
8 of 9 uur trainen is idd wel lekker, alleen ook dan heb ik er last van met slapen, door de training ben je dan nog tot laat op de avond wakker.
Ik weet nog steed niet wat het beste is; eerst iets kleins eten en dan trainen doordeweeks 's avonds en daarna diner of andersom.![]()
Voor mij was dat het beste. Ik werkte tot 17:30 uur, at dan op het werk twee broodjes kipfilet/tonijn/ei en nam een wheyshake. Op de fiets at ik nog een banaan en dan ging ik trainen. Vervolgens at ik thuis nog warm, met een bak kwark met twee handjes cashewnoten als toetje.quote:Op zondag 18 november 2012 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
's Avonds koffie drinken doe ik nooit, ik reageer er nogal heftig op. Ik doe geen oog dicht 's nachts als ik 's avonds koffie gedronken heb.
8 of 9 uur trainen is idd wel lekker, alleen ook dan heb ik er last van met slapen, door de training ben je dan nog tot laat op de avond wakker.
Ik weet nog steed niet wat het beste is; eerst iets kleins eten en dan trainen doordeweeks 's avonds en daarna diner of andersom.![]()
Deze man leeft voor die shitquote:Op zondag 18 november 2012 18:18 schreef ZetaOS het volgende:
Beetje actueel te doen, een Palestijnse bodybuilder.
[ afbeelding ]![]()
ZetaOS![]()
![]()
Misschien een idee om het avondeten over te slaan tot na je training.quote:Op zondag 18 november 2012 17:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik kan wel iets van een eiwitshake nemen of iets anders weghappen, en dan na het trainen avondeten, maar dan eet ik te laat ben ik bang.![]()
Ik ben ook vaak pas 19.00 thuis. Ik neem dan wat lichts voor het trainen (yoghurt, salade of whey) en dan na trainen thuis eten. Skip ik wel de late snackDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Weet iemand nog chill bulkvoedsel?
Zit 5 dagen in de week op stage, kan tussen de middag naar de winkel maar mijn inspiratie is een beetje op.. Heb beschikking over magnetron en oven.
Dingen die ik al eet: pizza, tosti's, vis, frikandelbroodjes, pinda's, chinees voedsel, kwark, bapao, pannenkoek noem maar op..
Maar heb meer nodig, hou van afwisseling![]()
![]()
Jemig daar noem je bijna al het bestaande voedsel al op.quote:Op zondag 18 november 2012 20:06 schreef robben93 het volgende:
Weet iemand nog chill bulkvoedsel?
Zit 5 dagen in de week op stage, kan tussen de middag naar de winkel maar mijn inspiratie is een beetje op.. Heb beschikking over magnetron en oven.
Dingen die ik al eet: pizza, tosti's, vis, frikandelbroodjes, pinda's, chinees voedsel, kwark, bapao, pannenkoek noem maar op..
Maar heb meer nodig, hou van afwisseling![]()
Ga eitjes koken denk ik, eet ook makkelijk wegquote:Op zondag 18 november 2012 20:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jemig daar noem je bijna al het bestaande voedsel al op.![]()
Vind je?quote:Op zondag 18 november 2012 20:19 schreef robben93 het volgende:
[..]
Ga eitjes koken denk ik, eet ook makkelijk weg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: