PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
De SIF neem ik aanquote:Op zondag 18 november 2012 11:19 schreef Maver24 het volgende:
Wuhahaha, YES YES, IF Hamsik !!je mag wel raden wat
Hoeveel packs open jij per dag? Lijkt me sterk dat jij om de 10 á 15 packs een IF of iets van waarde krijgt.quote:
Als je eenmaal die flow hebtquote:Op zondag 18 november 2012 11:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoeveel packs open jij per dag? Lijkt me sterk dat jij om de 10 á 15 packs een IF of iets van waarde krijgt.
Dan heb je het alleen over vandaag, maar open je dan heel de week maar 10 packs op een zondag ochtend?quote:Op zondag 18 november 2012 11:25 schreef Maver24 het volgende:
Het zal je verbazen hoeveel pakjes het zijn, deze ochtend waren het er jawel, 10 stuks, althans dat was de bedoeling, zit nu bij pakje 8 en heb die Hamsik
oh op zo'n manier, nee ik open wel meer packs door de week, blijft leuk pakjes openen, en hoeveel dat er dan zijn weet ik echt niet, kan zo 100k er door heen halen als het moetquote:Op zondag 18 november 2012 11:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan heb je het alleen over vandaag, maar open je dan heel de week maar 10 packs op een zondag ochtend?
Oke duidelijk, ga het zelf niet doen want dan eindig ik straks met 0 coins.quote:Op zondag 18 november 2012 11:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh op zo'n manier, nee ik open wel meer packs door de week, blijft leuk pakjes openen, en hoeveel dat er dan zijn weet ik echt niet, kan zo 100k er door heen halen als het moet
Voor hoeveel gaat die op het moment? 150K?quote:
95k zie ik op de xbox, jammer jammer, had wel iets meer verwacht maar toch lekker lekkerquote:Op zondag 18 november 2012 11:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat die op het moment? 150K?
Jij hebt echt elke keer geluk he!quote:Op zondag 18 november 2012 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
95k zie ik op de xbox, jammer jammer, had wel iets meer verwacht maar toch lekker lekker
105K op de PS3, ach toch lekker mee genomen, maar kan me ook voorstellen dat het tegenvalt als je 2M coins hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
95k zie ik op de xbox, jammer jammer, had wel iets meer verwacht maar toch lekker lekker
Nog durven te zeuren ookquote:Op zondag 18 november 2012 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat kan ja.quote:Op zondag 18 november 2012 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij had gewoon meer verwacht, kan toch
quote:Nu de samenwerking tussen Tottenham Hotspur en Hugo Lloris dreigt uit te lopen op een fiasco, komt Arsène Wenger in actie. Voor wie kan rekenen: de Franse goalie is ongelukkig op White Hart Lane en Arsenal zoekt al tijden naar een betrouwbare sluitpost. Inderdaad, één en één is twee. Mogelijk gaan the Gunners al in januari een poging doen om Lloris weg te halen bij de grote rivaal. (Daily Mail)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien moet je hem een keer rust gevenquote:Op zondag 18 november 2012 12:20 schreef Maver24 het volgende:
mijn SIF Fellaini wordt zo ontzettend snel moe, ik heb em CDM staan maar hij komt zo vaak mee op dat tie zo snel moe, misschien toch maar verkopen of andere formatie met hem spelen, CF of CAM gewoon ?
ff serieus, hij heeft gewoon vol fit en moraal maar hij is van zichzelf dus al heel erg snel moe door de workrates, op CM of CDM positie loopt tie zo vaak heen en weer dat tie bij de rust al helemaal bekaf is, schiet niet op op deze manierquote:Op zondag 18 november 2012 12:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien moet je hem een keer rust geven
medium-high zijn echt niet zulke erge workrates hoor, en bij mij raakt ie nooit zo snel moe.quote:Op zondag 18 november 2012 12:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ff serieus, hij heeft gewoon vol fit en moraal maar hij is van zichzelf dus al heel erg snel moe door de workrates, op CM of CDM positie loopt tie zo vaak heen en weer dat tie bij de rust al helemaal bekaf is, schiet niet op op deze manier
Komt doordat zijn kapsel veel luchtweerstand heeftquote:Op zondag 18 november 2012 12:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ff serieus, hij heeft gewoon vol fit en moraal maar hij is van zichzelf dus al heel erg snel moe door de workrates, op CM of CDM positie loopt tie zo vaak heen en weer dat tie bij de rust al helemaal bekaf is, schiet niet op op deze manier
Idd. Misschien af en toe die sprintknop loslaten of niet alleen maar 1-2'tjes doenquote:Op zondag 18 november 2012 12:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
medium-high zijn echt niet zulke erge workrates hoor, en bij mij raakt ie nooit zo snel moe.
hij loopt zo vaak mee naar voren terwijl ik echt niets doet met die rb knopquote:Op zondag 18 november 2012 12:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd. Misschien af en toe die sprintknop loslaten of niet alleen maar 1-2'tjes doen
daar gaat het dus al fout.quote:Op zondag 18 november 2012 12:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hij loopt zo vaak mee naar voren terwijl ik echt niets doet met die rb knop
Palladino wordt al gefixed op de xbox voor 22kquote:Op zondag 18 november 2012 12:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Als je slim bent koop je nu wat goede zilveren CAM's en CF's uit de Serie A.
Ze worden stuk voor stuk gepricefixed. Palladino bijvoorbeeld, die kost nu maar 3k.
Ik ben vol aan het inslaan nu. Heb er al 7 gekocht, zekerheidje dat ik ze later voor het vijfvoudige verkoopquote:Op zondag 18 november 2012 12:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Palladino wordt al gefixed op de xbox voor 22k
Hijs is een van de beste zilveren spelers.quote:Op zondag 18 november 2012 12:41 schreef Maver24 het volgende:
Maar waarom wordt Palladino dan gepricefixed ??
quote:
quote:
ik keek bij CAMquote:Op zondag 18 november 2012 12:44 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie genoeg van die Palladino's staan voor 2,9k, haha
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGENquote:
Net wakker. Lekker gevoetballlllllld?quote:Op zondag 18 november 2012 12:57 schreef BDIL het volgende:
Goedemiddag kameraden![]()
Alles goed mien jongens?
Wat zeg jij nou, waar heb je dat vandaan ??quote:Op zondag 18 november 2012 13:04 schreef wieisboos het volgende:
Jupiler league zit in de Fifa database, misschien in Fifa 14 dus
quote:
Ik ben data reviewer voor EAquote:Op zondag 18 november 2012 13:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou, waar heb je dat vandaan ??
Kan beter , klootzakquote:Op zondag 18 november 2012 13:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Net wakker. Lekker gevoetballlllllld?
Is dat wel z'n overall? Niet toevallig zijn leeftijd?quote:Op zondag 18 november 2012 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
In die Jupiler League van het Creation Centre is Tuyp de beste speler qua overall met 66 of 67
Pricefix je Sau? Want Palladino, Marilungo en Sau zijn allemaal beetje dezelfde soort spelers (wat cardstats betreft)quote:Op zondag 18 november 2012 12:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik pricefix er zelf maar 1. Die andere sla ik allemaal in voor lage prijzenPalladino wordt binnenkort gepricefixed.
Ik weet niet of het mogelijk is om die allemaal in 1 team te krijgen met 9 chemquote:Op zondag 18 november 2012 13:14 schreef MartijnTor het volgende:
Weet er iemand een leuk team met; Wellington Silva, Benzia, Opare en Osborn?
Gewoon dom van Palsson hoor..hij kan de kaart geven. Als speler moet je gewoon niet in die situatie komen.quote:
waar moet je hem invullen staat het erop ?quote:
Dat is het natuurlijk nietquote:Op zondag 18 november 2012 13:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
waar moet je hem invullen staat het erop ?
stond dat ie niet werktequote:Op zondag 18 november 2012 13:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk nietmaar bij eredivisielive.nl
Zal hem zo pakke
Handigquote:Op zondag 18 november 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
Hoppa, assesment niet gehaaldMaar dat had ik ook wel verwacht omdat ik mijn wetboek vergeten was en toen niet veel kon
quote:
Ja, maar ik had het al ingecalculeerdquote:
27 strengthquote:Op zondag 18 november 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wil dit nou als CM
Dan moet hij vitesse ook kaarten gaan gevenquote:Op zondag 18 november 2012 13:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik blijf erbij dat hij hem gewoon kan geven, maar bij EL in de studio zijn ze het niet met me eens. Hij komt er gewoon als een dolle heen en bedenkt zich te laat. Dan zie je hem wel proiberen om het te corrigeren, maar daarmee is hij gewoon te laat.
En dan krijg je die eeuwige discussie dat een scheidsrechter de wedstrijd moet aanvoelen blabla, maar als je er normaal geel voor geeft moet je dat nu ook doen.
Te laat, ze staan er allemaal voor 25/27K te koop.quote:Op zondag 18 november 2012 12:22 schreef Ajacied7 het volgende:
Als je slim bent koop je nu wat goede zilveren CAM's en CF's uit de Serie A.
Ze worden stuk voor stuk gepricefixed. Palladino bijvoorbeeld, die kost nu maar 3k.
ik heb er 6 gekocht, palladinho tenminstequote:Op zondag 18 november 2012 13:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Te laat, ze staan er allemaal voor 25/27K te koop.
Ik heb toch iets bedacht, alleen die LB is niet echt goed qua stats. http://www.futhead.com/fifa/squads/1279637/quote:Op zondag 18 november 2012 13:14 schreef MartijnTor het volgende:
Weet er iemand een leuk team met; Wellington Silva, Benzia, Opare en Osborn?
Bedankt man, die ga ik eens proberen!quote:Op zondag 18 november 2012 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb toch iets bedacht, alleen die LB is niet echt goed qua stats. http://www.futhead.com/fifa/squads/1279637/
PS3 jaquote:Op zondag 18 november 2012 13:37 schreef Maver24 het volgende:
Neem aan dat die palladino's waar jullie het over hebben allemaal ps3 zijn?, Xbox staan ze nog steeds voor 2,6k erop
Ja op de xbox is alleen Sau van Cagliari duurquote:Op zondag 18 november 2012 13:37 schreef Maver24 het volgende:
Neem aan dat die palladino's waar jullie het over hebben allemaal ps3 zijn?, Xbox staan ze nog steeds voor 2,6k erop
ik zie hem niet? verkocht?quote:Op zondag 18 november 2012 13:36 schreef Ozz-03 het volgende:
Net een CAM Palladino in 41212 gekocht voor 8.5K erop gezet voor 20K BIN.Ruim 7K goedkoper dan de CF's die te koop staan.
quote:
Achja, allemaal onder de 8k, daar kom ik nog wel vanafquote:Op zondag 18 november 2012 13:39 schreef Tim86 het volgende:
Wel altijd verraderlijk op de zondagmiddag..dan denk je dat spelers rare zijn en dat je makkelijk kan pricefixen en dan is het straks 18u en staan er ineens 6x zoveel op
Dat is elke dag rond die tijden. Dus een goede pricefix moet 18:00 overleven, maar ook de woensdag/donderdag. Donderdag zijn zilvere spelers cheaper heb ik gemerktquote:Op zondag 18 november 2012 13:39 schreef Tim86 het volgende:
Wel altijd verraderlijk op de zondagmiddag..dan denk je dat spelers rare zijn en dat je makkelijk kan pricefixen en dan is het straks 18u en staan er ineens 6x zoveel op
Zal wel niet kunnen in het weekend?quote:Op zondag 18 november 2012 13:40 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand hoelang het duurt tot Eredivisie live wordt geactiveerd ?
Jammer van het lelijke stadion.quote:Op zondag 18 november 2012 13:41 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik moet binnenkort maar weer eens een Vitesse wedstrijd in het Gelredome pakken. Is op loopafstand voor mij.Al jaren geleden dat ik daar voor het laatst was, heb er zelfs een keer mogen voetballen, was toen voorwedstrijd op Vitesse - NEC.
Ziet er van binnen inderdaad niet uit met de hoeken, maar van buiten is het geen verkeerd gezicht.quote:
5 tot 10 dagenquote:Op zondag 18 november 2012 13:40 schreef BDIL het volgende:
Buiten is het wel ok inderdaad. Ik ga er alleen maar heen voor feesten eigenlijk dan is het wel prima.quote:Op zondag 18 november 2012 13:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ziet er van binnen inderdaad niet uit met de hoeken, maar van buiten is het geen verkeerd gezicht.
Doe mij er eentje.quote:Op zondag 18 november 2012 13:34 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
ik heb er 6 gekocht, palladinho tenminste
Ik ben ook op dat plan beland dat ik het ook niet meer weet, haha, foute boel zeg maarquote:Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb geen idee wat voor team ik moet maken.
Ja inderdaad, misschien gewoon alle spelers verkopen en dan team maken met pakjes die ik openquote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben ook op dat plan beland dat ik het ook niet meer weet, haha, foute boel zeg maar
Spoilersquote:Op zondag 18 november 2012 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Johnson voor 600c terwijl iemand 150 had gebodenEn nog een Chikhaoui voor 900c. Ik kom vandaag waarschijnlijk niet aan opnemen toe dus ik mag de deals hier nu wel noemen.
Paar dagen, 2 ofzoquote:Op zondag 18 november 2012 13:40 schreef BDIL het volgende:
Nasri is imo op zijn best als centrale CAM..41212, 352 etc. Mata is meer een winger en dus wide CAM.quote:Op zondag 18 november 2012 13:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben echt even inspiratieloos, ben wel tevreden over me verdediging maar de formatie 433 ligt me wel maar middenveld is zo snel moe, ongekend, wil me Nasri en Mata gebruiken maar wat is voor hun de beste formatie en positie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ja, hypocriet als Jolande Sap in een bontjas.quote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
Flikker op met je price fixes.Ik wilde ze net kopen voor mijn team.
dus misschien 4231 gaan proberen met Nasri op CF en Mata op CAM ?, CDM dan Toure en die andere CDM wordt Tiotequote:Op zondag 18 november 2012 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nasri is imo op zijn best als centrale CAM..41212, 352 etc. Mata is meer een winger en dus wide CAM.
Zoiets ja, al kan Nasri evt ook prima wide cam spelen.quote:Op zondag 18 november 2012 13:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dus misschien 4231 gaan proberen met Nasri op CF en Mata op CAM ?, CDM dan Toure en die andere CDM wordt Tiote
quote:Op zondag 18 november 2012 13:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zin om 30 spelers van mijn mislukte price fix te discarden.
Hoeveel bied je voor 1 palla?quote:Op zondag 18 november 2012 13:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ja, hypocriet als Jolande Sap in een bontjas.
Aaaand it's gone. Van Rhijn alweer weg voor 2,8kquote:Op zondag 18 november 2012 13:51 schreef Zhano het volgende:
Elyounoussi voor 7k en Van Rhijn 4-1-2-1-2 voor 650c. #ikletop
heb ook nog Suarez, die op ST of CF zetten?,quote:Op zondag 18 november 2012 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoiets ja, al kan Nasri evt ook prima wide cam spelen.
Gelukkig deed ik niet meequote:Op zondag 18 november 2012 13:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zin om 30 spelers van mijn mislukte price fix te discarden.
CFquote:Op zondag 18 november 2012 14:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb ook nog Suarez, die op ST of CF zetten?,
Nu die van iemand anders is de laagste bin 21kquote:Op zondag 18 november 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij ervoor betaald? Vanmorgen was 'ie nog 3k.
Ben jij SC Kunstgras?quote:Op zondag 18 november 2012 14:02 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Nu die van iemand anders is de laagste bin 21k
Hoeveel heb je er voor over?
want waarom hij op CF? zwerft hij meer op het veld?quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 14:05 schreef MartijnTor het volgende:
Hoppa, vriend met 500k gaat helpen met de Palladinho fix
Er staan maximaal 10 te koop man.quote:Op zondag 18 november 2012 14:05 schreef MartijnTor het volgende:
Jij mag ook even niets zeggen met je non-shinyquote:Op zondag 18 november 2012 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Dude. Leer eerst zijn naam spellen.
S=
whut?quote:Op zondag 18 november 2012 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Dude. Leer eerst zijn naam spellen.
Succes trouwens. Hij is al eerder gefixed en gefaald.quote:Op zondag 18 november 2012 14:05 schreef MartijnTor het volgende:
daarvan zijn er 6 van mijquote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]+ 2 als CAM die te koop staan.
Ik hoop dat die van jou ook gewoon niet verkocht wordt.quote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]+ 2 als CAM die te koop staan.
ik heb er maar 6 gekocht waarvan 5 rond de 5kquote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Succes trouwens. Hij is al eerder gefixed en gefaald.
4-3-3 Eredivisie silvers verkopen altijd wel goed..Darksonic kreeg 1.5k voor Immers ofzoquote:
Ik heb er maar 1 gekocht, als ik hem niet verkocht krijg mag je hem wel hebben voor 9K.quote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop dat die van jou ook gewoon niet verkocht wordt.
Goed verhaal, lekker kortquote:Op zondag 18 november 2012 14:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fischer in 4-3-3 wordt door iemand gekocht voor 1100 coins
Wat wil je ervoor dan? Ik wilde vandaag dat team maken.quote:Op zondag 18 november 2012 14:11 schreef MartijnTor het volgende:
Lind, je mag er wel 1tje goedkoper hebben hoor
Ja, trap uit frustratie. Van achteren op de enkels.quote:Op zondag 18 november 2012 14:12 schreef ThadCastle het volgende:
Vinden jullie dat rood die laatste?
12kquote:Op zondag 18 november 2012 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor dan? Ik wilde vandaag dat team maken.
En dan naar de bal wijzenquote:Op zondag 18 november 2012 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, trap uit frustratie. Van achteren op de enkels.
Oke dan zijn we het eens hahaquote:Op zondag 18 november 2012 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, trap uit frustratie. Van achteren op de enkels.
quote:Op zondag 18 november 2012 14:13 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Jup, over 15 minuutje loopt hij af, dan zeg ik het wel en zet ik hem er BIN 12k op
quote:Op zondag 18 november 2012 14:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bedankt, mijn 2e account heet FC Fenomeno
quote:Op zondag 18 november 2012 14:16 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Als je niet snel genoeg bent zet ik er nog wel een andere op
quote:Op zondag 18 november 2012 14:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]Ik zet hem er gewoon iets duurder op, mislukt de hele pricefix
quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 14:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Om 14:30 speelt de mooiste club van Nederland weer.
Gewoon doen of mijn prijs aanhouden.quote:Op zondag 18 november 2012 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
OzzLekker bezig. Er staat er eentje op voor 15k. Zal ik er eentje op zetten voor 14?
Staat erop!quote:Op zondag 18 november 2012 14:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon doen of mijn prijs aanhouden.Die is namelijk van mij.
quote:
quote:
De scheids gaf 3x rood aan een speler van NEC.quote:Op zondag 18 november 2012 14:23 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die Vitesse - NEC aan het kijken is? Hoezo zijn er al 3 rode kaarten gevallen bij NEC?
Laat 'm maar doen.quote:Op zondag 18 november 2012 14:22 schreef RavioliPunch het volgende:
Of hij koopt ze gewoon weer op met zijn 500k?
joh, maar hoezo? Zo uit de hand gelopen?quote:Op zondag 18 november 2012 14:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De scheids gaf 3x rood aan een speler van NEC.
Ik heb er twee gezien. Amieux kreeg zijn tweede geel voor obstructie/vasthouden en Koolwijk kreeg direct rood voor een achterlijke trap van achter op de enkels. Waren beiden wel terecht denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
joh, maar hoezo? Zo uit de hand gelopen?
en dan hebben jullie dikke winstquote:
Heb de eerste rode kaart niet gezien, de tweede werd heel makkelijk gegeven vind ik. Was niet zoveel aan de hand, was ook zijn tweede gele kaart.quote:Op zondag 18 november 2012 14:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
joh, maar hoezo? Zo uit de hand gelopen?
Waarom denk je dat price fixes niet meer openbaar besproken worden?quote:Op zondag 18 november 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik weet zeker dat als dit andersom was de hel losgebroken zou zijn
quote:Op zondag 18 november 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Laat die jongen lekker z'n gang gaan, best triest ditquote:Op zondag 18 november 2012 14:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat price fixes niet meer openbaar besproken worden?
Laat 'm alles even kopen. Ik heb mijn Palladino voor 3,9k, dus op die andere wil ik nog wel even wat winst pakken.quote:Op zondag 18 november 2012 14:25 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
en dan hebben jullie dikke winst![]()
Trouwens ik had de cheapy, dus voor 5k per stuk op 1 na, dus sowieso winst
quote:Op zondag 18 november 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker z'n gang gaan, best triest dit
Ik mis alles vandaag geloof ikquote:Op zondag 18 november 2012 14:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben het met GJE eens: nergens voor nodig dit.
Je kan het gewoon niet hebben dat hij winst draait..quote:Op zondag 18 november 2012 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Hij was gewoon stoer aan het pronken. Dit is karma en ik vind het grappig. Ik maak er zelfs nog winst op.
quote:Op zondag 18 november 2012 14:27 schreef MartijnTor het volgende:
1 Pallo 4-3-3 voor 11k BIN, doe me een plezier en laat mij de wel kopen op mijn andere account en laat hem ff staan
Je eigen vriend undercutten.quote:Op zondag 18 november 2012 14:28 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dankje die was van mij, die ben ik al kwijt met 7k winst
Speaking of karmaquote:Op zondag 18 november 2012 14:28 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Dankje die was van mij, die ben ik al kwijt met 7k winst
Daar had je zo'n paar k meer uit kunnen halen.quote:
Mooi toch, ik 7k winst en dan jij nu nogquote:Op zondag 18 november 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar had je zo'n paar k meer uit kunnen halen.![]()
Goede vriend ben jij.Ach, uiteindelijk maak ik er ook nog winst op dus /care.
Dit is Xbox manquote:Op zondag 18 november 2012 14:29 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter koopt iemand deze fv
Xdos is hij maar 2kquote:Op zondag 18 november 2012 14:29 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter koopt iemand deze fv
quote:
Wazig. Een uur met een mooie dame geknuffeld. Het was lief en teder. Toen zei ze dat ze uit Rusland kwam en hier een paar jaar was. Toen ben ik drinken gaan halen en niet meer teruggekeerd. Wel vet verder trouwens, zo veel leuker dan het gewone uitgaanquote:Op zondag 18 november 2012 14:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kan gebeuren op een zondag. Hoe was het feest gister?
quote:Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wazig. Een uur met een mooie dame geknuffeld. Het was lief en teder. Toen zei ze dat ze uit Rusland kwam en hier een paar jaar was. Toen ben ik drinken gaan halen en niet meer teruggekeerd. Wel vet verder trouwens, zo veel leuker dan het gewone uitgaan
Hij had nog niks gekochtquote:Op zondag 18 november 2012 14:30 schreef Lindgren. het volgende:
Deze man trouwens.Je eigen vriend inschakelen voor hulp en dan zelf de fix laten falen.
Dat was ikquote:
Ik zie alleen een vlag.quote:Op zondag 18 november 2012 14:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze meneer in daily gift gekregen.
quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 14:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 14:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker z'n gang gaan, best triest dit
quote:Op zondag 18 november 2012 14:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet hebben dat hij winst draait..
quote:
Nu op 11500 ik ben gestopt bij 9Kquote:Op zondag 18 november 2012 14:34 schreef Lindgren. het volgende:
Alle FOK!'ers bij die open bid tegen elkaar opbieden.Wie had 'm uiteindelijk?
Ja, beetje oneerlijk dit vind ik, maargoedquote:
Verkocht. Volgende staat er al op voor 11,5kquote:Op zondag 18 november 2012 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hm? Heb jij die van 11 nou gekocht of verkocht?
Ik zie 'm.quote:Op zondag 18 november 2012 14:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Verkocht. Volgende staat er al op voor 11,5k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |