PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
De SIF neem ik aanquote:Op zondag 18 november 2012 11:19 schreef Maver24 het volgende:
Wuhahaha, YES YES, IF Hamsik !!je mag wel raden wat
Hoeveel packs open jij per dag? Lijkt me sterk dat jij om de 10 á 15 packs een IF of iets van waarde krijgt.quote:
Als je eenmaal die flow hebtquote:Op zondag 18 november 2012 11:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hoeveel packs open jij per dag? Lijkt me sterk dat jij om de 10 á 15 packs een IF of iets van waarde krijgt.
Dan heb je het alleen over vandaag, maar open je dan heel de week maar 10 packs op een zondag ochtend?quote:Op zondag 18 november 2012 11:25 schreef Maver24 het volgende:
Het zal je verbazen hoeveel pakjes het zijn, deze ochtend waren het er jawel, 10 stuks, althans dat was de bedoeling, zit nu bij pakje 8 en heb die Hamsik
oh op zo'n manier, nee ik open wel meer packs door de week, blijft leuk pakjes openen, en hoeveel dat er dan zijn weet ik echt niet, kan zo 100k er door heen halen als het moetquote:Op zondag 18 november 2012 11:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan heb je het alleen over vandaag, maar open je dan heel de week maar 10 packs op een zondag ochtend?
Oke duidelijk, ga het zelf niet doen want dan eindig ik straks met 0 coins.quote:Op zondag 18 november 2012 11:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh op zo'n manier, nee ik open wel meer packs door de week, blijft leuk pakjes openen, en hoeveel dat er dan zijn weet ik echt niet, kan zo 100k er door heen halen als het moet
Voor hoeveel gaat die op het moment? 150K?quote:
95k zie ik op de xbox, jammer jammer, had wel iets meer verwacht maar toch lekker lekkerquote:Op zondag 18 november 2012 11:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat die op het moment? 150K?
Jij hebt echt elke keer geluk he!quote:Op zondag 18 november 2012 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
95k zie ik op de xbox, jammer jammer, had wel iets meer verwacht maar toch lekker lekker
105K op de PS3, ach toch lekker mee genomen, maar kan me ook voorstellen dat het tegenvalt als je 2M coins hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
95k zie ik op de xbox, jammer jammer, had wel iets meer verwacht maar toch lekker lekker
Nog durven te zeuren ookquote:Op zondag 18 november 2012 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat kan ja.quote:Op zondag 18 november 2012 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij had gewoon meer verwacht, kan toch
quote:Nu de samenwerking tussen Tottenham Hotspur en Hugo Lloris dreigt uit te lopen op een fiasco, komt Arsène Wenger in actie. Voor wie kan rekenen: de Franse goalie is ongelukkig op White Hart Lane en Arsenal zoekt al tijden naar een betrouwbare sluitpost. Inderdaad, één en één is twee. Mogelijk gaan the Gunners al in januari een poging doen om Lloris weg te halen bij de grote rivaal. (Daily Mail)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |