Fout. Massoud Barzani was de eerste die de telling niet wilde houden. Nu zijn de Koerden inmiddels bezig met het verhuizen van Koerdische gezinnen naar Kirkuk. In dat geval zal de telling weer uitgesteld worden, en terecht. Kirkuk is inmiddels een stad vol met Koerden, Arabieren en Turkmenen De Arabieren en Turkmenen willen beiden niet bij de KRG horen en samen vormen zij een meerderheid (52% exclusief de kleinere minderheden, 2013)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:35 schreef Shawn het volgende:
[..]
Bagdad houdt telling tegen? Het referendum moest volgens mij in 2007 plaatsvinden.
Ah, jij hebt zo te zien al een telling gehouden...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:39 schreef Baghdaddy het volgende:
samen vormen zij een meerderheid (52% exclusief de kleinere minderheden, 2013)
Hahahahaha, zoveel onzin uit een Arabische mond. Je weet duidelijk niet waar je over praat. Erdogan en ahmedinejadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wut? Koerden in Kirkoek zijn geen autochtonen? Waar komen ze dan vandaan?En nog belangrijker, wat doen ze in Kirkoek? Volgens mij begrijp jij er echt helemaal niks van
We hadden het trouwens helemaal niet over 'gebied'. Het gaat er om dat Kirkoek een gemengde stad is, wat gewoon een feit is. Ik weet dat het gearabiseerd is, hell dat weet de Himba stam in Zimbabwe inmiddels ook. Maar dat het gearabiseerd is betekent niet dat je het zomaar over kunt dragen aan 1 of andere autonomie.
Er komt veel meer bij kijken, daarom is artikel 140 ook gemaakt. Voordat die ook maar uitgevoerd kan worden moeten ze met een telling beginnen. En dat gaat niet zo makkelijk met al die politieke instabiliteit(de ene dag willen ze wel praten, de andere niet, dan staan er weer troepen aan de grens, dan zit weer iemand olie te jatten).
[..]
De Arabieren zus, de Turken zo, wordt je hier niet moe van? Verder zijn de Koerden helemaal niemand de baas, anders hadden ze al een groot en uitgestrekt land. Ze zijn praktische al meer dan 20 jaar autonoom, ontvangen netjes hun deel van de olieopbrengsten van Irak, en nog steeds zijn ze een simpele autonomie die links en rechts worden gedrukt door Erdogan en Ahmadinejad.
Arabieren in Kirkuk (Irak) hebben evenveel recht als de Koerden en Turkmenen. Als je veel verder terug de tijd in wil gaan, voordat de Koerden nog bestonden, was het al Semitisch grond.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hahahahaha, zoveel onzin uit een Arabische mond. Je weet duidelijk niet waar je over praat. Erdogan en ahmedinejad.
Kirkoek is Koerdisch gebied, ik ga het niet nog 100x herhalen voor je. Ik heb je uitgelegd waarom, je accepteert het niet. Jammer dat je de waarheid ontkent. En ja, koerden zijn geen autochtonen in irak. Koerden hebben een eigen regio, daar zijn zij autochtoon. Arabieren in Kirkoek zijn allochtonen
Laat peunage maar, hij weet niet wat feiten zijn. Alles in zijn achterlijke ideologie is de waarheid. Alles daarbuiten is onzin. Zolang het de koerden of de Joden ten goede uitkomt zal hij er tegen protesteren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:25 schreef Shawn het volgende:
[..]
Je vergeet de Turkmenen, 3 etniciteiten.
Nee hoor, deze tellingen zijn laatst bekend aangezien er geen officiele resultaten zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:40 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ah, jij hebt zo te zien al een telling gehouden...
Jij hebt inderdaad heel vaak herhaald dat Kirkoek Koerdisch gebied is. Ten eerste was jouw argument hiervoor dat Kirkoek Koerdisch gebied is. En ten tweede ging de discussie hier niet over.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hahahahaha, zoveel onzin uit een Arabische mond. Je weet duidelijk niet waar je over praat. Erdogan en ahmedinejad.
Kirkoek is Koerdisch gebied, ik ga het niet nog 100x herhalen voor je. Ik heb je uitgelegd waarom, je accepteert het niet. Jammer dat je de waarheid ontkent. En ja, koerden zijn geen autochtonen in irak. Koerden hebben een eigen regio, daar zijn zij autochtoon. Arabieren in Kirkoek zijn allochtonen
We spreken Turks, ouders spreken een dialect naast het Turks, beschouwen zichzelf als Turks, maar hebben ook feeling met Koerden, hun eigen ouders spraken Koerdisch, mijn oma uit Turkije sprak zeer slecht Turks, etc etc etc. Vaagheden dus. I don't care.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:15 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat ben jij nou, man![]()
Je ouders weten toch wel in welk gebied ze zijn geboren, welke taal zij spraken en wat hun eigen ouders vertelden over hun afkomst?
Dat is wat jij er van maakt. Als jij mijn posts leest/had gelezen zou je weten dat ik zoiets nooit gezegd heb en zou zeggen. Je blijft de hele tijd die bullshit herhalen over 'als het de Koerden uitkomt' maar dat mag je wel eens bewijzen met een quote. 1 quote!!!!!! Moet makkelijk zijn aangezien ik Arabieren superieur vind of zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Volgens jou is alles verkeerd zolang het de Koerden uitkomt, natuurlijk vindt jij dat ik niks weet. De koerden hebben volgens jou immers geen recht van spreken aangezien zij worden overheerst door de superieure Arabieren![]()
Je zegt het niet letterlijk, maar een intelligente persoon ziet verborgen uitspraken meteen. En ik hoef jou niet te gaan quoten, je bent namelijk een pathologische leugenaar. Elke keer als ik je met de waarheid confronteer ga jij het verdraaien zodat het jou ten goede uitkomt. Verspilde moeite dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is wat jij er van maakt. Als jij mijn posts leest/had gelezen zou je weten dat ik zoiets nooit gezegd heb en zou zeggen. Je blijft de hele tijd die bullshit herhalen over 'als het de Koerden uitkomt' maar dat mag je wel eens bewijzen met een quote. 1 quote!!!!!! Moet makkelijk zijn aangezien ik Arabieren superieur vind of zo
De waarheid is hard, he. Jammer dat je zo bent.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gozer, flikker eens een end op. Je lijkt Hitler wel met je propaganda....
Volksverraders? Leg mij dit eens uit ...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op volksverraders.
Wauw. Gozer, open je ogen eens en probeer eens open te staan voor anderen. Werkelijk, ze bijten niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:23 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De waarheid is hard, he. Jammer dat je zo bent.
Oh, verborgen uitsprakenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:22 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je zegt het niet letterlijk, maar een intelligente persoon ziet verborgen uitspraken meteen. En ik hoef jou niet te gaan quoten, je bent namelijk een pathologische leugenaar. Elke keer als ik je met de waarheid confronteer ga jij het verdraaien zodat het jou ten goede uitkomt. Verspilde moeite dus.
Gozer, ik heb jou al honderden keren achterhaald in het Israel Palestina topic. Elke keer wordt het steeds meer duidelijk dat jij Arabieren superieur vindt. Arabieren zijn altijd zielig en worden van hun rechten afgenomen, en de tegenstanders zitten altijd fout. Yeah, rightquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, verborgen uitsprakenIk denk dat je dingen ziet die er niet zijn, ga naar een dokter.
In het begin was je irritant, maar nu ben je gewoon lachwekkend geworden. Jij bent degene die in elke post wel een persoonlijke belediging plaatste. Arabieren zijn dom, ze zijn gedoemd te mislukken, ze kunnen er niet tegen dat Koerden de baas zijn etc etc etc. En dan kom je nu zeggen dat ik Arabieren superieur vind
Verder kan ik me niet herinneren dat jij mij met een waarheid hebt geconfronteerd. Het enige wat je zei is 'Kirkoek is Koerdisch gebied!' Waarom? 'Omdat het Koerdische gebied is!'
Hoe zijn ze dan superieurquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Gozer, ik heb jou al honderden keren achterhaald in het Israel Palestina topic. Elke keer wordt het steeds meer duidelijk dat jij Arabieren superieur vindt. Arabieren zijn altijd zielig en worden vanhun rechten afgenomen, en de tegenstanders zitten altijd fout. yeah right
1) Baas 2) Beter 3) Belangrijk 4) Chef 5) Exponent 6) Heel erg goed 7) Hogere in rang 8) Hoger in rang 9) Hoger 10) Hoofd der afdeling 11) Meester 12) Meerdere 13) Niet ondergeschikt 14) Ongeëvenaard 15) Principaal 16) Persoonsbenaming 17) Patroon 18) Uiterst goed 19) Uitnemend 20) Uitstekend 21) Voortreffelijk 22) Voornaamste 23) Weergaloos 24)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wauw, ik wist niet dat je zo leeghoofdig was.
Zoek anders even op wat superieur is.
Dan moet je me alleen nog uitleggen hoe dit superieus is. Het kan zijn dat ik een verborgen uitspraak van mezelf heb gemist, jij bent de enige die ze kan lezenquote:Arabieren zijn altijd zielig en worden vanhun rechten afgenomen
Met superieur bedoel ik dat Arabieren het altijd beter moeten hebben dan anderen, dat zij beter behandeld moeten worden. Dat claim jij. Want als het de arabieren niet uitkomt is het meteen fout(volgens jou).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
1) Baas 2) Beter 3) Belangrijk 4) Chef 5) Exponent 6) Heel erg goed 7) Hogere in rang 8) Hoger in rang 9) Hoger 10) Hoofd der afdeling 11) Meester 12) Meerdere 13) Niet ondergeschikt 14) Ongeëvenaard 15) Principaal 16) Persoonsbenaming 17) Patroon 18) Uiterst goed 19) Uitnemend 20) Uitstekend 21) Voortreffelijk 22) Voornaamste 23) Weergaloos 24)
[..]
Dan moet je me alleen nog uitleggen hoe dit superieus is. Het kan zijn dat ik een verborgen uitspraak van mezelf heb gemist, jij bent de enige die ze kan lezen
Precies.quote:Op zondag 18 november 2012 02:55 schreef Senor__Chang het volgende:
Mocht er een oorlog komen, dan wint Koerdistan. Israel en dus de VS steunen hen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |