Thijs zegt nu te hele dag dat hij weg gaat, dus heb niet echt hoop.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja. Hopen dat hij niet snel voor het grote geld zal kiezen. Als hij zo blijft door voetballen, komt het grote geld vanzelf wel.
Dus genieten zolang het nog kanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thijs zegt nu te hele dag dat hij weg gaat, dus heb niet echt hoop.
Bedankt Thijs.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus genieten zolang het nog kan
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 22:43:52Als onafhankelijk voetbalvolger adviseer ik twijfelende psv-fans snel een seizoenkaart te kopen. #Bakkali blijft hier geen jaren spelen. reageer retweet
Manchester City..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Las wel iets over Chelsea, maar weet het niet zeker.
16+ jarige EU spelers kunnen overal naartoe. Het enige verschil nu is dat hij onder contract staat tot 2015 en de eventuele clubs er dus moeten uitkomen met PSV.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je hebt de winter transferperiode nog natuurlijk. Geen idee of hij in die periode al weg kan, qua leeftijd enz.
Dacht dat je over Labyad had.quote:
Ik ben niet zo thuis in het jeugd voetbal als jij. Maar de hele heisa om Labyad was toch dat hij te jong een contract had getekend en dat het daarom niet rechtsgeldig was? Dat kwam dus puur omdat hij voor Marokko uitkwam?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Manchester City..
[..]
16+ jarige EU spelers kunnen overal naartoe. Het enige verschil nu is dat hij onder contract staat tot 2015 en de eventuele clubs er dus moeten uitkomen met PSV.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in het jeugd voetbal als jij. Maar de hele heisa om Labyad was toch dat hij te jong een contract had getekend en dat het daarom niet rechtsgeldig was? Dat kwam dus puur omdat hij voor Marokko uitkwam?
Edit: Omdat Bakkali nu tot 2015 vast ligt vraag ik me af of dat dan wel rechtsgeldig is wanneer hij voor Marokko kiest?
Oh, nou sorry hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had te maken dat Labyad een clausule in contract had en dus in totaal eigenlijk voor 5 jaar had getekend. En je mag niet een contract langer dan 3 jaar aan een 16 jarige speler geven.
Sorry.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh, nou sorry hoorHad ook zonder
smiley gemogen
![]()
Duidelijk!
Laat hem maar naar Ajax komen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thijs zegt nu te hele dag dat hij weg gaat, dus heb niet echt hoop.
Dat ja, wie dat contract heeft geregeld weet ik niet. Regels zijn zo simpel, bizar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Had te maken dat Labyad een clausule in contract had en dus in totaal eigenlijk voor 5 jaar had getekend. En je mag niet een contract langer dan 3 jaar aan een 16 jarige speler geven.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Edit: Omdat Bakkali nu tot 2015 vast ligt vraag ik me af of dat dan wel rechtsgeldig is wanneer hij voor Marokko kiest?
Nee, dat laatste stuk kan je vergeten. Mijn fout, ik dacht dat Labyad transfervrij was omdat PSV een niet EU speler een te lang contract had aangeboden oid.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat ja, wie dat contract heeft geregeld weet ik niet. Regels zijn zo simpel, bizar.
[..]
Wat bedoel je?
Waarom niet? Het is logisch dat ik hem liever in Oranje zie dan in het rood.. en qua talent is het er eentje die we in jaren niet hebben gezien hier, dus tsja..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:15 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk weer dit.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:59 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
Ik vind altijd dat er een speler veel te snel wordt opgehemeld en wordt vergeleken met verschillende spelers. Laat hem maar eerst een prima seizoen draaien.
Klopt wel een beetje.. ik herinner me nog een Leonardo die op zijn 17e bij Feyenoord mooie dingen liet zien.. maar dat is nooit echt wat geworden verder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:59 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
Ik vind altijd dat er een speler veel te snel wordt opgehemeld en wordt vergeleken met verschillende spelers. Laat hem maar eerst een prima seizoen draaien.
verraad pleegtquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoop dat hij geen verraad pleegt en dat hij voor België kiest
Nee ik ben inderdaad niet lekkerquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
verraad pleegtJij bent ook niet helemaal lekker he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |