Goed dat je jezelf zo grappig vindt.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:01 schreef Devv het volgende:
Hij is wel heel snel omhoog geschoten in de rangorde. Ik had een aantal weken geleden nog niet van deze speler gehoord. Moet je nagaan, in één keer van de pupillen naar de A-selectie. Dat moet haast wel een supertalent zijn.
Dat heeft daar niets mee te maken, alles wat een Ajax shirtje aantrekt is een supertalent.quote:Op woensdag 21 november 2012 08:01 schreef Devv het volgende:
Hij is wel heel snel omhoog geschoten in de rangorde. Ik had een aantal weken geleden nog niet van deze speler gehoord. Moet je nagaan, in één keer van de pupillen naar de A-selectie. Dat moet haast wel een supertalent zijn.
Anders speel je idd niet bij Ajax, heb je goed begrepen.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heeft daar niets mee te maken, alles wat een Ajax shirtje aantrekt is een supertalent.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anders speel je idd niet bij Ajax, heb je goed begrepen.
Klaas-Jan Huntelaar werd ook groot bij Ajaxquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Stiggie het volgende:
Daarom gaat hij ook naar Ajax. Duhhhhhhhhh.
PSV brengt nooit jeugd voort.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klaas-Jan Huntelaar werd ook groot bij Ajax
Als ik zou willen trollen had ik wel Peter Hoekstra gezegd want die werd international toen ie bij Ajax speeldequote:Op woensdag 21 november 2012 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
je weet zelf heel goed dat dat niet zo is en vindt het gewoon leuk om te trollen
![]()
Daarom wordt Denemarken kampioen in 2018. Al die supertalenten.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Anders speel je idd niet bij Ajax, heb je goed begrepen.
Peter Hoekstra is wel een beest.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik zou willen trollen had ik wel Peter Hoekstra gezegd want die werd international toen ie bij Ajax speelde
Dat sluit ik echt niet uit.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom wordt Denemarken kampioen in 2018. Al die supertalenten.
Sowieso!quote:Op woensdag 21 november 2012 21:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij mag niet spelen het aankomende half jaar anders had hij erin gestaan
AT5 - Bazoer: ik trok mezelf over de streepquote:Bazoer: "Heb mezelf over de streep getrokken, Ajax is een mooie club"
De zestienjarige Riechedly Bazoer is in zijn nopjes met de overgang naar Ajax. De verdediger speelde tot voor kort zijn wedstrijden voor PSV, maar tekende dinsdag een overeenkomst met de Amsterdamse club.
"Ik voel me normaal en ik ben blij. Er is veel gepraat over mijn overstap in de media. Ik ben heel blij dat de knoop is doorgehakt. Het eerste half jaar mag ik geen wedstrijd spelen, kom ik gewoon trainen en volgend seizoen ga ik gewoon beginnen", kijkt Bazoer vooruit tegenover AT5. Het jonge talent, dat ook in de belangstelling van Manchester City stond, legt uit waarom hij voor de ArenA heeft gekozen.
"Ik denk dat Ajax beter voor mijn ontwikkeling is. Ajax is ook een grote club. PSV is ook een grote club, maar ik denk dat ik me hier beter kan ontwikkelen. Het is in het verleden gebleken dat hier veel jeugdspelers de kans krijgen in het eerste elftal. Ik hoop dat ik dat ook kan doen. Uiteindelijk heb ik mezelf over de streep getrokken om hier te komen voetballen. Ik vind Ajax gewoon een mooie club", aldus Bazoer.
Jou obsessie met Ajax ookquote:Op donderdag 22 november 2012 16:47 schreef Guidetti het volgende:
Je obsessie begint nu wel enge vormen aan te nemen
quote:Advocaat: 'Bazoer kiest voor geld'
Dick Advocaat heeft zich vrijdag kritisch uitgelaten over de transfer van Riechedly Bazoer. De 16-jarige verdediger vertrok onlangs van PSV naar Ajax. De speler meldde zelf dat hij voor Ajax koos vanwege een beter perspectief op sportief gebied.
Volgens Advocaat zijn er echter geen sportieve redenen voor de transfer. 'Het gaat om geld', sprak de hoofdtrainer van PSV tegen Omroep Brabant. 'Ajax betaalt gewoon meer dan PSV.'
'Bazoer is naar Ajax gegaan omdat hij daar meer kon verdienen. Daar ben ik van overtuigd. Het is onzin dat er bij PSV minder jeugdspelers doorbreken dan bij Ajax', aldus een geïrriteerde Advocaat. 'Donderdag liet ik nog twee jeugdspelers spelen in de Europa League.'
quote:Cruijff: 'Bazoer koos niet voor geld'
Johan Cruijff mengt zich in het publieke gevecht dat tussen Ajax en PSV is losgebarsten voor en na de transfer van Riechedly Bazoer. De adviseur weet bijna zeker dat Ajax niet meer geld heeft geboden dan PSV. Dat past ook niet in het beleid van de club.
'Ik weet bijna zeker dat er niet meer geld is geboden', zegt Cruijff in De Telegraaf. 'Ik sluit zelfs niet uit, dat Bazoer met minder akkoord is gegaan. Ik wil er vooral mee zeggen, dat hier iemand gekozen heeft voor de ontwikkeling van zijn talent en niet voor het geld. Dat is ook de kern van de nieuwe lijn die er bij Ajax wordt gevolgd. Vanaf de A1 tot het eerste elftal staan alle salarissen vast. Geen topbedragen meer, maar geld dat bij jongens van die leeftijd past.'
'Vanaf je zestiende krijg je een opleiding, waardoor je rond je 22ste in staat bent om als prof voor jezelf op te komen. Tijdens deze fase is het geld van ondergeschikt belang. Natuurlijk blijven er uitzonderingen die de regel bevestigen, maar voor de meeste spelers wordt het kiezen voor een gedegen opleiding of luisteren naar de zaakwaarnemer die vooral haast heeft. Over de jongens die voor het laatste gekozen hebben, kan een boek geschreven worden. Bij Ajax houden we het daarom simpel. Je krijgt een duidelijk verhaal te horen hoe je als prof in drie tot vier jaar kunt ontwikkelen. Jongens die toch over extra geld beginnen, zijn vrij om te gaan.'
quote:@MikeVerweij
#Bazoer trainde vandaag voor eerst met (Dortmund-reserves) van #Ajax 1 mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |