Oke bedankt Hans.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Boer heeft altijd gelijk daarom worden we kampioen.
Hij gaat weer gefrustreerd 2015 inquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Nog steeds een zure debiel?
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan beter inderdaad de bal aan de tegenstander geven en hopen op een counter
En weer persoonlijk worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Nog steeds een zure debiel?
Ik dacht dat we de mad/jelly/diep fase nu wel voorbij waren davy..quote:
*ontgroeidquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer persoonlijk worden.Ik dacht dat je dit nu wel ontgroeit was.
[..]
Ik dacht dat we de mad/jelly/diep fase nu wel voorbij waren davy..
Je kan beter!
PSV haalt Italiaanse talent.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft alleen VMBO gedaan, dus kun je het hem niet kwalijk nemen.
quote:Bazoer: ’Ik wil bij Ajax blijven’
De contractverlenging van Riechedly Bazoer (18) bij Ajax is een kwestie van tijd. „Ik wil graag blijven en mijn zaakwaarnemer en broer hebben deze week een gesprek”, zei de middenvelder, die als invaller de moeizame overwinning op FC Groningen (2-0) over de eindstreep wist te trekken.
„Er komt een goede lichting aan met veel grote talenten en ik heb het bij Ajax heel erg naar mijn zin”, aldus de voormalig PSV’er, die zijn handtekening onder een verbintenis tot de zomer van 2019 of 2020 kan zetten.
Nee hij is de Fok! Ajax watcherquote:Op maandag 19 januari 2015 11:11 schreef Sunri5e het volgende:
j0rdiiii Riechedly is wel een van jouw oogappeltjes of niet? Bijna alle posts in dit topic zijn van jou
Goed. Speelt vanaf dit seizoen steeds vaker in het eerste en heeft vandaag voor het eerst gescoord.quote:
Dat is goed om te horen.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed. Speelt vanaf dit seizoen steeds vaker in het eerste en heeft vandaag voor het eerst gescoord.
quote:Bazoer: 'Complimenten van de coaches’
Riechedly Bazoer speelde tegen FC Twente (4-2) of hij al jaren in het eerste van Ajax staat. „De laatste weken gaat het goed en krijg ik complimenten van de coaches en mijn ploeggenoten”, aldus de middenvelder. „Ik speelde in Jong Ajax eerst centraal achterin en daarna op het middenveld. Dat was even wennen, maar vooral Hennie Spijkerman is met me aan de slag gegaan. Dat is goed uitgepakt”, aldus de maker van de prachtige 2-1. „Ik nam de bal uit een voorzet van Daley Sinkgraven op mijn borst en schoot met links aardig in.”
Is hij ooit wel in de Arena geweest?quote:Op maandag 19 januari 2015 11:24 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Nee hij is de Fok! Ajax watcher
Die vraag stel ik mezelf bij 80% van de mensen op internet die pretenderen Ajax-fan te zijnquote:Op maandag 16 februari 2015 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is hij ooit wel in de Arena geweest?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die verkeerde jeugdopleiding zag wel dat hij niet op het middenveld thuishoort.
quote:Op maandag 16 februari 2015 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
speelde ook eens een aardig potje
toch jammer van ajax, een cv op cvm verneuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |