quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
Ik praat nu niet meer met hem maar ik heb opeens en slecht gevoel over dit allemaal.. Ik ben geen troll mensen.Ik zit al een jaar op FOK! en waarom zou ik na al die gemene reacties gewoon blijven posten wat me dwars zit en wat ik kwijt wil? Omdat het allemaal waar is. Elk topic dat ik hier heb gemaakt is op de waarheid gebaseerd, al is dat moeilijk te geloven.
Dolfijn/xlily/amberlyfaymindy/loveyourlifequote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
Mijn ex-vriend heeft mijn leven de laatste tijd echt lastig gemaakt. Zo heeft hij:
- Mij gehackt op facebook, twitter, instagram èn youtube
- Allemaal posters opgehangen op school met mijn naam en slet in dezelfde zin.
- Tegen allemaal mensen lopen zeggen dat ik zwanger ben, bijna iedereen geloofde hem inclusief mijn moeder.
- Mijn kluisje open gekraakt en mijn boeken door de school verspreid
- Meerdere keren gedreigd mij te verkrachten.
- Via facebook allemaal jongens van school een blowjob aangeboden in mijn naam.
- Mijn fietsbanden leeggeprikt.
We zijn al heel lang uit elkaar en hij wou me weer terug maar dat wou ik niet. Hij is echt een bad boy hij zit sinds kort in een bende, hij dealt en hij heeft meedere keren in een jeugdgevangenis gezeten. Dit wist ik allemaal niet toen we iets hadden ik heb er een punt achter gezet toen ik erachterkwam dat hij dealt.
Ik ben 15 en hij is 17.
Klacht: Ex vriend die me nu een beetje bang begint te maken..
Hoezo ben ik een slet?quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef BalotelliFan het volgende:
Serieuze reactie;
Stap 1
Stop met een slet zijn.
Stap 2
???
Stap 3
Profijt
Luister even, je gedraagt jezelf alsof je vele malen beter bent dan iedereen die in jouw leeftijdscategorie valt, je bent hypocriet, je zegt dat iemand arrogant is omdat diegene roddel over anderen terwijl jijzelf hetzelfde doet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een slet?Omdat ik een oudere vriend had? Omdat ik experimenteer? Kom op zeg..
ik wil je wel serieus nemen.quote:Op zondag 18 november 2012 01:15 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom kunnen jullie mij niet voor een keer serieus nemen?
En nee ik bedoel het niet op een seksuele manier..
Wat is er mis met Naruto?quote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Moet jij geen Naruto kijken
Aha okequote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
aahah niks ik zag dat je het "ook leuk vond " snapie
Dat sowieso alleen die fillers jezus(wat een bagger)quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
aahah niks ik zag dat je het "ook leuk vond " snapie
Shaman king tot het einde biotchez.quote:
Dragonball,Dragonball-Z,Shaman King,Medabots,Naruto,One Piece,Bleach, Katekyo Hitman Reborn zijn allemaal wreed!!!!!quote:
Enige die ik ken. Deze man weet meer dan zelf.quote:Op zondag 18 november 2012 23:38 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dragonball,Dragonball-Z,Shaman King,Medabots,Naruto,One Piece,Bleach, Katekyo Hitman Reborn zijn allemaal wreed!!!!!
Zelfs ik kan je hosselen de wonderen zijn de wereld niet uitquote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een slet?Omdat ik een oudere vriend had? Omdat ik experimenteer? Kom op zeg..
Kijk je ook one piece ik ben Somaliër hoe toepasselijk ik kijk ook gintama en fairy tail toffe seriesquote:Op zondag 18 november 2012 23:38 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Dragonball,Dragonball-Z,Shaman King,Medabots,Naruto,One Piece,Bleach, Katekyo Hitman Reborn zijn allemaal wreed!!!!!
Waar gaat Fairy Tail over dan??quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Kijk je ook one piece ik ben Somaliër hoe toepasselijk ik kijk ook gintama en fairy tail toffe series
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |