Niet jij weer he ik geloofde je topic bijna totdat ik je naam zag sorry trollquote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
Mijn ex-vriend heeft mijn leven de laatste tijd echt lastig gemaakt. Zo heeft hij:
- Mij gehackt op facebook, twitter, instagram èn youtube
- Allemaal posters opgehangen op school met mijn naam en slet in dezelfde zin.
- Tegen allemaal mensen lopen zeggen dat ik zwanger ben, bijna iedereen geloofde hem inclusief mijn moeder.
- Mijn kluisje open gekraakt en mijn boeken door de school verspreid
- Meerdere keren gedreigd mij te verkrachten.
- Via facebook allemaal jongens van school een blowjob aangeboden in mijn naam.
- Mijn fietsbanden leeggeprikt.
We zijn al heel lang uit elkaar en hij wou me weer terug maar dat wou ik niet. Hij is echt een bad boy hij zit sinds kort in een bende, hij dealt en hij heeft meedere keren in een jeugdgevangenis gezeten. Dit wist ik allemaal niet toen we iets hadden ik heb er een punt achter gezet toen ik erachterkwam dat hij dealt.
Ik ben 15 en hij is 17.
Klacht: Ex vriend die me nu een beetje bang begint te maken..
quote:Op zondag 18 november 2012 19:28 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Niet jij weer he ik geloofde je topic bijna totdat ik je naam zag sorry troll
Moet jij geen Naruto kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 03:45 schreef Toradora het volgende:
Troll van het jaar!![]()
Ik moet wel zeggen, je bent wel een volhouder hoor.![]()
Ga bijna denken dat je het nog zelf geloofd ook.
NARUTOquote:Op zondag 18 november 2012 19:29 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Moet jij geen Naruto kijken
Eens een bendelid altijd bendelid, ergo je lult of je zit in witnessprotection.quote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef Piye het volgende:
Ik zat ook bij de crips toen ik 12 was. Goeie ouwe tijd.
Ik ben verhuisd, maar nog altijd op m'n hoede, je weet maar nooit.quote:Op zondag 18 november 2012 19:34 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Eens een bendelid altijd bendelid, ergo je lult of je zit in witnessprotection.
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 november 2012 09:26 schreef Copycat het volgende:
Ik zie een perfect match tussen deze user en die Haan13.
*traantje wegpinkt*quote:Op zondag 18 november 2012 19:33 schreef Piye het volgende:
Ik zat ook bij de crips toen ik 12 was. Goeie ouwe tijd.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
Ik praat nu niet meer met hem maar ik heb opeens en slecht gevoel over dit allemaal.. Ik ben geen troll mensen.Ik zit al een jaar op FOK! en waarom zou ik na al die gemene reacties gewoon blijven posten wat me dwars zit en wat ik kwijt wil? Omdat het allemaal waar is. Elk topic dat ik hier heb gemaakt is op de waarheid gebaseerd, al is dat moeilijk te geloven.
waarom geen dagboek dan als je alleen kutreacties krijgtquote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
Ik praat nu niet meer met hem maar ik heb opeens en slecht gevoel over dit allemaal.. Ik ben geen troll mensen.Ik zit al een jaar op FOK! en waarom zou ik na al die gemene reacties gewoon blijven posten wat me dwars zit en wat ik kwijt wil? Omdat het allemaal waar is. Elk topic dat ik hier heb gemaakt is op de waarheid gebaseerd, al is dat moeilijk te geloven.
Waarom ben je zo rebelsquote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
Je bent niet de enige, heel veel mensen vragen zich dat af.quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
waarom zou ik na al die gemene reacties gewoon blijven posten wat me dwars zit en wat ik kwijt wil?
TS hoopt op 1 serieuze reactiequote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, heel veel mensen vragen zich dat af.
Ik geloof je.quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef loveyourlife het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |