Omdat je 4 topics per week opent met dit soort vraagstukken.quote:Op zondag 18 november 2012 01:15 schreef loveyourlife het volgende:
Waarom kunnen jullie mij niet voor een keer serieus nemen?
En nee ik bedoel het niet op een seksuele manier..:')
En ik bedoel dat je teveel breezer fanta-sisi gedronken hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 01:09 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik zo boos word dat ik naar hem schreeuw ofzo, ik ben tot nu toe best kalm gebleven..
Koop een dagboekquote:Op zondag 18 november 2012 01:21 schreef loveyourlife het volgende:
waarom the fuck zou ik problemen delen die niet van mij zijn. Ik wil dingen gewoon kwijt, ik vraag jullie niet of het waar is of niet.
Zoek een goede psycholoog, die heb je hard nodig kind.quote:Op zondag 18 november 2012 01:21 schreef loveyourlife het volgende:
waarom the fuck zou ik problemen delen die niet van mij zijn. Ik wil dingen gewoon kwijt, ik vraag jullie niet of het waar is of niet.
Weetje, als jij mij een goede reden kunt geven zal ik het misschien wel doen ook.quote:Op zondag 18 november 2012 01:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoek een goede psycholoog, die heb je hard nodig kind.
Je bent naar eigen 15 jaar en opent dit soort troep om aandacht te krijgen, volgens mij is er dan echt iets goed mis met je:quote:Op zondag 18 november 2012 01:35 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Weetje, als jij mij een goede reden kunt geven zal ik het misschien wel doen ook.
Kinderachtige gedragquote:Op zondag 18 november 2012 00:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik verzin dit echt niet zomaar hoor..Ik praat nu met hem ik heb hem gevraagd te kappen met zijn kinderachtige gedrag en hij zei dat ik alles verdient heb wat er nu gebeurt.
quote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
Hij is echt een bad boy hij zit sinds kort in een bende, hij dealt en hij heeft meedere keren in een jeugdgevangenis gezeten. Dit wist ik allemaal niet toen we iets hadden ik heb er een punt achter gezet toen ik erachterkwam dat hij dealt.
Het lijkt mij sterk dat zo'n straat dweil genoeg hersencellen heeft om jou te 'hacken', als het al hacken is.quote:Op zondag 18 november 2012 00:43 schreef loveyourlife het volgende:
- Mij gehackt op facebook, twitter, instagram èn youtube
BabeWatcher wil jou wel beschermen.quote:Op zondag 18 november 2012 01:21 schreef loveyourlife het volgende:
Uit haar/het/zijn verhaal begreepdat haar/het/zijn ex dat maar al te graag wilt doen.quote:Op zondag 18 november 2012 01:37 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Droom verder, niemand neemt je serieus met je verzonnen verhalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |