Dankequote:Op zondag 18 november 2012 00:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga maar bij hem klagen dan, is zijn schuld.
Slaap lekker Taexon
Ja, want stiekem ben ik een nijlpaard.quote:Op zondag 18 november 2012 00:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als er een puntje licht in de duisternis komt zal ik je ware aard ontmaskeren
Je denkt zeker dat alle FOK!kers zoals hem zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 00:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga maar bij hem klagen dan, is zijn schuld.
Slaap lekker Taexon
Geen idee, dm hem, ga lekker kletsen en vergelijk jezelf met hem, dan weet je het.quote:Op zondag 18 november 2012 00:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat alle FOK!kers zoals hem zijn.
Ik doelde meer op dat je geen FOK!kers meer wilt meeten na dat.quote:Op zondag 18 november 2012 00:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen idee, dm hem, ga lekker kletsen en vergelijk jezelf met hem, dan weet je het.
Nou succes hea.
Ohh ja.quote:Op zondag 18 november 2012 00:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat je geen FOK!kers meer wilt meeten na dat.
Gewoon in mijn kamer ipv op de wc, je weet toch.quote:Op zondag 18 november 2012 00:25 schreef Trollscience het volgende:
lekker jonko op de wc roken wat weten jullie van deze #thuglife
Ik kom uit de Bijlmer niks anders gewend.quote:Op zondag 18 november 2012 00:25 schreef Trollscience het volgende:
lekker jonko op de wc roken wat weten jullie van deze #thuglife
Moet jezelf weten.quote:Op zondag 18 november 2012 00:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk er zelfs overna om te stoppen met FOK!ken, dus laat staan FOK!kers meeten
quote:
meestal rook je eerst de joint en krijg je daarna pas zin in pannenkoekenquote:Op zondag 18 november 2012 00:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb zin om te zwemmen.
En jointje roken.
En pannenkoeken eten.
Ik ben nu jointje rokend pannenkoeken bakken terwijl ik FOK!quote:Op zondag 18 november 2012 00:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meestal rook je eerst de joint en krijg je daarna pas zin in pannenkoeken
Als ik stoned ben kan ik niks doen, laat staan pannenkoeken bakkenquote:Op zondag 18 november 2012 00:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben nu jointje rokend pannenkoeken bakken terwijl ik FOK!
Zie me multitasken dan g.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |