Grappenmaker is idd op dreefquote:
Zo rol ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grappenmaker is idd op dreef
Henquote:
Zie je toch aan teken op t wegdek.. nee dusquote:Op zondag 18 november 2012 17:51 schreef ACT-F het volgende:
U rijdt hier op de Markeloseweg in Goor en u wilt linksaf, mag dat?
[ afbeelding ]
dondersquote:Op zondag 18 november 2012 17:51 schreef ACT-F het volgende:
U rijdt hier op de Markeloseweg in Goor en u wilt linksaf, mag dat?
[ afbeelding ]
Joa.quote:
Vroegemorgenquote:
Wel oke. Met jou?quote:Op maandag 19 november 2012 07:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe ist met Markooo en Nathalief dan?
En de rest die hier vast wel komt kijken.
Prachtig!quote:Op maandag 19 november 2012 09:43 schreef Kreator het volgende:
Morge. Thuiswerken.
Wat.vond je vd tekening, tukker?
Ik bedoelde die op het bord in je kantoor.quote:Op maandag 19 november 2012 09:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prachtig!Meteen m'n datalimiet van 450 petabyte bereikt. Het was fantastisch!
* 100% Tukker draait zich om.quote:Op maandag 19 november 2012 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bedoelde die op het bord in je kantoor.
Goed heurquote:Op maandag 19 november 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hvala puno! Kako si, Teunski?
Zo geweldig is mijn Servo-Kroatisch ook weer nietquote:Op maandag 19 november 2012 10:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Super!
Radite je tesko u jutro.
Vaag..quote:Op maandag 19 november 2012 10:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker draait zich om.
Ik zie niks.
De mijne ook niet, dus dat scheelt.quote:Op maandag 19 november 2012 10:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo geweldig is mijn Servo-Kroatisch ook weer nietMaar Google translate is mijn vriend
Zeker uitgeveegd door de collega's. Wat stond er dan?quote:
Ja z'n gangetje.quote:
Broodjes bakpao met vlammensausquote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik voor de lunch maken....
Hoi, Tukker. Leuk he, aan het werk na de vakantie
.
Ik vind een broodje bakpao (schrijf je dat wel zo?) niet echt lekker.quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Broodjes bakpao met vlammensaus
Baopaoquote:Op maandag 19 november 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een broodje bakpao (schrijf je dat wel zo?) niet echt lekker.
Ik vind het fantastisch.quote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik voor de lunch maken....
Hoi, Tukker. Leuk he, aan het werk na de vakantie
.
Aightquote:Op maandag 19 november 2012 12:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
eind van de week hoop ik eindelijk in mijn eigen huisje te wonen![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 12:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
eind van de week hoop ik eindelijk in mijn eigen huisje te wonen![]()
Nais.quote:Op maandag 19 november 2012 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch.Nog steeds bezig met mail opruimen.
Tussendoor krijg ik helaas weer de nodige zeikvragen en non-issues voor de kiezen...
koop huisje ja, eigenlijk is het een bungalowtje/ oude bejaarden woning.quote:Op maandag 19 november 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Koop dus? Respect! Hebben we binnenkort twee housewarmings!
Dat staat wel op de site onzetaal.nl uitgelegdquote:Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
koop huisje ja, eigenlijk is het een bungalowtje/ oude bejaarden woning.
alles begane grond en geen verdieping er boven op.
PS: waarom zou het verdieping zijn en niet verhoging
Ik share m'n mailbox wel even met je. Dan mag je helpen m'n mail op te ruimen.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog anderhalf uur wachten tot ik de bus naar Terneuzen kan pakken voor het eindgesprek van alle psychologische tests die ik de afgelopen weken heb gedaan bij de revalidatie.
Verveel me kapot
Klinkt klein. Hoeveel kamers?quote:Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
koop huisje ja, eigenlijk is het een bungalowtje/ oude bejaarden woning.
alles begane grond en geen verdieping er boven op.
PS: waarom zou het verdieping zijn en niet verhoging
1 slaapkamer.quote:Op maandag 19 november 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt klein. Hoeveel kamers?
Geen idee waarom ze dat verdieping noemen.
niet gauw even foto's van gemaakt?quote:Op maandag 19 november 2012 13:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe ging ik net met m'n collega rondje lopen. Reed er een fiat 500 (nieuw type) langs en die reed richting de bussluis.
[ afbeelding ]
Zoiets alleen dan is het gat een halve meter diep.
M'n collega zegt nog van "hij gaat het toch niet proberen he?"
En toen "Bom" de fiat met 1 wiel los in het gat.
Een lesauto stotpte en de instructeur liep erheen en toen wij daar aankwamen had hij hem er al uitgeduwt. Prachtig gezicht
Netjes toch? Hoop dat je niet snel behoefte krijgt aan een 2e slaapkamert.quote:Op maandag 19 november 2012 13:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
1 slaapkamer.
een douche (best ruim)
een woonkamer met open keuken.
een berging
een gangmet nis voor kapstok o.i.d.
een redelijk ruim toilet
quote:Op maandag 19 november 2012 13:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe ging ik net met m'n collega rondje lopen. Reed er een fiat 500 (nieuw type) langs en die reed richting de bussluis.
[ afbeelding ]
Zoiets alleen dan is het gat een halve meter diep.
M'n collega zegt nog van "hij gaat het toch niet proberen he?"
En toen "Bom" de fiat met 1 wiel los in het gat.
Een lesauto stotpte en de instructeur liep erheen en toen wij daar aankwamen had hij hem er al uitgeduwt. Prachtig gezicht
Ohquote:Op maandag 19 november 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik share m'n mailbox wel even met je. Dan mag je helpen m'n mail op te ruimen.
Nee, geen CTRL-A, DEL...![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt klein. Hoeveel kamers?
Geen idee waarom ze dat verdieping noemen.
Klinkt perfect voor mij, ik heb niet zoveel ruimte nodigquote:Op maandag 19 november 2012 13:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
1 slaapkamer.
een douche (best ruim)
een woonkamer met open keuken.
een berging
een gangmet nis voor kapstok o.i.d.
een redelijk ruim toilet
M'n 1e huurflatje had 1 slaapkamert. Heb er toch liever minimaal 2. Ivm computert en troep en zo. Een bureau in de woonkamert is niet echt mijn ding. Logeerbed kan ook wel handig zijn voor players als ik en Baron.quote:Op maandag 19 november 2012 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Klinkt perfect voor mij, ik heb niet zoveel ruimte nodig
denk het niet.quote:Op maandag 19 november 2012 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Netjes toch? Hoop dat je niet snel behoefte krijgt aan een 2e slaapkamert.
m'n computer past gelukkig in mijn slaapkamer.quote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
M'n 1e huurflatje had 1 slaapkamert. Heb er toch liever minimaal 2. Ivm computert en troep en zo. Een bureau in de woonkamert is niet echt mijn ding. Logeerbed kan ook wel handig zijn voor players als ik en Baron.
Basje kroop altijd bij me in bedquote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
M'n 1e huurflatje had 1 slaapkamert. Heb er toch liever minimaal 2. Ivm computert en troep en zo. Een bureau in de woonkamert is niet echt mijn ding. Logeerbed kan ook wel handig zijn voor players als ik en Baron.
Geyle kontneuckseks?quote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Basje kroop altijd bij me in bed
'Servië' met een kotsende man ernaast, die over het woord kotst.quote:Op maandag 19 november 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Zeker uitgeveegd door de collega's. Wat stond er dan?
Tedere beukseksquote:
Sterf!quote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef Kreator het volgende:
En bij Sander op het bord stond 'ik haat schnitzels'.
MSN?quote:Op maandag 19 november 2012 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit msn bij jullie ook zo te falen?
je weet wel. dat soort van icqquote:
ICQquote:Op maandag 19 november 2012 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je weet wel. dat soort van icq
quote:
quote:
Arme jij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Algehele malaise hier.Spierpijn door het hardlopen en een zwaar hoofd.
"Hey man, ik heb geen bier meer."
"Hindert niet, ik neem een fles wijn mee!"![]()
Nou ja, we eindigden de avond met twee lege flessen op tafel...
Meer eiwitten eten tbv spierherstel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arme jij.
En wat hebben we daarvan geleerd?
Spierpijn door hardlopen?? Waar ging het fout?quote:Op dinsdag 20 november 2012 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Meer eiwitten eten tbv spierherstel.
En een sticker voor jouquote:Op dinsdag 20 november 2012 08:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Meer eiwitten eten tbv spierherstel.
Heb een bijna een jaar niet gelopen...quote:Op dinsdag 20 november 2012 09:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Spierpijn door hardlopen?? Waar ging het fout?
Ik dacht aan Winnie de Pooh. Maar de AA mag ook.quote:
Nee. Thuis werken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Haha!Ik las er overheen...
Ja, 'tuurlijk! Ben je vrij?
Ze doen het erom.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
De Markt, van alle markten thuis.
Die vent die kippen grilt, dat ruikt daar altijd zo lekker.
Ja. Gegrilde kip ruikt echt hemelsquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze doen het erom.. Het is ook wel lekker maar niet zo.lekker als het ruikt.
Ik vind dat juist niet zo smakelijk ruiken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
Die vent die kippen grilt, dat ruikt daar altijd zo lekker.
Ik welquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind dat juist niet zo smakelijk ruiken.
Bel maar ff. Wa zit vertraging i n soms.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aaaaight. Ik Whatsapp je wel effe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Jij mag er niet van eten!quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bel maar ff. Wa zit vertraging i n soms.
Nou, die ene visboerin (Anne heet ze d8 ik) wil ik best wel eens aan haar poeperd likken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
...hahaha sjoemie is verliefd op de visboer ofzo.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:00 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik ook.
en die viskraam ruikt ook altijd lekker.
Nee, vis is ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Only in NL...quote:Roeken zittten in de weg voor nieuwe N18
EIBERGEN Een roekenkolonie pal op het tracé van de nieuwe N18 bezorgt Rijkswaterstaat hoofdpijn. Grond, boerderijen en woonhuizen op het tracé zijn en worden aangekocht, maar met een kolonie van de beschermde kraaiachtigen in een eikenlaan pal achter de boerderij ’t Greben in de buurtschap Hupsel tussen Groenlo en Eibergen stagneren de voorbereidingen voor de wegaanleg daar.
Boerderij 't Greben met hoog in de bomen van de eikenlaan er achter de roekenkolonie. De boerderij moet plaatsmaken voor de nieuwe N18, maar de kolonie van de beschermde kraaiachtigen mag niet worden verstoord. Foto Peter Zandee
De kolonie telt nu 38 nesten, meldt onderzoeker Cees van Beinum van de Vogelwerkgroep Berkelland. „De eikenlaan waarin de vogels in de bomen zitten, is iets van vijf-, zeshonderd meter lang. Maar ze zitten precies aan het begin, waar de doorbraak gemaakt zou moeten worden voor de nieuwe rijksweg.”
Tuurlijk niet. Laat die beestjes daar lekker zitten. Alles moet altijd maar aan de kant. Leg die weg er maar omheen of zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Only in NL...Platwalsen die handel en teer uitsmeer'n!
Een XXL-Rotonde om al die bomen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Laat die beestjes daar lekker zitten. Alles moet altijd maar aan de kant. Leg die weg er maar omheen of zo.
Hoppa!quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Een XXL-Rotonde om al die bomen!
Die vertrekken op een gegeven moment toch wel? Gewoon geduld hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Only in NL...Platwalsen die handel en teer uitsmeer'n!
Alsof dat zo makkelijk gaat in ons poldermodel vol NIMBY's.quote:
Het is meer dat alles maar op moet tyfen als de gemeente/de provincie iets wil. Ben dat best zat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alsof dat zo makkelijk gaat in ons poldermodel vol NIMBY's.Gelukkig wachten we nog maar 235235234 jaar op een fatsoenlijke A18/N18... zit er eindelijk iets in het verschiet, krijg je dit. Die vogeltjes redden zich heus wel...
Alles?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is meer dat alles maar op moet tyfen als de gemeente/de provincie iets wil. Ben dat best zat.
Ja. Als de gemeente iets wil dan moet het stante pede gebeuren en kan en mag alles wijken. Wanneer je als burger iets wilt, heb je meestal puur pech.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alles?
Een fatsoenlijke verbinding Enschede - Arnhem vind ik niet meer dan normaal in een land als dit. Hetzelfde geldt voor Enschede - Zwolle.
Stemt mij voor meer teer en goedkopere brandstof!
Ben het er wel mee eens. Maar laat ze wel goed onderzoeken en alles goed doordenken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alles?
Een fatsoenlijke verbinding Enschede - Arnhem vind ik niet meer dan normaal in een land als dit. Hetzelfde geldt voor Enschede - Zwolle.
Stemt mij voor meer teer en goedkopere brandstof!
Ik denk dat dat vies tegenvalt. Het is hier geen Noord Korea of een andere bananenrepubliek. Juist in NL wordt met alles en iedereen rekening gehouden en komen we dus geen drol verder. Zie krantenbericht.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Als de gemeente iets wil dan moet het stante pede gebeuren en kan en mag alles wijken. Wanneer je als burger iets wilt, heb je meestal puur pech.
Allemaal boerderijen en huizen moeten wijken voor een N weggetje naar Arnhem? Ik vind dat zo'n onzin.
*Pang! Pang!* Doei roeken, hallo weg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, maakt ook niet uit. Zo lang die roeken er zitten, mag er niks aangelegd worden.
Idd, ik zie het krantenbericht al komen ergens tegen de lente.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*Pang! Pang!* Doei roeken, hallo weg.
Oldskool actie ondernemen
Het maakt wel uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, maakt ook niet uit. Zo lang die roeken er zitten, mag er niks aangelegd worden.
Als alles waar jij nooit van hebt gehoord een maatschappelijke waarde van 0,0 heeft, dan waren we een derde wereld land.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het maakt wel uit.
Roeken? Ik had er nog nooit van gehoord, dus de maatschappelijke waarde van die beesten is kennelijk 0,0.
Hoezo ongelijke belasting?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:26 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, door ongelijke belasting gaat nu ook m'n rechter been wat zeuren.
Knieband verrekt in m'n linker knie. Nu wordt m'n rechter been veel meer belast dan normaal.quote:
Jiist niet. Nl is een poldermodel. Die n18 wordt al 25 jaar over gediscussieerd en nu eindelijk gaan ze aan de slag en dan zit er zo'n kutvogel in de weg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:44 schreef Samzz het volgende:
Dan maar geen weg. Het gaat om het principe dat de gemeente altijd maar meent alles te mogen doen terwijl de burger als een beer moet vechten voor z'n dakkapelletje.
Misschien kan m'n neefje van 3 straks als ie hoogbejaard is er met de scootmobiel overheen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jiist niet. Nl is een poldermodel. Die n18 wordt al 25 jaar over gediscussieerd en nu eindelijk gaan ze aan de slag en dan zit er zo'n kutvogel in de weg..
Het is van de zotte dat de n18 door al die kutdorpen loopt en juist die gemeenten waren tegen een rondweg. Niet vanwege natuur maar vanwege gemiste inkomsten.
Maar goed. Hopelijk is ie er over 10 jaar. Scheelt weer vijftig stoplichten en spaart dus het milieu.
Vroeger was er tussen enschede en doetinchem 1 stoplicht en deed je rr 45 minuten over.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien kan m'n neefje van 3 straks als ie hoogbejaard is er met de scootmobiel overheen.
Ja, is wel. Als ik zie hoe moeilijk de gemeente Enschede doet over een sloopvergunning, daar word je misselijk van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jiist niet. Nl is een poldermodel. Die n18 wordt al 25 jaar over gediscussieerd en nu eindelijk gaan ze aan de slag en dan zit er zo'n kutvogel in de weg..
Het is van de zotte dat de n18 door al die kutdorpen loopt en juist die gemeenten waren tegen een rondweg. Niet vanwege natuur maar vanwege gemiste inkomsten.
Maar goed. Hopelijk is ie er over 10 jaar. Scheelt weer vijftig stoplichten en spaart dus het milieu.
Maar dat heeft dan weer vrij weinig met de n18 te maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is wel. Als ik zie hoe moeilijk de gemeente Enschede doet over een sloopvergunning, daar word je misselijk van.
Het gaat erom dat wanneer de gemeente/provincie iets wil, diezelfde gemeente/provinvie dat in 1 tel regelt zonder moeite. Voor de burger werkt dat ietsje anders. Niet terecht imo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan weer vrij weinig met de n18 te maken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roekquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, beschermde dieren mag je niet uit hun leefgebied verjagen. Terecht ook wel.
Leefgebied is groot zat.quote:De roek komt voor van Ierland in het westen tot de Altaisteppen in het oosten, en van Noord-Spanje tot in Denemarken en Zuid-Zweden en ook nog tot de westkust van Finland.
Ja, de leeuw komt ook in half Afrika voor. Is nog steeds beschermd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roek
[..]
Leefgebied is groot zat.Afknallen die beesten!
![]()
[ afbeelding ]
"Wat zeg je Henk? Of ik een patatje Roek wil?"
Roek'n op'n moos.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roek
[..]
Leefgebied is groot zat.Afknallen die beesten!
![]()
[ afbeelding ]
"Wat zeg je Henk? Of ik een patatje Roek wil?"
Oja ik las iets over krukken. Ja meer belasting op 1 been is dan onvoorkomelijk lijkt me.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knieband verrekt in m'n linker knie. Nu wordt m'n rechter been veel meer belast dan normaal.
Ja. Ik moet nu ook opstaan met 1 been. Dat is ook wel kut.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oja ik las iets over krukken. Ja meer belasting op 1 been is dan onvoorkomelijk lijkt me.
Beterschap
Ja maar dat zeg ik dus net. Dat is niet zo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat erom dat wanneer de gemeente/provincie iets wil, diezelfde gemeente/provinvie dat in 1 tel regelt zonder moeite. Voor de burger werkt dat ietsje anders. Niet terecht imo.
Jawel, in Enschede iig wel. Wel meer gemeentes. Maar goed. Whatever. Die weg komt er toch wel, maak je maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik dus net. Dat is niet zo........
Het ging toch over de n18? Daar soet de gemeente al 25 jaar moeilijk en zijn er jarenlange vertragingen geweest JUIST door alle regels en procedures. Sla de krant er maar eens op na. Dus je bewering klopt niet. Ik begrijp verder niet goed wat dat met je dakkapel en de gemeente enschede tw maken heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, in Enschede iig wel. Wel meer gemeentes. Maar goed. Whatever. Die weg komt er toch wel, maak je maar geen zorgen.
Dat zijn gemeentes tegen elkaar. Ik vind het grappig dat ze nu eens tegengewerkt worden terwijl ze normaal gesproken in een flash of an eye krijgen wat ze willen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ging toch over de n18? Daar soet de gemeente al 25 jaar moeilijk en zijn er jarenlange vertragingen geweest JUIST door alle regels en procedures. Sla de krant er maar eens op na. Dus je bewering klopt niet. Ik begrijp verder niet goed wat dat met je dakkapel en de gemeente enschede tw maken heeft.
Misschien in sprookjesland, maar hier in Nederland niet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
...terwijl ze normaal gesproken in een flash of an eye krijgen wat ze willen.
Ik moet ook nog douchen en m'n bol tondeuzen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
Oei, ik ga eens proberen te douchen denk ik.
Nee. Ik moet zittend douchen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moet ook nog douchen en m'n bol tondeuzen.Misschien kunnen we onder de douche deze discussie voortzetten terwijl ik je inzeep?
Echt wel. Ze buigen net zo lang tot het lukt. Ik ken de regels voor gemeenten, ik weet ook dat het voor burgers erg lastig en kostbaar is de gemeente tegen te willen houdenquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien in sprookjesland, maar hier in Nederland niet.
Als je zit kan ik je ook wel inzepen hoor.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je zit kan ik je ook wel inzepen hoor.Kan jij me mooi even aan de snikkel zuigen als ik voor je sta...
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je zit kan ik je ook wel inzepen hoor.Kan jij me mooi even aan de snikkel zuigen als ik voor je sta...
Maakt het niet minder leuk, imoquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:02 schreef Kreator het volgende:
Als wij hier posten post niemand anders.
Zo is dat. Ik snap ook niet dat die beesten beschermd zijn, terwijl ze een enorme overlast geven. Kapot knallen!quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Pang! Pang!* Doei roeken, hallo weg.
Oldskool actie ondernemen
Ik zal mijn buren ook maar eens kapot knallen, heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik snap ook niet dat die beesten beschermd zijn, terwijl ze een enorme overlast geven. Kapot knallen!
[ afbeelding ]
Eindelijk vrede op de wereldquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal mijn buren ook maar eens kapot knallen, heb ik ook last van. Oh, en de katten hier in de buurt, de honden van de overburen en de bejaarden van Bruggerbosch. En dan ook maar meteen iedereen die naar de basisschool hier gaat.
God bless America.
Daarvoor moet eerst de mensheid uitgeroeid worden.quote:
Waar wacht je op?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet eerst de mensheid uitgeroeid worden.
Mijn kalashnikov heeft oponthoud bij de douane.quote:
Je moet ook geen Sovjet spul naar een NATO-land willen importerenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn kalashnikov heeft oponthoud bij de douane.
Ze komt niet terug.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
De Astrid-haters posten hier toch zelden, dus wat mij betreft cumt ze weer terug!Gezellig!
Mag van mij, hoorquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toch blijf ik er periodiek om zeuren!
Mooi.quote:
Mooi.quote:
Joa.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft er iemand verstand van stroom, voltages etc?
te veel kan dus geen kwaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:13 schreef ACT-F het volgende:
Maar op e-bay staat er weer Power: 12V 3A 36W
Nou ja, liever teveel dan te weinig.
Dus 6a zal wel goed gaan danquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:10 schreef ACT-F het volgende:
12V x 3x2A = 72W
http://ledstrip-specialist.nl/voedingsadapter-6A
Als er 6A staat dan is het 12V x 6A = 72W. Dus dat is de goede.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En op de lichtslang staat: Output current: 6A (max)
Oke thnxquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als er 6A staat dan is het 12V x 6A = 72W. Dus dat is de goede.
Wie is hetquote:Op woensdag 21 november 2012 08:33 schreef ACT-F het volgende:
Ik hoop toch echt dat hij met kleurstiftjes is bezig geweest![]()
[ afbeelding ]
Mwa. Ik heb wel hele toffe sleeves gezien. En dan bedenk ik hoe ze eruit zien over een tiental jaren en dan denk ik: HA HA!quote:
Wttog! BAM BAM BAM! *hakkuh*quote:
Dit idd.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. Ik heb wel hele toffe sleeves gezien. En dan bedenk ik hoe ze eruit zien over een tiental jaren en dan denk ik: HA HA!
Iddquote:Op woensdag 21 november 2012 12:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit idd.
En ik zag gisteren 6 grote negers (basketball) met tattoo's. Dan ziet het er helemaal niet uit, is net een donkere vlek.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Kreator het volgende:
"Today, my boyfriend went down on me for the first time. He definitely killed the mood when, while down there, he started saying, "Nomnomnomnom." FML"
Jij kunt dat..quote:Op woensdag 21 november 2012 14:18 schreef Oldenzaal het volgende:
Nou.. daar gaan we dan.
Bezig voor de Sinterklaas-surprise
Bwhehehequote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Kreator het volgende:
"Today, my boyfriend went down on me for the first time. He definitely killed the mood when, while down there, he started saying, "Nomnomnomnom." FML"
hi!quote:Op maandag 19 november 2012 15:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar is Cue_ eigenlijk?
* 100% Tukker roept wanhopig in het rond: "CUE, CUUUUEEEEE!"
F? Ach whateverquote:
Ja.. ACT vond ik ook zo vreemdquote:Op woensdag 21 november 2012 16:30 schreef ACT-F het volgende:
F? Ach whateverGaat goed hoor
Met jou? Tijdje niet gezien hier. Of mocht je niet meer van je werkgever?
Hoe kun je ons nou vergeten?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef Cue_ het volgende:
Het topic was verdwenen uit MyAten verder niet meer aan gedacht
Dat doe ik regelmatig.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Kreator het volgende:
Zo snel gaat dat nietquote:Op woensdag 21 november 2012 16:50 schreef ACT-F het volgende:
Toch fijn om te horen dat we in gedachten nog niet vergeten waren
Hoe wa sje vakantie?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoi!Leuk dat je er weer bent...
Neem mij dan ff mee. Kan ook wel vakantie gebruiken.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heerlijk!Moet ik vaker doen, zo'n weekje weg.
Alleen als je eerst je billetjes waxt...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neem mij dan ff mee. Kan ook wel vakantie gebruiken.
Dus dát wordt er bedoeld met "tondeuse over het bolletje"quote:Op woensdag 21 november 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alleen als je eerst je billetjes waxt...
Met worstquote:Op woensdag 21 november 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ik neem straks weer een lekker bordje snert.
Goed om te horen!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heerlijk!Moet ik vaker doen, zo'n weekje weg.
Zelfgemaakt of uit blik?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ik neem straks weer een lekker bordje snert.
Snert uit blik is geen snert.quote:
Dag, koningin! Daaaag!quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kleine t is spontaan een hoofdletter geworden
Juist ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kleine t is spontaan een hoofdletter geworden
Wel goed hčquote:Op woensdag 21 november 2012 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juist ja.
Nog een poging: hoe is het?
gaat mooi vlot zoquote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
gvd, die Poulsen laat z'n man gewoon lopen en wijst dan naar een ander
Remcoquote:Op woensdag 21 november 2012 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouterhoest daar aan de R......straat?
quote:Op woensdag 21 november 2012 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Remco
prima hoor. nu even henig achter de pc.
ook henig, achter de laptop en ondertussen CLquote:
hmmm, dat is balenquote:Op woensdag 21 november 2012 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
mooi.
ik heb een erg oude laptop
die kan geen SDHC kaartjes lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |