Grappenmaker is idd op dreefquote:
Zo rol ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grappenmaker is idd op dreef
Henquote:
Zie je toch aan teken op t wegdek.. nee dusquote:Op zondag 18 november 2012 17:51 schreef ACT-F het volgende:
U rijdt hier op de Markeloseweg in Goor en u wilt linksaf, mag dat?
[ afbeelding ]
dondersquote:Op zondag 18 november 2012 17:51 schreef ACT-F het volgende:
U rijdt hier op de Markeloseweg in Goor en u wilt linksaf, mag dat?
[ afbeelding ]
Joa.quote:
Vroegemorgenquote:
Wel oke. Met jou?quote:Op maandag 19 november 2012 07:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe ist met Markooo en Nathalief dan?
En de rest die hier vast wel komt kijken.
Prachtig!quote:Op maandag 19 november 2012 09:43 schreef Kreator het volgende:
Morge. Thuiswerken.
Wat.vond je vd tekening, tukker?
Ik bedoelde die op het bord in je kantoor.quote:Op maandag 19 november 2012 09:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Prachtig!Meteen m'n datalimiet van 450 petabyte bereikt. Het was fantastisch!
* 100% Tukker draait zich om.quote:Op maandag 19 november 2012 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bedoelde die op het bord in je kantoor.
Goed heurquote:Op maandag 19 november 2012 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hvala puno! Kako si, Teunski?
Zo geweldig is mijn Servo-Kroatisch ook weer nietquote:Op maandag 19 november 2012 10:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Super!
Radite je tesko u jutro.
Vaag..quote:Op maandag 19 november 2012 10:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker draait zich om.
Ik zie niks.
De mijne ook niet, dus dat scheelt.quote:Op maandag 19 november 2012 10:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo geweldig is mijn Servo-Kroatisch ook weer nietMaar Google translate is mijn vriend
Zeker uitgeveegd door de collega's. Wat stond er dan?quote:
Ja z'n gangetje.quote:
Broodjes bakpao met vlammensausquote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik voor de lunch maken....
Hoi, Tukker. Leuk he, aan het werk na de vakantie
.
Ik vind een broodje bakpao (schrijf je dat wel zo?) niet echt lekker.quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Broodjes bakpao met vlammensaus
Baopaoquote:Op maandag 19 november 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een broodje bakpao (schrijf je dat wel zo?) niet echt lekker.
Ik vind het fantastisch.quote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik voor de lunch maken....
Hoi, Tukker. Leuk he, aan het werk na de vakantie
.
Aightquote:Op maandag 19 november 2012 12:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
eind van de week hoop ik eindelijk in mijn eigen huisje te wonen![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 12:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
eind van de week hoop ik eindelijk in mijn eigen huisje te wonen![]()
Nais.quote:Op maandag 19 november 2012 11:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch.Nog steeds bezig met mail opruimen.
Tussendoor krijg ik helaas weer de nodige zeikvragen en non-issues voor de kiezen...
koop huisje ja, eigenlijk is het een bungalowtje/ oude bejaarden woning.quote:Op maandag 19 november 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Koop dus? Respect! Hebben we binnenkort twee housewarmings!
Dat staat wel op de site onzetaal.nl uitgelegdquote:Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
koop huisje ja, eigenlijk is het een bungalowtje/ oude bejaarden woning.
alles begane grond en geen verdieping er boven op.
PS: waarom zou het verdieping zijn en niet verhoging
Ik share m'n mailbox wel even met je. Dan mag je helpen m'n mail op te ruimen.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog anderhalf uur wachten tot ik de bus naar Terneuzen kan pakken voor het eindgesprek van alle psychologische tests die ik de afgelopen weken heb gedaan bij de revalidatie.
Verveel me kapot
Klinkt klein. Hoeveel kamers?quote:Op maandag 19 november 2012 12:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
koop huisje ja, eigenlijk is het een bungalowtje/ oude bejaarden woning.
alles begane grond en geen verdieping er boven op.
PS: waarom zou het verdieping zijn en niet verhoging
1 slaapkamer.quote:Op maandag 19 november 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt klein. Hoeveel kamers?
Geen idee waarom ze dat verdieping noemen.
niet gauw even foto's van gemaakt?quote:Op maandag 19 november 2012 13:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe ging ik net met m'n collega rondje lopen. Reed er een fiat 500 (nieuw type) langs en die reed richting de bussluis.
[ afbeelding ]
Zoiets alleen dan is het gat een halve meter diep.
M'n collega zegt nog van "hij gaat het toch niet proberen he?"
En toen "Bom" de fiat met 1 wiel los in het gat.
Een lesauto stotpte en de instructeur liep erheen en toen wij daar aankwamen had hij hem er al uitgeduwt. Prachtig gezicht
Netjes toch? Hoop dat je niet snel behoefte krijgt aan een 2e slaapkamert.quote:Op maandag 19 november 2012 13:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
1 slaapkamer.
een douche (best ruim)
een woonkamer met open keuken.
een berging
een gangmet nis voor kapstok o.i.d.
een redelijk ruim toilet
quote:Op maandag 19 november 2012 13:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe ging ik net met m'n collega rondje lopen. Reed er een fiat 500 (nieuw type) langs en die reed richting de bussluis.
[ afbeelding ]
Zoiets alleen dan is het gat een halve meter diep.
M'n collega zegt nog van "hij gaat het toch niet proberen he?"
En toen "Bom" de fiat met 1 wiel los in het gat.
Een lesauto stotpte en de instructeur liep erheen en toen wij daar aankwamen had hij hem er al uitgeduwt. Prachtig gezicht
Ohquote:Op maandag 19 november 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik share m'n mailbox wel even met je. Dan mag je helpen m'n mail op te ruimen.
Nee, geen CTRL-A, DEL...![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt klein. Hoeveel kamers?
Geen idee waarom ze dat verdieping noemen.
Klinkt perfect voor mij, ik heb niet zoveel ruimte nodigquote:Op maandag 19 november 2012 13:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
1 slaapkamer.
een douche (best ruim)
een woonkamer met open keuken.
een berging
een gangmet nis voor kapstok o.i.d.
een redelijk ruim toilet
M'n 1e huurflatje had 1 slaapkamert. Heb er toch liever minimaal 2. Ivm computert en troep en zo. Een bureau in de woonkamert is niet echt mijn ding. Logeerbed kan ook wel handig zijn voor players als ik en Baron.quote:Op maandag 19 november 2012 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Klinkt perfect voor mij, ik heb niet zoveel ruimte nodig
denk het niet.quote:Op maandag 19 november 2012 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Netjes toch? Hoop dat je niet snel behoefte krijgt aan een 2e slaapkamert.
m'n computer past gelukkig in mijn slaapkamer.quote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
M'n 1e huurflatje had 1 slaapkamert. Heb er toch liever minimaal 2. Ivm computert en troep en zo. Een bureau in de woonkamert is niet echt mijn ding. Logeerbed kan ook wel handig zijn voor players als ik en Baron.
Basje kroop altijd bij me in bedquote:Op maandag 19 november 2012 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
M'n 1e huurflatje had 1 slaapkamert. Heb er toch liever minimaal 2. Ivm computert en troep en zo. Een bureau in de woonkamert is niet echt mijn ding. Logeerbed kan ook wel handig zijn voor players als ik en Baron.
Geyle kontneuckseks?quote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Basje kroop altijd bij me in bed
'Servië' met een kotsende man ernaast, die over het woord kotst.quote:Op maandag 19 november 2012 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Zeker uitgeveegd door de collega's. Wat stond er dan?
Tedere beukseksquote:
Sterf!quote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef Kreator het volgende:
En bij Sander op het bord stond 'ik haat schnitzels'.
MSN?quote:Op maandag 19 november 2012 17:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit msn bij jullie ook zo te falen?
je weet wel. dat soort van icqquote:
ICQquote:Op maandag 19 november 2012 18:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je weet wel. dat soort van icq
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |