PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ga je akkoord met mijn aanbod??? Anders ga ik al je videos dislikenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij is in 4-1-2-1-2 vast nog wel iets waard maar hij is inderdaad heel goedkoop nuIk had net voor het eerst dit jaar 4 player fitnesses in 1 pack.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga je akkoord met mijn aanbod??? Anders ga ik al je videos disliken
Wat is je aanbod?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga je akkoord met mijn aanbod??? Anders ga ik al je videos disliken
quote:
Oke is goed 40 oke okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke is goed 40 oke oke40 en een club inviteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Nee El Shaa 2 zou kunnen maar dnek het niet. Refaelov en Gradel zijn wingers dus 2 goals is dan wel goed, maar worden het sws niet allebeiquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen die scoort krijgt een IF ja?
Ramos is een verdediger en als de nul blijft + zijn goal = IF en Benzema maakt zijn 2e goal, nog 1 en die is binnenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen die scoort krijgt een IF ja?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
+Dat ik altijd in de spits mag spelen.
Ik twijfelde niet, i kdacht er alleen ff over na =[quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow je twijfelt. Nou dan verhoog ik het naar 70.
Oke, dacht alquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ramos is een verdediger en als de nul blijft + zijn goal = IF en Benzema maakt zijn 2e goal, nog 1 en die is binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal gesproken heb ik niet zoveel spelers in keer maar nu had ik ze opgespaard ipv te koop zetten tijdens het traden.
Je wilt per se 41212?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1262953/#
Ik kom er niet meer uit. Ik wil een team met Jucilei, Danilinho en Palladino.
30 euro + Een date met je babysisquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:38 schreef BDIL het volgende:
Rijst 40 euro + AC Brotherhood steelcase edition![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
Door DS2 ben ik benieuwd hoeveel winst ik elke keer maak. Heb zojuist dit allemaal ingekocht, ga nu even bijhouden hoeveel winst het opbrengtEn nu de prijzen erbij graag? Anders weet ik nog niet of het goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal gesproken heb ik niet zoveel spelers in keer maar nu had ik ze opgespaard ipv te koop zetten tijdens het traden.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
Door DS2 ben ik benieuwd hoeveel winst ik elke keer maak. Heb zojuist dit allemaal ingekocht, ga nu even bijhouden hoeveel winst het opbrengtDit vraagt om een Excelletje met moeilijke formulesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal gesproken heb ik niet zoveel spelers in keer maar nu had ik ze opgespaard ipv te koop zetten tijdens het traden.![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
verkoopprijs*0.95-inkoopprijsquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit vraagt om een Excelletje met moeilijke formules![]()
Ja kan ik evt wel achteraf doen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En nu de prijzen erbij graag? Anders weet ik nog niet of het goed is
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verkoopprijs*0.95-inkoopprijs
Moeilijker is mooier manquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb wel een Excel-bestand wat ik bijhoud, maar daar staan geen moeilijke formules in.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit vraagt om een Excelletje met moeilijke formules![]()
Dit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1262953/#
Ik kom er niet meer uit. Ik wil een team met Jucilei, Danilinho en Palladino.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Goal Adebayor, IF Adebayor denk ik.
Maicon op RB en opgelost toch? oh nee, want pepequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:18 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Noooooooooo
darthvader.jpg
+ o nee want prijskaartjequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maicon op RB en opgelost toch? oh nee, want pepe
Was een bekerwedstrijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Porto 3-0 gewonnen met een goal van Mangala, IF Mangala
GTA 3 was sowieso beter dan die troep die nu is uitgekomen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GTA 3 op de iPad
Leuk om die oude spellen weer te spelen
Nieuwe baan is dus kassaman?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:18 schreef Fuszy het volgende:
Jongens, jullie zullen het niet geloven maar jullie geliefde Fuszy is sinds gisteren een kassa sletje
/liefdagboek
SA mocht ik destijds niet spelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GTA 3 was sowieso beter dan die troep die nu is uitgekomen.
GTA: SA
GTA IV
Blijkbaar. Wist ik niet van te voren, dacht dat ik meubels ging verkopen. Het blijkt dat ik vakassortiment ga verkopen, potten, pannen etc... maar eerst ingewerkt worden op de kassa like a boss. 2 dagen al gewerkt daar en ben bang dat ik er niet meer weg komquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuwe baan is dus kassaman?
Vice city was dan wel weer geniaalquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SA mocht ik destijds niet spelen
Met IV ben ik nu bezig. Vond TBoGT leuker tho
Helaasch. Hij speelt meestal ook linksback dit seizoen..misschien nu wel centraal omdat ze veel spelers rust hadden gegeven.quote:
Als je een pan moet verkopen, kun je Brock's wijsheid gebruiken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wist ik niet van te voren, dacht dat ik meubels ging verkopen. Het blijkt dat ik vakassortiment ga verkopen, potten, pannen etc... maar eerst ingewerkt worden op de kassa like a boss. 2 dagen al gewerkt daar en ben bang dat ik er niet meer weg kom
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je een pan moet verkopen, kun je Brock's wijsheid gebruiken.
[ afbeelding ]
Heb vanaf IV echt intensief gespeeld pas. Bij maatjes vroeger altijd gekut met SA en VC, mocht ze toen nooit kopenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vice city was dan wel weer geniaal
Ik mocht GTA 2 nooit kopen, omdat het te geweldadig was. Uiteindelijk mijn ouders om de tuin geleid dat het je eigen keuze was om mensen dood te rijden etc. Dat zou ik dus nooit doen. Heb er volgens mij 75 gulden voor betaald in die tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb vanaf IV echt intensief gespeeld pas. Bij maatjes vroeger altijd gekut met SA en VC, mocht ze toen nooit kopenUiteindelijk wist ik m'n ouders te misleiden met Koninginnedag, toen had ik GTA 3
Nooit missies gedaan, snapte het toen niet. Game zat vol krassen, dus 2e eiland werkte niet. 2 jaar terug weggegooid
Zo deed ik het ook met 3 jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik mocht GTA 2 nooit kopen, omdat het te geweldadig was. Uiteindelijk mijn ouders om de tuin geleid dat het je eigen keuze was om mensen dood te rijden etc. Dat zou ik dus nooit doen. Heb er volgens mij 75 gulden voor betaald in die tijd.
Speelt prima dit, ook Max Payne op iPad uitgespeeldquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:26 schreef Rijst het volgende:
Die spellen hoor je op een pc te pselen niet op een gare tablet.
Top dat je meedenkt, bedankt! Ik ga denk ik voor de optie die rijst zei. Die stats van Barreto zien er goed uit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op RB is Nei nog een betere optie.
Up for clubs?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik verwacht minimaal een Zlatannetje
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef wieisboos het volgende:
GTA 3Ik kon niet verder komen dan een missie waarbij ik een auto moest volgen naar zijn eindbestemming, alleen ik wist wat ik moest doen omdat ik op de basisschool zat en geen Engels kon
uiteindelijk had ik een cheat gebruikt dat je met auto's kon vliegen om naar de andere eilanden te komen
Ik was niet de enigequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was altijd leuk. Tank laten spawnen en instappen. Dan een cheat met oneindig veel kogels (als dat al niet standaard was), turret draaien en de code invoeren dat auto's vlogen. Hele tijd schieten en je had een vliegende tank met een redelijke vaart
Killfrenzy';s had je toch ook in 2? Sowieso geniale shitquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Killfrenzy's op de PS1
GTA1 en GTA2 waren echt geniaal. GTA3 nooit gespeeld, Vice City speelde ik altijd in een internetcafe in Turkije.Daar hadden ze allemaal mods geïnstalleerd waardoor je in een X5 enz kon rijden.
San Andreas helemaal plat gespeeld op de PS2 en GTA IV met de Liberty City stories helemaal uitgespeeld op PS3. En kan nu niet wachten om deeltje 5 kapot te spelen.
BMW en Turkije.. Stereotype compleetquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Killfrenzy's op de PS1
GTA1 en GTA2 waren echt geniaal. GTA3 nooit gespeeld, Vice City speelde ik altijd in een internetcafe in Turkije.Daar hadden ze allemaal mods geïnstalleerd waardoor je in een X5 enz kon rijden.
San Andreas helemaal plat gespeeld op de PS2 en GTA IV met de Liberty City stories helemaal uitgespeeld op PS3. En kan nu niet wachten om deeltje 5 kapot te spelen.
Ik ook echt helemaal kapot gespeeld die spellen, niet normaal.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Killfrenzy's op de PS1
godver je bent er nog. Had een TR gestuurd vorige xquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Killfrenzy's op de PS1
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
godver je bent er nog. Had een TR gestuurd vorige x
ik dacht wtf post je voor onzin..quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Fuszy het volgende:
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
livestream met poesjes
Ja jonguh, anders heb ik een banquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik dacht wtf post je voor onzin..
toen dacht ik oooh wacht zotoch maar klikken.
Bleek m'n 1e gedachte toch goed
Ik mocht van mijn moeder geen Mortal Kombat spelen, maar wel Doom en Duke Nukem 3D enzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik mocht GTA 2 nooit kopen, omdat het te geweldadig was. Uiteindelijk mijn ouders om de tuin geleid dat het je eigen keuze was om mensen dood te rijden etc. Dat zou ik dus nooit doen. Heb er volgens mij 75 gulden voor betaald in die tijd.
Waar kijk ik naarquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Fuszy het volgende:
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
livestream met poesjes
Ja, dat mocht ik ook spelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik mocht van mijn moeder geen Mortal Kombat spelen, maar wel Doom en Duke Nukem 3D enzo
Ja ik, nog iemand???quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
Zijn er nog mensen die willen clubben?
RM IF Beauvue als je de coins hebtquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:33 schreef Drolflap het volgende:
Heb op dit moment dit bronze team.
[ afbeelding ]
Maar ben niet helemaal tevreden over de rechter kant, dus als iemand een betere oplossing heeft?
Seidl met de LONG SHOTSSSSSSquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:33 schreef Drolflap het volgende:
Heb op dit moment dit bronze team.
[ afbeelding ]
Maar ben niet helemaal tevreden over de rechter kant, dus als iemand een betere oplossing heeft?
Gast ik speelde al games toen je nog niet eens geboren wasquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We hebben wel allemaal dezelfde achtergrond qua games
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gast ik speelde al games toen je nog niet eens geboren was
Games die jij net opnoemde heb ik allemaal gespeeld hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
15 jaar later op je tabletquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Games die jij net opnoemde heb ik allemaal gespeeld hoor
en ditquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
quote:
Zo kan je het zien ja, Doom, Wolfenstein 3D, Quake 3, Duke Nukem, Mortal Kombat etcquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Wij speelden het als nieuwe game, hij als retro game
Jij wintquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef DutchSL het volgende:
Ja, ik heb ook achteraf nog wel eens Pong gespeeld, maar ik heb niet dezelfde achtergrond als mensen van 50 die dat speelden toen het nieuw was
Kwam later pas achter dat die all stars een remake waren van de NES spellen. Die heb ik nooit kunnen spelen en vind daarom de SNES ook veel cooler.quote:
Mario Kart Double Dash op de Gamecube vond ik altijd vetquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef poker4lifee het volgende:
Mario Kart Battle met die ballonnen op N64 was vet altijd, met die 4 kleuren map
Ik had beiden, SNES was ook gewoon cooler. Alleen had je toen ook de Sega en begon de PC al meer voor te stellen. De NES had het rijk wel redelijk alleen, op de PC had je alleen echt kut spellen. Bij familie speelde ik ook wel eens op de Commodore 64 en Atari enzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kwam later pas achter dat die all stars een remake waren van de NES spellen. Die heb ik nooit kunnen spelen en vind daarom de SNES ook veel cooler.
Soulblade?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
Je had vroeger op de snes ook een vechtspelletje dat op Mortal Kombat leek. Dat speelde ik wel eens bij een vriend. Weet iemand de naam??????
Ja er zijn er zoveel, maar de vetse fighter uit die tijd was wat mij betreft Killer Instinct.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
Je had vroeger op de snes ook een vechtspelletje dat op Mortal Kombat leek. Dat speelde ik wel eens bij een vriend. Weet iemand de naam??????
true en dan stoer doen op de basisschoolquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
Gewoon Gameboy Advance met Mario en Pokemon.
Moet je Sega and All Stars Racing transformed halen, echt een goed spel vooral de online isquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mario Kart Double Dash op de Gamecube vond ik altijd vet
Oudere Nintendo heb ik nooit gespeeld
Die heb ik op ps1 focking veel gespeeld. Bazengamequote:
JAAAAAAAAAAAAAAAA. Ik vond dat fucking moeilijk en werd ook altijd ingemaaktquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja er zijn er zoveel, maar de vetse fighter uit die tijd was wat mij betreft Killer Instinct.
Normale gameboy met pokemon yellow, blue of red en daarna een gameboy color met silver, crystal en goldquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
true en dan stoer doen op de basisschool
Ik ook man, altijd samen met m'n pa die hele reeks doorvechten met elk mannetje om die cutscene te zien op het eindquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die heb ik op ps1 focking veel gespeeld. Bazengame
yea volgens mij heb ik ook precies die 6quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Normale gameboy met pokemon yellow, blue of red en daarna een gameboy color met silver, crystal en gold
I kwas er fucking goed in, Fulgorequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA. Ik vond dat fucking moeilijk en werd ook altijd ingemaakt
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik mee opgegroeid. Mijn ouders wouden nooit een nintendo 64 kopen. Dus moest ik het hier lang mee doen. Hiervoor nog 1x TMNT op de NES gespeeld daarna begaf dat ding het
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea volgens mij heb ik ook precies die 6
Dat was echt geniaal, die foto's van pokémonsquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gehad. Jarenlang heb ik het gedaan met een Super Nintendo, en al die Mario spellen tig keer uitgespeeld.Toen kwam de Nintendo 64 met Pokemon Stadium en nog een spel waar je foto's van Pokemons moest maken. Die kon je toen spelen bij de Intertoys.
Daarna kwam de Playstation
Killer Instinct heb ik als vechtspel nog liggen hier.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:52 schreef DutchSL het volgende:
De c-c-c-c-c-combo breaker meme komt trouwens ook gewoon van Killer Instinct af
hahah je herinnert al die shit een stuk beter dan ik. Buiten dat ik het erg vet vond weet ik er weinig meer vanquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ook man, altijd samen met m'n pa die hele reeks doorvechten met elk mannetje om die cutscene te zien op het eind
lool die heb ik hier nog liggenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Abe's Oddessy World ofzo was ook wel vet
ik kreeg een groene gameboy color voor me 5de verjaardagquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een Gameboy Color kreeg voor sinterklaas of kerst. Eerst kreeg ik een spel en ik helemaal gek... JAAAAAAAA IK GA MIJN ZAKGELD OPZIJ ZETTEN VOOR EEN GAMEBOY COLOR. Niet wetende dat ik die later nog kreeg
Dat spel was van Rare, die hadden zoveel vette spellen op de SNES en N64.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga weer contact opnemen met die vriend. Misschien heeft hij zn snes nog
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah je herinnert al die shit een stuk beter dan ik. Buiten dat ik het erg vet vond weet ik er weinig meer van![]()
![]()
Moet 'm maar weer een keer kopen aangezien ik het een soort van kwijt was geraakt
[..]
lool die heb ik hier nog liggenfocking eng vond ik die met die geluiden
Snapte er ook weinig van toen
Ik had een gelequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik kreeg een groene gameboy color voor me 5de verjaardagmet pokemon yellow
Ook eentje met Pikachu erop?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een gele. Volgens mij ligt die hier nog ergens stof te happen
Dat heb ik echt nooit gespeeld. Wel leuk dat jij van Sega wasquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben meer een Sonic fan (heel verrassend met mijn nickname) omdat we nooit een Nintendo hebben gehad en wel een Sega
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ook eentje met Pikachu erop?
Die heb ik
Nee, anders was die wit gewordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ook eentje met Pikachu erop?
Die heb ik
pokemon snap is wel geniaal hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde Pokemon rood op de Gameboy, geel ook nog op de emulator gespeeld en was ooit begonnen met een spel van de generatie daarna op een emulator maar dat heb ik nooit afgemaakt toen ik halverwege opeens Japanse teksten tegen kwam.
Daarna nooit meer Pokemon gespeeld, behalve af en toe iets met mijn broertje (Pokemon Snap op de N64)
Syphon ken ik niet. Tekken ook wel gespeeld maarja was altijd random button bashen bij mij dus dat was niet heel leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik hele leuke herinneringen aan, dus dat onthoud ik wel
Alle Syphon Filters ook gespeeld, en Tekken 2
Ik heb nooit een Gameboy gehad vroeger, speelde altijd op de gameboy van een klasgenoot toen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik speelde Pokemon rood op de Gameboy, geel ook nog op de emulator gespeeld en was ooit begonnen met een spel van de generatie daarna op een emulator maar dat heb ik nooit afgemaakt toen ik halverwege opeens Japanse teksten tegen kwam.
Daarna nooit meer Pokemon gespeeld, behalve af en toe iets met mijn broertje (Pokemon Snap op de N64)
Dan moet je CUT leren.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:58 schreef poker4lifee het volgende:
Pokemon altijd die kut boom die in de weg stond en niet weten hoe je verder kwam.
Ja, je kan nu heel veel games kopen van vroeger via PS store, maar ze vallen altijd tegen, dus ik hou de herinneringen welquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Syphon ken ik niet. Tekken ook wel gespeeld maarja was altijd random button bashen bij mij dus dat was niet heel leuk
Die abe's oddysee world had ik 1-2 jaar geleden ook weer via psn store gekochtKan je eventueel ook doen. Toen kon je nog psn accounts kopen met 100$ erop voor een tientje.
Ecco was echt moeilijk, 1 van de weinige spellen die wij niet uit hebben gespeeld. Verder hadden we nog o.a. Lemmings, dat was ook echt geniaalquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef DutchSL het volgende:
Sonic was ook veel vetter dan Mario, en ik had o.a. Mortal Kombat en Ecco The Dolphin en California Games op de Sega maar overall had de SNES wel meer toffe spellen.
yea true, had het toen ook niet langer dan 10 min meer gespeeldquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, je kan nu heel veel games kopen van vroeger via PS store, maar ze vallen altijd tegen, dus ik hou de herinneringen wel
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan moet je CUT leren.
Dat was leuk op school, iedereen KUT roepen hahhaahahahahahahahaha
Ik ook niet, Maar toen speelde ik het ook in het japans. Kwam terug van Hong Kong met nieuwe Gameboyspelletjes. In nederland kende ze nog geen pokemon. Een jaar later speelde iedereen het.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Snapte geen reet van Pokemon toen ik het kreeg eerst
quote:Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ook niet, Maar toen speelde ik het ook in het japans. Kwam terug van Hong Kong met nieuwe Gameboyspelletjes. In nederland kende ze nog geen pokemon. Een jaar later speelde iedereen het.
Ja het is een geval van Ik speelde het al voordat het cool was. Had toen ook een pickachu t shirt. Niemand wist toen nog wie het was en kinderen hadden me ook gepest omdat ik hem op mn shirt had.
[..]
Ik ook niet, Maar toen speelde ik het ook in het japans. Kwam terug van Hong Kong met nieuwe Gameboyspelletjes. In nederland kende ze nog geen pokemon. Een jaar later speelde iedereen het.
Ja het is een geval van Ik speelde het al voordat het cool was. Had toen ook een pickachu t shirt. Niemand wist toen nog wie het was en kinderen hadden me ook gepest omdat ik hem op mn shirt had.
[..]
Ik heb hem net binnen, versie van 4.5GB. 12GB duurde me te lang met 400KB.quote:Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef BDIL het volgende:
Batman is hier al 1 dag aan het downloadenKut seeders
[..]
Dragonball Z t-shirtsquote:Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarom nieuwsgroepen.quote:Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef BDIL het volgende:
Batman is hier al 1 dag aan het downloadenKut seeders
Dat had ik met Dragonball Z, ik had zo'n beetje de hele serie al op internet gezien en iedereen lachte me uit met die Japanse onzin die ik altijd keek.quote:Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben met die 12 gb bezigquote:Op zondag 18 november 2012 00:01 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb hem net binnen, versie van 4.5GB. 12GB duurde me te lang met 400KB.
Denk 2 dan, daar speelde ik ook weleens mee geloof ik. Dan heb je die Demon Jin met vleugels als eindbaasquote:Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef Fuszy het volgende:
Tekken 3 en dan met jin ofzo, hele tijd op O rammen en naar rechtsboven, dan ging die rondjes draaien en schoppen. Unstoppable
Haastige spoed is zelden goedquote:
Die gozer zit in elke Tekken.quote:Op zondag 18 november 2012 00:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk 2 dan, daar speelde ik ook weleens mee geloof ik. Dan heb je die Demon Jin met vleugels als eindbaas
Ik had een poster hangen met alle 150 pokemonsquote:Op zondag 18 november 2012 00:02 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb nog foto's dat ik een Cindaquill shirt heb. Die tweede generatie pokemons. [ afbeelding ]
Ik upload gewoon met 600KB en download met 350/400KBquote:Op zondag 18 november 2012 00:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben met die 12 gb bezig![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja?quote:
Die kende ik ook voor het op TV was. Mn moeder zei altijd ja Dragonballz is heel oud niemand kijkt er meer naar in Hong Kong. Achteraf had ze gelijk maar toch vond ikhet vet toen het op de Nederlandse tv kwamquote:Op zondag 18 november 2012 00:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat had ik met Dragonball Z, ik had zo'n beetje de hele serie al op internet gezien en iedereen lachte me uit met die Japanse onzin die ik altijd keek.
Toen kwam het hier op TV en vond iedereen het plots vet
Destruction Derbyquote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik had geen Playstation, maar bij mijn vrienden vond ik maar twee spellen echt tof: Destruction Derby en Metal Gear Solid.
Tekken bv. vond ik geen bal aan of Crash Bandicoot wat toen de Mario/Sonic van de Playstation was.
Link?quote:Op zondag 18 november 2012 00:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik upload gewoon met 600KB en download met 350/400KB
Met jouw internet moet je gewoon 5 of 10 per maand betalen voor nieuwsgroepen man. Kan je altijd met je max downloaden. Torrents kut joh als je zo achterlijk snel internet hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 00:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:
Het wisselt bij mij heel erg nu van 1mb naar 40kb en dan weer naar de 500quote:Op zondag 18 november 2012 00:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik haal 3mb/s met torrents, mij goedquote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Met jouw internet moet je gewoon 5 of 10 per maand betalen voor nieuwsgroepen man. Kan je altijd met je max downloaden. Torrents kut joh als je zo achterlijk snel internet hebt.
Heb ik niet met alle Torrents.quote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Met jouw internet moet je gewoon 5 of 10 per maand betalen voor nieuwsgroepen man. Kan je altijd met je max downloaden. Torrents kut joh als je zo achterlijk snel internet hebt.
Je hebt ook prive groepen zoals torrentbytes.net altijd hoogste download snelheid maar je upload ratio moet 1.0 + zijnquote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gebruik je uTorrent en heb je de goede poort open staan ? Kun je testen door op het icoontje helemaal rechtsonder te klikken.quote:Op zondag 18 november 2012 00:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ik niet met alle Torrents.Die Batman film wilt gewoon niet sneller om een of andere reden.
nja als je bv series kijkt zijn torrents al kut omdat nieuwe eps vaak traag gaan in het begin. En als je dan met 12mb/s kan downloaden maar je alsnog steeds super lang moet wachten is het ook niet ideaalquote:Op zondag 18 november 2012 00:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik haal 3mb/s met torrents, mij goed
standaard eens in de zoveel tijd weer kijkenquote:Op zondag 18 november 2012 00:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
O_
Dragonball Z is zo geniaal dat ik het nog steeds kijk, ookal heb ik alles al 10x van begin tot eind gezien.
[ afbeelding ]
Deze van de week gedownload.
ohja idd dat kan ook nogquote:Op zondag 18 november 2012 00:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt ook prive groepen zoals torrentbytes.net altijd hoogste download snelheid maar je upload ratio moet 1.0 + zijn
quote:
wtf gewoon nooit gehadquote:
Ik heb nu BiTorrent geen idee waarom, maar ik kan dingen meteen converten en op de iPad of iPhone zetten.quote:Op zondag 18 november 2012 00:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gebruik je uTorrent en heb je de goede poort open staan ? Kun je testen door op het icoontje helemaal rechtsonder te klikken.
Als dat bij mij niet goed staat heb ik ook op bepaalde trackers kutsnelheden.
Kan je nagaan hoe oud DBZ al isquote:
Achteraf denk ik echt wtf. Het was gewoon een soort turnbased cardgame. Maar zoooo verslavend omdat ik alle vechters wilde unlocken. Maar toen keek ik nog nooit op internet ofzo, dus had geen idee wie er nog waren en hoe je ze kon krijgen. Ignorance is blissquote:
Ik heb dat spel ook zo vaak gespeeld en de major gevechten gingen ook zo ontzettend vaak mis. Niet te gelovenquote:Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Achteraf denk ik echt wtf. Het was gewoon een soort turnbased cardgame. Maar zoooo verslavend omdat ik alle vechters wilde unlocken. Maar toen keek ik nog nooit op internet ofzo, dus had geen idee wie er nog waren en hoe je ze kon krijgen. Ignorance is bliss
quote:
Volgens mij heb ik m toen ook ongeveer gekocht, ook al vond ik DBZ op TV niet zo tof. Gevechten duurden altijd tijden en na elke saga begonnen ze weer bij de eerste saga op CN.quote:Europe on November 2002
ahh kan wel wee tnog dat ik het keek toen het uitkwamquote:Op zondag 18 november 2012 00:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tot de Cell saga alleen maar toch? Zonde
Vond Dragonball Kai alleen grafisch netjes, maar de achtergrond muziek was niks aan en de stemmen ook niet. Dragonball Z met muziek van Bruce Falconer is het beste.quote:Op zondag 18 november 2012 00:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tot de Cell saga alleen maar toch? Zonde
Op de Xbox kun je hem voor 200c oppikken, echt bijzonder is de kit ook niet.quote:Op zondag 18 november 2012 00:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik zet een Sankt Pauli shirt er voor 200 BIN op en hij is in 5 seconden weg, heb ik een blunder gemaakt of gewoon toeval?
Al die prijzen van die shirts ken ik totaal niet, alleen als ik ze er zelf bijzonder uit vind zien zet ik ze er voor meer op.
Goedkoopste BIN op de PS3 is blijkbaar 300 (en dat zijn er maar 2), dus had er misschien 50 a 100 meer aan kunnen verdienen, dat is niet zo erg.quote:Op zondag 18 november 2012 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox kun je hem voor 200c oppikken, echt bijzonder is de kit ook niet.
Die kon je stoppen met de dekking: hoog laag laag hoogquote:Op zondag 18 november 2012 00:00 schreef Fuszy het volgende:
Tekken 3 en dan met jin ofzo, hele tijd op O rammen en naar rechtsboven, dan ging die rondjes draaien en schoppen. Unstoppable
Dat wisten mijn vrienden nietquote:Op zondag 18 november 2012 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die kon je stoppen met de dekking: hoog laag laag hoog
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
Als hier langer dan 10 minuten niet gepost wordt vraag ik me af of mijn internet het nog wel doet.
Omni noemt de roulette een rondje. Ik vroeg hem welke skills hij kon en hij antwoordde met de Rainbow en het rondje.quote:
Heheh, noepsquote:Op zondag 18 november 2012 01:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omni noemt de roulette een rondje. Ik vroeg hem welke skills hij kon en hij antwoordde met de Rainbow en het rondje.Sinds dat moment hebben we bij elke aanval het rondje gedaan.
cool spel, eerst in de parkeergarage, en dan buiten lekker racen :pquote:Op zondag 18 november 2012 02:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn eerste game was Driver op de PSX. Snapte er geen zak van
dat kreeg ik dus al niet voor elkaarquote:Op zondag 18 november 2012 02:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
cool spel, eerst in de parkeergarage, en dan buiten lekker racen :p
Bij mij ging het vanavond ook kut. Spelers konden geen enkele bal aannemenquote:Op zondag 18 november 2012 02:20 schreef OmniRocket het volgende:
pfff ik kan niks meer in FUT
van elke keer simpel brons toernooi winnen naar elke match verliezen.
grote manco is in het scoren, en in iets sneller tegengoals krijgen.
dat bronze toernooi is ook geen goede graadmeterquote:Op zondag 18 november 2012 02:20 schreef OmniRocket het volgende:
pfff ik kan niks meer in FUT
van elke keer simpel brons toernooi winnen naar elke match verliezen.
grote manco is in het scoren, en in iets sneller tegengoals krijgen.
Geniaal.quote:Op zondag 18 november 2012 03:09 schreef n0ir het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/142726989
Vandaag door deze penalty een potje verloren met clubs![]()
Ede (90 pace - 4* skills) als LM met Bungert of Kirchoff als CB, ik heb Kirchoff maar dat is een 4atb dus niet echt vergelijkbaar.quote:Op zondag 18 november 2012 02:14 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1269458/#squad-player
Lijkt me best een bazig team. Alleen jammer van die LCB. Weten jullie een andere goede LM / LW met een triple link naar de CB?
Goedemorgen kameraadquote:Op zondag 18 november 2012 06:13 schreef Toefjes het volgende:
\gegroet aarbeien. Opa is weer uitgefeest
Baasquote:Op zondag 18 november 2012 03:22 schreef DutchSL het volgende:
Bungert of Kirchoff als CB, ik heb Kirchoff maar dat is een 4atb dus niet echt vergelijkbaar.
Lees de OP nog ff door dan?:Pquote:Op zondag 18 november 2012 10:28 schreef MartijnTor het volgende:
Ik heb nu 50k liggen buiten mijn 2 team om en ik weet niet eens hoe te handelen
Niets mis met een mini brons packquote:Op zondag 18 november 2012 10:41 schreef Fuszy het volgende:
natuurlijk is die daily gift weer 6x stront
Goedemorgen.quote:Op zondag 18 november 2012 10:47 schreef Der_Rudi het volgende:
Waarom moet je kijken dan?
Goedemorgen trouwens!
slimme man dezequote:Op zondag 18 november 2012 10:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
oh hahah het moest .be zijn :#
Nee niet puur op rating, maar de guzman is niet beter dan Dembele. Qua stats sowieso al niet.quote:Op zondag 18 november 2012 10:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh je bedoeld puur op rating. Kone ipv Long dan. Is weer +3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |