PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ga je akkoord met mijn aanbod??? Anders ga ik al je videos dislikenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij is in 4-1-2-1-2 vast nog wel iets waard maar hij is inderdaad heel goedkoop nuIk had net voor het eerst dit jaar 4 player fitnesses in 1 pack.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga je akkoord met mijn aanbod??? Anders ga ik al je videos disliken
Wat is je aanbod?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga je akkoord met mijn aanbod??? Anders ga ik al je videos disliken
quote:
Oke is goed 40 oke okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke is goed 40 oke oke40 en een club inviteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Nee El Shaa 2 zou kunnen maar dnek het niet. Refaelov en Gradel zijn wingers dus 2 goals is dan wel goed, maar worden het sws niet allebeiquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen die scoort krijgt een IF ja?
Ramos is een verdediger en als de nul blijft + zijn goal = IF en Benzema maakt zijn 2e goal, nog 1 en die is binnenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iedereen die scoort krijgt een IF ja?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
+Dat ik altijd in de spits mag spelen.
Ik twijfelde niet, i kdacht er alleen ff over na =[quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ow je twijfelt. Nou dan verhoog ik het naar 70.
Oke, dacht alquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ramos is een verdediger en als de nul blijft + zijn goal = IF en Benzema maakt zijn 2e goal, nog 1 en die is binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal gesproken heb ik niet zoveel spelers in keer maar nu had ik ze opgespaard ipv te koop zetten tijdens het traden.
Je wilt per se 41212?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1262953/#
Ik kom er niet meer uit. Ik wil een team met Jucilei, Danilinho en Palladino.
30 euro + Een date met je babysisquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:38 schreef BDIL het volgende:
Rijst 40 euro + AC Brotherhood steelcase edition![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
Door DS2 ben ik benieuwd hoeveel winst ik elke keer maak. Heb zojuist dit allemaal ingekocht, ga nu even bijhouden hoeveel winst het opbrengtEn nu de prijzen erbij graag? Anders weet ik nog niet of het goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal gesproken heb ik niet zoveel spelers in keer maar nu had ik ze opgespaard ipv te koop zetten tijdens het traden.![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:39 schreef ThadCastle het volgende:
Door DS2 ben ik benieuwd hoeveel winst ik elke keer maak. Heb zojuist dit allemaal ingekocht, ga nu even bijhouden hoeveel winst het opbrengtDit vraagt om een Excelletje met moeilijke formulesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal gesproken heb ik niet zoveel spelers in keer maar nu had ik ze opgespaard ipv te koop zetten tijdens het traden.![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
verkoopprijs*0.95-inkoopprijsquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit vraagt om een Excelletje met moeilijke formules![]()
Ja kan ik evt wel achteraf doen..quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En nu de prijzen erbij graag? Anders weet ik nog niet of het goed is
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
verkoopprijs*0.95-inkoopprijs
Moeilijker is mooier manquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik heb wel een Excel-bestand wat ik bijhoud, maar daar staan geen moeilijke formules in.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit vraagt om een Excelletje met moeilijke formules![]()
Dit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1262953/#
Ik kom er niet meer uit. Ik wil een team met Jucilei, Danilinho en Palladino.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Goal Adebayor, IF Adebayor denk ik.
Maicon op RB en opgelost toch? oh nee, want pepequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:18 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Noooooooooo
darthvader.jpg
+ o nee want prijskaartjequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maicon op RB en opgelost toch? oh nee, want pepe
Was een bekerwedstrijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:12 schreef DutchSL het volgende:
Porto 3-0 gewonnen met een goal van Mangala, IF Mangala
GTA 3 was sowieso beter dan die troep die nu is uitgekomen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GTA 3 op de iPad
Leuk om die oude spellen weer te spelen
Nieuwe baan is dus kassaman?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:18 schreef Fuszy het volgende:
Jongens, jullie zullen het niet geloven maar jullie geliefde Fuszy is sinds gisteren een kassa sletje
/liefdagboek
SA mocht ik destijds niet spelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
GTA 3 was sowieso beter dan die troep die nu is uitgekomen.
GTA: SA
GTA IV
Blijkbaar. Wist ik niet van te voren, dacht dat ik meubels ging verkopen. Het blijkt dat ik vakassortiment ga verkopen, potten, pannen etc... maar eerst ingewerkt worden op de kassa like a boss. 2 dagen al gewerkt daar en ben bang dat ik er niet meer weg komquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nieuwe baan is dus kassaman?
Vice city was dan wel weer geniaalquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
SA mocht ik destijds niet spelen
Met IV ben ik nu bezig. Vond TBoGT leuker tho
Helaasch. Hij speelt meestal ook linksback dit seizoen..misschien nu wel centraal omdat ze veel spelers rust hadden gegeven.quote:
Als je een pan moet verkopen, kun je Brock's wijsheid gebruiken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wist ik niet van te voren, dacht dat ik meubels ging verkopen. Het blijkt dat ik vakassortiment ga verkopen, potten, pannen etc... maar eerst ingewerkt worden op de kassa like a boss. 2 dagen al gewerkt daar en ben bang dat ik er niet meer weg kom
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je een pan moet verkopen, kun je Brock's wijsheid gebruiken.
[ afbeelding ]
Heb vanaf IV echt intensief gespeeld pas. Bij maatjes vroeger altijd gekut met SA en VC, mocht ze toen nooit kopenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vice city was dan wel weer geniaal
Ik mocht GTA 2 nooit kopen, omdat het te geweldadig was. Uiteindelijk mijn ouders om de tuin geleid dat het je eigen keuze was om mensen dood te rijden etc. Dat zou ik dus nooit doen. Heb er volgens mij 75 gulden voor betaald in die tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb vanaf IV echt intensief gespeeld pas. Bij maatjes vroeger altijd gekut met SA en VC, mocht ze toen nooit kopenUiteindelijk wist ik m'n ouders te misleiden met Koninginnedag, toen had ik GTA 3
Nooit missies gedaan, snapte het toen niet. Game zat vol krassen, dus 2e eiland werkte niet. 2 jaar terug weggegooid
Zo deed ik het ook met 3 jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik mocht GTA 2 nooit kopen, omdat het te geweldadig was. Uiteindelijk mijn ouders om de tuin geleid dat het je eigen keuze was om mensen dood te rijden etc. Dat zou ik dus nooit doen. Heb er volgens mij 75 gulden voor betaald in die tijd.
Speelt prima dit, ook Max Payne op iPad uitgespeeldquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:26 schreef Rijst het volgende:
Die spellen hoor je op een pc te pselen niet op een gare tablet.
Top dat je meedenkt, bedankt! Ik ga denk ik voor de optie die rijst zei. Die stats van Barreto zien er goed uit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op RB is Nei nog een betere optie.
Up for clubs?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik verwacht minimaal een Zlatannetje
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:27 schreef wieisboos het volgende:
GTA 3Ik kon niet verder komen dan een missie waarbij ik een auto moest volgen naar zijn eindbestemming, alleen ik wist wat ik moest doen omdat ik op de basisschool zat en geen Engels kon
uiteindelijk had ik een cheat gebruikt dat je met auto's kon vliegen om naar de andere eilanden te komen
Ik was niet de enigequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was altijd leuk. Tank laten spawnen en instappen. Dan een cheat met oneindig veel kogels (als dat al niet standaard was), turret draaien en de code invoeren dat auto's vlogen. Hele tijd schieten en je had een vliegende tank met een redelijke vaart
Killfrenzy';s had je toch ook in 2? Sowieso geniale shitquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Killfrenzy's op de PS1
GTA1 en GTA2 waren echt geniaal. GTA3 nooit gespeeld, Vice City speelde ik altijd in een internetcafe in Turkije.Daar hadden ze allemaal mods geďnstalleerd waardoor je in een X5 enz kon rijden.
San Andreas helemaal plat gespeeld op de PS2 en GTA IV met de Liberty City stories helemaal uitgespeeld op PS3. En kan nu niet wachten om deeltje 5 kapot te spelen.
BMW en Turkije.. Stereotype compleetquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Killfrenzy's op de PS1
GTA1 en GTA2 waren echt geniaal. GTA3 nooit gespeeld, Vice City speelde ik altijd in een internetcafe in Turkije.Daar hadden ze allemaal mods geďnstalleerd waardoor je in een X5 enz kon rijden.
San Andreas helemaal plat gespeeld op de PS2 en GTA IV met de Liberty City stories helemaal uitgespeeld op PS3. En kan nu niet wachten om deeltje 5 kapot te spelen.
Ik ook echt helemaal kapot gespeeld die spellen, niet normaal.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Killfrenzy's op de PS1
godver je bent er nog. Had een TR gestuurd vorige xquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Killfrenzy's op de PS1
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
godver je bent er nog. Had een TR gestuurd vorige x
ik dacht wtf post je voor onzin..quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Fuszy het volgende:
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
livestream met poesjes
Ja jonguh, anders heb ik een banquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik dacht wtf post je voor onzin..
toen dacht ik oooh wacht zotoch maar klikken.
Bleek m'n 1e gedachte toch goed
Ik mocht van mijn moeder geen Mortal Kombat spelen, maar wel Doom en Duke Nukem 3D enzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik mocht GTA 2 nooit kopen, omdat het te geweldadig was. Uiteindelijk mijn ouders om de tuin geleid dat het je eigen keuze was om mensen dood te rijden etc. Dat zou ik dus nooit doen. Heb er volgens mij 75 gulden voor betaald in die tijd.
Waar kijk ik naarquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:36 schreef Fuszy het volgende:
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
livestream met poesjes
Ja, dat mocht ik ook spelenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik mocht van mijn moeder geen Mortal Kombat spelen, maar wel Doom en Duke Nukem 3D enzo
Ja ik, nog iemand???quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
Zijn er nog mensen die willen clubben?
RM IF Beauvue als je de coins hebtquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:33 schreef Drolflap het volgende:
Heb op dit moment dit bronze team.
[ afbeelding ]
Maar ben niet helemaal tevreden over de rechter kant, dus als iemand een betere oplossing heeft?
Seidl met de LONG SHOTSSSSSSquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:33 schreef Drolflap het volgende:
Heb op dit moment dit bronze team.
[ afbeelding ]
Maar ben niet helemaal tevreden over de rechter kant, dus als iemand een betere oplossing heeft?
Gast ik speelde al games toen je nog niet eens geboren wasquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
We hebben wel allemaal dezelfde achtergrond qua games
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gast ik speelde al games toen je nog niet eens geboren was
Games die jij net opnoemde heb ik allemaal gespeeld hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
15 jaar later op je tabletquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Games die jij net opnoemde heb ik allemaal gespeeld hoor
en ditquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
quote:
Zo kan je het zien ja, Doom, Wolfenstein 3D, Quake 3, Duke Nukem, Mortal Kombat etcquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Wij speelden het als nieuwe game, hij als retro game
Jij wintquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:42 schreef DutchSL het volgende:
Ja, ik heb ook achteraf nog wel eens Pong gespeeld, maar ik heb niet dezelfde achtergrond als mensen van 50 die dat speelden toen het nieuw was
Kwam later pas achter dat die all stars een remake waren van de NES spellen. Die heb ik nooit kunnen spelen en vind daarom de SNES ook veel cooler.quote:
Mario Kart Double Dash op de Gamecube vond ik altijd vetquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef poker4lifee het volgende:
Mario Kart Battle met die ballonnen op N64 was vet altijd, met die 4 kleuren map
Ik had beiden, SNES was ook gewoon cooler. Alleen had je toen ook de Sega en begon de PC al meer voor te stellen. De NES had het rijk wel redelijk alleen, op de PC had je alleen echt kut spellen. Bij familie speelde ik ook wel eens op de Commodore 64 en Atari enzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kwam later pas achter dat die all stars een remake waren van de NES spellen. Die heb ik nooit kunnen spelen en vind daarom de SNES ook veel cooler.
Soulblade?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
Je had vroeger op de snes ook een vechtspelletje dat op Mortal Kombat leek. Dat speelde ik wel eens bij een vriend. Weet iemand de naam??????
Ja er zijn er zoveel, maar de vetse fighter uit die tijd was wat mij betreft Killer Instinct.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
Je had vroeger op de snes ook een vechtspelletje dat op Mortal Kombat leek. Dat speelde ik wel eens bij een vriend. Weet iemand de naam??????
true en dan stoer doen op de basisschoolquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
Gewoon Gameboy Advance met Mario en Pokemon.
Moet je Sega and All Stars Racing transformed halen, echt een goed spel vooral de online isquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mario Kart Double Dash op de Gamecube vond ik altijd vet
Oudere Nintendo heb ik nooit gespeeld
Die heb ik op ps1 focking veel gespeeld. Bazengamequote:
JAAAAAAAAAAAAAAAA. Ik vond dat fucking moeilijk en werd ook altijd ingemaaktquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja er zijn er zoveel, maar de vetse fighter uit die tijd was wat mij betreft Killer Instinct.
Normale gameboy met pokemon yellow, blue of red en daarna een gameboy color met silver, crystal en goldquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
true en dan stoer doen op de basisschool
Ik ook man, altijd samen met m'n pa die hele reeks doorvechten met elk mannetje om die cutscene te zien op het eindquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die heb ik op ps1 focking veel gespeeld. Bazengame
yea volgens mij heb ik ook precies die 6quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Normale gameboy met pokemon yellow, blue of red en daarna een gameboy color met silver, crystal en gold
I kwas er fucking goed in, Fulgorequote:Op zaterdag 17 november 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA. Ik vond dat fucking moeilijk en werd ook altijd ingemaakt
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:43 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik mee opgegroeid. Mijn ouders wouden nooit een nintendo 64 kopen. Dus moest ik het hier lang mee doen. Hiervoor nog 1x TMNT op de NES gespeeld daarna begaf dat ding het
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea volgens mij heb ik ook precies die 6
Dat was echt geniaal, die foto's van pokémonsquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde gehad. Jarenlang heb ik het gedaan met een Super Nintendo, en al die Mario spellen tig keer uitgespeeld.Toen kwam de Nintendo 64 met Pokemon Stadium en nog een spel waar je foto's van Pokemons moest maken. Die kon je toen spelen bij de Intertoys.
Daarna kwam de Playstation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |