4 euro doner broodje. + 2 euro voor bezorgen en betaalkosten. 6 euro - 3 euro (3 euro korting, zie dit topic) = 3 euro.quote:
Hier zitten alleen tenten die voor minimaal 9 of 10 euro bezorgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
4 euro doner broodje. + 2 euro voor bezorgen en betaalkosten. 6 euro - 3 euro (3 euro korting, zie dit topic) = 3 euro.
Kan 'm iig aanvragen met mn eigen postcode en huisnummer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:20 schreef skunkasaur het volgende:
Vijf euro korting op bestellingen in Gro.
Misschien is dit ook geldig in andere plaatsen, zoals laatst met de 5 euro korting in Utrecht.
Martinitoren
Grote Markt 0
9712 HN Groningen
En in de algemene voorwaarde staat dit:quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:42 schreef Zon het volgende:
[..]
Kan 'm iig aanvragen met mn eigen postcode en huisnummer.
Mocht je bestelling eenmaal bezorgt zijn, lijkt het mij dat ze die vijf euro niet meer terug kunnen vorderen.quote:Het schenden van een of meerdere van bovenstaande punten heeft de onmiddellijke annulatie van je bestelling tot gevolg.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
En in de algemene voorwaarde staat dit:
[..]
Mocht je bestelling eenmaal bezorgt zijn, lijkt het mij dat ze die vijf euro niet meer terug kunnen vorderen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef skunkasaur het volgende:
Tja, ik heb ook nooit iets gehoord over mijn bestelling met de kortingscode voor Utrecht, terwijl ik ruim, RUIM buiten Utrecht woon
quote:
http://www.nu.nl/internet(...)-al-jaar-bekend.html - 17 oktober 2009quote:Groenendijk wil dat de studenten alsnog voor hun bestelling betalen. [...]
Dat ging om heel iets anders...quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:52 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)-al-jaar-bekend.html - 17 oktober 2009
quote:In juli 2008 kwam hij er al achter dat je bij Just-Eat.nl door een fout voor één cent pizza’s kon bestellen. “
Weet niet of het fraude is. Vul bij aanvragen van code en bij bestelling eerlijk m'n eigen gegevens in...quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef skunkasaur het volgende:
Jup, maar net zo goed fraude. Ik verwacht niet dat JE er werk van gaat maken, maar als ze dat willen doen staan ze natuurlijk wel in hun recht. En mijn punt was juist dat de actie van Utrecht ook buiten Utrecht werkte, dus dat deze nieuwe het ongetwijfeld - Just Eat kennende - ook zal doen buiten Groningen.
Maar ik sta er van te kijken dat ze niets geleerd hebben van hun vorige fouten. Er gaan zo vaak dingen mis met kortingsacties daar. Alsof het ze niet boeit verder.
Lijkt mij ook geen fraude. Als je buiten Groningen woont en je je eigen adresgegevens invult, overtreed je slechts de algemene voorwaarden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Zon het volgende:
[..]
Weet niet of het fraude is. Vul bij aanvragen van code en bij bestelling eerlijk m'n eigen gegevens in...
Dat kan toch helegaar niet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:41 schreef TN-FR het volgende:
ja
Overigens in Tilburg een paar keer gratis gegeten door iets te bestellen voor 5 euro en dan voor afhalen kiezen
Jep, ik heb ook GrGJeMJu231564.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:38 schreef WebHawk het volgende:
Mijn code was GrGJeMJu231564. Is dat voor iedereen zo?
Heb er zojuist - in Tilburg - mee besteld. Bij het aanmelden voor die code echter wel de postcode van de grote markt in Grunn ingevoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |