Aangevraagd, thanks!quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:16 schreef GuitarJJ het volgende:
5 euro korting
http://www.justeat.nl/utrecht
JUST EAT trakteert Utrecht!
Geen zin om te koken? Wel zin in korting?
Vul nu je e-mailadres in om je ¤5 te claimen.
Ingevuld en mail ontvangen met de mededeling dat mijn code op 25 maart wordt verstuurd. Ik weet trouwens niet of het ook voor niet-Utrechters werkt...
Ga er maar vanuit dat vanaf vandaag of morgen de code niet meer te gebruiken is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:44 schreef TN-FR het volgende:
Nog niet zelf geprobeerd, alleen gekeken of de voucher werd geaccepteerd en dat lukte. Tot 8 april dus elke dag gratis een broodje shoarma/kapsalon/goedkope pizza afhalen, helaas staat mijn voedingsschema dat niet toe.
Waarom gratis? Je moet toch bijbetalen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:44 schreef TN-FR het volgende:
Nog niet zelf geprobeerd, alleen gekeken of de voucher werd geaccepteerd en dat lukte. Tot 8 april dus elke dag gratis een broodje shoarma/kapsalon/goedkope pizza afhalen, helaas staat mijn voedingsschema dat niet toe.
Ja precies. De link naar de actie had genoeg geweest....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat vanaf vandaag of morgen de code niet meer te gebruiken is.
Volgens de mail is de code geldig tot 8 april, maar slechts één keer per account te gebruiken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat vanaf vandaag of morgen de code niet meer te gebruiken is.
Het punt is dat het geen unieke codes zijn en dat het alleen voor Utrecht geldig had moeten zijn. Vandaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:09 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Volgens de mail is de code geldig tot 8 april, maar slechts één keer per account te gebruiken.
Lijkt me raar dat ze de code nu gaan blokkeren. Ze hadden trouwens 10.000 codes gereserveerd, waarvan er nu nog maar 6.328 'officieel' uitgegeven zijn.
Dan heeft hun marketingafdeling het erg slecht georganiseerd.. Via Fok! krijg ik - als niet Utrechter - advertenties met betrekking tot deze actie te zien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Het punt is dat het geen unieke codes zijn en dat het alleen voor Utrecht geldig had moeten zijn. Vandaar.
Klopt, justeat is ook bagger eerste klas. Ze zullen waarschijnlijk de actie vroegtijdig beëindigen en dan de schuld op jullie schuivenquote:Op woensdag 27 maart 2013 09:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dan heeft hun marketingafdeling het erg slecht georganiseerd.. Via Fok! krijg ik - als niet Utrechter - advertenties met betrekking tot deze actie te zien.
Wel als je niet via je eigen account bestelt maar een nieuw aanmaakt.quote:
Nou vooruit dan maar, omdat ik in een goede bui benquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:35 schreef Darkestrah het volgende:
Iemand nog een code? Moet morgen voor 50 euro aan pizza's bestellen.
Top!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, omdat ik in een goede bui ben!
¤5 korting bij Just Eat
met de kortingscode: StudentN5
Voorwaarden:
1) De kortingscode is geldig tot en met 16 april 2013.
2) De korting is alleen inwisselbaar bij online betalingen.
3) De kortingscode is eenmalig geldig per account/adres.
4) Alle voorwaarden vind je hier: www.justeat.nl/privacy-policy
Awesome!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, omdat ik in een goede bui ben!
¤5 korting bij Just Eat
met de kortingscode: StudentN5
Voorwaarden:
1) De kortingscode is geldig tot en met 16 april 2013.
2) De korting is alleen inwisselbaar bij online betalingen.
3) De kortingscode is eenmalig geldig per account/adres.
4) Alle voorwaarden vind je hier: www.justeat.nl/privacy-policy
quote:20% korting bij Justeat.nl met de code: JEHOFtwt18
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Downstar het volgende:
Alles verlopen?
dan gooien we er toch een nieuwe tegen aan
20% korting bij Justeat.nl met de code: JEHOFtwt18
[/quote]quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:30 schreef Downstar het volgende:
Alles verlopen?
dan gooien we er toch een nieuwe tegen aan
[quote=tweakers]20% korting bij Justeat.nl met de code: JEHOFtwt18
| Forum Opties | |
|---|---|