SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door krioro op 17-11-2012 20:45:42 ]full stops and exclamation marks![]()
In P60 ja?quote:Ik was daar gisteren nog in het café.
Heb bijna je zusje aangeraakt dus![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Neen, Hemkade.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In P60 ja?Ik was daar gisteren nog in het café.
Heb bijna je zusje aangeraakt dus
Deathlift or Die.![]()
Lekker hollandse meiden neuken, zijn toch allemaal hoeren. Alleen hoeren betaal je nog geld voor. Nederlandse wijven hebben echt geen eigen waarde![]()
Die neuk je zo op een wc-tje een een foute club."Zou Je Haar Geven?? :P"![]()
Aanwinst voor de SC ditquote:Op zondag 18 november 2012 10:19 schreef dikkedaniel het volgende:
Lekker hollandse meiden neuken, zijn toch allemaal hoeren. Alleen hoeren betaal je nog geld voor. Nederlandse wijven hebben echt geen eigen waarde![]()
Die neuk je zo op een wc-tje een een foute club.![]()
Sowieso is iedereen tegenwoordig drie keer sneller volwassen, dan heb je ook nog eens dat die meisjes veel eerder puberen dan jongens, en dan krijg je dat dat ze zo snel al zich zo volwassen presenteren enzo.
Als jullie heel eerlijk zijn, als het je zusje is net als bij Ethanolic, en ze is 12 jaar oud en er gaan van die oudere kerels op lopen geilen, dan wordt je daar toch echt niet happy van![]()
![]()
Hebben ze het iig niet van een vreemdequote:Op zondag 18 november 2012 12:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eens met deze post.
En inderdaad, weten dat er van die dwc's achter je zusje aan gaan zitten.
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 12:45 schreef Maisnon het volgende:
Sowieso is iedereen tegenwoordig drie keer sneller volwassen, dan heb je ook nog eens dat die meisjes veel eerder puberen dan jongens, en dan krijg je dat dat ze zo snel al zich zo volwassen presenteren enzo.
Als jullie heel eerlijk zijn, als het je zusje is net als bij Ethanolic, en ze is 12 jaar oud en er gaan van die oudere kerels op lopen geilen, dan wordt je daar toch echt niet happy vanJa klopt. Als ik een zusje had zou ik d'r ook beschermen voor m'n leven.
![]()
Als ik een zusje zou hebben gehad zat ik ook wel in de sportschool. En daarom wil ik later een zoon.
![]()
Maar als je er even goed over nadenkt he, hoe corrupt is het dan eigenlijk dat je je zoon wel lekker uit zou laten gaan als je wel even zegt dat als ie het doet dat ie het dan wel veilig doen terwijl je zoon de dochter van iemand anders neukt maar als je een dochter hebt dat je d'r helemaal gaat beschermenquote:Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik een zusje zou hebben gehad zat ik ook wel in de sportschool. En daarom wil ik later een zoon.
Buiten het feit dat mannen gewoon geile neukezels zijn dan.![]()
Interpunctie Vas, interpunctie.quote:Op zondag 18 november 2012 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als je er even goed over nadenkt he, hoe corrupt is het dan eigenlijk dat je je zoon wel lekker uit zou laten gaan als je wel even zegt dat als ie het doet dat ie het dan wel veilig doen terwijl je zoon de dochter van iemand anders neukt maar als je een dochter hebt dat je d'r helemaal gaat beschermen
Buiten het feit dat mannen gewoon geile neukezels zijn dan.Jawel, je keek.![]()
ik doe niet aan interpuntie want dat leest zo lekker weg en ik wil het jullie moeilijk maken door zo irritant mogelijk te typen dit doet vast wel pijn aan je ogen ja tog nou oke dat vind ik ook ik zou dit ook niet lezen als ik jou was en als het een OP was zou ik sowieso zeggen kuttopic slotje nou dit was mijn spreekbeurt jamaican peace out jah blessquote:![]()
Op de eerste Xbox had je zo'n spel Mech Assault, had je alleen maar van die robots. Met z'n 8'en op Xbox Livequote:Op zondag 18 november 2012 21:06 schreef Maisnon het volgende:
In Unreal Tournament zoveel had je ook van die crazy robots maar ik weet er niet meer zoveel van.
![]()
![]()
Nog nooit van gehoord, maar ziet er wel goed uitquote:Op zondag 18 november 2012 21:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil eigenlijk die Just Cause 2 een keertje spelen en dan ook die multiplayer met 200 mensen ofzo.
![]()
![]()
Just Cause 2quote:Op zondag 18 november 2012 21:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil eigenlijk die Just Cause 2 een keertje spelen en dan ook die multiplayer met 200 mensen ofzoZoveel plezier van gehad. Multiplayer zou inderdaad dope zijn. Ook meer voertuigen.
If not now, then when.![]()
Ja het is net als GTA, op echt een supermassive eiland, maar dan een beetje over de top, je hebt zo'n haak die je kan schieten om bvb aan een helikopter te hangen en je er naar toe te trekken, en ook een parachute die je meteen kan gebruiken
![]()
Heb jij de laatste tijd nog autisme: the game gedaan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Just Cause 2Zoveel plezier van gehad. Multiplayer zou inderdaad dope zijn. Ook meer voertuigen.
![]()
Vrijdag voor vijf minuten (event), kreeg gelijk hoofdpijn. Maar eigenlijk al heel lang niet meer, t'is ook niks meer aan en eigenlijk best sad.quote:Op zondag 18 november 2012 21:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb jij de laatste tijd nog autisme: the game gedaan?Jij?
Het is dat ik nu al Halo 4 en Black Op 2 heb om me uren te vermaken, anders had ik 'm gekocht denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 21:16 schreef Maisnon het volgende:
Ja het is net als GTA, op echt een supermassive eiland, maar dan een beetje over de top, je hebt zo'n haak die je kan schieten om bvb aan een helikopter te hangen en je er naar toe te trekken, en ook een parachute die je meteen kan gebruiken.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb jij de laatste tijd nog autisme: the game gedaan?![]()
![]()
Nee ik kan dat echt niet meer. Soms denk ik ineens wel aan leuke momenten terug en dan komt meteen al een lichte migraine opzetten van urenlang in een of andere donkere grot rondhangenquote:Op zondag 18 november 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrijdag voor vijf minuten, kreeg gelijk hoofdpijn. Maar eigenlijk al heel lang niet meer, t'is ook niks meer aan en eigenlijk best sad.Jij?
een beetje als een parenclub dus![]()
True, true. Het was een leuk maar vooral verslavend spel. Nu is het inderdaad een onmogelijke taak om er überhaupt 1% plezier uit te halen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee ik kan dat echt niet meer. Soms denk ik ineens wel aan leuke momenten terug en dan komt meteen al een lichte migraine opzetten van urenlang in een of andere donkere grot rondhangen
een beetje als een parenclub dusIf not now, then when.![]()
Plus zodra je daar laat merken dat je iets van oestrogeen in je bloed hebt staan er ineens 2 huizen van 15 jarige jongetjes bij je in de buurt![]()
![]()
Sad fucks.quote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef Maisnon het volgende:
Plus zodra je daar laat merken dat je iets van oestrogeen in je bloed hebt staan er ineens 2 huizen van 15 jarige jongetjes bij je in de buurtSoms vraag ik me ook af waarom ik het speelde. Het heeft een therapeutische werking toch?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik word nou niet bepaald opgewonden van voeten.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 02:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kijk die foto's man, wat voor rare dingen het eigenlijk zijn.
Vast wel, maarja. Ik probeerde het gewoon gezond te spelen, dus nooit te veel uur bvb, en dan nog als ik mn ogen dichtdeed zag ik alleen maar blokjes. Maarja dat heb ik bij elk spel wat ik op een dag meer dan een uur speel, heel vervelend, dus nu kan ik niks meer spelenquote:Op zondag 18 november 2012 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sad fucks.Soms vraag ik me ook af waarom ik het speelde. Het heeft een therapeutische werking toch?
![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan die teentjes eronder.
quote:full stops and exclamation marks![]()
Vond het schattig, zo'n classy outfitje en dan die teentjes eronder. Doet verder niks af aan wat ik van voeten vind.
![]()
Tenminste Jajong speelde het voor de therapeutische werking vertelde hij.quote:Op zondag 18 november 2012 21:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vast wel, maarja. Ik probeerde het gewoon gezond te spelen, dus nooit te veel uur bvb, en dan nog als ik mn ogen dichtdeed zag ik alleen maar blokjes. Maarja dat heb ik bij elk spel wat ik op een dag meer dan een uur speel, heel vervelend, dus nu kan ik niks meer spelenHaha. Soms voelt gamen ook als een tijdverspilling, hetzelfde met series en films kijken.
Weetje, ik ben best wat depri geweest, en ik merkte dat games een heel goede afleiding waren, maar nooit met een oplossing kwamen, het was gewoon uitstellen, in plaats van er constructief iets mee doen
Dus ik heb het allemaal wat geminderd in de afgelopen 2 maanden.
Bij Jajong kan ik het me wel voorstellen als ie ergens z'n agressie in kwijt moet![]()
FUCK YEAH, na jaren geen Halo te hebben gespeeld sta ik na m´n 3e potje al bovenaan.
Gamen. Werkt niks ontspannender dan dat, bij mij iig. Hoewel na een goed potje m'n hart wel in m'n keel zit
.
![]()
Je zou ons niet meer op de hoogte houden van je sexuele escapades met JB.quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Ethanolic het volgende:
God ik heb vanmiddag zo een heerlijke volley gescoordsnoeihard in het kruisje
![]()
Was het in ultimate team?quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Ethanolic het volgende:
God ik heb vanmiddag zo een heerlijke volley gescoordsnoeihard in het kruisje
Jawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 22:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je zou ons niet meer op de hoogte houden van je sexuele escapades met JB.Naast dat ik een geweldige sexgod en een no-life gamer ben, ben ik ook nog eens een topatleet.quote:Deathlift or Die.![]()
![]()
East Coast Hip Hop, Experimental Hip Hop, Abstract Hip Hop volgens de beschrijving
Krio wat vind je hiervan?![]()
El-Pquote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Maisnon het volgende:
East Coast Hip Hop, Experimental Hip Hop, Abstract Hip Hop volgens de beschrijving
Krio wat vind je hiervan?Def Jux
Beat is tof, die andere 2 rapperts vind ik niet heel bijzonder.SPOILER: Oud Def Jux spul O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
je bent gwn blankquote:Op zondag 18 november 2012 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
I'm so proud of myself.
[ afbeelding ]
Ja toch?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
bleghquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Dat zeg ik, gamma. Ben niet voor niets trots op mezelf. Jarenlang bijten en nagelriemen afkloven overwonnen.![]()
Heb nu blauwe nagellak op.. ik zat zo'n serie te kijken (Homeland) en daar heb je zo'n 12 jarig meisje ofzo, ik dacht echt man dat is echt zo iemand die die blauwe nagellak ook heeft zul je zien dat ik er zo bijloop,
1 scene laterjahoor
![]()
Ik ook.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef Maisnon het volgende:
#blauwenagelscrew niet fokken met ons of we zette die tweets. Je moet eens een foto posten van je gelakte nagels.
Geil.quote:Op zondag 18 november 2012 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik had een foto gemaakt maar ik kijk kei bangfull stops and exclamation marks![]()
Doe eens rood lakken.quote:Op zondag 18 november 2012 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
I'm so proud of myself.
[ afbeelding ]
Ja toch?
inb4: vas wordt een meisjeIf not now, then when.![]()
Echt sexy makeuploos bang hoofd met 4 vesten en een sjaal aan inmiddels omdat het hier zo fucking koud is maar voor de blauwenagelscrew heb ik dat gewoon over toch![]()
![]()
Wijsvinger verdient nog wel een lakje zo te zien.quote:Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Echt sexy makeuploos bang hoofd met 4 vesten en een sjaal aan inmiddels omdat het hier zo fucking koud is maar voor de blauwenagelscrew heb ik dat gewoon over toch
[ afbeelding ]Maar leuk. Mijn blauwe nagellak is een stuk donkerder, neigt bijna naar zwart.
Ja was eraf gegaan, niet echt kwaliteitje ditof ik moet er van die driedubbele beschermlagen opdoen maar daar was ik te lui voor
![]()
![]()
Als ik een vrouw (jong of oud) met rood gelakte nagels zie dan word ik altijd kk geil.If not now, then when.![]()
Ik vind rood echt ontzettend ordinair staan bij mezelfquote:Op zondag 18 november 2012 23:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe eens rood lakken.
inb4: vas wordt een meisjeNeem deze:quote:Op maandag 19 november 2012 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Echt sexy makeuploos bang hoofd met 4 vesten en een sjaal aan inmiddels omdat het hier zo fucking koud is maar voor de blauwenagelscrew heb ik dat gewoon over toch
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb sowieso nog niet zo veel nagellakdeze blauwe, coral/oranjerood, rode, en gewoon doorzichtige die overal goed voor is
![]()
rosepetals vertelde dat het kwam doordat de kleur ons doet herinneren aan schaamlippen (srs).If not now, then when.![]()
haha welke tampons gebruiken jullie jongens? ik altijd always (snap je hem altijd always (engels))I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Mag het één keer?quote:Op maandag 19 november 2012 00:12 schreef jna het volgende:
Van dagelijks een cb'tje van de dag naar nagellak, wat is deze?![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:12 schreef jna het volgende:
Van dagelijks een cb'tje van de dag naar nagellak, wat is deze?
Kriootje van de nacht dan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:12 schreef jna het volgende:
Van dagelijks een cb'tje van de dag naar nagellak, wat is deze?
full stops and exclamation marks![]()
Welke?quote:Dat wou ik net zeggen maar je was me voorquote:Op maandag 19 november 2012 00:15 schreef jna het volgende:
[..]
Mits de nagels een goede bil vasthouden.![]()
![]()
Die dat krio meisje heeftquote:Op maandag 19 november 2012 00:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke?
[..]
Dat wou ik net zeggen maar je was me voor![]()
![]()
Ja dat ziet er alweer beter uitquote:Op maandag 19 november 2012 00:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kijk nou even naar het eindresultaat godverdomme, kut.
[..]
Oh ik zie t niet zo goed![]()
![]()
Ja smaken verschillen, ik vind rood ook niks.quote:Op maandag 19 november 2012 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind dat blauwe maar kinderlijk.![]()
Jij bent nog niet op die level meissie.quote:Op maandag 19 november 2012 00:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja smaken verschillen, ik vind rood ook niks.If not now, then when.![]()
Nee moet jij zeggen, beetje spontaan geil worden van rode nagelsquote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent nog niet op die level meissie.Beheers je.
![]()
Zo werkt het brein van een man nou eenmaal...quote:Op maandag 19 november 2012 00:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee moet jij zeggen, beetje spontaan geil worden van rode nagelsBeheers je.
Ja doei.quote:Op maandag 19 november 2012 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo werkt het brein van een man nou eenmaal...![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dWc, zullen we naast de Oostblok ho's ook deze hussel erbij nemen?quote:![]()
Wanneer ga je 'm ontmaagden dan?quote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Komt gewoon omdat je maagd bent, als je neukt kom je er wel vanaf
Jawel, je keek.![]()
Geil.quote:Op maandag 19 november 2012 00:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Komt gewoon omdat je maagd bent, als je neukt kom je er wel vanafIf not now, then when.![]()
kom dn bbyquote:Op maandag 19 november 2012 00:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Als z'n buik niet meer over z'n piemel hangt.
Yuri right now:quote:Op maandag 19 november 2012 00:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Jawel, je keek.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kom dn bby [ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Misschien dat deze boy een lekker broodje voor jullie kan smeren?
CUL / Middernacht broodje.
Naja nog 2 uur wachten!![]()
kaputt dikke downie (dubbel d)quote:Op maandag 19 november 2012 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kaputt domme downie (dubbel d)![]()
![]()
quote:
G kom niet want ik stuur deze kwaaiman op je af die je gaat bossen met z'n blikje fernandes pineapple![]()
![]()
alsof hij bang is voor zichzelf lol vas ben je domI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Hey als Ricko een beetje stubble laat staan, makeup opdoet en zn wenkbrauwen aanzet is ie net Joshua van Project Runwayquote:Op maandag 19 november 2012 00:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
G kom niet want ik stuur deze kwaaiman op je af die je gaat bossen met z'n blikje fernandes pineappleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: dacht dat ie het zelf poste :'_)![]()
quote:Ik durf te wedden dat ie elke keer schrikt als ie in de spiegel kijktquote:Op maandag 19 november 2012 00:53 schreef aight1 het volgende:
alsof hij bang is voor zichzelf lol vas ben je dom![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 00:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey als Ricko een beetje stubble laat staan, makeup opdoet en zn wenkbrauwen aanzet is ie net Joshua van Project Runway
[ afbeelding ]Ik heb tegenwoordig wel zo'n kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: dacht dat ie het zelf poste :'_)![]()
![]()
Hahah pak NU de makeup van je moeder en teken je wenkbrauwen bij en maak fotoquote:Op maandag 19 november 2012 00:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig wel zo'n kapsel![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahah pak NU de makeup van je moeder en teken je wenkbrauwen bij en maak fotonee lig nu al in mn nest te rotten
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 01:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]nee lig nu al in mn nest te rotten
Godver
![]()
Goed gereedsgap hangt onder un afdakje togquote:Op maandag 19 november 2012 00:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Deathlift or Die.![]()
Godverdomme ik ben zelfs topscoorder na mijn topoptreden van gisterZeker dat ik in team of the week kom
Deathlift or Die.![]()
okquote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Ethanolic het volgende:
Godverdomme ik ben zelfs topscoorder na mijn topoptreden van gisterZeker dat ik in team of the week kom
![]()
Nee jij doet ook nooit aardig kut ethaquote:Op maandag 19 november 2012 11:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
geef me eens een schouderklopje kutvas![]()
Ik zal aardig doen zodra jij eens iets bereikt in je levenquote:Op maandag 19 november 2012 11:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij doet ook nooit aardig kut etha
Deathlift or Die.![]()
Ja maar ik werk, wat is er mis met mijn libie?quote:Op maandag 19 november 2012 11:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zal aardig doen zodra jij eens iets bereikt in je leven![]()
![]()
Iedere keer als je een broodje beenham met honingmosterdsaus maakt zal ik je toejuichenquote:Op maandag 19 november 2012 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik werk, wat is er mis met mijn libie?
Deathlift or Die.![]()
Mag je zelf maken, je hebt toch handen?quote:Op maandag 19 november 2012 11:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Iedere keer als je een broodje beenham met honingmosterdsaus maakt zal ik je toejuichen![]()
![]()
ik betaal je er toch voor gvdquote:Op maandag 19 november 2012 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je zelf maken, je hebt toch handen?Deathlift or Die.![]()
zijn er beelden van je wereldgoal, etha?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Tuurlijk, maar ik blijf liever anoniem.quote:Op maandag 19 november 2012 11:32 schreef ThaTim het volgende:
zijn er beelden van je wereldgoal, etha?
Deathlift or Die.![]()
Geef link maar in DMquote:Op maandag 19 november 2012 11:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik blijf liever anoniem.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 11:21 schreef Ethanolic het volgende:
Ik bereid me vast voor op een toekomst als voetbalvrouw
![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)a-aguilera-body.html
De kenker, zij is ook niet meer wat ze geweest is.Deathlift or Die.![]()
je zou der nog steeds raken hoor gr grquote:Op maandag 19 november 2012 13:00 schreef RickoKun het volgende:
Mi gado, alsof mozes deze keer bergen splijtDeathlift or Die.![]()
watquote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat die pet, heeft ie een soort koppelstuk op zn hoofd gezet eerst
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 17:04 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat die pet, heeft ie een soort koppelstuk op zn hoofd gezet eerstwie keurt dit goed joh
![]()
Vind op het laatste plaatje het verschil tussen dr extentions en eigen haar te opvallend.quote:
Maar wel mooie schoenen
![]()
![]()
Halo 4 is zo kk ziek hè, speel ik meer dan BO 2. Die multiplayer robot moet je echt een keer meegemaakt hebben![]()
![]()
BO 2 is dan ook voor kleine kinderen.quote:Op maandag 19 november 2012 21:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Halo 4 is zo kk ziek hè, speel ik meer dan BO 2. Die multiplayer robot moet je echt een keer meegemaakt hebbenIf not now, then when.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BO 2 is dan ook voor kleine kinderen.Ga toch weg man
Deathlift or Die.![]()
pijnlijkquote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef jna het volgende:
http://www.buzzfeed.com/k(...)h-fives-in-basketbal
![]()
![]()
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 23:03 schreef jna het volgende:
http://www.buzzfeed.com/k(...)h-fives-in-basketbal
![]()
![]()
full stops and exclamation marks![]()
Hello there morning woodI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ehh jij denkt is fissa ofso?quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:18 schreef JackieBrown het volgende:
hallo hallo hallo,
deze chat is nu wel slow,
dus zet ik deze flow,
waarmee ik je mind blowwww
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
hboquote:
quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
CB'tje van de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YB'tje van de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dWc'tje van de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krioro'tje van de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Je hebt gelijk. Ik kon 1-2-3 geen goeie white-ass chick vinden. Ik type in Google 'albino woman' en ik werd serieus bang.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik type in Google 'albino woman'_! Je kan ook doorslaan in het zoeken van chicks in krio's voorkeur
.
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]_! Je kan ook doorslaan in het zoeken van chicks in krio's voorkeur
.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
CB'tje van de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YB'tje van de dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Halo niet, blops wel.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie komt er een potje Halo 4 jongons?All good things are wild and free.![]()
Wie zegt dat ik Halo 4 niet vet vind?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Halo 4 niet kk hard vinden_! Ken mensen die speciaal voor Halo 4 een Xbox hebben gekocht
.
Deathlift or Die.![]()
Halo is tof maar heb gewoon een zwak voor cod
Ben je al prestige etha?All good things are wild and free.![]()
Al gespeeld? Mi gado mi jezus, ik was sinds de eerste Halo op de oude Xbox al een fiend, dat komt weer op nuquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik Halo 4 niet vet vind?.
![]()
Nope ben 40. Heb weinig kunnen spelen dit weekend en gister, vandaag en morgen gaat helaas ook niet lukken. Morgen avond na Ajax ga ik dodelijk hard spelen #woensdagmiddagweekend #yoloquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:09 schreef tliciouz het volgende:
Halo is tof maar heb gewoon een zwak voor cod
Ben je al prestige etha?Deathlift or Die.![]()
Helaas niet, maar filmpjes zagen er gruwelijk uitquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al gespeeld? Mi gado mi jezus, ik was sinds de eerste Halo op de oude Xbox al een fiend, dat komt weer op nu.
Niemand in mijn directe omgeving heeft een x doos
ok deze is te makkelijk jongens, brand los
Deathlift or Die.![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)idney_is_terug_.html
Die ene gast g waar jullie fan van zijn, g, heeft weer een filmpje g![]()
Heb je toch lekker gedaan. Dubbel xp weekend heeft me goed geholpen hoop vandaag voor prestige 2 te gaan. Hele week vrij.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nope ben 40. Heb weinig kunnen spelen dit weekend en gister, vandaag en morgen gaat helaas ook niet lukken. Morgen avond na Ajax ga ik dodelijk hard spelen #woensdagmiddagweekend #yoloAll good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:17 schreef Maisnon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)idney_is_terug_.html
Die ene gast g waar jullie fan van zijn, g, heeft weer een filmpje g![]()
![]()
Tranen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zag 'm laatst al. Dat allerlaatste stukje![]()
![]()
.
![]()
Ik vind het wel weer heerlijk om de dikke vette geek met een brilletje (alleen dan adonis zonder brilletje), door de mic schreeuwend met mijn matties, mensen kapot te knallen onder de clantag [JUS]quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb je toch lekker gedaan. Dubbel xp weekend heeft me goed geholpen hoop vandaag voor prestige 2 te gaan. Hele week vrij.
Deathlift or Die.![]()
Wat trouwens echt supernice is, dat je mensen hoort kankeren als je ze hebt gelollerpawnd
Deathlift or Die.![]()
Hebben jullie tips om niet kapot te zijn als je van je werk thuiskomt?
Als in, ik loop gewoon zelfs van mn werk naar huis, alles goed, ik ga thuis zitten, *bam*![]()
Sporten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Maisnon het volgende:
Als in, ik loop gewoon zelfs van mn werk naar huis, alles goed, ik ga thuis zitten, *bam*
Met name squats.Deathlift or Die.![]()
Snuifje.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Maisnon het volgende:
Als in, ik loop gewoon zelfs van mn werk naar huis, alles goed, ik ga thuis zitten, *bam*If not now, then when.![]()
Niks mooiers dan met je matties via de mic mensen te trollhaten idd, mijn matties zijn daar beter in dan ikzelfquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind het wel weer heerlijk om de dikke vette geek met een brilletje (alleen dan adonis zonder brilletje), door de mic schreeuwend met mijn matties, mensen kapot te knallen onder de clantag [JUS]![]()
.
![]()
Vooral die engelse gastjes van 12.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks mooiers dan met je matties via de mic mensen te trollhaten idd, mijn matties zijn daar beter in dan ikzelf![]()
.
All good things are wild and free.![]()
Je hebt zo'n filmpje van zo'n man die blops speelt en dan zo'n 12 jarig kutventje tegenkomt (nouja volgens mij is dat elke game wel maarja)
Die zit hem dan uit te dagen, en hij neemt dat allemaal op..
Week ofzo later komt ie dat jongetje weer tegen, maar nu speelt hij dat gezeik van dat mannetje wat hij had opgenomen af... en dat ventje gaat er nog op reageren ookZit ie met zichzelf te ruziën
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks mooiers dan met je matties via de mic mensen te trollhaten idd, mijn matties zijn daar beter in dan ikzelf![]()
.
Tegen Duitsers zeggen dat ze je opa's fahrrad zuruck moeten geven
Deathlift or Die.![]()
'Auoh maaii gawd yuuw fuhckin wenkah'quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral die engelse gastjes van 12.Deathlift or Die.![]()
Doe eens zoeken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt zo'n filmpje van zo'n man die blops speelt en dan zo'n 12 jarig kutventje tegenkomt (nouja volgens mij is dat elke game wel maarja)
Die zit hem dan uit te dagen, en hij neemt dat allemaal op..
Week ofzo later komt ie dat jongetje weer tegen, maar nu speelt hij dat gezeik van dat mannetje wat hij had opgenomen af... en dat ventje gaat er nog op reageren ookZit ie met zichzelf te ruziën
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bovenaan eindigen met 26 cm @ Bigi Bana Battle, ik doe het.Jawel, je keek.![]()
26 kills in big team? like wutquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Bovenaan eindigen met 26 kills @ Big Team Battle, ik doe het.Deathlift or Die.![]()
quote:Bij 100 (1000 punten) wint je team (8 vs 8) al hèquote:. En ik heb er naar mijn verbazing pas 2u ruwe speeltijd opzitten
.
![]()
US / Userfoto's #291![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:31 schreef Ethanolic het volgende:
US / Userfoto's #291![]()
Ey gatverdamme manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat 'n onverzorgde huid sowieso.
Sowieso die dude
![]()
Ik heb er ook zo een op mijn neus. Uitknijpen?quote:
Deathlift or Die.![]()
als je er zo een op je neus hebt als op die foto's dan kan je daar echt hersenletsel van krijgen omdat je neus met de voorkant van je hersenen nouja, verbonden is en zo'n infectie daar binnen no time zit![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:38 schreef Maisnon het volgende:
als je er zo een op je neus hebt als op die foto's dan kan je daar echt hersenletsel van krijgen omdat je neus met de voorkant van je hersenen nouja, verbonden is en zo'n infectie daar binnen no time zit
Deathlift or Die.![]()
Hallo, stalker meldt zich, ik zag dat we dezelfde muziek leuk vondenquote:Op dinsdag 20 november 2012 20:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo keek ik, ja.
Waarom klikte ik nou.![]()
Even gespiekt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 20:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hallo, stalker meldt zich, ik zag dat we dezelfde muziek leuk vondenOmg, Johnny Flynn? Bijna geen kip die daar naar luistert.quote:Your musical compatibility with Maisn0n is Medium
Music you have in common includes Feist, Johnny Flynn, Angus & Julia Stone, Laura Marling and Agnes Obel.
Omdat peer.![]()
Kentucky Pill vind ik leukquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Even gespiekt.
[..]
Omg, Johnny Flynn? Bijna geen kip die daar naar luistert.ken er niet zo superveel van, maar ik kwam hem een beetje via een andere artiest tegen én hij speelt wel eens met Laura Marling en dat is echt één van mn lievelings artiestes
![]()
![]()
Awesome.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kentucky Pill vind ik leukken er niet zo superveel van, maar ik kwam hem een beetje via een andere artiest tegen én hij speelt wel eens met Laura Marling en dat is echt één van mn lievelings artiestes
Laura is tof.
Omdat peer.![]()
Yes! ook leuk om zelf te gitaren, ik kan alleen niet zingen, beetje jammerquote:
Dit zijn m'n liked muziek dingen op facebookkrijg je voor de rest een idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Yes! ook leuk om zelf te gitaren, ik kan alleen niet zingen, beetje jammer
Dit zijn m'n liked muziek dingen op facebookkrijg je voor de rest een idee
Je speelt gitaar? Nice! Ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zing er ook bij. Alleen nog nooit haar nummers geprobeerd eigenlijk.
Zit echt toffe muziek tussen! Ken het niet allemaal hoor.
Omdat peer.![]()
Moet je maar eens doenquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je speelt gitaar? Nice! Ik ook.En ik zing er ook bij. Alleen nog nooit haar nummers geprobeerd eigenlijk.
Zit echt toffe muziek tussen! Ken het niet allemaal hoor.vooral Rambling Man is lekker, en Devil's Spoke, en Salinas en Night After Night hebben net als die andere 2 nummers ook al zo'n andere stemming, dus pas op je snaren
![]()
![]()
Zal binnenkort eens proberen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet je maar eens doenvooral Rambling Man is lekker, en Devil's Spoke, en Salinas en Night After Night hebben net als die andere 2 nummers ook al zo'n andere stemming, dus pas op je snaren
Alleen zo stom dat ik de laatste tijd niet meer durf te zingen. Geen idee waarom.
Omdat peer.![]()
Zijn ook een boel die je zonder gekke stemming kan spelen, veel van de oudereZoals Ghost, New Romantic, ehmm, Cross Your Fingers (die vind ik zo mooi
)
Van Fernandes topic naar Laura Marlingeerst was het nagellak en nu dit
![]()
Hipsters
dies leuk jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even tussendoor, maar die foto van Omdatappel in US / HZJENU.
wat deze man zegtquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Wat Etha zegt moet je sowieso niet over nadenken. Deze wijsheden kunnen meteen op een tegeltjequote:.
![]()
Wat doe je, nu moet ik luisteren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:22 schreef Maisnon het volgende:
Zijn ook een boel die je zonder gekke stemming kan spelen, veel van de oudereZoals Ghost, New Romantic, ehmm, Cross Your Fingers (die vind ik zo mooi
)
Van Fernandes topic naar Laura Marlingeerst was het nagellak en nu dit
Oh, van nagellak houd ik ook wel hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Even tussendoor, maar die foto van Omdatappel in US / HZJENU.
Joh, gekkies.quote:
Omdat peer.![]()
Weet je toch wel appel
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat Etha zegt moet je sowieso niet over nadenken. Deze wijsheden kunnen meteen op een tegeltje [ afbeelding ].I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Hoe bedoel jequote:
Dan heb ik nog niet eens mijn M-peen ingezetquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat Etha zegt moet je sowieso niet over nadenken. Deze wijsheden kunnen meteen op een tegeltje [ afbeelding ].Laat de clichés maar komen!
Deathlift or Die.![]()
Je mini-penis?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan heb ik nog niet eens mijn M-peen ingezetLaat de clichés maar komen!
Thanks! Ik mag niet meer naar de kapper van mijn vriend.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef Maisnon het volgende:
Wist trouwens niet dat je haar zo lang was OmdatAppelmooi
Sarcasm toch alles.quote:Omdat peer.![]()
Heb deze man liefquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks! Ik mag niet meer naar de kapper van mijn vriend..
![]()
Die pootjes zijn door een Nederlandse uitvinder/kunstenaar verzonnen die maakt van dat soort dingen maar dan 3 meter hoog die dan over het strand lopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe baas.
[ afbeelding ]
Tevens.![]()
[ afbeelding ]
Dit moet je weten natuurlijk![]()
Mijn sole supplier moet me even JIT leverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn sole supplier moet me even JIT leverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valt toch wel meequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Thanks! Ik mag niet meer naar de kapper van mijn vriend.
[..]
Sarcasm toch alles.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:In het programma Passie in de Polder volgt RTL 5 zes markante Nederlanders, die ervan dromen door te breken met hun eigen, oer-Hollandse pornofilm. Zij gaan de strijd met elkaar aan om het beste resultaat neer te zetten en dé ultieme pornofilm te produceren.![]()
waarom dan geen BN-er editie met Britt Dekker, Patty Brard, Filemon Wesselink, Eijking, Jordy van Loon, en Monique Smit![]()
Heb ik ook.quote:Die met die pootjes, mijn konijn zou flippen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoe baas.
[ afbeelding ]
Tevens.![]()
[ afbeelding ]Soms.quote:Omdat peer.![]()
Lkr don&ad rijsgool 69quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:59 schreef JackieBrown het volgende:
Passie in de polderdamn Nederland
Deathlift or Die.![]()
Ik had al eerder Eijking gepost en toen dacht ik hmm of hij ziet het niet of hij wil gewoon nooit meer erover pratenquote:![]()
![]()
Stukje FOK!geschiedenis met dWc en z'n mattiesquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had al eerder Eijking gepost en toen dacht ik hmm of hij ziet het niet of hij wil gewoon nooit meer erover praten.
![]()
wtfquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LoL
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151107925657478)))))
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: