Beste deel van de AC serie.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef mschol het volgende:
AC2 heeft echt de meest verotte controls ooit in een third-person rpg (als het uberhaupt rpg is)
tyfus wat een kut spel..
*nomineert AC2 als slechte aankoop ooit...
dat heb ik ook gehoord ja... maar als ik alleen al de controls zie heb ik iets van gadverdamme..quote:
ja want pc spel.. (naja, slechte/beroerde console port kennelijk)quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:13 schreef Ame_thyst het volgende:
vraagje maar speel je met muis en keyboard?
Hmm nog effe trainen dan.quote:Op zondag 18 november 2012 00:10 schreef drumstickNL het volgende:
Dat gehaat op mij telkens. Ik verwijder jullie allemaal van mn steam. Is alleen voor mensen die meer dan 100kg benchen.
mensen zoals deze dus?quote:Op zondag 18 november 2012 00:10 schreef drumstickNL het volgende:
Dat gehaat op mij telkens. Ik verwijder jullie allemaal van mn steam. Is alleen voor mensen die meer dan 100kg benchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 november 2012 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Yeah baby, you can "sail" on my "ship"
mijn ochtend is weer goed ;Dquote:
wat, waarom?quote:Op zondag 18 november 2012 09:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Voortaan gaat Flodder door het leven als Rinus de Sloper.
Heel mn hal gesloopt.quote:
Ieeeeeeeequote:Op zondag 18 november 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor Lorre:
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
quote:Op zondag 18 november 2012 09:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voor Lorre:
http://new.livestream.com(...)594566/player_pop_up
Waarschijnlijk wel. Vorige bukkit versie was een beetje unstable.quote:Op zondag 18 november 2012 07:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Server gestart. Hopen dat ie blijft draaien.
Jaquote:Op zondag 18 november 2012 12:26 schreef shaderon het volgende:
Server online dus?. En ook menschen online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |