Kruidnoten zijn lekker, pepernoten niet zo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Ame_thyst het volgende:
tijd om wat kruid/peper noten naar binnen te werken
kruidnotenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:22 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Kruidnoten zijn lekker, pepernoten niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
de mijne in november ofzoquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
Lol al jullie ouders hebben in maart flink lopen seksen.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:26 schreef Lorrelies het volgende:
Lol al jullie ouders hebben in maart flink lopen seksen.Bitch please, juni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar naar beneden, I see what you did there!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef Ame_thyst het volgende:
tijd om wat kruid/peper noten naar binnen te werken
Niet voor het huwelijk, ben jij gek. Anders zondig ik en ga ik naar de hel hè.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:27 schreef vogelkooi het volgende:
Wanneer komt jou liefdses baby lorre? Of doen jullie niet aan neuqsekxs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
No of your business wat ik denk!quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wat jij wilt
wat denk je zelf nou
Haten op urbanus.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef Lorrelies het volgende:
Gatverdamme welke idioot zet er nou march of the penguins op met VLAAMSE SPREKER
BAH
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:34 schreef MineraalWater het volgende:
GTA V is only confirmed for Xbox 360 and PlayStation 3. Why not the PC, Wii U and so on?
Everything else is up for consideration. That's all I can give you. The main thing is we are not... we are a third-party publisher. We're not Nintendo, we're not Sony, we're not Microsoft. We love all of them in different ways. But we can do what we want wherever there's the appropriate business opportunity and chance to find a market. If that's on Apple we put something on Apple. Wherever it might be. I think that's the fun in what we do. We see ourselves as a content company that uses technology. We don't make it; we use it to make the most fun stuff.
Dikke boycott alles ik zit er in trouwensquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]doei rockstar
dan niet, -hoef- jullie games niet te kopen hoor.
't Zou je naam maar zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is de spreker, Urbanus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |