Waarom niet? Je wilt niet weten wat we hier hebben staanquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:06 schreef monsterd. het volgende:
Ik vind het serieus een hele coole bak, voor heel weinig geld. Helaas mag ik niet met een fransoos thuiskomen
Limburg is al paar keer genoemdquote:Op zaterdag 22 december 2012 10:40 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
okeeee, ondanks het mooie kleurtje: 150 euro. Waar staat het apparaat?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:43 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
oh ja, niet in de gaten dat er een tweede pagina was. Als je hem naar friesland rijdt: 200 euro
Niet, je kunt hem komen halen maar over 1,5 uur komt er al iemand.quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:50 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
voor welk bedrag breng je hem wel?
Jeetje hoe komt het dat je een auto zo goedkoop weg doet joh. Tis dat ik nog mijn rijbewijs moet halen maar een auto heb ik wel nodig..quote:
Wat moet een mens met 5 auto's ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:59 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Jeetje hoe komt het dat je een auto zo goedkoop weg doet joh. Tis dat ik nog mijn rijbewijs moet halen maar een auto heb ik wel nodig..
hoeveel hebben jullie er? sjeez.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:02 schreef Popples het volgende:
[..]
Wat moet een mens met 5 auto's ?
5!quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:02 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
hoeveel hebben jullie er? sjeez.
Hij is zeker al weg haha?
Ik ben benieuwd of íe dan weg gaat. ¤ 300,- is geen geld voor een BXquote:Op zaterdag 22 december 2012 11:55 schreef Popples het volgende:
[..]
Niet, je kunt hem komen halen maar over 1,5 uur komt er al iemand.
mja 300 is geen geld idd.. alleen t kreng staat zo`n takke end wegquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of íe dan weg gaat. ¤ 300,- is geen geld voor een BX.
Zo niet, dan wil ik ook nog wel even komen kijken. En misschien dat ik 2cv kan meesleuren als die niet aan het bakken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |