MUZ / Help, ik zoek...#341quote:Op donderdag 4 april 2013 14:19 schreef Ti-boy het volgende:
Kent niemand het vrij recente nummer waarin het volgende wordt gezongen:'I can never live, I can never live without you'?
Hij heeft iets weg van Aviccii zijn stijl
Wat een bagger.quote:
Het is geen Gangnam style, nee. Maar vind `m wel geinigquote:
Cool! heeeeeeeel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:30 schreef Luco het volgende:
Nu al in de tip, ook al is het nummer niet eens uit... De nieuwe single van Daft Punk! Aankomende maandag wordt ie uitgebracht
En de sample vanuit Coachella:quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het is geen Gangnam style, nee. Maar vind `m wel geinig
[..]
Cool! heeeeeeeel erg benieuwd!
Cool! catchy hook!quote:
Nu met videoclip:quote:
Dalijk eens kijkenquote:
David Guetta ft Usher - Without you?quote:Op zondag 14 april 2013 22:46 schreef Ti-boy het volgende:
Ik weet dat ik in het verkeerde topic zit. Toch wil ik hier een gokje wagen.
Het gaat om het volgende. Ik zoek een vrij recent nummer, een beetje aviccii achtig, met de tekst 'I can never live, I can lever live.. without you'. Wie maakt me gelukkig?
Geen zomerplaat, wel lekker.quote:Op maandag 15 april 2013 10:23 schreef Luco het volgende:
Joywave ft. KOPPS - Tongues
BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM HA BOEM BOEM
BOE BOE BOE BOE BOE BOE BOE BOE
Nieuwe zomerplaat ontdekt![]()
Mwha, ik denk dat dit wel potentie heeft. Herkenbare, vrolijke stukken. Alleen de coupletten zijn niet zo zingbaar. 3FM zal dit wel oppikken lijkt me?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |