quote:Op maandag 5 november 2012 23:22 schreef WeezerButler het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Foxygen || Make It Knownbeetje Bowie, MGMT.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Foxygen - "Shuggie" (Official Audio)
quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:17 schreef broer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Foals - Inhaler
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:18 schreef pipster het volgende:
weer even terug naar de jaren 80...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wild Nothing - Nocturne
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:15 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Dit is Noors. En érg goed. Vind ik dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Young Dreams - "Fog of War" (Official Music Video)
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:36 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
De nieuwe single van de Pet Shop Boys heet Memory Of The Future en verschijnt op 31 december. Aangezien de albumversie wat aan de lange kant is (4:26), is er een single-remix gemaakt door Stuart Price. Een fractie sneller, een paar kleine wijzigingen. Hier is het resultaat, vandaag gelanceerd:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pet Shop Boys: Memory of the Future (Official Radio Edit)
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:17 schreef the85mc het volgende:
Dit wordt een knaller:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dirtcaps & The Million Plan - Money On My Mind
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:24 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Dit is ook wel érg leuk trouwens. Een soort soul-wals...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
S O H N - "The Wheel" (Official Video)
quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:25 schreef Luco het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Youngblood Hawke - We Come Running
En al door RAC opgepikt en aangepakt.
Youngblood Hawke - We Come Running (RAC Mix) by RAC
Lees net dat The Opposites achter dit nummer zittenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:17 schreef the85mc het volgende:
Dit wordt een knaller:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dirtcaps & The Million Plan - Money On My Mind
2002 belde....quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:35 schreef Darkestrah het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wil je raven met mij? (met intro)
Wat versta je niet onder nieuwe nummers?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:04 schreef Amoeba het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tame_Impalaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tame Impala - Elephant
Het is anderhalve maand oud. Redelijk 'nieuw' in de muziekwereld toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 16:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat versta je niet onder nieuwe nummers?
Video is van 25 juli, het nummer zelf is nóg ouder.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het is anderhalve maand oud. Redelijk 'nieuw' in de muziekwereld toch?
Oh, het album was op 5 oktober 2012 uitgekomen, ik had er niet naar gekeken. Mijn excuses.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Video is van 25 juli, het nummer zelf is nóg ouder.
Britney's stem lijkt helemaal vervormd, vind het echt bagger.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:02 schreef InGebruik het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
will.i.am - Scream & Shout ft. Britney Spears
Nieuwe Will.I.Am samen met Britney Spears, bovendien is alles behalve vocals van de 2 Vlamingen achter Basto / Lazy Jay. Prima plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop