Ga toch maar leren, scheelt een hoop gezeik/ruzies later in je leven en levert een hoop meer lol opquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ja ik kan wel praten, als t maar niet over mezelf gaat
ik begin volgende week met de vooropleiding, en dat is 20 zaterdagen, en dan gaan ze opdrachten geven en lol maken. Aan het einde krijg je een beoordeling en als die voldoende is ben je aangenomenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh echt, wat tof!
Wanneer weet je meer/begin je?
Zhe ninja modd haz owned youquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sloot m maar geen nieuw deel knop? Wat is dezen
Oh tof! Hartstikke leuk voor je wijffie!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik begin volgende week met de vooropleiding, en dat is 20 zaterdagen, en dan gaan ze opdrachten geven en lol maken. Aan het einde krijg je een beoordeling en als die voldoende is ben je aangenomen
ja, ik moest een laatste post maken, terwijl hij al dicht moest zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sloot m maar geen nieuw deel knop? Wat is dezen
vandaar de ninjaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ze is heel niet meer blauw! Hoe kan dat dan?
ik ben blij!! Alles was zo veel warmer en leuker dan hierquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh tof! Hartstikke leuk voor je wijffie!
Dafuqquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ja, ik moest een laatste post maken, terwijl hij al dicht moest zijn
En ook op Gaza-gebeuren, gewoon al die figuren en grond platgooien, KLAARquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kunnen we trouwens even een atoombom op israel gooien?
nee, niets meer!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vandaar de ninja
Ik gok dat ze stiekem nog wel wat rechten heeft?
Dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik ben blij!! Alles was zo veel warmer en leuker dan hier
beukenlaan. Er zijn veel bomen en een snelwegquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar zit die school ergens ren?
oh, weird! Bugje dan?quote:
Ah het is stiekem bavel ipv bredaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
beukenlaan. Er zijn veel bomen en een snelweg
is dat geen breda meer? Het is maar 3,6 km van het station vandaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah het is stiekem bavel ipv breda
ik vind het zo grappig hoe Brabo's dat uitspreken, Bavelquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah het is stiekem bavel ipv breda
Google maps zegt van niet maar verder heeft t aids op de ipad dus ik kan niet zien waar t isquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
is dat geen breda meer? Het is maar 3,6 km van het station vandaan
Bakkes, kipquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig hoe Brabo's dat uitspreken, Bavel
Brabants is grappig en lollig, en aaaaaltijd nog beter dan Limburgsquote:
boavol?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig hoe Brabo's dat uitspreken, Bavel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |