PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Giroud maakt er gewoon 2.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:37 schreef Der_Rudi het volgende:
Oi!! King Henry is er!
Wisselen voor Giroud svp
Paar honderd euro al nu? Hoeveel nog nodig?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:41 schreef poker4lifee het volgende:
xbox mensen die coins verkopen, dm =[
nog meer nodig gewoon
Staat hij al een paar potjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja precies, wilde het net posten
en Vermealen LB ,
gewoon alles nodig, zit echt geen max op voorlopig. En ja sowiesoquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar honderd euro al nu? Hoeveel nog nodig?
En dan komen straks de IF's en TOTY's nog[ afbeelding ]
Eindigend op 1-2quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:47 schreef Maver24 het volgende:
zou eigenlijk een team willen maken met Podolski en Suarez en Balotelli, wat kan ik dan het beste doen ? welke formatie
Suarez en Balo in de spits en op CF/CAM Podolski. In een 4-3-1-2 opstelling of 3-5-2.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:47 schreef Maver24 het volgende:
zou eigenlijk een team willen maken met Podolski en Suarez en Balotelli, wat kan ik dan het beste doen ? welke formatie
Ik zou Suarez op CAM/CF doen denk ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Suarez en Balo in de spits en op CF/CAM Podolski. In een 4-3-1-2 opstelling of 3-5-2
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:45 schreef Tim86 het volgende:
En dan komen straks de IF's en TOTY's nog[ afbeelding ]
Hij speelt professioneel poker.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
Hoe komt die gast aan dat geld dan, is hij zo rijk of heeft hij verder gewoon geen leven?
Hij zal wel poker4fifa hetenquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
Hoe komt die gast aan dat geld dan, is hij zo rijk of heeft hij verder gewoon geen leven?
Ik kan gewoon Engels commentaar opzetten op sport1.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:56 schreef Tim86 het volgende:
Al die charity cases die bij Sport1 mogen werken
Gert Kruys
Wim Kieft
Konsjelskie
prima !!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:57 schreef BDIL het volgende:
Hahhahahahahahahah als hij 2e scoort allemaal Adebayor inkopen
Heb ik nu ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik kan gewoon Engels commentaar opzetten op sport1.
Silver?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:59 schreef Thorb het volgende:
Gister voor de grap begonnen met een speler opkopen, eindelijk de eerste verkocht
4x de waarde van inkoop
Pricefix dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:59 schreef Thorb het volgende:
Gister voor de grap begonnen met een speler opkopen, eindelijk de eerste verkocht
4x de waarde van inkoop
Niet met de Sport1 streamquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik kan gewoon Engels commentaar opzetten op sport1.
Ik heb 1 van de 2 IF Palop's op de markt, maar hij verkoopt nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:59 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil IF Kuba, maar die prijs is echt belachelijk#totw1problems
Even blazenquote:
Jammer dat ik geen coins had om Buttnertje op te kopen toenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb 1 van de 2 IF Palop's op de markt, maar hij verkoopt niet#totw1problems
Nee ik koop niet alles maar wel de hoop dat andere mensen hem er wat hoger opzettenquote:
Wat was zijn waarde toen? Redelijk laag ofniet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen coins had om Buttnertje op te kopen toen
40kquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:02 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Wat was zijn waarde toen? Redelijk laag ofniet?
dan baal jequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik had 3x die IF Traore voor rond de 15k en ik was er blij mee dat ik ze voor rond de 45k kon verkopen, die is nu gewoon meer dan twee ton
Reus IF toch ook ? 85k en nu 200kquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik had 3x die IF Traore voor rond de 15k en ik was er blij mee dat ik ze voor rond de 45k kon verkopen, die is nu gewoon meer dan twee ton
Ondanks het lengte verschil zou ik banger zijn voor hem dan voor Giroudquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:04 schreef BDIL het volgende:
Die wilshere doet ook stoer met zijn 1 meter 50
Ja je moet echt lang wachten met die week 1's, maar als er een sif komt is meteen alles weg..ook wel een gokje. Ik was blij met mijn 90k voor Hernanes (25k ofzo gekocht)..die is nu onderhand het dubbelequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
LOl waarom zou je dat doen na 1 goalquote:
heb ik niet gedaan, gewoon een push van de marktquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
LOl waarom zou je dat doen na 1 goal
Ja dan nog, waarom zou je dan doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:06 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
heb ik niet gedaan, gewoon een push van de markt![]()
Er zijn mensenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dan nog, waarom zou je dan doen.
Ik vroeg me af waarom hij een puush van de markt maaktquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zijn mensen
Kijk maar naar die Watt-hype.
Pics van jouw hoofd op het lijf van je hitsige buurmeisje van 14?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk net uit het raam en zie tientallen kinderen langsrennen, dikke fanfare, sinterklaas op een paard, zwarte piet op een eenwieler, een piet op een tractor met een kar met daarin 20 kinderen en overal pepernoten.
En mijn hitsige buurmeisje van 14.
Wat een kutpack.quote:
Doe dan maar andersom. OH WACHT DAT KOMT OP HETZELFDE LICHAAM NEERquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pics van jouw hoofd op het lijf van je hitsige buurmeisje van 14?
gekkie xDquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe dan maar andersom. OH WACHT DAT KOMT OP HETZELFDE LICHAAM NEER![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe dan maar andersom. OH WACHT DAT KOMT OP HETZELFDE LICHAAM NEER![]()
![]()
![]()
Wel tof, maar ook wel heeeeeeel aanvallende verdedigersquote:
u got some issues mainnnquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
Nee ze is wel lief. Van die schattige tetjes die net op komen, je kent het werk. Van die hertenoogjes die je dan zo semi-verbaasd aankijken.Ik voel een Lindgren.-verhaal opkomen.
Ik had 30k toen ie 40k was, en 70k toen ie 80k wasquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen coins had om Buttnertje op te kopen toen
Welnee. Alsof jij niet naar je buurmeisjes zou kijken als ze hertenoogjes en pronte tetjes had.quote:
Kijken mag altijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welnee. Alsof jij niet naar je buurmeisjes zou kijken als ze hertenoogjes en pronte tetjes had.
Ach hou toch op.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijken mag altijdMaar zo erop ingaan is wel een beetje pedo
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stop eens met het schrijven van eens als is.
quote:
Achja ik geef je gelijk, boven de 11 beslist zelf en des te dichter bij de nul des te strakker om de pen0rquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Stop eens met het schrijven van eens als is.
-9~ ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
schrijven met een '9' tussen de - en de ~.
Gaat verder alles goedquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
: ~ =
: 9~ =
Je bent officieel een FOK!noob als je : 9~ schrijft.
Ik klik altijd op al die dingen..ik weet alleenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
En dezequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik klik altijd op al die dingen..ik weet alleen![]()
![]()
![]()
en
uit mijn hoofd
Oh en![]()
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik klik altijd op al die dingen..ik weet alleen![]()
![]()
![]()
en
uit mijn hoofd
Oh en![]()
je bent zelf een FOK!-noobquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
Done.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij eens het tijd om je UI weer te veranderen
Duurt al een paar weken ondertussen, lekker om 9 uur 's ochtends op zaterdag vuurwerk afsteken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:25 schreef DutchSL het volgende:
Kut jochies die nu al vuurwerk afsteken, waar is mijn weekendrust
Gewoon granaten gooien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:25 schreef DutchSL het volgende:
Kut jochies die nu al vuurwerk afsteken, waar is mijn weekendrust
Grenade Whistlequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
'Grenades all over the place!' - Mike 'The Situation'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:
Als Arsenal fan tijdens Arsenal - Spurs naar de kapper moeten..dat zijn GJE praktijken manquote:
Ik maak een keer niet zelf de afspraak...quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als Arsenal fan tijdens Arsenal - Spurs naar de kapper moeten..dat zijn GJE praktijken man
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Webb heeft alweer 3 passes onderschept
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
Lukas als ie 's ochtends in bed ligt?
ODOLSKI![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal
![]()
ooeee we hebben een badass hierquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als West Ham maandag wint staan die lekker nog boven jullie [ afbeelding ]
3-1quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als West Ham maandag wint staan die lekker nog boven jullie [ afbeelding ]
Ik denk dat hij er allang uit isquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Intussen is mijn FIFA wedstrijd van vannacht nog steeds bezig..best bizar. Als mijn tegenstander de corner gewoon neemt kan hij er zo een paar scoren en nog winnen..bij zijn profile staat offline for 9 minutes, dus ik snap er weinig van
Je bent gewoon vastgelopenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Intussen is mijn FIFA wedstrijd van vannacht nog steeds bezig..best bizar. Als mijn tegenstander de corner gewoon neemt kan hij er zo een paar scoren en nog winnen..bij zijn profile staat offline for 9 minutes, dus ik snap er weinig van
Is het niet gewoon een cheater?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Ja dat is het ook, maar ik snap niet waarom hij zijn klusje niet afmaakt..quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een cheater?
Beeindigen van de wedstrijd een optie?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:35 schreef Tim86 het volgende:
dit is echt een mongoolquote:
Dat weiger ik uit principe haha. Ga toch pas vanavond ergens weer spelen..kijk dan wel hoever we zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beeindigen van de wedstrijd een optie?
Die wedstrijd mochten wij verliezen, dus maakte me er eigenlijk weinig druk om. Dat jij het als een grote prestatie ziet zegt wel genoeg over het niveau van Arsenalquote:
Ja 2 maal, gister, maar geven ze het echt terug of is het gewoon een troll?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had je EA nog gemailed voor je tax return?
Ik vrees dat het gewoon een troll isquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja 2 maal, gister, maar geven ze het echt terug of is het gewoon een troll?
Haha, wel een hele goede als er echt gemaild isquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gewoon een troll is
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gewoon een troll is
Ja je kunt echt je belasting (5%) niet terugkrijgen als je EA een mailtje schrijft dat je al je coins weer in de markt zal pompen om zo de economie draaiende te houdenquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je kunt echt je belasting (5%) niet terugkrijgen als je EA een mailtje schrijft dat je al je coins weer in de markt zal pompen om zo de economie draaiende te houden
En het wordt ook niet een keer per maand afgeschreven ofzo
Oke, toch ben ik nog 50k kwijt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja je kunt echt je belasting (5%) niet terugkrijgen als je EA een mailtje schrijft dat je al je coins weer in de markt zal pompen om zo de economie draaiende te houden
Ik had ook wel het gevoel dat het gelul was, waarom zou iemand als grote Fok autist, en dat is iedereen hier, iemand anders helpen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies!quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik had ook wel het gevoel dat het gelul was, waarom zou iemand als grote Fok autist, en dat is iedereen hier, iemand anders helpen?
Want niemand wordt hier ooit geholpenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:48 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik had ook wel het gevoel dat het gelul was, waarom zou iemand als grote Fok autist, en dat is iedereen hier, iemand anders helpen?
Ja, ik ben 50 k verloren terwijl daar niks van klopt. Dan mag ik toch wel vragen waar dat is gebleven?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies!
En waarom ben jij zo stom om al deze onzin die er uit mijn mond kwam te geloven?
Je hebt ze immers echt gemaild ...
Jij zei immersquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja precies!
En waarom ben jij zo stom om al deze onzin die er uit mijn mond kwam te geloven?
Je hebt ze immers echt gemaild ...
Er zijn wereldwijd ongeveer 4,8 miljard mensen die in een soort god geloven.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er zijn wereldwijd ongeveer 4,8 miljard mensen die in een soort god geloven.
Jij lacht nu dus 4,8 miljard mensen uit he skkltje.
Was eergisterenquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was eergisteren
Vlak voordat ik naar glow/uit eten ging, heb in het restaurant nog even evil zitten lachen.
Je mist wat zonder computerquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was eergisteren
Vlak voordat ik naar glow/uit eten ging, heb in het restaurant nog even evil zitten lachen.
Best wel autistisch, vind je niet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
99s.gif Op zaterdag 17 november 2012 14:52 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
![]()
oh wat erg zeg
Barney Evil Laugh - Himym
Je weet niet wat autisme is?quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Best wel autistisch, vind je niet?
Jawel. Waarom pretendeer je dat?quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:57 schreef Lindgren. het volgende:
Wat blijft zij toch een absurd lekkere dame.Weer een nieuwe flipbook.
Ik maak overduidelijk een grapje ...quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Best wel autistisch, vind je niet?
Omdat je vreemde associaties maakt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jawel. Waarom pretendeer je dat?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:55 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ff#QN1ZP953nH9xs:ps3
Hij is af
Nee, ik vind het wel een goede troll op zich, maar dat je er zoveel van kan genieten verbaast mij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik maak overduidelijk een grapje ...
Je zit er wel mee he
Ik moest echt 3 keer kijkenquote:
Zieke edit die 1 man gamequote:
Dat muziekje in het beginquote:
Die heb ik nog niet eens gehoord maar dit muziekje kende ik van Street Fighter 2quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is weer eens wat anders dan
GET HYPER [ afbeelding ]
je moet hyper worden tijdens je afleveringquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet eens gehoord maar dit muziekje kende ik van Street Fighter 2
Cazorla, Poldi, Giroud, Areta, Diaby, Wilshere, Ramsey, Frimpong, Coquelin kies maar!quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:15 schreef BDIL het volgende:
Wie LAM ? Mata - Oscar - Dembele etc. ?
ik zou Frimpong doen, die heb ik daar ook gehad, was heel goed.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cazorla, Poldi, Giroud, Areta, Diaby, Wilshere, Ramsey, Frimpong, Coquelin kies maar!
Poldi en Arteta heb ik alquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cazorla, Poldi, Giroud, Areta, Diaby, Wilshere, Ramsey, Frimpong, Coquelin kies maar!
Schele Harry was datquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
BWHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Die dacht dat het een SIF was.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:19 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
BWHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ik met UP/NUP Benzemaquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die dacht dat het een SIF was.
Ik heb het zelf vorig jaar meegemaakt met Ben Arfa. Niet leuk
Frimpongquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad![]()
Het is weer tijd voor een thema toernooi
quote:
Zet er maar wat op.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:22 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand mij snel 10 k lenen ? Je krijgt het over max 1 uur terug( 10k met tax)
Die had BDIL laatst ook nadat hij Wallyson in een pack kreeg. Iedereen heeft geluk met silver packs behalve ik en dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die leandro is nu 10k waard.. op de xbox
Uiteindelijk kiest iedere voetballer toch voor prijzen winnen. Dan zit je bij Ajax natuurlijk altijd goed.quote:
Bedankt voor aanbodquote:
Ik hoop voor Tim dat je niet in dezelfde toestand bent als gisteravond.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bedankt voor aanbodTim heeft me al geholpen
Ajax met z'n oh zo goede jeugdopleiding moet ondertussen wel overal z'n spelers weghalen, vlak voordat ze echt een prof wordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Uiteindelijk kiest iedere voetballer toch voor prijzen winnen. Dan zit je bij Ajax natuurlijk altijd goed.
Dat is gewoon een strategische zet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ajax met z'n oh zo goede jeugdopleiding moet ondertussen wel overal z'n spelers weghalen, vlak voordat ze echt een prof worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |