En negeer Google.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:42 schreef Keiichi het volgende:
Toen je je zorgverzekeraar belde zeiden ze: 'Vraag maar op het fok!forum.'
Nee, je zorgverzekering.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:46 schreef me_gusta het volgende:
Waarom bestaat er anders een forum, kansloze figuren.
Is dit forum er om mensen die vragen stellen naar Google te verwijzen?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:42 schreef Keiichi het volgende:
Toen je je zorgverzekeraar belde zeiden ze: 'Vraag maar op het fok!forum.'
T.K.O. TS.quote:
En dan 100 topics over iets maken terwijl 1 al volstaat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
En sinds wanneer ben jij een uitzondering op de regel dat gebanden geen kloon meer mogen aanmaken?
omdat kansloze figuren op forum horen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:46 schreef me_gusta het volgende:
Waarom bestaat er anders een forum, kansloze figuren.
Als ik daar een ongeluk krijg, heeft dat toch niets te maken met mijn zorgverzekering in NL?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik studeer momenteel in het buitenland, en voor zover ik weet ben je verplicht je Nederlandse zorgverzekering aan te houden op het moment dat je nog in de GBA ingeschreven staat in Nederland.
Dus schrijf je je in het geheel uit als inwoner van Nederland dan kun je ook je zorgverzekering opzeggen, zo niet dan moet je die blijven betalen. (Bovendien heb je er wel wat aan want als jij daar een ongeluk krijgt kun je gewoon de rekening doorsturen)
Ik heb eenzelfde situatie gehad, ook een J1 visum, en was dus ook verplicht om die verzekering daar te nemen. Alles werd vergoed door stagebedrijf dus maakte qua kosten voor mij niks uit. Die verzekering die je daar krijgt is in de meeste gevallen wel echt beperkter dan wat je in NL hebt. Ligt er wel aan of (afhankelijk van je aanvullende pakket) buitenlandse zorgkosten voor meer dan de Nederlandse kostprijs worden gedekt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:36 schreef me_gusta het volgende:
[..]
Als ik daar een ongeluk krijg, heeft dat toch niets te maken met mijn zorgverzekering in NL?
Want ik heb begrepen dat je een aparte zorgverzekering moet afsluiten als je een stage loopt in de VS (de VS is niet aangesloten bij een of ander bond van zorgverzekeraars).
Vond ik wel meevallen: 1 x naar de gemeente om je uit te schrijven, 1 telefoontje naar de zorgverzekering en het was geregeld.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:31 schreef Ren-E het volgende:
[..]
NL verzekering opzeggen is inderdaad alleen mogelijk als je je helemaal uitschrijft in Nederland. Dat is echter een heel gedoe en wordt voor een periode van minder dan 8 maanden dan ook afgeraden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |