quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:07 schreef Ro-ald het volgende:
AppelCake ik had je gemist op de meet
quote:
ditquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
A-J heeft een goed figuur, appelcake is gewoon eng dun
ik ook, maar iedereen is te oudquote:
ik wil jou klas wel eens zien, stelletje ecto'squote:Op zaterdag 17 november 2012 12:09 schreef AppelCake het volgende:
Als ik al dun ben heeft de rest van mijn klas anorexia.
Ik nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ook, maar iedereen is te oud
Er is wel maar een dikke jongenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik wil jou klas wel eens zien, stelletje ecto's
Wanneer is iemand te oud?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Is er iemand blijven slapen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee gewoon trein naar huis gepakt.
Valt wel meequote:Op zaterdag 17 november 2012 12:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat is dik in jou ogenquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er is wel maar een dikke jongen
wanneer ik het enigste broekie van 16 ben die daar rond zou lopenquote:
Dik is obese hebben, we deden zo een test op school en bleek dat hij te dik was... Als had ik dat wel verwacht.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat is dik in jou ogen
volgens mij heb jij een heel onrealistisch beeld van wat nou dik/dun is
Wat boeit dat nou? Als je gewoon gezellig mee praat en drinkt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wanneer ik het enigste broekie van 16 ben die daar rond zou lopen
das waar, als er een meet is in de buurt van arnhem volgende keer kom ik ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? Als je gewoon gezellig mee praat en drinkt.
Ohhhh nou dat valt uiteindelijk vaak mee. Al paar keer mensen van 16/17 op een meet gezien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wanneer ik het enigste broekie van 16 ben die daar rond zou lopen
Ja is ook handig voor Snowbellsquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
das waar, als er een meet is in de buurt van arnhem volgende keer kom ik ook.
gewoon in gelderland dus
Mag niet, gaat nu naar 18+.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou? Als je gewoon gezellig mee praat en drinkt.
denk voor nog wel meer mensenquote:
jij zou toch niet komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |