SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ja want sommige users denken dat ik dat op die filmpjes ben van de vorige meetquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:40 schreef Oceanview het volgende:
Ja jij wilde onderscheid tussen P_z en jij dus dan maar roro
Taexonquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:41 schreef Taexon het volgende:
Gelukkig werd ik gewoon of Joey en bij uitzondering Taexon genoemdtenminste geen roro
HAHAHA prachtigquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:42 schreef Oceanview het volgende:
FL die dingen koopt en opeet en weggaat zonder te betalen.
Heppie heeft mij een paar keer geslagen, waar was je beveiliger.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
HAHAHA prachtighet was de bondkraag waardoor dat kwam
Ditquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verhaal van SV,waarom ie zo lang heeft gereisd
Waarschijnlijk trein gemist of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verhaal van SV,waarom ie zo lang heeft gereisd
Wou net zeggen jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:44 schreef Taexon het volgende:
Hij is zelf beveiliger dus hij mag het
of in de verkeerde trein gestaptquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trein gemist of iets dergelijks.
Laatste trein gemist denk ik dan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trein gemist of iets dergelijks.
wtf?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:42 schreef Oceanview het volgende:
FL die dingen koopt en opeet en weggaat zonder te betalen.
Friet zonderquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:50 schreef Ro-ald het volgende:
Alleen een beetje jammer dat er in de snackbar friet op de borden stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:54 schreef Taexon het volgende:
http://tinyurl.com/FotoMeetxD
Roro gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goeie moggel appeltjequote:
Iets hoger enzo dan verwachtquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:56 schreef Ro-ald het volgende:
En dat vuurwerk was ook wel even leuk
leeell met het ondergoedquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:52 schreef Ro-ald het volgende:
WC papier door die hele ruimteEn dan in de fik steken buiten
lekker toch, een keer uitslapenquote:
Mijn broertje maakte me wakker.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:57 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
lekker toch, een keer uitslapen
Dat ding wat overal heen werd getraptquote:
boefjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:52 schreef Ro-ald het volgende:
WC papier door die hele ruimteEn dan in de fik steken buiten
Ik zei nog tegen hem doe hem op iemands hoofd maar dat werd hem nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat ding wat overal heen werd getrapt![]()
1 euro voor degene die hem op zijn hoofd durft te zetten
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef Ro-ald het volgende:
Was in ieder geval weer een geslaagde meet
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef Ro-ald het volgende:
Was in ieder geval weer een geslaagde meet
ze was hier net nog, hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |