SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ja want sommige users denken dat ik dat op die filmpjes ben van de vorige meetquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:40 schreef Oceanview het volgende:
Ja jij wilde onderscheid tussen P_z en jij dus dan maar roro
Taexonquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:41 schreef Taexon het volgende:
Gelukkig werd ik gewoon of Joey en bij uitzondering Taexon genoemdtenminste geen roro
HAHAHA prachtigquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:42 schreef Oceanview het volgende:
FL die dingen koopt en opeet en weggaat zonder te betalen.
Heppie heeft mij een paar keer geslagen, waar was je beveiliger.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
HAHAHA prachtighet was de bondkraag waardoor dat kwam
Ditquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verhaal van SV,waarom ie zo lang heeft gereisd
Waarschijnlijk trein gemist of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:45 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben benieuwd naar het verhaal van SV,waarom ie zo lang heeft gereisd
Wou net zeggen jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:44 schreef Taexon het volgende:
Hij is zelf beveiliger dus hij mag het
of in de verkeerde trein gestaptquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trein gemist of iets dergelijks.
Laatste trein gemist denk ik dan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Waarschijnlijk trein gemist of iets dergelijks.
wtf?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:42 schreef Oceanview het volgende:
FL die dingen koopt en opeet en weggaat zonder te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |