Ga jij eerst maar eens neuken, dat wilde je toch al eerder net?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zal ik jouw kant op komen? Ik wil best tongelen.
Ach van het 1 kan het ander komenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens neuken, dat wilde je toch al eerder net?
UIteraardquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef Faxie het volgende:
Maar worden hier serieus dates via Fobo enzo geregeld?
Jep!quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef Faxie het volgende:
Via dm gaat dat tegenwoordig.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef Faxie het volgende:
'k Zal wel in de verkeerde topics komen dan...quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Via dm gaat dat tegenwoordig.
Keurig!! We zullen uitkijken naar de details!quote:
Jaaa nou word ik nieuwgierig! Hoezo stug? De mannen zelf neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:48 schreef Jussi het volgende:
Hoop dat het beter gaat dan bij de vorige drie, die waren nogal stug
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh and as we speak komt er een speeddate aanbod voorbij van IAMKINKY een niet single 37 jarige.
Echt. Ik ga me vol laten storten met beton.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga het hele weekend mopperen op datingsites terwijl ik mn bed windjes lig te laten
Nou date 1 was heel leuk, gezellig etc 6 dates mee gehad, toen had hij opeens een vriendinquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jaaa nou word ik nieuwgierig! Hoezo stug? De mannen zelf neem ik aan?
Lekker bijdehand dat ze opeens een vriendin hebben...quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef Jussi het volgende:
[..]
Nou date 1 was heel leuk, gezellig etc 6 dates mee gehad, toen had hij opeens een vriendin![]()
Date 2 was niet helemaal mijn type maar wel heel gezellig, 2e date afgesproken en de dag daarna had hij ook al een vriendin![]()
Met date 3 heb ik twee weken whatsapp contact gehad, hele dag door gewhatsappt, dus ik dacht dat zit wel goed...![]()
Toen hadden we besloten om af te spreken, en op de date zelf zei hij bijna niks meermaar het was wel een lekkerding
Wss ben ik megalelijk in het echt
Kan het niet zijn dat date 3 gewoon verlegen was irl?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef Jussi het volgende:
[..]
Nou date 1 was heel leuk, gezellig etc 6 dates mee gehad, toen had hij opeens een vriendin![]()
Date 2 was niet helemaal mijn type maar wel heel gezellig, 2e date afgesproken en de dag daarna had hij ook al een vriendin![]()
Met date 3 heb ik twee weken whatsapp contact gehad, hele dag door gewhatsappt, dus ik dacht dat zit wel goed...![]()
Toen hadden we besloten om af te spreken, en op de date zelf zei hij bijna niks meermaar het was wel een lekkerding
Dmquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lekker bijdehand dat ze opeens een vriendin hebben...
En ja, nu willen we natuurlijk een foto zien he? Kunnen we wel/niet bevestigen of je megalelijk bent
Nee had gevraagd of hij het nog een keer over wilde doen omdat hij zo weinig zei, en toen zei hij neequote:Op zaterdag 17 november 2012 12:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat date 3 gewoon verlegen was irl?
Gewoon pech dus. En misschien even checken of de heren nog door daten/veel andere dates hebben. Die laatste klinkt idd alsof hij tijdens whatsapp al zijn kruit al verschoten hadquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:59 schreef Jussi het volgende:
[..]
Nummer 1 zei van niet, en nummer 2... tja, nooit de kans gehad want de dag na de eerste date was het al raak (voor hem)quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gewoon pech dus. En misschien even checken of de heren nog door daten/veel andere dates hebben. Die laatste klinkt idd alsof hij tijdens whatsapp al zijn kruit al verschoten had![]()
Komt vast wel weer een leuke
Inderdaad, even beter jullie best doen hé.quote:
Ik heb anders gister nog geschreven dat ik een collega op een onofficiële date heb gevraagd, maar dat mag niet hier eigenlijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Inderdaad, even beter jullie best doen hé.
Oh.. ik heb nog niet bijgelezen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb anders gister nog geschreven dat ik een collega op een onofficiële date heb gevraagd, maar dat mag niet hier eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |