als het een NC wordt, dan moet dadelijk een bepaald persoon de TUP belt inleverenquote:Op donderdag 22 november 2012 02:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
Dat ze THC nog steeds als een performance-enhancing drugs, stimulants of masking agent zienFucking kansloos. Ik zou blij zijn als mijn tegenstander aan de wiet zou zitten.
Eens.quote:Op donderdag 22 november 2012 01:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn stand up is echt niet beter dan die van Machida
Mwah, nee.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:17 schreef Fenomeno het volgende:
Gegard sloopt iedereen staand. Gasten als Shogun, Gustafsson en Machida zou hij echt compleet clownen.
Godverquote:Op donderdag 22 november 2012 02:03 schreef THEFXR het volgende:
Thiago Silva BUSTED
http://www.ufc.com/news/Zuffa-Statement-on-Thiago-Silva
Nu weet ik niet veel van de werking van wiet, buiten het af en toe te roken, maar kan het niet gebruikt worden om andere middelen te maskeren?quote:Op donderdag 22 november 2012 09:43 schreef Jimbo het volgende:
"The UFC organization has a strict, consistent policy against the use of any illegal and/or performance-enhancing drugs, stimulants or masking agents. "
Boys t is maar wiet, daar haal je alles behalve een voordeel uit :’)
Het kan je zenuwen maskeren.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:49 schreef E.H. het volgende:
[..]
Nu weet ik niet veel van de werking van wiet, buiten het af en toe te roken, maar kan het niet gebruikt worden om andere middelen te maskeren?
Ach t is niet als dat je niks meer voelt.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:50 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Het kan je zenuwen maskeren.
Eens, maar dan praten we over een hoeveelheid die deze effecten veroorzaken.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach t is niet als dat je niks meer voelt.
De vertraagde bewegingen, verlies van kracht en belemmering van zicht zijn veel grotere nadelen dan voordelen die je tijdens een partij kan hebben. Dan nog maar niet te spreken over cottonmouth, dat wil je echt niet tijdens al dat gehijg.
... en dat ja!quote:Op donderdag 22 november 2012 10:04 schreef Paxlie het volgende:
Jullie vergeten voor het gemak even het feit dat wiet 4 weken na gebruik nog makkelijk detecbeer is, dan is er echt geen effect meer te behalen hoor
Goed artikel daarover:
http://mmajunkie.com/news(...)arijuana-dilemma.mma
Als ik in het weekend een jointje rook dan merk ik het de maandag daarna vooral aan m'n longen, en meestal heb ik dan spijt als ik tijdens sparring loop te hijgen als een mongoolquote:Op donderdag 22 november 2012 10:01 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Eens, maar dan praten we over een hoeveelheid die deze effecten veroorzaken.
Het kan ook zijn dat hij een paar hijsjes hebt genomen om de scherpe randjes weg te halen, maar dan niet teveel om té stoned aan de wedstrijd te beginnen.
Als ik zo nu en dan een jointje rook, niet te veel, dan merk ik ook dat ik wat meer gefocused ben.
Niet dat ik nu aan wil geven dat blowen goed voor je verstand is, maar dan wel met mate.
Aah weekend, in combinatie met een slok alcohol zekerquote:Op donderdag 22 november 2012 10:17 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Als ik in het weekend een jointje rook dan merk ik het de maandag daarna vooral aan m'n longen, en meestal heb ik dan spijt als ik tijdens sparring loop te hijgen als een mongool
Laat hem eerst dan maar weer eens van 'King' Mo winnen.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:59 schreef THEFXR het volgende:
Gegard Mousasi Says He’s Headed to the UFC and “Can Beat Anybody”
http://fcfighter.com/post(...)and-can-beat-anybody
Over King Mo gesproken.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Laat hem eerst dan maar weer eens van 'King' Mo winnen.
Pfff.. eindelijk weer thuis.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 18:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Pfff.. eindelijk weer thuis.
Hoe bevalt ie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |