Nou wel een partij met hoog spektakel gehalte.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Qua KO-gehalte bedoel je? Ik vind het wel een goede keuze.
Maar, maar hij is mijn heldquote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zelfs deze "in shape" BJ Penn heeft geen enkele kans
Penn het allemaal serieuzer moeten nemen en daarna moeten stoppen
Aint that the story of his life.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zelfs deze "in shape" BJ Penn heeft geen enkele kans
Penn het allemaal serieuzer moeten nemen en daarna moeten stoppen
Awesome trailer!quote:
Was mijn blackzillians link niet goed genoeg ? ;Pquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef dapluiz het volgende:
http://www.blackzilians.com/news/40/23/Trailer-The-Reem-3-0.html
quote:
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
The Return of Alistair Overeem (Trailer)
So Geil!!!!
nee, heb je daar een link van?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:56 schreef Klaphark het volgende:
Iemand Training Day vd Blackzilians al gezien? Werd gisteravond uitgezonden. Met Overeem oa.
ik heb hem even ge-embedquote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Was mijn blackzillians link niet goed genoeg ? ;P
Lavar Johnson injury cancels UFC on FOX 5 fight against Brendan Schaubquote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Nou wel een partij met hoog spektakel gehalte.
Het zal ook niet eens...quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lavar Johnson injury cancels UFC on FOX 5 fight against Brendan Schaub
Alvast 1 reden om blij te zijn dat ik niet gegaan benquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Godverdomme.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
schaap was rijp voor de cut, nu heeft hij gelukquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Godverdomme.
Geen gifjes van Schaub die weer k.o. gaat.
Hehe ik ookquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
Oke... I laughed...
[ link | afbeelding ]
Had ze beiden al gelezen, maar zulke goede analyses lees je niet vaak!quote:
wait wutquote:
Verleden tijd?quote:
waarom zetten ze rory neer als een nerd homo? met zijn levenspartner Ricciquote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe komt BJ zo in shape? Hij is echt als een trage pad aan het trainen in die filmpjes.
Hier kan ik op een of andere manier zo vrolijk van worden.quote:
Je moet ook niet naar de snelheid kijken, maar naar de ernst in zijn ogen icm dat ijverige tongetje wat zo nu en dan tevoorschijn komt.quote:Op maandag 3 december 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe komt BJ zo in shape? Hij is echt als een trage pad aan het trainen in die filmpjes.
Struve moet hem submitten anders loopt hij wel tegen een vuist van Hunt aan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:03 schreef vivelafete het volgende:
Stefan Struve vs. Mark Hunt Likely for UFC on Fuel 8 in Japan
RIP Struve![]()
Fightweek Blogweek:
Ken shamrock predictsquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:03 schreef vivelafete het volgende:
Stefan Struve vs. Mark Hunt Likely for UFC on Fuel 8 in Japan
RIP Struve![]()
Fightweek Blogweek:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |