Als die zijn vuist tegen de knoest van GSP krijgt dan pakt hij hem wel.quote:Op zondag 18 november 2012 17:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Not really.. weet je wat er wel gecrashed is?
Kampmanns kop tegen het canvas
Niet verwacht zeg, shit wat slaat die gast hardquote:Op zondag 18 november 2012 17:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Not really.. weet je wat er wel gecrashed is?
Kampmanns kop tegen het canvas
Fuck Hendriks, ik wil Diaz vs GSPquote:Op zondag 18 november 2012 17:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
ook wel een leuke:
[ afbeelding ]
twitter:nickdiaz209 twitterde op zondag 18-11-2012 om 07:36:50I am not impressed by your performance @GeorgesStPierre reageer retweet
Ik had ze wel, Thefixer heeft ze gisteren nog benadruktquote:Op zondag 18 november 2012 18:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Geen picks gezien van Hoogstaande, bootje en incognitoomuch
Eindstand TUP season 4!!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd GEO!! Onze kampioen!!!
![]()
No more casual comments from now on!!![]()
Hoeveel had je er goed?quote:Op zondag 18 november 2012 20:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik had ze wel, Thefixer heeft ze gisteren nog benadrukt
Maar maakt niet uit, was toch flut dit seizoen
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Georges St. Pierre vs Carlos Condit 3rd round TKO
Johny Hendricks vs. Martin Kampmann
Tom Lawlor vs. Francis Carmont
Constantinos Philippou vs. Nick Ring
Mark Hominick vs. Pablo Garza
http://www.nu.nl/binnenla(...)8-sterk-berover.htmlquote:Pinnende man (78) te sterk voor berover
ALMERE - Een man van 78 jaar is zondagochtend in Almere door eigen kracht tot twee keer toe aan een beroving ontkomen.
Toen hij ging pinnen aan de Watercipresstraat werd hij belaagd door een 23-jarige man.
De oude man deed vroeger aan judo en jiujitsu en zo wist de 78-jarige man de berover van zich af te slaan en hem op de grond te gooien. Ook een tweede poging om het geld af te pakken, mislukte. Opnieuw was de man te sterk.
Met hulp van een passerende politieman en een omstander kon de 23-jarige agressieve man worden vastgehouden. Even later werd hij meegenomen naar het bureau.
Het was een snelle KO, niet het tofste gevecht. Dat vond ik toch echt GSP - Condit, helemaal doordat Condit die highkick raakte, bracht voldoende spanning. En GSP was echt on fire, gast was in tijden niet zo agressief.quote:Op maandag 19 november 2012 08:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Hendricks vs Kampmann was echt het vetste gevecht!
En dan te bedenken dat die twee met elkaar trainden en Kampmann hem hielp met zijn striking...
Eens. Condit heeft mij tot nu toe het meest overtuigd tegen GSP vergeleken met zijn laatste paar gevechten ( Na BJ Penn). Maar zoals altijd heeft GSP de fight niet gefinished, maar slechts uit gegrind. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat hij niet zijn best heeft gedaan.quote:Op maandag 19 november 2012 08:36 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het was een snelle KO, niet het tofste gevecht. Dat vond ik toch echt GSP - Condit, helemaal doordat Condit die highkick raakte, bracht voldoende spanning. En GSP was echt on fire, gast was in tijden niet zo agressief.
Dat gezeur om finishes altijdquote:Op maandag 19 november 2012 08:42 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Eens. Condit heeft mij tot nu toe het meest overtuigd tegen GSP vergeleken met zijn laatste paar gevechten ( Na BJ Penn). Maar zoals altijd heeft GSP de fight niet gefinished, maar slechts uit gegrind. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat hij niet zijn best heeft gedaan.
Ik vind altijd dat hij zo zielig uit zijn ogen kijkt ook al heeft hij gewonnen.quote:
Het hoeft voor mij geen finish te zijn maar Condit heeft het grootste gedeelte van het gevecht op zijn rug gelegen en dat vind ik frustrerend om naar te kijken. De knockdown was een prachtig moment van spanning maar zodra GSP weer top control pakte was het wel duidelijk hoe het gevecht zou eindigen.quote:Op maandag 19 november 2012 08:42 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Eens. Condit heeft mij tot nu toe het meest overtuigd tegen GSP vergeleken met zijn laatste paar gevechten ( Na BJ Penn). Maar zoals altijd heeft GSP de fight niet gefinished, maar slechts uit gegrind. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat hij niet zijn best heeft gedaan.
Vond het ook zwaar irritant dat Silva de hele tijd in beeld was.quote:Op maandag 19 november 2012 08:55 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat hij zo zielig uit zijn ogen kijkt ook al heeft hij gewonnen.
Misschien omdat de camera drie rondes lang op Silva stond gefocused. big black brother is watching you...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |