Nou wel een partij met hoog spektakel gehalte.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Qua KO-gehalte bedoel je? Ik vind het wel een goede keuze.
Maar, maar hij is mijn heldquote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zelfs deze "in shape" BJ Penn heeft geen enkele kans
Penn het allemaal serieuzer moeten nemen en daarna moeten stoppen
Aint that the story of his life.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:34 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zelfs deze "in shape" BJ Penn heeft geen enkele kans
Penn het allemaal serieuzer moeten nemen en daarna moeten stoppen
Awesome trailer!quote:
Was mijn blackzillians link niet goed genoeg ? ;Pquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef dapluiz het volgende:
http://www.blackzilians.com/news/40/23/Trailer-The-Reem-3-0.html
quote:
Ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
The Return of Alistair Overeem (Trailer)
So Geil!!!!
nee, heb je daar een link van?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:56 schreef Klaphark het volgende:
Iemand Training Day vd Blackzilians al gezien? Werd gisteravond uitgezonden. Met Overeem oa.
ik heb hem even ge-embedquote:Op donderdag 29 november 2012 10:09 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Was mijn blackzillians link niet goed genoeg ? ;P
Lavar Johnson injury cancels UFC on FOX 5 fight against Brendan Schaubquote:Op woensdag 28 november 2012 20:43 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Nou wel een partij met hoog spektakel gehalte.
Het zal ook niet eens...quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lavar Johnson injury cancels UFC on FOX 5 fight against Brendan Schaub
Alvast 1 reden om blij te zijn dat ik niet gegaan benquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Godverdomme.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
schaap was rijp voor de cut, nu heeft hij gelukquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Godverdomme.
Geen gifjes van Schaub die weer k.o. gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |