quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:05 schreef HenkDeZeiler het volgende:
Sinds lang tijd ben ik eindelijk weer thuis, bij moeke. Even voor een weekendje hoor, ff als een vaste rots in de branding in mijn studentenleven.
Ik heb echter ook een zuje, jammergenoeg.Sinds kort is zij verslaafd aan de australiaanse zangeres genaamd Kimbra. Hoor ik dit de hele tijd door het huis galmen. Jullie weten wel, liedjes zoals Warrior en good intent.
Jammergenoeg draait ze niet dat nummer met gotye want dat is wel een lekker nummer.
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:18 schreef Compoantje het volgende:
Wat is een kimbra en wat is een gotye?
Is dat zo'n nieuw woord bedacht door Marokkaans straattuig? Netzo als swag ofzo?
Walgelijke reactie, typisch weer een provocerende reactie van een onzeker persoon, gevangen in een hipstermilieu!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:18 schreef Compoantje het volgende:
Wat is een kimbra en wat is een gotye?
Is dat zo'n nieuw woord bedacht door Marokkaans straattuig? Netzo als swag ofzo?
Wie zijn de hipsters dan? Iedereen die swag heeft zekerquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:21 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
Walgelijke reactie, typisch weer een provocerende reactie van een onzeker persoon, gevangen in een hipstermilieu!
Ah nee. Dat nummer?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Uhuh, daarom heb je dus bijna 7000 posts hier, omdat je veel swag hebt en een sociaal leven he!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:23 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Wie zijn de hipsters dan? Iedereen die swag heeft zeker![]()
![]()
Nou, dan voel ik me niet gevangen.
Dan kijk op die personen neer.
Is je zusje ook een lekker nummer(tje)?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:05 schreef HenkDeZeiler het volgende:
want dat is wel een lekker nummer.
WOP WOP WOP GANGNAM STYLEquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wees blij dat jouw zus geen Koreaanse popmuziek luistert
Admit it, you like it.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wees blij dat jouw zus geen Koreaanse popmuziek luistert
Dat heeft niks met swag te maken, gelukkig niet zeg.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:26 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
Uhuh, daarom heb je dus bijna 7000 posts hier, omdat je veel swag hebt en een sociaal leven he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |