Jammer dat we dat niet weten inderdaad.. Daar ben ik wel echt benieuwd naar, want het percentage van vrijdag zegt natuurlijk niet over de afgelopen weken...quote:Op maandag 10 december 2012 17:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Johannes haalde een hoog percentage in een zeer zwakke poule. Ik denk dat in een bredere groep Johannes veel sneller zou zijn afgevallen. We weten niet hoeveel mensen voor welke poule hebben gestemd, het zou best wel eens kunnen dat het aantal stemmers voor de poule Trijntje vijf keer zo groot was als dat voor de poule Nick en Simon.
vrijdag gaat Johannes in duet met Nick en/of Simonquote:Op maandag 10 december 2012 17:50 schreef methodmich het volgende:
Wat zal hij behalve zijn single gaan zingen? Ik hoop nog steeds op een ultieme grap met een nummer van Trijntje of Marco.
Geloof er niet zoveel van of het moeten pubermeisjes zijn uit Friesland.quote:Op maandag 10 december 2012 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En pubermeisjes en Johannes, ehhh.
quote:Johannes uit The Voice legt kritiek naast zich neer
Johannes Rypma legt de massale kritiek op zijn succes in The Voice of Holland naast zich neer. Dat vertelde hij maandag in RTL Boulevard. Velen zijn het er over eens dat Rypma niet dé stem van Nederland heeft, maar toch staat hij in de finale. “Iedereen krijgt een hoop stront over hem heen, zeg ik altijd maar. Dat kun je opzij zetten. Er zijn er ook genoeg die het wel leuk vinden voor je. Als je zo veel stemmen hebt, zijn er blijkbaar toch mensen die je wél leuk vinden“, zegt hij.
In aanloop naar de finale is Rypma bijzonder druk. “Ik leef nog. Het is aardig druk nu. Ik ga nu elke dag de radiostations voorbij om de single wat te promoten en daar komt nog van alles voorbij.”
Zijn leven staat volledig op zijn kop. Normaal gesproken werkt hij als servicemonteur van tuinmachines. “Het is van helemaal niks, een jongen uit een boerendorpje ergens achter, naar dit gegaan. Het heeft wel wat. Misschien kan ik straks doordeweeks weer aan het werk en in het weekend optreden. Je weet nooit wat er komt.”
Hij hoopt vrijdag hoge ogen te gooien. “De single telt twee stemmen, dus download graag mijn single. Misschien ga ik dan deze Voice winnen. Ik ga kijken hoe mijn single aanstaat. Ik denk nooit van te voren: ik ga toch wel door. Maar ik ga er ook niet ontspannen in.”
De zanger belooft alvast dat hij niet net als medefinalist Floortje Smit straks weer in een andere talentenjacht opduikt. “Anders krijg je weer zoiets van: die heeft daar ook al aan meegedaan. Het is eenmalig. Het is nu knallen.”
Simon is wel de mindere zanger van de 2 (dat hoorde je ook wel toen de coaches elkaars nummers gingen zingen en Nick er niet bij was), dus te hopen voor hem dat hij met Simon gaat zingen. Al kan Nick hem misschien ook wel naar een hoger niveau zingenquote:Op maandag 10 december 2012 17:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
vrijdag gaat Johannes in duet met Nick en/of Simon
ik heb het juist andersomquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Simon is wel de mindere zanger van de 2 (dat hoorde je ook wel toen de coaches elkaars nummers gingen zingen en Nick er niet bij was), dus te hopen voor hem dat hij met Simon gaat zingen. Al kan Nick hem misschien ook wel naar een hoger niveau zingen
Idd ik vind nick echt veel minder klinkenquote:
Simon heeft zo'n geitige stem, Nick heeft een veel prettigere zangstem.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:32 schreef BzP het volgende:
[..]
Idd ik vind nick echt veel minder klinken
Vind ik serieus net andersom!quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:25 schreef alors het volgende:
[..]
Simon heeft zo'n geitige stem, Nick heeft een veel prettigere zangstem.
Als hij een nuchtere jongen zou zijn dan zou hij al hebben aangegeven dat het belachelijk is dat hij, iemand die moeite heeft om zuiver te zingen en die niets met zijn facetstem kan in de (halve/kwart-)finale staat terwijl talenten zijn afgevallen.quote:Hoe nuchter kan je zijn.
De een is de betere zanger, de ander heeft een aangenamer stemgeluid.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Simon is wel de mindere zanger van de 2 (dat hoorde je ook wel toen de coaches elkaars nummers gingen zingen en Nick er niet bij was), dus te hopen voor hem dat hij met Simon gaat zingen. Al kan Nick hem misschien ook wel naar een hoger niveau zingen
Daar is ie te simpel voor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als hij een nuchtere jongen zou zijn dan zou hij al hebben aangegeven dat het belachelijk is dat hij, iemand die moeite heeft om zuiver te zingen en die niets met zijn facetstem kan in de (halve/kwart-)finale staat terwijl talenten zijn afgevallen.
Nick kwam bij diezelfde talentenjacht wel verder dan Simon, die al in de voorrondes uitgeschakeld werdquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De een is de betere zanger, de ander heeft een aangenamer stemgeluid.
Nick kon er ook niets van toen hij nog meedeed aan die andere talentenjacht (fragment van afgelopen zondag in Life4You). Ik geloofde tot voor kort dat je ofwel zuiver kan zingen of niet, hij (ook Eyelar trouwens) is het levende bewijs dat in ieder geval sommige mensen die van nature niet zuiver kunnen zingen in staat zijn om het te leren.
En Ivar dat je ook je geheugen kunt trainen zodat je je teksten wel onthoudtquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
hij (ook Eyelar trouwens) is het levende bewijs dat in ieder geval sommige mensen die van nature niet zuiver kunnen zingen in staat zijn om het te leren.
yeah right. Ik zou dat ook echt niet doenquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hij lijkt wel door te hebben dat hij niet voldoende talent heeft dat hij kan stoppen met werken. Mooi, maar dan zou je toch ook moeten begrijpen dat je niets in de finale te zoeken hebt. Ik zou het prachtig hebben gevonden als hij had aangeboden om zijn plaats af te staan aan een ander.
Unchained Melody bij de wildcardronde. Alle registers open.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nick kwam bij diezelfde talentenjacht wel verder dan Simon, die al in de voorrondes uitgeschakeld werd
Ik ook niet nee. Hij doet niets illegaals. Komt gewoon zo ver binnen de regels van het spel. Straks wint hij nog, je weet het nooit. Krijgt hij toch mooi zomaar een auto. Zou ik geen nee tegen zeggen hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
yeah right. Ik zou dat ook echt niet doenNever
Ik ben een man, maar met mijn ondeskundige blik zie ik geen knappe kerel in die Ivar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:03 schreef artelligence het volgende:
Ik hoop van wel! Dat zou de ultieme grap zijnmaar het gaat tussen Leona en die prettig boy
dat zou wel een geniale stunt zijnquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:01 schreef Apotheose het volgende:
daarom. Al zou ie t alleen maar om de auto doen. Zou toch mooi zijn?
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 12 december 2012 08:58 schreef notenmix het volgende:
[..]
Ik ben een man, maar met mijn ondeskundige blik zie ik geen knappe kerel in die Ivar.
zou wel leuk zijn als hij die doetquote:Op woensdag 12 december 2012 10:28 schreef MaLo het volgende:
En dan zingt hij na zijn glorieuze overwinning: Fast Car van Tracy Chapman.
Met uiteraard zijn eigen twist, want daar houdt The Voice van, je een nummer 'eigen' maken.
" I got a fahast car, I want a ticket to anywhere"
Ik ben een vrouw maar zie ook niets knaps in Ivar, zie sowieso geen kerel in Ivarquote:Op woensdag 12 december 2012 08:58 schreef notenmix het volgende:
[..]
Ik ben een man, maar met mijn ondeskundige blik zie ik geen knappe kerel in die Ivar.
Het gaat tussen Floortje en Leona. Johannes wordt toch mooi 3e!
Ik vind hem ook echt een jochie. Johannes ook trouwens. Maar ik ben dan ook 'al' 33. Het kan ook zijn dat ik gewoon oud aan het worden benquote:Op woensdag 12 december 2012 13:09 schreef Apotheose het volgende:
Ivar is dan ook nog maar een broekje van 20. Maar ik vind m op zich best een knap koppie hebben.
dat is het ookquote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind hem ook echt een jochie. Johannes ook trouwens. Maar ik ben dan ook 'al' 33. Het kan ook zijn dat ik gewoon oud aan het worden ben
mwah ik ben 30... Scheelt niet veel met jouquote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind hem ook echt een jochie. Johannes ook trouwens. Maar ik ben dan ook 'al' 33. Het kan ook zijn dat ik gewoon oud aan het worden ben
Vrouwen... ik begrijp hier dus niets van hequote:Op woensdag 12 december 2012 13:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mwah ik ben 30... Scheelt niet veel met jouHet zijn ook jochies maar daarom kunnen ze nog wel een leuk uiterlijk hebben.
Niet dat ik er op val - ik heb liever 'iets' ouder dan wat ik ben
Vertel dat tegen tienermeisjes.quote:Op donderdag 13 december 2012 09:40 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ik vind Johannes cute, zowel om te zien als hoe hij doet. Gisteravond weer erg om hem gelachen. Maar op hem vallen is een ander verhaal.
Ivar vind ik een huilerig muizenkoppie hebben, daar heb ik gewoon niets mee qua uiterlijk.
Volgende week in de Hitkrant met een giga-poster. En schijnbaar binnenkort ook in de Glossy.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vertel dat tegen tienermeisjes.
ja die denken inderdaad anders. Maar goed, die tijd heb ik gehad.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vertel dat tegen tienermeisjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |