Ik denk dat het feit dat de stemmen van de coaches gisteren opeens dubbel telden (was voorgaande weken niet zo), bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:45 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering niet gezien, over welke 'reeds bedachte regel' heb je het?
Ik vond het nog nergens op slaan hoor. Als je rock zingt, doe het verdorie dan ook goed!quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zelfs al zou maar net iets meer dan 3/8ste van de stemmers een Fries zijn dan nog zou Johan zijn gered door de Friezen.
Hoe dan ook, het is de eerste keer dat hij voor zijn optreden een voldoende verdiende, helaas niet meer dan dat.
Het is voor mij persoonlijk te gelikt, dat met het achtergrond koortje van Trijntje Oosterhuis enzo.quote:Op zaterdag 8 december 2012 01:03 schreef miep63 het volgende:
Ik vind Leona helemaal niet saai. Ik vind haar heel flitsend. Ze zette een goede performance neer van Natural Woman. Het is vaak genoeg gecovered en helaas regelmatig verkracht. Maar Leona zong het loepzuiver.
Jammer voor Sandra, maar vond het vanaf het begin al zonde dat ze in hetzelfde team zaten.
Was dan ook een verrassing...quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:24 schreef Apotheose het volgende:
hij was vanmiddag in Sneek!Wist ik helemaal niet...
amen. Het is dat het me geld kost en dagobert mol ermee aan de haal zou gaan, anders deed ik meequote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef UltraR het volgende:
Volgende week met de finale ga ik denk ik op Johannes stemmen. Puur omdat ik het erg grappig zou vinden als The Voice met hem opgescheept zou zitten als winnaar nu de enige echte winnaar Sandra eruit ligt.
Volgens mij zijn Voice-haters daar al vanaf het begin mee bezig, een tegenstem. Gekken die zo'n shirt kopen voor 18 euro, zijn ook niet te beroerd om per persoon 10 keer te stemmen op een avond.quote:Op maandag 10 december 2012 00:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat Sandra er uit is tot daar aan toe maar Sandra en Tessa, dat gaat te ver. Het zou wel grappig zijn als al die mensen die een van hen hadden willen zien winnen nu op Johannes zouden stemmen. En dan de gezichten van de mensen van 8Ball filmen.
Benieuwd of Marco er al één besteld heeft.quote:Op maandag 10 december 2012 10:26 schreef notenmix het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Voice-haters daar al vanaf het begin mee bezig, een tegenstem. Gekken die zo'n shirt kopen voor 18 euro, zijn ook niet te beroerd om per persoon 10 keer te stemmen op een avond.
In stemmende pubermeisjes geloof ik niet. Het is een Friese aangelegenheid.
Je maakt er een te groot issue van. Waarom die aanpassingen omdat het zogenaamd eerlijk moet? Dat is toch het leuke, al die wendingen binnen het programma? Op deze manier -gescript of niet- lopen ze binnen, dus voor de makers is er geen reden om zoveel te veranderen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik denk dat beide groepen, de pubermeisjes en de Friezen en misschien ook wel andere volkeren die in het noorden wonen, even belangrijk zijn.
Het zou mij niet verbazen als er ook nog haters zijn die op Rijpma stemmen om het programma te verpesten maar het lijkt me logischer dat die het programma zoveel mogelijk negeren en dat ze er geen geld aan willen verspillen.
Hoe dan ook, het is ook dit jaar gebleken dat de publieksjury moet worden afgeschaft. Helaas blijkt Endemol met betrekking tot dit erg hardleers te zijn. Pas als de kijkcijfers volgend jaar fors lager zouden zijn en vermoed zou worden dat dit komt door de publieksjury pas dan zou Endemol overwegen om de publieksjury af te schaffen. Ik ben ervan overtuigd dat het zonder publieksjury beter zou werken voor zowel de kijkers als de producent maar die erfenis raken we niet zomaar kwijt.
Laat het publiek misschien de winnaar kiezen maar laat de professionals elke ronde bepalen wie er verder mogen. Dan krijg je in zekere zin hetzelfde concept als bij de Soundmixshow maar dan in een modern jasje en met blinde audities en gevechten.
Nee, dat is het hatelijke. Ik wil dat gewoon de beste kandidaten doorgaan. Ik kijk ondanks dit en zelfs dat weet ik nog niet voor aanstaande vrijdagavond aangezien de beste kandidaten er al uitliggen.quote:Op maandag 10 december 2012 16:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is toch het leuke, al die wendingen binnen het programma?
Op de korte termijn lopen ze binnen, op de lange termijn verliezen ze kijkers of krijgen ze bepaalde kijkers niet. Het zou beter zijn voor het programma om de kwaliteit in alle rondes te optimaliseren (meer kijkers => duurdere reclamezendtijd) dan om 10 000 Euro extra te krijgen op een avond van al die stumperds die SMS'en.quote:Op deze manier -gescript of niet-
lopen ze binnen, dus voor de makers is er geen reden om zoveel te veranderen.
Ik snap het ook niet maar blijkbaar is het zo.quote:En pubermeisjes en Johannes, ehhh.
Ja!quote:
Ik denk dat de liefhebber waarop jij doelt The Voice of Holland en alle andere talentenjachten sowieso al links laat liggen. Het is niet de groep waarop ze zich moeten richten. Het is een programma voor het volk. We kijken met z'n allen wel. En we klagen, John klaagt nu ook en dat hoort er allemaal bij. Zangers/zangeressen hebben een podium gekregen en moeten het daarna zelf weer uit zien te zoeken. Wie er wint doet er niet toe. Het is meestal wel iemand die goed kan zingen. Johannes wint dit niet.quote:Op maandag 10 december 2012 16:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja!
De liefhebber wil genieten van goede optredens.
Dat zou in ieder geval al veel schelen, dan hadden we nu waarschijnlijk een finale gehad met Tessa, Sandra, Leona en Floortje.quote:Op maandag 10 december 2012 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat niet klopt aan het concept is dat er van iedere coach 1 overblijft. Ze hadden het op een moment open moeten gooien: ieder individueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |