... en voor de inrichting van mijn kamer, daar hangt nu een heel mooie ingelijste Jean-Paul Bolmondoquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:53 schreef picodealion het volgende:
Dat jij het stom vindt maakt nog niet dat het geen cultuur is. Nouvelle Vague bijv. heeft veel betekend voor de ontwikkeling van cinema.
das dan wel eem frans icoon dat ik dan ook ken. Maar ik zou eerder BB aan de muur hangen dan JP Belmondoquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
... en voor de inrichting van mijn kamer, daar hangt nu een heel mooie ingelijste Jean-Paul Bolmondo
Die films stellen weinig voor, maar film überhaupt is cultuur. Of het nu Costa! of Persona is...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan noem je waarschijnlijk ook weer iets speciaals op, ik ken het verder niet. Maar taxi 1 t/m 4 zijn ook frans. Is dat cultuur?
En wie bepaalt wat hoge cultuur is?quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Die films stellen weinig voor, maar film überhaupt is cultuur. Of het nu Costa! of Persona is...
Dan is er natuurlijk weer de vraag of het lage of hoge cultuur is, maar dat is een hele andere vraag.
Oh ja geweldige film is dat. Bergman was een genie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:00 schreef Robby87 het volgende:
Persona, de favoriet van Sands, jaja!
Naja, genie... maar jij hebt daar toch een intense afkeur voor?quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ja geweldige film is dat. Bergman was een genie.
Dat doet iedereen lekker zelf maar. Hoewel er natuurlijk wel wat consensus te vinden valt over het een en ander.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:02 schreef Sands het volgende:
[..]
En wie bepaalt wat hoge cultuur is?
Matthijs van Nieuwkerk natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:02 schreef Sands het volgende:
[..]
En wie bepaalt wat hoge cultuur is?
Ja, het was dan ook sarcasme.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, genie... maar jij hebt daar toch een intense afkeur voor?
Dit heb ik al een paar keer voorbij zien komen met verschillende mensen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet hem, maar geen tijd om een vraag goed te onderhouden.
Jij mag hem van me overnemenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit heb ik al een paar keer voorbij zien komen met verschillende mensen.
Begrijpelijk natuurlijk, maar zou het niet handiger zijn om dat de vraag toch te beantwoorden maar om simpelweg iemand anders aan te wijzen die een nieuwe vraag mag stellen? Dat houdt het tempo er een beetje in.
Okquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan stel ik wel een vraag over een erg bekende film dit keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |