Een niet als verplichtend te beschouwen reminderquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:02 schreef CytiseChromatique het volgende:
Jij bent goed.
Ik ben hier niet zo snel in, maar ik zal eens wat proberen
Geweldig Cytise! Deze gaan in mijn databasequote:Op zaterdag 17 november 2012 00:47 schreef CytiseChromatique het volgende:
Zoals je merkt is freestylen mijn mindere kant, ik besteed graag veel tijd aan het schrijven teksten
Hehe, eigenlijk had het "vedette" moeten zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:03 schreef Q.C.Passed het volgende:
Lettervendette is een hele vette term!
Sporadisch sinds 2002quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:15 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk had het "vedette" moeten zijn.![]()
![]()
Ik heb me echt vermaakt met het lezen van jouw teksten. Hoe lang doe je dit al?
Ja, idd, nu je het zegt. Vedette, Vendette... het scheelt een N, maar ik begreep wat je bedoelde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:15 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk had het "vedette" moeten zijn.![]()
![]()
Ik heb me echt vermaakt met het lezen van jouw teksten. Hoe lang doe je dit al?
Mooi.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:21 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ja, idd, nu je het zegt. Vedette, Vendette... het scheelt een N, maar ik begreep wat je bedoelde.
Ik snap de drang niet. De drang om mensen in plaats van op inhoud, op correct taalgebruik te corrigeren. Ik begreep je en heb daarom niet de drang of de intentie mensen af te branden om een misplaatste letter of 2.quote:
Sommige kinders ondervinden inderdaad veel hinder, als ginder een letter meer of minder staat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:31 schreef Q.C.Passed het volgende:
[..]
Ik snap de drang niet. De drang om mensen in plaats van op inhoud, op correct taalgebruik te corrigeren. Ik begreep je en heb daarom niet de drang of de intentie mensen af te branden om een misplaatste letter of 2.
Snap je waar ik heen wil? Begrip bestaat uit meer dan alleen letters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |