Sowieso verdien je geen flikker in Nederland een belasting inspecteur zit op 4000 euro brutoquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:02 schreef Yreal het volgende:
Hoewel je met beide goed terecht komt, zou ik me nog wat verder gaan verdiepen. Dit zijn 2 werelden van verschil ! En voor elke hoge functie moet je toch wel een wo papiertje hebben.
maak jij je middelbare school maar eens af. 4k is een boel geld.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Sowieso verdien je geen flikker in Nederland een belasting inspecteur zit op 4000 euro bruto
Kijk ik wil niet stoer doen of zo kijk als je hard hebt gestudeerd (5 jaar ) en nog een paar jaar werkervaring hebt en je krijgt 4000 bruto weinig terwijl je als rechter het dubbele verdientquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
maak jij je middelbare school maar eens af. 4k is een boel geld.
rechters verdienen geen 8k. Bovendien is rechter worden een belachelijk langdurig traject waar je tegenwoordig amper in komt. En zelfs na wat jaartjes werk is 4k een boel geld.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:52 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Kijk ik wil niet stoer doen of zo kijk als je hard hebt gestudeerd (5 jaar ) en nog een paar jaar werkervaring hebt en je krijgt 4000 bruto weinig terwijl je als rechter het dubbele verdient
Mijn mening nogmaals salaris mag van mij wel omhoog
Dus om echt rijk te worden (3k per jaar) moet ik de politiek in/bedrijfsleven ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
rechters verdienen geen 8k. Bovendien is rechter worden een belachelijk langdurig traject waar je tegenwoordig amper in komt. En zelfs na wat jaartjes werk is 4k een boel geld.
Nee 3k per jaar verdien je ook bij de supermarktquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Dus om echt rijk te worden (3k per jaar) moet ik de politiek in/bedrijfsleven ?
Tandarts. En ja, om echt veel geld te verdienen moet je je ziel verkopen. Lekker 120 uur per week bij goldmansachs werken. Kijken hoeveel lol je dan van je bonus hebt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt hoe meer je verdient=hoe meer verantwoordelijkheden.En met meer verantwoordelijkheid moet je dus ook meer werken( 100 + uren in een week.)Nee ik ben wel een workaholic maar dit slaat allesquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tandarts. En ja, om echt veel geld te verdienen moet je je ziel verkopen. Lekker 120 uur per week bij goldmansachs werken. Kijken hoeveel lol je dan van je bonus hebt.
Je mag god op je blote knietjes bedanken dat je met zo'n relatief simpele ''opleiding'' nog aan de 4k bruto komtquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:52 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Kijk ik wil niet stoer doen of zo kijk als je hard hebt gestudeerd (5 jaar ) en nog een paar jaar werkervaring hebt en je krijgt 4000 bruto weinig terwijl je als rechter het dubbele verdient
Waarschijnlijk krijg je er nog wel riante secundaire arbeidsvoorwaarden bij ( telefoon,auto,vergoeding overwerkuren )quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:37 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Je mag god op je blote knietjes bedanken dat je met zo'n relatief simpele ''opleiding'' nog aan de 4k bruto komt
Ingenieurs, die worden pas extreem zwaar onderbetaald, zeker in verhouding met wat voor studies en werk ze moeten doen.
Hoelang denk je dat het duurt voordat je rechter wordt, als het je al lukt? En dan zit je ook niet prompt op een ton.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:52 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Rijk worden in de politiek. Haha.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:56 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Dus Rutte verdient volgens jou geen 3 ton per jaar ?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat het duurt voordat je rechter wordt, als het je al lukt? En dan zit je ook niet prompt op een ton.
[..]
Rijk worden in de politiek. Haha.
Maak je school nou maar af joh.
Eh, nee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:30 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Dus Rutte verdient volgens jou geen 3 ton per jaar ?
Mwhah, rechten is sowieso wel een beetje saai over het algemeen. Echt spannende dingen doe je als fiscalist ook niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:49 schreef dortmund09 het volgende:
De werkzaamheden van een HBO-fiscalist zijn niet zo spannend. Het werk bestaat vaak uit het invullen van (particuliere) aangiftes en eventueel voorbereidend werk. Voor het interessante werk als fiscalist moet je echt WO geschoold zijn.
Mag ik aannemen dat je er ervaring mee hebt? Of lul je maar wat?quote:Op zondag 18 november 2012 11:56 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Mwhah, rechten is sowieso wel een beetje saai over het algemeen. Echt spannende dingen doe je als fiscalist ook niet hoor
http://lmgtfy.com/?q=salaris+ruttequote:Op zaterdag 17 november 2012 18:30 schreef Haantje_pappie het volgende:
[..]
Dus Rutte verdient volgens jou geen 3 ton per jaar ?
Je lult dus maar wat. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 12:36 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Daar moet je toch juist goed in zijn als corpsballetje
Had je iets anders verwacht?quote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Je lult dus maar wat. Geen idee waar je het over hebt.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het uit je kop leren van bepalingen en het lezen van een aantal droge boeken over het algemeen niet heel spannend wordt gevonden door de meeste mensen.quote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Je lult dus maar wat. Geen idee waar je het over hebt.
Dat zeg ik, je hebt echt geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:08 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het uit je kop leren van bepalingen en het lezen van een aantal droge boeken over het algemeen niet heel spannend wordt gevonden door de meeste mensen.
Nogmaals, ik zeg dat de meeste mensen rechten vrij saai vinden. Dat je je beledigd voelt omdat je rechten ''studeert'' kan ik begrijpen, maar rechten blijft nou eenmaal saai voor de gemiddelde mensquote:Op donderdag 22 november 2012 18:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je hebt echt geen idee waar je het over hebt.
Dat kan. Waar haal je vandaan dat je een bepaling uit je hoofd moet leren?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:36 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Nogmaals, ik zeg dat de meeste mensen rechten vrij saai vinden. Dat je je beledigd voelt omdat je rechten ''studeert'' kan ik begrijpen, maar rechten blijft nou eenmaal saai voor de gemiddelde mens
Ja, en datgene vind ik juist wel iets hebben. Bij de sectie privaat zijn ze al in paniek als er een lettertje wordt veranderdquote:Op donderdag 22 november 2012 22:43 schreef eriksd het volgende:
Feit is gewoon dat fiscale wetgeving elk jaar verandert en daarom gaat het gewoon bijna geen gesneden koek worden. Dat in tegenstelling tot bijv. ondernemingsrecht waar men nu loopt te miemelen over het lezen van de parlementaire historie omdat er in 20 jaar nu iets gebeurt. De omloopsnelheid van wetgeving en dus de werkzaamheden bij fiscaal zijn gewoon veel sneller. En nog kostbaarder ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |