Als je lekker woont lekker blijven zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik kan in mijn huis een nieuwe huisgenoot kiezen, maar weet zelf niemand die erin zou willen wonen, dus dat wordt gewoon een vreemd iemand. Ik deel alleen de badkamer en keuken, en er is voor de rest geen gemeenschappelijke ruimte, maar ik woon wel chill.
Nu is er in het huis van een teamgenoot een kamer vrij, ietsjes kleiner, maar nog wel 12m2 en heb je een gemeenschappelijke woonkamer enzulks. Verhuizen gaat moeilijk ivm examens en mijn vakantie
Nu twijfel ik dus of ik wil gaan verhuizen
Ik zag het ja, ik twijfel nog of ik wil gaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijn! Op Paganfest 2013 komen Alestorm en Arkona
Hoi Loka. Hoe was je feestje gister?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijn! Op Paganfest 2013 komen Alestorm en Arkona
Ik was heul niet gegaan. Het meisje waarbij ik zou slapen moest plotseling werken die avond.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Loka. Hoe was je feestje gister?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je lekker woont lekker blijven zitten
Ja, maar aan de ene kant mis ik wel een beetje de gezelligheid, want ik eet elke avond alleen enzo, en aangezien ik niet vaak op de uni ben zit ik overdag ook vaak thuisquote:
Jammer wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was heul niet gegaan. Het meisje waarbij ik zou slapen moest plotseling werken die avond.
Ja dan is het een optie als je dat wiltquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar aan de ene kant mis ik wel een beetje de gezelligheid, want ik eet elke avond alleen enzo, en aangezien ik niet vaak op de uni ben zit ik overdag ook vaak thuis
Ging wel, ik ben maar nuttige dingen gaan doen toenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer wel.
Heb je je avond wel leuk kunnen besteden verder?
Dat is dus mijn dilemmaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan is het een optie als je dat wilt
Dus je hebt je huisgenote voor niets weggepest eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dus mijn dilemma
ook het verhuizen komt eigenlijk heel slecht uit, maar mijn ouders willen dan nog wel een verhuisbedrijf inschakelen![]()
maarja zit hier ook met opzegtermijn enzo
Als ik ga verhuizen wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je hebt je huisgenote voor niets weggepest eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ging wel, ik ben maar nuttige dingen gaan doen toen
Niet leuk, maar wel veel gedaan dus
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh oh oh, mannen van tegenwoordigm
Dan maar lekker blijven zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dus mijn dilemma
ook het verhuizen komt eigenlijk heel slecht uit, maar mijn ouders willen dan nog wel een verhuisbedrijf inschakelen![]()
maarja zit hier ook met opzegtermijn enzo
Ja, allemaal homo's.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh oh oh, mannen van tegenwoordigm
Maar het verhuizen hoeft dus geen probleem te zijnquote:
Zet alle voor en tegen op een rijtje, en maak een beslissingquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar het verhuizen hoeft dus geen probleem te zijnEn dan heb ik een wasmachine ipv zo'n gedeelde met de flat en. en en en
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |