Als je lekker woont lekker blijven zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik kan in mijn huis een nieuwe huisgenoot kiezen, maar weet zelf niemand die erin zou willen wonen, dus dat wordt gewoon een vreemd iemand. Ik deel alleen de badkamer en keuken, en er is voor de rest geen gemeenschappelijke ruimte, maar ik woon wel chill.
Nu is er in het huis van een teamgenoot een kamer vrij, ietsjes kleiner, maar nog wel 12m2 en heb je een gemeenschappelijke woonkamer enzulks. Verhuizen gaat moeilijk ivm examens en mijn vakantie
Nu twijfel ik dus of ik wil gaan verhuizen
Ik zag het ja, ik twijfel nog of ik wil gaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijn! Op Paganfest 2013 komen Alestorm en Arkona
Hoi Loka. Hoe was je feestje gister?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijn! Op Paganfest 2013 komen Alestorm en Arkona
Ik was heul niet gegaan. Het meisje waarbij ik zou slapen moest plotseling werken die avond.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Loka. Hoe was je feestje gister?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je lekker woont lekker blijven zitten
Ja, maar aan de ene kant mis ik wel een beetje de gezelligheid, want ik eet elke avond alleen enzo, en aangezien ik niet vaak op de uni ben zit ik overdag ook vaak thuisquote:
Jammer wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was heul niet gegaan. Het meisje waarbij ik zou slapen moest plotseling werken die avond.
Ja dan is het een optie als je dat wiltquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar aan de ene kant mis ik wel een beetje de gezelligheid, want ik eet elke avond alleen enzo, en aangezien ik niet vaak op de uni ben zit ik overdag ook vaak thuis
Ging wel, ik ben maar nuttige dingen gaan doen toenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer wel.
Heb je je avond wel leuk kunnen besteden verder?
Dat is dus mijn dilemmaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan is het een optie als je dat wilt
Dus je hebt je huisgenote voor niets weggepest eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dus mijn dilemma
ook het verhuizen komt eigenlijk heel slecht uit, maar mijn ouders willen dan nog wel een verhuisbedrijf inschakelen![]()
maarja zit hier ook met opzegtermijn enzo
Als ik ga verhuizen wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus je hebt je huisgenote voor niets weggepest eigenlijk?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ging wel, ik ben maar nuttige dingen gaan doen toen
Niet leuk, maar wel veel gedaan dus
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh oh oh, mannen van tegenwoordigm
Dan maar lekker blijven zittenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dus mijn dilemma
ook het verhuizen komt eigenlijk heel slecht uit, maar mijn ouders willen dan nog wel een verhuisbedrijf inschakelen![]()
maarja zit hier ook met opzegtermijn enzo
Ja, allemaal homo's.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh oh oh, mannen van tegenwoordigm
Maar het verhuizen hoeft dus geen probleem te zijnquote:
Zet alle voor en tegen op een rijtje, en maak een beslissingquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar het verhuizen hoeft dus geen probleem te zijnEn dan heb ik een wasmachine ipv zo'n gedeelde met de flat en. en en en
![]()
Behalve je laatste meetjongen dan he?quote:
Hoi spraakwaterval van me.quote:
Kan ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zet alle voor en tegen op een rijtje, en maak een beslissing
kom jij helpen met verhuizen?quote:
Zou Newb wel leuk vinden he?quote:
Haha ja hoor dat is wel leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ik niet
[..]
kom jij helpen met verhuizen?
Ik vind een klasgenootje leuk denk ikquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behalve je laatste meetjongen dan he?
[..]
Hoi spraakwaterval van me.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha ja hoor dat is wel leuk
[..]
Ik vind een klasgenootje leuk denk ik
Hoe vaak spreek je die knul dan mag ik dat weten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
Vandaag even niet.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Wat krijgen we nu?quote:
Nee, ze wil als ze groot is met mij verhuizen naar het oosten.quote:[..]
Daarom wil je dus ineens in Nederland blijven
Niet als hij homo zou zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou Newb wel leuk vinden he?
Maar jij hebt je Newbje toch al?
Daar zijn strapons voor uitgevondenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als hij homo zou zijn
Ik heb nu eenmaal geen pener
Kijk dan eensquote:
Who caresquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Not sure if feminine dude or just hot girl
Oke. Hoever in het oosten?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu?
[..]
Nee, ze wil als ze groot is met mij verhuizen naar het oosten.
Owja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet als hij homo zou zijn
Ik heb nu eenmaal geen pener
Nee joh dat laat ik niet van iemand afhangenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag even niet.
[..]
Daarom wil je dus ineens in Nederland blijven
Ik heb 4x per week les dus pak em beet 4x per week op school en daar buiten ook nog wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe vaak spreek je die knul dan mag ik dat weten?
Ik heb het idee dat ik of bepaalde interacties mis of gewoon niet in staat ben om iemand zo snel leuk te vinden.
Oh dan vind ik de jongen van mijn dromen leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet in jouw klas
hij is een hommoquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh dat laat ik niet van iemand afhangen
[..]
Ik heb 4x per week les dus pak em beet 4x per week op school en daar buiten ook nog wel.
Daarnaast heb ik al kusjes op mijn wang en een knuffel gehad. En dat voor iemand die niet snel iemand in haar comfortzone toe laat.
[..]
Oh dan vind ik de jongen van mijn dromen leuk
Dit is het dames en heren, Flips is van de markt afquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb 4x per week les dus pak em beet 4x per week op school en daar buiten ook nog wel.
Daarnaast heb ik al kusjes op mijn wang en een knuffel gehad. En dat voor iemand die niet snel iemand in haar comfortzone toe laat.
Het schijnt dat 'groot zijn' op je 28e bereikt is, je zal dus nog 8 jaar moeten wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu?
[..]
Nee, ze wil als ze groot is met mij verhuizen naar het oosten.
Ow dan ben ik al een jaartje grootquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het schijnt dat 'groot zijn' op je 28e bereikt is, je zal dus nog 8 jaar moeten wachten
Of heel aardig en beleefd, wie weet heeft flips wel gewoon een goeiequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
hij is een hommomet zijn kusjes op de wang en knuffels
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke. Hoever in het oosten?
[..]
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Of heel aardig en beleefd, wie weet heeft flips wel gewoon een goeie
Mijn pener wordt dus nóg groter?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het schijnt dat 'groot zijn' op je 28e bereikt is, je zal dus nog 8 jaar moeten wachten
niet te vroeg juichen, mijn geluk kennendequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is het dames en heren, Flips is van de markt af
Aaaahwwwwquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hij is een hommomet zijn kusjes op de wang en knuffels
Dat past helemaal niet meer in die skinny jeans van jequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pener wordt dus nóg groter?
Oei... arme vrouwnequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn pener wordt dus nóg groter?
Gaat nooit ergens over bij mij.. Voel niet echt connecties onstaan ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niet te vroeg juichen, mijn geluk kennende
[..]
Aaaahwwwwschattig dit
Voor jou zou ik twee mensenjaren wachten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man straks interpreteer ik het verkeerd en word ik uitgelachen, liever niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat nooit ergens over bij mij.. Voel niet echt connecties onstaan ofzo.
Maarja bij jou blijkbaar wel, doe er iets mee, vraag hem op een date.
Komt allemaal goed meid.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niet te vroeg juichen, mijn geluk kennende
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat past helemaal niet meer in die skinny jeans van je
Shit. Als je dan over 6 jaar 2 mensenjaren wacht. Dan komt het goedmquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor jou zou ik twee mensenjaren wachten.
Hij geeft je kusjes op je wang omdat hij een schijthekel aan je heeft, zo doen mannen dat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man straks interpreteer ik het verkeerd en word ik uitgelachen, liever niet.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man straks interpreteer ik het verkeerd en word ik uitgelachen, liever niet.
Ik denk dat er weinig single jongetjes / mannen zijn die een meisje/jonge dame uit lachen als ze een jongen mee op date vragen. Überhaupt denk ik dat er maar weinig zijn die nee zeggen als de jonge dame er zo knap uit ziet als jij flipsquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Flippiee het volgende:
Mieuw, ik bedoelde eigenlijk mensenlevels.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit. Als je dan over 6 jaar 2 mensenjaren wacht. Dan komt het goedm
Mannen staan in de rij voor Flips. Ze is single door keuze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Maar dan ben je nog single![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen staan in de rij voor Flips. Ze is single door keuze.
Ze is single vanwege de keuzequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mannen staan in de rij voor Flips. Ze is single door keuze.
Haha thanks voor de compliment.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig single jongetjes / mannen zijn die een meisje/jonge dame uit lachen als ze een jongen mee op date vragen. Überhaupt denk ik dat er maar weinig zijn die nee zeggen als de jonge dame er zo knap uit ziet als jij flips
Ja boeiondddquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Maar dan ben je nog single![]()
Ik heb niet bepaald geluk met mannen. Dus gewoon bang voor een afwijzing.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij geeft je kusjes op je wang omdat hij een schijthekel aan je heeft, zo doen mannen dat.
Waarom wil je hem niet vragen voor een date? Ben je te schijterig?
En als hij het niet vraagt is dat zeker een afknapper?![]()
Kijk zequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga film kijken
Fijne avond allemaal![]()
Abraham Lincoln, the vampire slayer
Mannen zijn niet zo moeilijk. Vrouwen daarentegen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha thanks voor de compliment.
[..]
Ja boeionddd
[..]
Ik heb niet bepaald geluk met mannen. Dus gewoon bang voor een afwijzing.
En dat is geen afknapper
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen zijn niet zo moeilijk. Vrouwen daarentegen...
Ieder zijn eigen ervaring.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen zijn niet zo moeilijk. Vrouwen daarentegen...
Zie ik eruit alsof ik geluk met vrouwen heb?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb niet bepaald geluk met mannen. Dus gewoon bang voor een afwijzing.
En dat is geen afknapper
Bro-five Kingtoppie... lekker schijt hebben en er iedere keer weer voor gaan, want zo rollen wijquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:49 schreef kingtoppie het volgende:
Zie ik eruit alsof ik geluk met vrouwen heb?
En toch heb ik er iedere keer weer schijt aan als ik uitga en spreek ik meisjes aan die me zo weg zouden kunnen sturen.
Ik bedoel het is kut als je erover nadenkt, maar het beste wat je kunt doen is je kansen pakken.
Nou, hier op fok dump ik vaak zat de negatieve dingen, dus zo positief ben ik er niet over.quote:
Hehe, als ik alle negatieve dingen zou moeten dumpen dan kun je idd wel een paar topics vol neerzetten. Mja, neem dan m'n maat die regelmatiger dan mij succes heeft, het is een keuze hoor. Want de meiden waar hij mee naar huis gaat daar zou ik niet dood naast gevonden willen wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
Nou, hier op fok dump ik vaak zat de negatieve dingen, dus zo positief ben ik er niet over.
Mij kennende, nee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True that, en whats youre game? Ga jij het nu ook fixen?
Dat kon ik mij nooit voorstellen als ik eerlijk ben. Puur op je uiterlijk gebaseerd dacht ik dat je zeker wel in de smaak viel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, hier op fok dump ik vaak zat de negatieve dingen, dus zo positief ben ik er niet over.
Mwaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het meeste van allemaal denk ik overigens.![]()
Blijkt ook wel uit ervaringen bij uitgaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:54 schreef Flippiee het volgende:
Dat kon ik mij nooit voorstellen als ik eerlijk ben. Puur op je uiterlijk gebaseerd dacht ik dat je zeker wel in de smaak viel.
Ik vind jou wel erg mild hoor, hoewel ik me kan voorstellen dat het bij jou wel diep zit ook.quote:
Maar als het vooralsnog niets oplevert, heeft het dan zin om op dezelfde manier verder te gaan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkt ook wel uit ervaringen bij uitgaan
Maar levert niks op.
Maar ik blijf meisjes aanspreken zogezegd.
Ik denk dat er geen andere manier is als vrouwen aanspreken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar als het vooralsnog niets oplevert, heeft het dan zin om op dezelfde manier verder te gaan?
Welke film zou je gaan kijken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Nou, dat was snel
film deed het niet op de tv
Ja, maar dat lukt je al. Maar vervolgens levert dit niets gewilds op. Nu kun je teren op het feit dat elke vrouw anders is, maar je zou eigenlijk moeten analyseren waar het fout gaat en dát dan aanpakken/veranderen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen andere manier is als vrouwen aanspreken.
Je moet in contact komen, dat is eigenlijk altijd de eerste stap.
Valt tegenwoordig wel weer mee ja, maar er is ook niks gaande momenteelquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind jou wel erg mild hoor, hoewel ik me kan voorstellen dat het bij jou wel diep zit ook.
Ik gal soms, jij niet echt denk ik.
Nice, daar was ik ook benieuwd naar toen ik een preview zagquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Abraham Lincoln, the vampire hunter
Tja als je dingen op dezelfde manier doet ga je dezelfde resultaten krijgen zeggen ze wel eens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar als het vooralsnog niets oplevert, heeft het dan zin om op dezelfde manier verder te gaan?
ik dus ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nice, daar was ik ook benieuwd naar toen ik een preview zag
Oe die lijkt me erg vet !quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Oh, ik dacht dat dat twee films waren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vervolg afspraakjes komen niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat lukt je al. Maar vervolgens levert dit niets gewilds op. Nu kun je teren op het feit dat elke vrouw anders is, maar je zou eigenlijk moeten analyseren waar het fout gaat en dát dan aanpakken/veranderen.
Een betere vraag is, wil je dat jij veranderd, of wil je dat ze jou neemt voor wie je bent, think about it ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef Faxie het volgende:
Tja als je dingen op dezelfde manier doet ga je dezelfde resultaten krijgen zeggen ze wel eens.
Maarja niet elke vrouw is hetzelfde enzo. En niet elke situatie is hetzelfde.
En hoe zou je moeten veranderen? ... Ook al zo lastig als je niet weet waar het mis gaat...
Ik typte die quote van mij toen ik jouw reactie nog niet gelezen hadquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar dat lukt je al. Maar vervolgens levert dit niets gewilds op. Nu kun je teren op het feit dat elke vrouw anders is, maar je zou eigenlijk moeten analyseren waar het fout gaat en dát dan aanpakken/veranderen.
Ja da's nog zo'n stelling ja. Alleen als dat niks oplevert...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Een betere vraag is, wil je dat jij veranderd, of wil je dat ze jou neemt voor wie je bent, think about it ...
Heb jij nou sneaky dat stuk uit je quote getrokken waar dit ook al stond?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je dingen op dezelfde manier doet ga je dezelfde resultaten krijgen zeggen ze wel eens.
Maarja niet elke vrouw is hetzelfde enzo. En niet elke situatie is hetzelfde.
Ja, dit zou je dus moeten analyseren waar het fout gaat, terende op de vele ervaring die je hebt opgebouwd.quote:En hoe zou je moeten veranderen? ... Ook al zo lastig als je niet weet waar het mis gaat...
Nja, houd het in je achterhoofd, voor een one night stand kun jij je best wat "opgepoetster" weergeven. Maar blijk je haar daarna leuk te vinden en je hebt net niet alles correct verteld en uitgelegd... dan Oei !quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
Ja da's nog zo'n stelling ja. Alleen als dat niks oplevert...
Steenkolenapparaten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:02 schreef AldoTheApache het volgende:
27 minuten om dat ding naar mijn USB te kopiëren
Zoals wat voor dingen? Dat opgepoetste is vooral qua gedrag en verschijning meestal toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nja, houd het in je achterhoofd, voor een one night stand kun jij je best wat "opgepoetster" weergeven. Maar blijk je haar daarna leuk te vinden en je hebt net niet alles correct verteld en uitgelegd... dan Oei !
Werk wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
Sowieso kan ik mij er geen voorstelling van maken dat er in het dagelijks leven echt iemand op je pad komt die geweldig is oid...
Niet bij de studie... Niet bij werk.. Zeker niet bij het boodschappen doen.
Vandaar dat ik dat verhaal van flips niet helemaal begrijp dat ze een leuke jongen op de studie heeft die der knuffelt en kusjes geeft.
Hell als een meisje dat bij mij zou doen zou ik het wel geweten hebben hoor
Ik had dat bij mijn exquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
Sowieso kan ik mij er geen voorstelling van maken dat er in het dagelijks leven echt iemand op je pad komt die geweldig is oid...
Vandaar dat ik dat verhaal van flips niet helemaal begrijp dat ze een leuke jongen op de studie heeft die der knuffelt en kusjes geeft.
Sorry meissie, werd afgeleidquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn hier ook wat---ehm---leuke grietjes aangenomen.
Nee echt niet, gevalletje GMTAquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij nou sneaky dat stuk uit je quote getrokken waar dit ook al stond?
[..]
Ja, dit zou je dus moeten analyseren waar het fout gaat, terende op de vele ervaring die je hebt opgebouwd.
Het is beide (knuffel etc) nog maar 1x gebeurd hoor niet een keer of 10. En ja weet ik veel. Daarom ben ik ook niet al te positief over de situatie. En tsja weet niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben een alienquote:
Mja ik ben daar niet goed in. Wat je ziet is wat je krijgt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nja, houd het in je achterhoofd, voor een one night stand kun jij je best wat "opgepoetster" weergeven. Maar blijk je haar daarna leuk te vinden en je hebt net niet alles correct verteld en uitgelegd... dan Oei !
Doe het voor mijquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
Het is beide (knuffel etc) nog maar 1x gebeurt hoor niet een keer of 10. En ja weet ik veel. Daarom ben ik ook niet al te positief over de situatie. En tsja weet niet.
Mhua, neem als voorbeeld dus die maat van mij, die doet zich in het weekend altijd iets rijker voor dan dat hij door de weeks isquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
Zoals wat voor dingen? Dat opgepoetste is vooral qua gedrag en verschijning meestal toch?
Pics?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn hier ook wat---ehm---leuke grietjes aangenomen.
Flipsje, komt wel goed allemaal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is beide (knuffel etc) nog maar 1x gebeurd hoor niet een keer of 10. En ja weet ik veel. Daarom ben ik ook niet al te positief over de situatie. En tsja weet niet.
er kunnen toch last minute wijzigingen zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er zijn wat clues in de OP daarvoor te vinden.
Hahaha smooth.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe het voor mij
Als je afgewezen word dan trakteer ik je op een etentje.
Maandag neem ik mijn camera mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Flipsje, komt wel goed allemaal.
Daar kom ik ze ook niet tegen. Studeren duurde niet lang, en was een typische mannenopleiding (IT) op m'n werk voronamelijk kerels, paar vrouwen maar die zitten op kantoor en kom ik nooit tegen. Bezet ook volgens mij. En in de supermarkt kom ik 3 jaar al niks tegen. Dorp enzo...oudere vrouwen enzo...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ja maar die zijn gemaakt met een mobiel hoogstvermoedelijk. Daarom.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er kunnen toch last minute wijzigingen zijn
Niks te verliezen, doen dusquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha smooth.
En het is een win-win situatie. Of een date met hem of een etentje met jou
Of je gaat het gewoon niet proberen en komt naar Rotterdamquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha smooth.
Held!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maandag neem ik mijn camera mee.
Goed geregeld dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha smooth.
Op Fok zitten en geen verlangens hebben naar andere kerelsquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sorry meissie, werd afgeleid
ik bedoelde dus dat je misschien verstopte verlangens hebt naar mannen buiten jeom
Hollywoodquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of je gaat het gewoon niet proberen en komt naar Rotterdam
Heb je meteen een huisgenotequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is er in Rotterdamquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat is gewoon triestquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mhua, neem als voorbeeld dus die maat van mij, die doet zich in het weekend altijd iets rijker voor dan dat hij door de weeks is
Zou jij gaan samenwonen met een FOK!ker dan?quote:
JJH en Knetter doen dat ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zou jij gaan samenwonen met een FOK!ker dan?
Dat lijkt me helemaal raarReageren op elkaars topics als je hemelsbreed 2 meter naast elkaar zit
zijn zat Fokkende stelletjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal raarReageren op elkaars topics als je hemelsbreed 2 meter naast elkaar zit
Vooral dat sexy en gewaagd topic natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja en dan dingen posten als geef mij ook een koppie koffie. Mmm nee dank jequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Open zijn over je tegenpartij werkt goed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is gewoon triest
En tja. Vrouwen die zich daardoor extra aangetrokken voelen ook wel een beetje
Ja, veel succes mee gehad?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Open zijn over je tegenpartij werkt goed.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en dan dingen posten als geef mij ook een koppie koffie. Mmm nee dank je
48p IN YO FACEquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:14 schreef AldoTheApache het volgende:
WTFVideobeeldsnelheid wordt niet ondersteund
Jah maar hij fixt het daarom welquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is gewoon triest
En tja. Vrouwen die zich daardoor extra aangetrokken voelen ook wel een beetje
wat ook awkward zou zijn, als we niet van elkaar wisten dat we FOK!tenquote:
En elke avond een keyboard war natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat ook awkward zou zijn, als we niet van elkaar wisten dat we FOK!ten
WAT? JIJ BENT FLIPPIEE?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
Totdat je zo'n huisgenoten topic in KLB ziet, en dat dan alles overeenkomtquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar zit toch vast wel zo'n upper class clubje ergens... maar waarom zou je daar uberhaupt naartoe willen?quote:
Zo iets jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WAT? JIJ BENT FLIPPIEE?
WAT? BEN JIJ TONG80? Vandaar dat ik je nooit zie.
Omdat Eindhoven een leuke stad isquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Daar zit toch vast wel zo'n upper class clubje ergens... maar waarom zou je daar uberhaupt naartoe willen?
keyboard war?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En elke avond een keyboard war natuurlijk.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Totdat je zo'n huisgenoten topic in KLB ziet, en dat dan alles overeenkomt
Cyberoorlog, fokslachting, weet ik veel. Ik zie het dan voor me dat je elkaar op internet haat, maar in het echt gewoon aardig vindt enzo.quote:
En dan echt kusjekroelen enzo. Dat heeft wel wat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cyberoorlog, fokslachting, weet ik veel. Ik zie het dan voor me dat je elkaar op internet haat, maar in het echt gewoon aardig vindt enzo.
Zou best kunnen, mijn internet persoonlijkheid is nogal anders als die in het echt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Cyberoorlog, fokslachting, weet ik veel. Ik zie het dan voor me dat je elkaar op internet haat, maar in het echt gewoon aardig vindt enzo.
Hoe anders?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
Zou best kunnen, mijn internet persoonlijkheid is nogal anders als die in het echt.
Zou het beide moeten bemiddelen eigenlijk, et heeft beide zijn goede kanten.
Maargoed toedels ik ben weg, kusjes.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan echt kusjekroelen enzo. Dat heeft wel wat.
Ik ben hier meer open en filosofeer wat meer zogezegd, wat minder praktisch toepasbaar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:22 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hoe anders?
o never mind dan... fijne avond !
Duidelijk verhaal, fijne avond !quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben hier meer open en filosofeer wat meer zogezegd, wat minder praktisch toepasbaar.
Tevens spui en gal ik hier soms als ik me kut voel, in het echt zou ik stilvallen.
Niet veel vanavond danquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef Braamyo het volgende:
Wat gaat de rest hier verder nog doen?
M'n nieuwe lijnen die van de week binnen kwamen op m'n bar zettenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef Braamyo het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga zo een naaipatroon uitknippen.
Maar dat is saai en niet zo leuk dus nu verFOK! ik mijn tijd weer
Wat ga je naaien?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
lijnen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:32 schreef Faxie het volgende:
M'n nieuwe lijnen die van de week binnen kwamen op m'n bar zetten![]()
Kwartiertje werk, dus
Oe ken ik, ik heb geloof ik mijn hele dag verfokt :pquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Studie. Ik zoek alleen nog motivatie om van de bank naar zolder toe te gaan om mijn laptop te pakken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:28 schreef Braamyo het volgende:
* Braamyo moedigt je aan !quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
Studie. Ik zoek alleen nog motivatie om van de bank naar zolder toe te gaan om mijn laptop te pakken.
Zolderkamer autistjequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Studie. Ik zoek alleen nog motivatie om van de bank naar zolder toe te gaan om mijn laptop te pakken.
De linkse is coolerquote:
Altijd praktisch jijquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ga naar elkaar toe. Veel plezier.
Heb ik al een tijdje niet meer... word weer eens tijd dat die vacature bezet raakt... interesse ?:Dquote:
Hey niet zo heaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, ga naar elkaar toe. Veel plezier.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb ik al een tijdje niet meer... word weer eens tijd dat die vacature bezet raakt... interesse ?:D
heb ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Friend with benefits. Seks dus.
[..]
Nu woonkamer
Goed planquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh wacht ik was in de war, ik bedoelde ook links
Ik moet echt niet meer autorijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet je bril dan opquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh wacht ik was in de war, ik bedoelde ook links
Ik moet echt niet meer autorijden.
Links is waar je duim rechts zitquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar die helpt niet bij het uit elkaar houden van links en rechts
Toch wel dus.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
heb ik niet
in de woonkamer kun je toch heul niet FOK!ken?
Ik beoordeel op uiterlijk dusssss...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb ik al een tijdje niet meer... word weer eens tijd dat die vacature bezet raakt... interesse ?:D
Nu snap ik het wel, maar ik begrijp het nog niet Adriaantje. Miemiemiemiemie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Links is waar je duim rechts zit
Links is de kant van de leerling in de auto en rechts de rij-instructeurquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar die helpt niet bij het uit elkaar houden van links en rechts
Kun je mij dat leren?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toch wel dus.
[..]
Ik beoordeel op uiterlijk dusssss...
Nou Bassie, ik zal het je uitleggen. Als je duim links zit, dan moet dat rechts zijn, snap je en alsie rechts zit, dan is dat dus links. Hihiquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu snap ik het wel, maar ik begrijp het nog niet Adriaantje. Miemiemiemiemie.
Ik heb overal gezocht, onder stenen, in de lucht, nergens te bekennen joh! Ze gaan vermomd als doodnormale mensen!quote:
Ja maar als ik nu mijn hand omdraai wat dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou Bassie, ik zal het je uitleggen. Als je duim links zit, dan moet dat rechts zijn, snap je en alsie rechts zit, dan is dat dus links. Hihi
haha, zelfs al keur je dat goed, dan durf je toch niet als ik het zo een beetje goed gelezen hebquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik beoordeel op uiterlijk dusssss...
Je kunt ook in de sex-shop kijken, vast wel een pop die niet direct leegloopt bij het aanzien van je pener.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb overal gezocht, onder stenen, in de lucht, nergens te bekennen joh! Ze gaan vermomd als doodnormale mensen!
Ja rot is dat heaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb overal gezocht, onder stenen, in de lucht, nergens te bekennen joh! Ze gaan vermomd als doodnormale mensen!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar als ik nu mijn hand omdraai wat dan?
Weet ik, maar soms vergis ik me gewoon omdat ik niet nadenkquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Links is de kant van de leerling in de auto en rechts de rij-instructeur
Dat maakt alles wel enorm verwarrend en nog ijgewikkelder om ze te vinden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel hoor.quote:
Dus jij geeft mensen van links voorrang en gast hard door als ze van rechts komen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, maar soms vergis ik me gewoon omdat ik niet nadenk
de trein gaat nogquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt alles wel enorm verwarrend en nog ijgewikkelder om ze te vinden.
[..]
Jawel hoor.
Ja...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt alles wel enorm verwarrend en nog ijgewikkelder om ze te vinden.
Dat kan best lastig zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, maar soms vergis ik me gewoon omdat ik niet nadenk
Gewoon doen wat je altijd doet, namelijk schijt hebben en blijven proberen. Statistische gezien moet je er uiteindelijk wel eentje kunnen vindenquote:
Vet handig die lui....quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik dacht vandaag even een oma in te halen...
Gaat ze zelf ook opeens naar links terwijl ik al half naast der zat.
Misschien heb ik er wat gevonden maar heb ik het nooit geweten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je altijd doet, namelijk schijt hebben en blijven proberen. Statistische gezien moet je er uiteindelijk wel eentje kunnen vinden
Ik sla soms rechtsaf als de instructeur zegt dat ik naar links moetquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus jij geeft mensen van links voorrang en gast hard door als ze van rechts komen?
Ik heb er over de loop der jaren twee gehad. Ik vraag me ff af waarom ik geen contact meer heb met die eerste. Die tweede werd uiteindelijk m'n vriendin, en een maand of drie later ging dat ook over... figuresquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef kingtoppie het volgende:
Misschien heb ik er wat gevonden maar heb ik het nooit geweten.
Deed ik ook een keer, toen vroeg hij of ik daar misschien niet heen wildequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik sla soms rechtsaf als de instructeur zegt dat ik naar links moet
Verder niet gevaarlijke fouten hoor. Gewoon momenten van vaagheid in mijn brein
gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef muhahaha het volgende:
Aldo, kun je mij bij de meet van Nijmegen zetten ovb
"Scumbag brain" word dat tegenwoordig genoemdquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sla soms rechtsaf als de instructeur zegt dat ik naar links moet
Verder niet gevaarlijke fouten hoor. Gewoon momenten van vaagheid in mijn brein
Ik vraag me ook wel af hoe je die kunt vinden jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik reed stiekem wel een stukje door een doorgetrokken streep heen omdat ik dat getreuzel van der schijtzat werd...quote:
Gewoon kijken of ze een reetgewei heeft, heel makkelijk hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe je die kunt vinden ja
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thanks broeder, de typo zal ik je vergeven
Je bent of een trol of giga domquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik reed stiekem wel een stukje door een doorgetrokken streep heen omdat ik dat getreuzel van der schijtzat werd...
Maar toen had ze der richting aanwijzer ook al niet aan dusja, het kon verkeerstechnisch wel gewoon.
Toch is het verbodenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik reed stiekem wel een stukje door een doorgetrokken streep heen omdat ik dat getreuzel van der schijtzat werd...
Maar toen had ze der richting aanwijzer ook al niet aan dusja, het kon verkeerstechnisch wel gewoon.
Of hij verwoorden het verkeerd en er had moeten staan... "ik vond het verkeerstechnisch geen onveilige situatie worden"quote:
Tsja soms heb je geen keuze.quote:
Bekijk mijn post en zie welke woorden ik dik heb gemaakt...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter jezelf giga dom kunt noemen.
Die zijn niet zo moeilijk te vinden. Gewoon een oproepje plaatsen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe je die kunt vinden ja
Tjah, dat zou nog kunnen maar dat kan ik niet constant gaan bedenken bij postersquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Of hij verwoorden het verkeerd en er had moeten staan... "ik vond het verkeerstechnisch geen onveilige situatie worden"
Dat zegt niets over of ze wel willen tochquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon kijken of ze een reetgewei heeft, heel makkelijk hoor.
Maar dat is de niet leuke manierquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn niet zo moeilijk te vinden. Gewoon een oproepje plaatsen.
Maar dan krijg je wel veel lelijkers wss.
Jawel hoor, ze noemen het ook wel een trampstampquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zegt niets over of ze wel willen toch
Ow datquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze noemen het ook wel een trampstamp.
Jij bent toch ook niet op zoek naar een fwb?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ow dat
Mja, ik geil niet op vrouwen met trampstamps, dus laat maar dan.
Nou, als jij het dan ietsjes minder letterlijk probeert op te vatten, en mensen niet direct dom noemt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, dat zou nog kunnen maar dat kan ik niet constant gaan bedenken bij posters. Ik lees wat er staat.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat is de niet leuke manier
Zit wat in.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nou, als jij het dan ietsjes minder letterlijk probeert op te vatten, en mensen niet direct dom noemt.
En aan de andere kant KingToppie ietsjes beter op zijn verwoording let en er niet meteen boven op springt als iemand iets onaardigs zegt...
Dan is de vrede hier bewaard
Nou ja, ik zou het niet erg vinden hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet op zoek naar een fwb?
Ik geef alleen aan dat dat soort vrouwen over het algemeen makkelijker zijn voor een ONS of FWB.
Waar zou jij dan in hemelsnaam een oproepje plaatsen ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die zijn niet zo moeilijk te vinden. Gewoon een oproepje plaatsen.
Maar dan krijg je wel veel lelijkers wss.
Ergo het kon?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Of hij verwoorden het verkeerd en er had moeten staan... "ik vond het verkeerstechnisch geen onveilige situatie worden"
De FWB of de tatoo?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou het niet erg vinden hoor.
True thatquote:
Meisjes laten ruiken aan doekjes chloroform, kijken hoe ze reageren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True thatveel leuker om met een leuke meid te meeten, en bij haar thuis meteen boven op haar te springen
kijken hoe ze reageerd
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
True thatveel leuker om met een leuke meid te meeten, en bij haar thuis meteen boven op haar te springen
kijken hoe ze reageerd
Als jij het verhaal goed uitgelegd hebt, dan ja...quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
kijken hoe ze reageerd
Misschien krijg je wel aanklachten als het op die manier verlooptquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
kijken hoe ze reageerd
ik weet wel wie jij in ieder geval nooit wil meetenquote:
Hey I havent met you... and this is crazy... but may I have you're number... and call you maybequote:
Oei... gewaagde uitspraken hier om 5 voor 10quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Meisjes laten ruiken aan doekjes chloroform, kijken hoe ze reageren.
Volgens mij weet jij niet hoe vervelend oma's kunnen rijden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als jij het verhaal goed uitgelegd hebt, dan ja...
Edit: maar ik snap waarom iemand het niet gedaan zou hebben
Denken dat jij goed genoeg bent voor Loka.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hey I havent met you... and this is crazy... but may I have you're number... and call you maybe
Hehehe goed geradenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet wel wie jij in ieder geval nooit wil meeten
Mhua, iets subtieler dan dat natuurlijk...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien krijg je wel aanklachten als het op die manier verloopt
Ik ken dr nog niet, dus kan er geen enkel zinnig antwoord op gevenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken dat jij goed genoeg bent voor Loka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |