Ik wil deze keer gewoon normaal kunnen doen en niet mijn maaginhoud over iemand zijn bank sproeien.quote:
Drink dan wat langzamer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil deze keer gewoon normaal kunnen doen en niet mijn maaginhoud over iemand zijn bank sproeien.
Was toen wel het probleem, 6 verschillende soorten drank binnen een halfuur bijna op met zijn 3en.quote:
Tja, dan vraag je er een beetje om.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Was toen wel het probleem, 6 verschillende soorten drank binnen een halfuur bijna op met zijn 3en.
Ik weet, ik weet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, dan vraag je er een beetje om.
Of water, tegen de kater.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:52 schreef Beach het volgende:
Tussendoor af en toe een glas fris drinken werkt al heel goed.
Hehe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet nu wel lachen als ik er aan terugdenk![]()
Dus ik lag zo op die bank, ik zat al half te slapen krijst opeens een vriendin 'NEEEE MIJN BANK, NEEEEE, NEEE SNOW NEEEEEEEEEEE!'quote:
En jij: "Hoezo? Wat is er aan de hand?"quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus ik lag zo op die bank, ik zat al half te slapen krijst opeens een vriendin 'NEEEE MIJN BANK, NEEEEE, NEEE SNOW NEEEEEEEEEEE!'
Het is allemaal heel vaag, op een gegeven moment zat ik tegen de badkamerdeur aan en ging ik maar douchenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En jij: "Hoezo? Wat is er aan de hand?"
En je vriendin vloekend poetsen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is allemaal heel vaag, op een gegeven moment zat ik tegen de badkamerdeur aan en ging ik maar douchen
Ik zit nu helemaal te lachenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En je vriendin vloekend poetsen.
Kots gaat er nog vanaf, maar bloed trekt in.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
Is kotsen op iemand z'n bank erger dan doorlekken op een bank?
Ah..quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kots gaat er nog vanaf, maar bloed trekt in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |