Mja, nu ze terug wat meer focus leggen op de docu-crew (ze werden zelfs vermeld) en het semi-realistische aspect van de serie, was die scene nogal zwaar overdreven en out-of-character. Ik denk dat ze als onwetend moesten overkomen, maar dit kwam eerder in de buurt van volslagen achterlijk. Niet dat het hele moordcomplot van Angela veel beter wasquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond dat einde juist ontzettend slecht.
me2, kon er nie om lachen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond dat einde juist ontzettend slecht.
Morgenquote:
Ach kom, wij zijn hier niet in de VS.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:06 schreef AMDB het volgende:
Ideale aflevering om mensen te laten zien waarom Zwarte Piet eigenlijk zo racistisch is. Alsof ze de discussie hier volgen
Ik begin steeds meer te denken dat de uiteindelijke plot is, dat hij de Scranton Strangler is en dat hij ironisch genoeg ook nog eens in de jury van de onschuldige strangler zatquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:48 schreef Ties02 het volgende:
Toby steeds nog met dat Scranton Strangler jury gedoe![]()
Erg leuke ep verder
wel echt iets voor toby jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te denken dat de uiteindelijke plot is, dat hij de Scranton Strangler is en dat hij ironisch genoeg ook nog eens in de jury van de onschuldige strangler zat
Was ook niet mijn bedoeling om in discussie te gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef bijdehand het volgende:
In de VS is het al racistisch als je zegt dat iemand een donkere huid heeftmaargoed dat is geen discussie die hier thuishoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |